Uncle Jim

Croeselaan 91 3521 BL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Uncle Jim

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m vrijdag van 11.00 tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 15.00 tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Uncle Jim

Lizzy O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het eten is mooi opgediend en erg lekker! Leuke sfeer en gezellig personeel!
Thecla D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
HEERLIJK ETEN
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het was helemaal top; het minpuntje was de wachttijd van het hoofdgerecht. Een uur is toch iets te lang..
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten bij uncle Jim. Mijn man had de No ribs en die waren echt supermals en heerlijk gekruid! De poussin kippetjes waren ook perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Lekker gegeten, grootte porties precies goed. Muziek stond een beetje hard, maar is zachter gezet toen het drukker in het restaurant werd. Aanrader.
Francijn K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Super sfeer, super leuke bediening en heerlijk eten
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Een gezellig restaurant, de kleine kaart zorgt ervoor dat de gerechten die ze serveren tot hun recht komen. Leuk dat er veel keuze is uit niet-standaard bijgerechten. Verbeterpuntjes: de service kan iets netter/proffesioneler en de muziek was niet heel aangenaam als achtergrondmuziek.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vriendelijke bediening ,alleen jammer er werd niet gevraagd voor nog iets te drinken. Bij keuze hoofdgerecht aangegeven vlees medium bakken maar de tournedos kwam doorbakken en was taai, zonde want daar is vlees toch te duur voor en portie was erg klein.
Renee K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Vriendelijke bediening en mooie tent. Echter vonden wij het eten heel erg onder de maat.

Prijs kwaliteit is daardoor echt uit verhouding. Toetjes een leuk concept maar allemaal eerder bereid en weinig smaakvol.

Prima eten voor 1x met AH bon maar wij kom niet nog eens terug.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie producten waardoor heel fijn eten. Het toetje mag wat diverser. Een luchtige optie zou nog lekkerder zijn. Fijne sfeer.
Gemma N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg lekker eten, verrassend goed! Het voelt ook erg gezellig binnen en het personeel is erg goed
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Super lekker gegeten, erg vriendelijke bediening. Alles was top!! 1 minpunt en dat is dat we erg lang op ons hoofdgerecht hebben gewacht, bijna een uur. Verder zeer aan te bevelen :-)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Hier gegeten op doordeweekse avond. Reserveren was achteraf zeker niet nodig. Het was rustig maar prima, bediening was niet vaak bij onze tafel (bij raam in hoekje) maar wel op juiste moment. Zeker niet teveel maar ook niet te weinig. Bediening wist prima te vertellen welke reservering we gemaakt hadden dus dat was doorgekomen, inclusief de korting welke ook terug te vinden was op de rekening. Kortom, prima gegeten, leuke gerechten (hoewel niet alles voorradig) op de kaart met voldoende afwisseling, wat beperkte wijnkeuze maar nog genoeg te kiezen en zeker prima correcte bediening. Voor onze gelegenheid, korte zakelijke meeting, prima naar wens. Zou er zeker nog eens heen gaan, vooral vanwege ruime gelegenheid hoewel we op rustige dinsdagavond hier waren.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was prima, niet heel bijzonder. De service was echter super. Er werd kort na het laatste slokje drinken direct gevraagd of we nog iets wilden drinken. Hele aardige mensen en een leuke avond gehad :)
De Ruijter B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten, entourage, vriendelijkheid: allemaal dik in orde. Het duurde alleen te lang voordat wij onze voor- en hoofdgerechten kregen. Als compensatie koffie gratis.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden wel een plaats bij de deur ,was koud en zijn naar ander tafeltje gegaan ,eten was heerlijk .
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en sfeervolle, hippe inrichting. Ik kom zeker nog eens terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Met 2 personen gegeten bij Uncle Jim. Wachttijden zijn te lang en porties aan de kleine kant. Gelukkig keek ik zelf de rekening na want er was vergeten 30% korting te berekenen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Via Iens met 30% korting gegeten bij Uncle Jim. Vriendelijke ontvangst, rustig tafeltje uitgezocht. Brood met humus en kruidenboter vooraf. Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Na 45 minuten kwam het voorgerecht. Zalm/tonijn en een bouilabaisse. Helaas geen wilde zalm maar kweekzalm. De bouilabaisse was goed maar de porties niet royaal. Na nog een keer ruim 45 minuten wachten volgde het hoofdgerecht. Tournedos en poussin. Ook hier zeker bij de tournedos een te kleine portie. Er is geen dessertkaart maar uitsluitend een dessert van de dag. Omdat we nog best honger hadden ook dessert genomen. Ook hier weer, u raad het al, een relatief klein nagerecht. Mijn tafelgenoot ging na het eten nog even langs de snackbar gaf hij aan.
Tjip S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We zijn hier gister wezen eten vanuit nieuwsgierigheid en nabijheid aan ons huis. Verrast zijn we door de prettige bediening en heerlijke gerechten. De steak tartaar als voorgerecht was echt heel lekker. Hoofdgerecht tournedos: heel smaakvol en bijzondere pepersaus. Dessert keuze van de dag was een chees cake. Enige opmerking, vond de stevige wijnglazen niet prettig, maar dat is een kwestie van smaak. Ambiance is verder heel prettig.