Unicum Elzenhagen

Monsterseweg 100 2685 LK Poeldijk Nederland Kaart

Over het restaurant Unicum Elzenhagen

Kwaliteit, service en gastvrijheid kunt u verwachten bij Unicum Elzenhagen in Poeldijk.

Meer informatie over restaurant Unicum Elzenhagen

Jouw recensie over het restaurant Unicum Elzenhagen

shinshan .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Vandaag hier gegeten i.v.m. onze bruiloft. Ontvangst erg vriendelijk, begonnen met een drankje aan de bar. Hierna aan tafel gegaan. Ik had gekozen voor stokbrood vooraf. Lekker verschillende soorten brood met smeersels. Als hoofdgerecht de zalm met asperges. Zalm was echt super, zo heb ik het lang niet gegeten. Asperges ook prima. Lekker met huisgemaakte friet. Als dessert een Irish coffee, lekker sterk. Eigenlijk waren alle gasten enthousiast over het eten. Ook dat we in een aparte kamer zaten was prettig i.v.m. de kinderen. Kortom, uitstekend gegeten, we hebben een prima tijd gehad. Wij komem hier zeker terug.
helma G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
altijd een gezellige ongedwonge sfeer toch ook een beetje met leuke mensen om je heen super!
Bij binnen komst is het al gezellig voor herhaling vatbaar tot de volgende keer.
Mario J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Gisteren naar Wine and Spice middag geweest bij Elzenhage, het ging over Italiaanse wijn en werd heel leuk en professioneel gebracht door Winston van wijnkoperij Toet en Marijke van van Elzenhage, zij hadden samen met behulp van de keuken een aantal mooie wijnen gecombineerd met een aantal mooie gerechten voor ons een hele leuke en hoogstaande middag die zeker voor herhaling vatbaar is, ook Elzenhage bedank voor de leuke TOP middag!
T A V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben een fijne en gezellige avond gehad het is zeker voor herhaling vatbaar
We hopen nog eens terug te komen bij een volgende gelegenheid
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
prima gegeten, mooie locatie, vlotte en gezellige bediening. Enig minpuntje was de half ronde tafel, deze was net iets te klein voor 6 personen.
tafeltje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten ,was voor jubilaris ,en we zaten apart in een kamer met 10 personen ,maar toch niet van alles verwijderd ,konden zo goed met elkaar praten ideaal ,
leuke bediening
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Afgelopen dinsdag met 14 personen een High Tee genoten bij jullie.
Het was bloedheet in het zaaltje waar we zaten. Ondanks de verbouwing was er daar niet eens airco. Alleen de terrasdeur kon open en aangezien het personeel steeds de deur achter zich open liet staan, zaten we zwaar op de tocht. Ook werd er al ingedekt voor de High Tee, voordat de vieze kopjes etc. werden weggehaald, die we daarvoor gebruikt hadden. Erg slordig! Op de etagère lagen maar 3 toastjes, dus die moesten we bij vragen. Zelf hou ik niet van zoete dingen en van zalm, dus ik was veroordeeld tot de sandwiches, die bestonden uit een slappe witte boterham, met 1 dun plakje kaas en 1! plak tomaat. Niets geen bijzondere broodjes, zoals die op de foto, op de site staan. Het is, dat we de High Tee aangeboden kregen van het werk, want voor die prijs (wat het beslist niet waard is) zou ik nooit bij jullie gaan eten. Het truffelsoepje was overigens wel erg lekker.
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vandaag hier met een gezelschap geweest tijdens de familiebrunch. Eerst koffie met een bakkerskoekje vooraf. Daarna de brunch met diverse salades, vis- en vleesgerechten, zowel warm als koud. Ook lekker vers brood met verschillende kazen. Jammer was dat de kibbeling niet vers leek te zijn. Na het eten nog een uitgebreid dessertbuffet. Je betaalt voor dit alles een vaste prijs en de glazen worden gelukkig vaak bijgevuld. Personeel bijzonder vriendelijk. Muzikale begeleiding tijdens de brunch is top. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Voor een tweede maal wezen dineren bij Unicum Elzenhagen en wederom blij verrast. Wij waren met een gezelschap van 12 man en eenieder was zeer content met zijn of haar keuze!
Aanrader!
Bats H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Drie medium turnado's besteld alle drie rauw, toen we er wat van zeiden gaven ze aan dat dit zo hoorde en dat de keuken vond dat het goed was. We hebben de turnado's afgerekent en erbij verteld dat we hier nooit meer willen eten, natuurlijk het belachelijkste wat je ooit hebt gehoord terwijl je een bloedrood stuk vlees op je boord hebt liggen. Ons advies is om daar nooit te gaan eten.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Fijn restaurant, goed voedsel voor nette prijzen, fraaie wijnen en prettige bediening. Wij hadden vooraf carpaccio en steak tartare, beide erg lekker, de steak tartare was wel een beetje apart, van kalfswang die wel iets was aangezet, maar erg smakelijk. Als hoofdgerechten de tournedos en de fazantfilet, ook beide erg smakelijk, de hoeveelheid stroganoffsaus bij de tournedos was wel heel erg klein, dat zou best iets royaler kunnen. Wij dronken er een lekkere Malbec bij. Een geslaagde avond!
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na een goede ontvangst door een attente bediening zijn we ter dis gegaan. De verwachtingen waren redelijk hoog omdat een van de gasten had uitgelegd dat er goed gegeten kon worden. Des te groter de teleurstelling. De Carpaccio was oppervlakkig van smaak. Zelfs een beetje hartigheid ontbrak. De truffelsoep was goed, ook al was de basis een uit een potje afkomstige truffelsaus (kan ik mee leven omdat de prijs van de verse truffels enorm hoog is). Het hoofdgerecht wasbeer matig. De entrecote was gegrild en had op diverse plaatsen een houtskool smaak en ook uiterlijk gekregen Ook hier was sprake van een gracht waarbij de oppervlakkigheid troef was. Niet gekruid, geen hartigheid. Dat gold ook voor het bijgerecht. Het dessert was weer goed. Kortom Bediening was goed de sfeer was ook goed., alhoewel we verschillende keren in de gesprekken werden beperkt door de muziek. Ik las de annonce dat er inspiratie geput wordt uit de keuken van de Marche in Italie. Die was ver te zoeken. Er valt nog veel te verbeteren.
E V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
we zijn hier gaan eten, namen n voorgerechtje en kregen dit op n soort lange broodplank aangeboden.
dit was enorm lekker. warme en koude voorgerechtjes. goddelijk was het. het hoofdgerecht was ook erg lekker. zeker voor herhaling vatbaar. wel vond ik de sfeer niet voor iedereen weggelegd. jan en alleman zal zich hier niet altijd thuisvoelen. ligt niet aan t restaurant. meer aan het publiek dat hier komt. de prijzen liggen iets hoger dan gemiddeld dus trekt het ook n ander publiek aan. ik kom voor het eten dus trek het me niet aan :)