Umi Kaiseki

• Af te huren , Airconditioning
7,2
Karl V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vanmiddag voor de dimsum gegaan lekker met een pot pu er thee erbij,gefrituurde chinese donut met rijstmeel flensje eromheen in chinees tja leung genaamd erg lekker en knapperig,gebakken tofu vel met vulling van vlees en groente erg lekker hier,een koude salade van eend en kwal super hier,erg lekker als het warm weer is,en zeer lekkere gestoomde broodjes met cha chiu vulling,alles weer super hier.
Delorean22 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
We komen hier wekelijks. Soms in de middag voor de Dim Sum's, 's avonds voor het diner. M'n vrouw is Aziatisch en zeer kieskeurig wat betreft Aziatisch eten, Umi Kaiseki stelt ons nooit teleur! Het restaurant zit altijd vol met Aziaten! Een goed teken dus!
Tonyb .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wij hebben nog nooit zo slecht ergens gegeten. Het eten was erg onsmakelijk, het zag eruit als kattenvoer die bediend wordt van die grote zilvere hondenvoer bakken. Decor was lelijk daarnaast was het daar zo onhygienisch dat de smaakpolitie daar wel eens langs mag komen! Het personeel zag er onverzorgd uit en waren erg onprofessioneel. Het enige positieve wat ik kan zeggen is de cola, wel uit de fles gedronken uiteraard.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Zondagmiddag is misschien niet de beste tijd om hier te eten. er was slechts 1 kok die voor een toch redelijk aantal mensen het eten moest klaar maken. De zeer stugge en niet vrolijk ogende serveerster is geen reclame voor de zaak. Mijn vrouw is Chinese en de communicatie verliep desondanks stroef. Het eten was van matig kwaliteit en werd pas na lang wachten opgediend. De smaak van de gerechten viel ons, op een gerecht na, erg tegen. Tot slot: doe iets aan de toiletten voor de gasten: dit is allerminst een visitekaartje voor het restaurant. Wij komen er niet gauw terug, dat is zeker
Se_nora .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Hier ongeveer een maand geleden gegeten. Ik had gekozen voor een paar Chinese gerechten en deze waren ok, niks om op te merken, behalve de rijstnoodles want die was een beetje flauw van smaak. Decor niet echt bijzonder maar had wel fijn uitzicht. Personeel ook vriendelijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
We hebben nu meerdere malen bij Umi gegeten, puur en authentiek, en dat geldt zowel voor de het Japanse all you can eat menu als de Chinese keuken. Bediening vriendelijk, alhoewel niet op prijs wordt gesteld als je te veel bestelt bij het all you can eat menu, begrijpelijk ook. Eten mag niet verspild worden. Verder is de inrichting wat spartaans, maar het geeft ons altijd het gevoel op vakantie te zijn, heerlijk dat rommelige, gezellige. Voor diegenen die zichzelf meesterproever noemen en over de smaak van het eten en sauzen zeuren, verdiep je eens in de echte Chinese keuken, daar horen geen sauzen, Umi Kaiseki! Wij zijn superblij met jullie in Eindhoven!
JV040 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Met twee personen gekozen voor sweet-sour-pork, garnalen met knoflook en kip in een pittige saus. Er wordt witte rijst bij geserveerd. Echt Chinees eten zoals je het ook in China krijgt met veel groenten erbij gebakken. Heerlijk van smaak. Wij waren op een donderdag en het was helemaal niet druk. Het ziet er ook niet heel gezellig uit, maar dat hoort bij een echte Chinees.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Wij hebben hier 2 keer gegeten de laatste paar weken.1x the formule all you can eat sushi en 1x het 3 gangen Chinese menu.
Als je binnen komt lijkt het door de koude verlichting erg ongezellig, maar al snel loopt het restaurant vol met ook veel Aziatische mensen (altijd een kompliment voor de kok) en inderdaad we worden erg vriendelijk geholpen en alles wordt duidelijk uitgelegd.
Het eten is beide keren voortreffelijk! Verser kan niet en je smaak en voorkeuren worden vooraf besproken, dus voor elk wat wils en van voortreffelijke kwaliteit en smaak.
De volgende keer willen we de hotpot (Chines fondue met bouillon) gaan proberen, zo te zien een avondvullend festijn met veel keuze in vis-vlees-groenten en sauzen.
Zeker aan te bevelen!!!
14065244 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Chinese proeverij gegeten: alles uitermate vers en smaakvol, bovendien met weinig zout klaargemaakt. Lekker, we komen hier zeker terug om andere dingen van de kaart te eten, zoals de tarbot, fruit de mer schotel en andere lekkere zeevruchten.
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Een verward bezoek gebracht aan Umi Kaiseki. De naam doet aan als een Japans restaurant, maar de meeste mensen aten dim sum om ons heen. Door een emotieloos meisje werden we op de hoogte gebracht hoe de ipad werkt voor onze bestellingen. Je bladert in feite door een fotoalbum met gerechten. Veel zijn meerdere malen gefotografeerd, waardoor je ze continue tegen komt. Uiteindelijk een aantal gerechten willekeurig besteld. Dim Sum, maar ook Sushi en alles viel tegen. Sommige dim sum was ok, maar de sushi krijgt een dikke onvoldoende. Decor is door de wit/blauwe ledverlichting erg kil. Hier kom ik niet meer terug
-T- .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Dim sum hapjes royaal gevuld met vlees en grote garnalen, maar flauw qua smaak. We moesten om saus vragen. Normaal krijg je die er standaard bij of staat het op tafel. Een van de serveersters sprak geen Nederlands en ging in het Chinees praten.. Zo typisch als je er Aziatisch uitziet, denken ze gelijk dat je ook Chinees bent. Al met al de dim sum is gewoontjes, service wel ok en het interieur is, zoals de vorige recensenten ook al schreven, ongezellig en kaal.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Wat hebben wij genoten van ons etentje! Bij aankomst schrik je misschien een beetje van het interieur, maar het aanbod aan heerlijk eten maakt dat zeker goed.
We waren hier voor het eerst en werden heel vriendelijk geïnformeerd over het menu en alle mogelijkheden. We kozen voor onbeperkt sushi, wat zeker een aanrader is, zoveel keuze; ook vlees en visgerechtjes , noodles, rijst en soep .
Enige minpuntje vond ik dat de Sake 7,50 pp kost , erg duur. Voor de rest zeker een aanrader als je van aziatisch houdt en toe bent aan meer dan doorsnee sushi
JuiCy. .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Weekendje Eindhoven is mede door Umi Kaiseki een super weekend geworden! Toen we in eerste instantie omhoog keken naar Umi Kaiseki vonden wij het erg ongezellig ogen, maar uiteindelijk toch besloten naar binnen te stappen. Je komt binnen en ziet gelijk een aquarium en even verderop een open keuken. Ik blijf erbij dat door het licht/en de spullen het van binnen erg ongezellig is, vandaar een laag cijfer hiervoor. De bediening was uiterst vriendelijk, behulpzaam en wilde waar nodig ook uitleg geven. Wat direct opviel, het zat vol met aziaten, wat voor ons een goede indicator is voor wat je kunt verwachten. De kaart biedt een groot assortiment aan traditionele Chinese en Japanse gerechten. Je kunt hier terecht voor een Chinese hot pot maar ook voor onbeperkt sushi zoals bij andere Japanse restaurants. Ontzettend veel verschillende soorten sushi, die super vers, lekker en goed zijn bereid. De warme gerechten waren anders dan bij de meeste all you can eat, zo smaakvol, zo speciaal gekruid, zo anders. Ook de salades en soepen waren heerlijk. Dessert van de dag was een soep van lychees en Chinese paddenstoelen, heel zoet maar vooral heel bijzonder. Ik wil dit restaurant aan iedereen aanraden!