Una Volta

7,1

Jouw recensie over het restaurant Una Volta

Max B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Restaurant op een prachtige locatie in een oude treinloods. De treinen razen letterlijk aan je voorbij. Het eten is helaas benedenmaats en doet het mooie concept weinig eer aan. Vooraf een broodje met verschillende dipjes, de boter is smaakloos en heeft de textuur van crème fraîche. Als hoofdgerecht de steak, op zich prima maar weinig aangekleed. De bijgerechten werd door de bediening vergeten. De desserts hebben echt wat meer liefde nodig. In het citroentaartje is geen citroen te vinden en smaakt alsof het uit een Dr. Oetker pakje komt. De bediening is vriendelijk maar onervaren.
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ik hoor verschillende geluiden, dus nam vandaag maar weer eens de proef op de som. Voortreffelijk gegeten, zwaardvis vooraf, spaghetti met gamba’s ( perfecte bite zowel de pasta als de garnalen), en tot slot tiramisu van sinaasappel. Bediening was vlot en correct, prima wijn (Peccorino). Prijs/kwaliteit is helemaal in orde.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het lijkt of ze een andere kok hebben, 2 x was het super eten, maar de laatste keer was de kaart veranderd, en het eten opeens ook. De opmaak van de borden was ook niet mooi, net of het er zo was opgegooid. Carpacio met veel te veel kappertjes, geen dressing/ pesto, weinig kaas ( geraspte kaas zat er nu op !! ) en heel veel rucola sla. eendeborst smaakte maar niet geweldig en de tiramisu smakeloos, veel te nat, ronduit niet lekker. En helaas zaten wij beneden bij open keuken. Dat een kok de tiramisu in zijn handen neemt vanuit een plastic zo op een bord smijt, je kan ook netjes een taartschep daarvoor nemen.
Ik zal niet meer terugkomen. Helaas want de locatie is prachtig
Bram T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuke plek, bijzonder sfeer, veel personeel en doet zijn best en toch viel het tegen. De zeewolf met lekkere dragonsaus was goed, maar de bijbehorende groenten niet gaar. De aubergine nog zo goed als rauw. De zeer attente bediening zorgde snel voor groenten die gaarder waren. De steak was het net niet. Iets te droog. De prima espresso , als desert kwam niet tegelijkertijd met de taart. De dame die bediende probeerde me uit te leggen hoe dat kwam. Had iets te maken met het systeem van uitserveren. Ze zijn al een jaar bezig om dat te verbeteren zei ze ook nog. Maar hoe goed bedoeld, (daar twijfel ik geen moment over) eigenlijk vind ik dat niet zo interessant. Ik wil vooral horen dat het zo niet ok was. Er was veel personeel. Ze doen echt hun best, maar dat maakt nog geen goed eten.

En, ik ben er niet niet over begonnen, want smaken verschillen; de witte wijnen sauvignon blanc en de pinot grigio vielen ook wat tegen. Die zijn er in lekkerder huiswijnvarianten. Kies anders voor Rueda of Cascogne.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Una volta is een leuk restaurant op een bijzondere locatie naast het station. Eten is prijs kwaliteit redelijk tot goed. Een aanrader om heen te gaan.
Grandmother66 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voor de 2 e maal hier gegeten.Eerste keer fantastisch tweede keer dramatisch eten was niet gaar en niet warm.Lang wachten op bestelling personeel te gehaast in de bediening.Kunnen de drukte soms niet aan heb ik het idee.Voor mij voorlopig geen UNA Volta meer.
Johanna911 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Waar kun je terecht met een kleuter en een baby van 8 maanden? Hier, dus! Heerlijk ongedwongen sfeer, prima eten en fijne service. Voor onze baby werd zonder moeite wat groenten gestoomdd en wat over bleef, kregen we in een bakje mee naar huis. Dochter lief kon ondertussen genieten van een simpele pizza en de langsrijdende treinen.
Bedankt voor een ontspannen zondagavond!
Olaf G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Van het weekend een heerlijke high beer gehad met een redelijk grote groep mensen, vervolgens met 15 man blijven hangen om nog een hapje na te eten en wat te drinken was ook geen probleem.. we begonnen met een korte uitleg over bier op zichzelf, en vervolgens werd bij elk bier/spijs combinatie kort wat vertelt over wat er geserveerd werd. met dieeët wensen werd netjes rekening gehouden. al met al een top middag/avond!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een service ! Ontzettend persoonlijk en een op maat gemaakte high bier. Handige locatie en ontzettend mooi industrieel ingericht. Tot de volgende !
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke high beer met fantastische eten! Elk biertje werd uitgebreid en persoonlijk omschreven. Duidelijk veel aandacht besteed aan het nadenken van bijpassende gerechten, ook goed gedacht aan vegetariërs en allergieën.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Echt extreem gezellig en lekker gegeten! We waren met een flinke groep en ondanks dat erg snelle en behulpzame service. Super gave look 'n feel, dikke aanrader!
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de werknemers doen oprecht hun best om er een fijne avond van te maken, bij mij gelukt in ieder geval!!
Juf A.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vandaag een high beer bij una volta. Wat een sfeer! Er werd goed verteld en de hapjes waren heerlijk. Daarna blijven hangen was geen probleem (ook niet met een groep van 15). Een en al complimenten.
J P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij hebben vandaag gegeten bij una volta. De pizza was verrukkelijk. Precies goed voor mij. De bediening was vriendelijk en gaf ons echt het idee welkom te zijn. We gaan zeker nog eens terug
Sil S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten is opzich prima. Maar het zou zoveel schelen als de mensen die er werken ook leuk waren. Wat een volk. Niemand wilt werken, de communicatie is zeer slecht en ook nog is onvriendelijk. Welke leidinggevende staat hier boven? Zo zonde want om die reden kom ik niet meer terug.
Kathinka K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Had een simpele carbonara pasta... eerste was koud dus terug gestuurd, geen sorry niks vanuit de bediening. Vervolgens eet mijn partner door en heeft een koud/lauwe deegbal pizza. Dan krijg ik een nieuwe portie, alle spekjes aangebrand... Ik klaag nogmaals... zeggen ze 'tja... dan halen we die van de rekening... wil je dan koffie?...' Ik zo 'nee ik wil eten.. en logisch dat dit van de rekening af gaat, heb 2x 1 hap op' vervolgens erg ontevreden en hongerig naar huis!
stan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit blijft toch hét beste Italiaanse restaurant van Culemborg en omstreken. Ik heb hier al meerdere keren gegeten en ben iedere avond erg tevreden naar huis gegaan. De bediening is erg vriendelijk en zorgt altijd voor een goede sfeer aan tafel. Ook de keuken is erg goed: de pizza's worden op de authentieke Italiaanse manier klaargemaakt in een houtgestookte oven en dit is aan de smaak te merken, erg lekker. Dit restaurant heeft niet alleen een ruime keuze, ook weet het dit lekker en op tijd op tafel te zetten. Een enorme aanrader!
leolientje V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Met familie 6 personen gegeten zaterdagavond 15 okt. Heerlijke Vitello tonnato vooraf. Alle gerechten waren van prima kwaliteit en super lekker bereid. De pizza en de vis waren voortreffelijk. Het gerecht met kalfsvlees in salie was echt een toppertje. Goede wijn erbij en als afsluiter een crème brulée. De bediening krijgt van ons een dik verdiende 10.
C S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ambiance en locatie is geweldig. Een hele leuke sfeer met goed eten voor een eerlijke prijs. De Hout-gestookte pizza's zijn heerlijk en de vis die ik een keer had was ook erg goed. Frietjes hadden wat warmer gekund maar dat is kniesorenwerk. Op de piekmomenten heeft de keuken en het (vriendelijke) personeel nog wel wat moeite om de vraag bij te houden. Ik ben hier nu een paar keer wezen en zie dat ze steeds beter op elkaar inspelen.
Lilian G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na eerder een keer lekker anti pasti en pizza te hebben gegeten, in deze erg leuke ambiance,zijn wij dit keer voor iets anders gegaan, zeewolf met groenten. Een flinke tegenvaller! Het gerecht was matig, wortelen uit de vriezer. Dat werd eerst bestreden, maar ik had gelijk. Te gek voor woorden dat een restaurant als dit wortelen uit de vriezer serveert! De crème brulee bleek uit slechts een laagje suiker te bestaan. Bediening deed haar best de fouten glad te strijken, maar voor mij was het eten verpest. Het lijkt erop dat Una Volta zich er wat al te makkelijk van afmaakt?!