una Mas tapas y pinchos

Tollenstraat 24 4101 BE Culemborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant una Mas tapas y pinchos

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant una Mas tapas y pinchos

judith D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Uitstekende tapas. Vers gemaakt. Niks kant-en-klaar van de groothandel. Hier staat een echte kok in de keuken! Prima porties, prijs-kwaliteit helemaal in orde. Goede sfeer, leuke bediening. Niks op aan te merken. Hou vol! Wij komen terug!!
Slagmeulen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Met broer en zus hier gegeten. Gezellige ontvangst en goede informatie over de menukaart. Gekozen voor het all you can eat menu, hierbij volop keuze uit tapas en pinchos. Heerlijke visgerechtjes, zalm, gamba’s, ansjovis, tonijn.
Vleesgerechtjes, lamskoteletjes, biefstukjes, kipspiesjes. Mooie groente van de grill, alles heerlijk op smaak. Vriendelijk personeel en vaak de vraag of alles in orde was. De wijn van de kaart liet zich goed smaken. Als ik wat dichterbij zou wonen zou ik hier snel terugkomen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig restaurantje waar je voor vrij weinig geld goed kunt eten. Ruime keuze aan tapas, variatie genoeg. De pinchos zijn leuk bedacht, je kunt gewoon pakken wat je wilt en je ziet meteen wat het is.
Een vorige opmerking dat het prijzig zou zijn, snap ik niet. Wij hadden voor 95 euro inclusief fooi onze buikjes vol met 3 man. Voor dat geld heb je een ruime hoeveelheid eten, wijn erbij en een dessert.
Het personeel is ook netjes. Hier komen wij zeker nog eens terug.