Unicum-Waterweg

Koningin Emmaboulevard 5 3151 HG Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant Unicum-Waterweg

Expo Unicum ligt letterlijk op een steenworp afstand van de Nieuwe Waterweg in Hoek van Holland. Met het mooiste uitzicht op de levende scheepvaart is Expo Unicum en restaurant waar u een keer geweest moet zijn. U kunt bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie, een uitgebreid ontbijt, een perfecte lunch, een gezellig diner tot een compleet verzorgd arrangement voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Unicum-Waterweg

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Brunch 11:30 - 16:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Unicum-Waterweg

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het nieuwe jaar begonnen met een vriendendiner in restaurant Unicum-Waterweg in Hoek van Holland. Mooie locatie met zicht op de Nieuwe Waterweg met gaan en komend scheepvaartverkeer. Gekozen voor het driegangen-keuzemenu. Zowel de vis- als de vleesgerechten waren naar tevredenheid. Ruime porties en goed van kwaliteit. Billijke prijzen, ook voor de - ruim geschonken - wijnen. Top! Vriendelijke bediening. Al met al: Het is ons prima bevallen.
riendeboer D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige kerstentourage. Eten was prima verzorgd en erg smakelijk. Prettige bediening en een mooi uitzicht over de Nieuwe Waterweg. Een aanrader.
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wij waren er voor een kerstbrunch, waarbij alles perfect in orde was. Sfeervolle lokatie aan de Waterweg met zicht op het scheepvaartverkeer, levendig en toch niet te rumoerig, uitstekend buffet en een ongekend goede, vriendelijke en attente bediening.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk! Zowel de kwaliteit van het eten als de hoeveelheden zijn prima. Niets is te veel gevraagd voor zowel bedienend personeel als de chefs in de keuken.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Eerste Kerstdag met familie bij jullie te gast. We hadden ons erg verheugd op het kerstdiner ,wat we voor de 5de keer gingen beleven. Jammer dat het deze keer voor ons allen teleurstellend was daar het erg summier en simpel geserveerd was. Wij vonden het andere jaren uitgebreider en meer aandacht aan besteed.Er was te weinig personeel daardoor was het erg chaotisch !!!!!! Dit Kerstdiner was prijs kwalitatief te veel. Heel jammer!

Fam de Wit

Gouda
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Altijd goed bij de Moermannetjes!
HCor D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Als het ergens gezellig is waar je heerlijk ontspannen kunt eten of gewoon een lekker bakkie koffie kunt drinken (met wat erbij natuurlijk)en een super omgeving dan moet je zeker is naar Unicum Waterweg in Hoek van Holland gaan een aan rader.
Cor Doolaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
De biefstuk was bijzonder mals, de ossenhaaspuntjes vraag ik de volgende keer met de saus apart, dit vond ik teveel. Gezien een feestje in een deel van het restaurant was het rumoerig. De bediening was netjes en vlot. Het restaurant was mooi versierd i.v.m. Kerst.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het restaurant was zeer sfeervol ingericht. Met 8 collega,s hebben we een top avond gehad en heerlijk gegeten.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Dit restaurant is bij iedereen aan te bevelen.
Personeel zeer vriendelijk.
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellig restaurant. Mooi gelegen aan de Waterweg. Vlotte bediening. Eten was goed.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ik blijf het niet meer van deze tijd vinden dat je €0,50 moet betalen voor een glas kraanwater. Als ik hier in Schiedam naar de Brasserie ga krijg ik zoveel water als ik wens, is een kraan op de biertap. Dit doet men daar al jaren. Het wil maar gedaan zijn.

Voor de rest was alles prima.
Marccel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer goede kwaliteit
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ik had op zondag 18 november jl . om 18.00 uur gereserveerd voor 2 personen bij het raam.
Toen wij kwamen konden wij een tafel voor 2 personen krijgen bij het middenpad.
Gezegd dat ik gereserveerd had bij het raam
mij werd verteld dat iedereen wil bij het raam wil
Ik zei ik heb een week terug gereserveerd
er werd gezegd zal wel
Uiteindelijk besloten wij om weg te gaan
Groet,
Reyer
mirjamklerk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Elke keer weer echt een avondje uit.
Prachtige ligging aan de waterweg. Super vriendelijk personeel en een kok die van wanten weet.
Echt een aanrader.
Judica .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Menu's erg gedateerd, ondanks dat ze prima smaken. Het zou geen kwaad kunnen eens naar een update te kijken.

Interieur erg fraai en sfeervol geworden en de bediening was perfect en gezellig.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
precies wat wij er van hadden verwacht. zeer goed alles op een mooie plek aan de waterweg. een extra thee was geen probleem
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldige ambiance. Wij ervoeren het restaurant als top of the bil. Een magnifiek uitzicht. Uitstekende bediening. Klasse. We waren met zijn vieren en we vinden het een 5 sterren restaurant. Ga zo door mensen, doet een mens goed.
Mvrgr Fam Happel.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Leuk restaurant, Mooie plek pal aan De Nieuwe Waterweg. Lekker eten, Leuke bediening, goeie sfeer!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We waren met 6 personen. Zowel de voorgerechten, als de hoofdgerechten waren allemaal uitstekend. Heerlijk van smaak en ook de presentatie is mooi!
Gezellige ambiance en het uitzicht op de Nieuwe Waterweg is ook heel mooi.
Goede en vlotte service.
K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ik kom graag dineren. Ik heb het gevarieerde menu gekozen. De bediening is correct en geïnteresseerd. De gerechten van goede kwaliteit. Ook het sanitair is goed.