Meer informatie over restaurant Una Volta

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kathinka K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Had een simpele carbonara pasta... eerste was koud dus terug gestuurd, geen sorry niks vanuit de bediening. Vervolgens eet mijn partner door en heeft een koud/lauwe deegbal pizza. Dan krijg ik een nieuwe portie, alle spekjes aangebrand... Ik klaag nogmaals... zeggen ze 'tja... dan halen we die van de rekening... wil je dan koffie?...' Ik zo 'nee ik wil eten.. en logisch dat dit van de rekening af gaat, heb 2x 1 hap op' vervolgens erg ontevreden en hongerig naar huis!
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit blijft toch hét beste Italiaanse restaurant van Culemborg en omstreken. Ik heb hier al meerdere keren gegeten en ben iedere avond erg tevreden naar huis gegaan. De bediening is erg vriendelijk en zorgt altijd voor een goede sfeer aan tafel. Ook de keuken is erg goed: de pizza's worden op de authentieke Italiaanse manier klaargemaakt in een houtgestookte oven en dit is aan de smaak te merken, erg lekker. Dit restaurant heeft niet alleen een ruime keuze, ook weet het dit lekker en op tijd op tafel te zetten. Een enorme aanrader!
Leolientje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Met familie 6 personen gegeten zaterdagavond 15 okt. Heerlijke Vitello tonnato vooraf. Alle gerechten waren van prima kwaliteit en super lekker bereid. De pizza en de vis waren voortreffelijk. Het gerecht met kalfsvlees in salie was echt een toppertje. Goede wijn erbij en als afsluiter een crème brulée. De bediening krijgt van ons een dik verdiende 10.
C S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ambiance en locatie is geweldig. Een hele leuke sfeer met goed eten voor een eerlijke prijs. De Hout-gestookte pizza's zijn heerlijk en de vis die ik een keer had was ook erg goed. Frietjes hadden wat warmer gekund maar dat is kniesorenwerk. Op de piekmomenten heeft de keuken en het (vriendelijke) personeel nog wel wat moeite om de vraag bij te houden. Ik ben hier nu een paar keer wezen en zie dat ze steeds beter op elkaar inspelen.
Lilian G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na eerder een keer lekker anti pasti en pizza te hebben gegeten, in deze erg leuke ambiance,zijn wij dit keer voor iets anders gegaan, zeewolf met groenten. Een flinke tegenvaller! Het gerecht was matig, wortelen uit de vriezer. Dat werd eerst bestreden, maar ik had gelijk. Te gek voor woorden dat een restaurant als dit wortelen uit de vriezer serveert! De crème brulee bleek uit slechts een laagje suiker te bestaan. Bediening deed haar best de fouten glad te strijken, maar voor mij was het eten verpest. Het lijkt erop dat Una Volta zich er wat al te makkelijk van afmaakt?!
Cas V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteren wezen eten met mijn vriendin in de heel erg mooi opgeknapte Gelderland fabriek. Het eten bij Una Volta was ontzettend lekker en de bediening was erg vriendelijk. De sfeer in het restaurant was erg gezellig en we hebben er heerljk gegeten(risotto Gamba is aanrader)
André P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Meerdere keren lekker gegeten bij Una Volta. Helaas waren vanavond (drukke vrijdag) de randen van de pizza zwartgeblakerd en dat werd afgedaan met: "we bakken in een houtgestookte oven". Mijn opmerking dat eerdere pizza's er beter uitzagen, werd niet op gereageerd. Tiramisu was smakeloos waarna een andere uit de koeling werd gehaald die iets beter was. Kwaliteit moet echt omhoog want van de sfeer (industrieel/vintage) alleen behoud je geen klanten.
André P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
logan .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ingang van het restaurant was wat moeilijk te vinden. De entree vanaf de trap bij het station zou wat aantrekkelijker kunnen. Omdat het warm was zaten we buiten. Het eten viel ons echt tegen. De pizza was erg wit en niet knapperig. Vrijwel geen groenten bij de zalm en ook geen standaard salade oid erbij geserveerd. We bestelden gegrilde groenten als extra, maar die droop van olie en vocht, dus weg grillsmaak en de paprika en artisjokken leken niet vers maar uit een potje. De friet was donkerbruin, hard, moddervet en zag eruit als het overblijfsel van meerdere keren frituren. Echt jammer dat je zoiets serveert. Op ons verzoek kregen we nieuwe, de bediening deed niet moeilijk en was aardig en behulpzaam.
Martinheerschop3 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
In principe was het eten goed. De vitello tonato was een beetje vlak en de bressaola had wat te veel olijfolie erop maar in beide gevallen was de smaak goed. De spaghetti met garnalen was lekker, een beetje aan de pittige kant. De pizzavulling was goed maar de bodem was beneden alle peil. Niet gerezen, dus plakkerig en smakeloos (helemaal wit van kleur).
De eigenaar leek niet erg onder de indruk te zijn van mijn opmerkingen, dus dit was de eerste en enige keer dat we hier zullen eten. Verder was de huiswijn Euro 3 duurder dan de kaart en moesten we Euro 1 betalen voor een kan kraanwater.
HenkenJannie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Al meerdere keren bij Una Volta gegeten, weinig op aan te merken: eten smakelijk en bediening goed. Maar het gaat ook wel eens mis: vandaag steenkoude Minestrone soep, de kok vrgat kennelijk de soep te verwarmen. En na een uur en een kawrtier maar eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef: komt over 6 minuten. Na 20 minuten kwam het eindelijk.
Het kan verkeren.
Dennis-en-lisette .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gisteren wezen eten bij una volta in Culemborg. De ambiance is geweldig, erg authentieke industriële setting zonder dat het er gemaakt uitzag. Het eten was Italiaans geïnspireerd, eenvoudig en erg goed.
Wij komen zeker terug.
Jobse001 J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
De vegetarische Melanzana met jonge seizoensgroenten was smakelijk en precies goed. Het bijgerecht aardappels viel tegen: te oud of te lang in de oven en daardoor te vet.

Prettig alternatief voor kraanwater is het aanbod verfrissend citroenwater. Het zou nog beter zijn als de groenten uit de omgeving (of in ieder geval Nederland) kwamen.

Service was vriendelijk en persoonlijk, maar toen het druk werd vergat men de koffie. Dat werd goedgemaakt met een glimlach en was prima.

Het décor is geweldig, wat een mooie, stoere inrichting in deze voormalige locomotiefloods en tekenkamer, met oog voor detail (grote houten bank boven)

Robbert T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wauw. Zo'n restaurant verwacht je niet zo snel ik een plaatsje als Culemborg. Uitstekend eten, met bijzondere smaken, tegen prijzen waarvoor je niet naar Van der Valk hoeft te rijden. Heel leuk om te zijn voor lunch en diner!
MarijkevdBrink .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met drie personen geluncht. Na het opnemen van de bestelling hebben we na ruim drie kwartier wachten maar eens gevraagd waar onze bestelling bleef. Het antwoord was dat het zo lang duurde omdat de keuken het zo druk had....Vervolgens kwam de bestelling snel door maar ik kreeg stokbrood ipv de bestelde ciabatta.
Toen ik daar een opmerking over maakte was het antwoord van de eigenaar: ciabatta had nog afgebakken moeten worden, dan had je nog langer moeten wachten want het is erg druk in de keuken. Dus heb ik besloten ciabatta te serveren. Dus zonder overleg werd er iets anders geserveerd dan ik besteld had!
De huisgemaakte tonijnsalade vond ik heel teleurstellend van smaak en substantie.Ik moest de salade bijna zoeken tussen de overdadige groene slablaadjes. Ter compensatie van dit teleurstellende bezoek aan Una Volta kregen we een gratis drankje en werd er ook nog koffie aangeboden. Daar hadden we na het lange wachten geen tijd meer voor.
De keuken en het personeel lijken het succes van de flitsende start van dit restaurant helaas niet aan te kunnen. Erg jammer.
Het personeel is overigens wel vriendelijk en zij doen hun best. De locatie is prima en het decor is uniek en erg leuk.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Op dinsdag 17 mei heb ik met een flink gezelschap in het bovendeel van het restaurant gegeten. We hadden allen een driegangenmaaltijd. Het eten en drinken werd op een vriendelijke wijze in het juiste tempo bezorgd. Iedereen heeft genoten van de gezellige sfeer en van het heerlijke eten. Zelf at ik de soep van de dag, een zeer smakelijke pizza en als dessert de panna cotta, die geserveerd werd in een leuk glas. Dit was bij elkaar ruim voldoende. De vlees- en vis gerechten vallen wat kleiner uit, maar het is alle waar naar zijn geld. Met andere woorden; het prijsniveau is zeer redelijk.
Gisteren, 31 mei 2016, was ik hier met een goede vriendin voor een werklunch. Broodje belegen kaas met fenegriek en olijven, glaasje karnemelk erbij, heerlijk! Wederom vriendelijke en vlotte bediening. Nu een tafeltje op de begane grond met treinzicht. Niets op aan te merken. Het interieur van het restaurant is robuust industrieel gehouden met retro accenten qua meubilair en dat past prachtig bij dit gemeentelijke monument. De toiletten zijn een belevenis op zich. Gewoon een plek om naar toe te gaan.
HermanvanVuren .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij hebben met een groep van 10 persoen heel lekker gegeten en gedronken. De locatie is licht, levendig en spannend. De service kan/ moet nog aan worden gewerkt. Er ging het nodige mis in de bediening maar dat werd bijna goedgemaakt door de spontaniteit van de dames die bedienden.
Sander .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Voor het eerst bij Una Volta gegeten. Het gebouw ken ik wel, en de "industriële look" is mooi bewaard gebleven. Wat mij betreft een pluspunt. Dat je de treinen langs ziet komen heeft ook wel wat.
We werden bij binnenkomst vlot geholpen, maar daarna was de bediening wat traag, het duurde vrij lang voordat we uberhaupt konden bestellen. Ze zijn verder wel vriendelijk en correct.
Het eten was prima. Ik nam de daggerechten: minestrone vooraf en tonijnsteak als hoofdgerecht, panna cotta na. De minestrone smaakte prima, hoewel het een beetje leek op minestronesoep met daarom een spagetti napolitana. Beetje vreemd, maar wel lekker. Zowel de tonijnsteak als de panna cotta waren uitstekend.
Ik zou wel terugkomen (alleen niet als ik haast zou hebben).
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Voor het eerst in una volta gegeten. Prachtig restaurant met een gezellige sfeer. Mooie historie en goed neergezet! Het eten was goed van smaak, wel verbrande aardappeltjes, dat dan wel weer en een beethe smakeloos toetje. De kok moet nog inwerken. Maar een prima plek voor een bord pasta zonder capsones.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker eten in een aparte omgeving. Goede porties voor een goede prijs. Lekkere piza's en pasta's
Super bediening met een persoonlijk touch.