Ume

Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kona .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lekkere sushi, goede uitgebreide menu kaart en handig bestelsysteem met tablet. Goede en aardige bediening met snelle bezorging. Overige gerechtjes ook lekker. Ume breda staat bij ons op nr 1 en we komen er graag en vaak :)
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Goede lunch gehad met een vriendin. De kaart voor de lunch is bij Ume, in tegenstelling tot diens concurrenten, een stuk uitgebreider. Veel keuze en goede gerechtjes. We hoefden niet te bijster lang wachten voor we de door ons bestelde gerechtjes kregen en zijn lekker lang blijven tafelen. De iPad om te bestellen maakt de service gemakkelijk, maar ook wat onpersoonlijker. We hebben, ondanks het bestellen via de iPad, wel meerdere malen langer op ons drinken moeten wachten. En dit terwijl het totaal niet druk was voor de lunch. Iets alerter reageren, ondanks de elektronische iPad, is mijn tip.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Je eet hier in een gezellig decor die handig met wat scheidingswandjes intiemer lijkt. Bestellen via de tablet gaat prima en snel. Personeel is ook vriendelijk en snel. De sushi smaakte prima. Wel wat weinig spannende varianten op de kaart. Standaard wat je verwacht maar het is tegenwoordig leuker als je een wat nieuwe varianten kan kiezen. De rijst plakte af en toe ook niet goed, of dat nu door de warmte kwam (toch bijna 30 graden buiten) of door de rijst weet ik zo even niet. Fijn om tussendoor even te eten, niet speciaal.
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een reservering van 18.00 uur tot 20.00 uur. Dit all you can eat concept geeft fastfood een hele nieuwe betekenis! Binnen anderhalf uur moet je 5 rondes besteld hebben want om 19.30 uur komen ze melden dat de tafel over een half uur vrij moet zijn...15 minuten later mag je nog een bolletje ijs bestellen. 19.55 uur wilden we een cappuccino bestellen... het antwoord van de serveerster: nee nee dat kan echt niet meer; had u eerder moeten doen (wij dachten die maakt een grapje), kan ik u de rekening brengen (op dwingende toon).
Wat het eten betreft; sushi is plakkerig en taai, frituur is allemaal pre-fab kant en klaar. Wat betreft de teppan-yaki heb ik het al eerder gezegd: "saus erop geeft geen smaak"!
Al met al geen aanrader. Ik durf het een eetfabriek te noemen en geen restaurant. Met 7 personen voor €250,- kan ik echt elders veel en veel beter, maar vooral gezelliger uit eten!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Heb al eerder een recensie geschreven en was toen duidelijk enthousiaster dan nu over het eten. Als je hier voor de eerste keer komt is het wellicht prima, maar wij waren van dit restaurant beter gewend. Met name de warme gerechten zijn minder geworden en hebben extra aandacht nodig. Zowel de yakitori als het lamskoteletje waren alleen voorgegaard en niet meer gegrild. Over het algemeen is de kwaliteit niet meer zoals het geweest is. Jammer, zeker gezien het feit dat er in de nabije omgeving een ander Japans restaurant is gekomen wat misschien wel wat vaste klanten kan gaan overnemen... Service was en is nog steeds hartstikke goed!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Waar Ume in 2014/2015 het sterkst in was.
Goede sushi en service, is een verleden tijd.
Het eten is een schaal achteruit gegaan, goedkopere ingredienten.
Thans bied de kaart nog genoeg keuze uit lekkere gerechtjes.
Het personeel is niet meer als zoals in eerdere jaren. Informeler en blijven niet hangen.
De orders komen niet meer geheel aan, waar ze in andere jaren geen moeite mee hadden.
Beetje jammer dat het niveau niet blijft gehandhaafd.
Jel78 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Onze ervaring bij Ume in Breda was slecht. Ik eet alleen sushi maar na 2 uur had ik pas 6 bestelde sushi ontvangen. We waren met 5 personen en bestelde diverse malen 3 keer hetzelfde gerecht per ronde. We kregen dit gerecht steeds eenmaal. De sushi was slecht gerold en viel vaak uit elkaar. De warme gerechten waren vaak koud/lauw en soms ook taai. De bediening gaf aan dat ze deze drukte niet hadden verwacht en dat ze te weinig personeel hadden. We hadden liever gewild dat ze hadden gezegd dat ze geen plaats hadden. Het was het geld niet waard. Met een knorrende maag ben ik vertrokken. Echt jammer als afsluiter voor een dagje Breda ????
Jean-Paul H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Overheerlijk gegeten bij restaurant Ume. Eerste ervaring met japans eten en deze ervaring was super! Mede dankzij Ume zal ik dit eten zeker herhalen. De tablet is een verademing. Zelf bestellen wanneer het jou uitkomt, snelle bediening. Al na 1 a 2 minuten na bestelling op de tablet kwam de bediening de gerechtjes langsbrengen. Niet storend, zeer bedreven in hun vak. Eten was ook heerlijk, ontzettend ruime keuze uit wel 80 tot 100 soorten. Kortom: mocht je twijfelen, zeker gaan!!
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij zijn 2de kerstdag geweest met 9 personen. Wij vonden het te duur na verhouding op andere dagen.Er werd gezegd dat er extras toegevoegd werd vanwege de kerst niks van gemerkt.2 kinderen gingen mee van 4 en 6 jaar en daar moesten wij 18 voor betalen schandalig !Met de kerst komen wij iedergeval nooit meer
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Na mijn verhuizing naar Breda op zoek naar een nieuw vast adres om sushi te eten: geloof dat ik in 1x de juiste gevonden heb. Prima sushi, de handrolls zijn krakend vers. Bestellen via de tablet gaat makkelijk en het eten staat supersnel op tafel (ook op een volle zaterdagavond). Via de tablet kan je ook vragen om bijv. een drankje of service, maar de bediening komt dit ook gewoon aan tafel vragen, waardoor het niet te onpersoonlijk wordt. Qua decor niet veel bijzonders, gewoon wat je verwacht bij een sushirestaurant.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij gaan zoiezo 1x per maand hier eten! Ondanks dat er zoveel keuze is aan sushi restaurants in Breda komen wij altijd hier.
De sushi is heerlijk vers, personeel is altijd aardig en behulpzaam en aan de hand van de tablet (al is dat op meerdere plaatsen) is het makkelijk bestellen.
Vooral de spicy tuna en de handrolls zijn erg lekker, maar eigenlijk alles wat je besteld is vers en lekker.
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vlotte bediening al had ik bij het reserveren graag wat meer meedenken gewenst. Reserveer als het kan een tafeltje op de vlonder. Prima sushi, werkt goed met tablet. Niet memorabel maar gewoon goed.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk sushi gegeten. Niet onbeperkt, maar het aantal rondes is meer dan genoeg. De gefrituurde banaan is heerlijk! De bestelling met een tablet werkt goed, er worden snel gerechtjes aan tafel bezorgd, en bij vragen kun je ook de bediening oproepen. De kaart heeft bij elk gerecht een plaatje (voor mij als niet-sushi kenner erg handig) zodat je weet wat je gaat eten. Ik vind het een erg fijn restaurant en kom er graag. Ben laatst wel op het buitenterras gaan zitten en dat vond ik toch wel best schommelen op het water (al word ik snel zeeziek). Al met al een top restaurant met een goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Rokoko K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gegeten heb. Ume is vergeleken met de andere, grotere sushirestaurants een verademing. De sushi is prima en gelukkig niet te vet. De inrichting vind ik niet heel bijzonder, maar met name het gebruik van tablets vind ik erg handig. De bediening is keurig en kundig.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Vorige week gegeten bij Ume. De entourage is niet erg bijzonder maar door de drukte (volle zaak) was het toch sfeervol. De tafels staan op redelijke afstand van elkaar wat prettig is, in tegenstelling tot veel zaken in het segment 'all you can eat'. Het bestellen via een i-pad lijkt erg onpersoonlijk, maar werkt bijzonder soepel en snel. Ook de service is zeer vlot met het bezorgen van de bestelde drankjes. Het personeel lijkt wat plichtmatig de bordjes te serveren maar is verder zeer correct. De sushi en andere gerechtjes prima van smaak en op temperatuur. (van mij zou alleen de saus wat vaker apart geserveerd mogen worden i.p.v. over de gerechtjes) Wij gaan ongetwijfeld nog eens terug.
Tess F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Tot op heden nog geen beter sushi restaurant ontdekt en we hebben er veel bezocht.
Sushi is zeer goed op smaak en proeft elk ingrediënt die het bevat.
Andere gerechten zijn echt heerlijk en goede kwaliteit.
Service is snel en vriendelijk.
Heb tot op heden niks aan te merken
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Lekkerste sushi tent van Breda! Sushi is van zeer goede kwaliteit. Service is via een tablet, handig en snel. Restaurant ziet er classy uit, mogelijkheid om buiten op het water te eten. Ook nog lekkere cocktails om mee af te sluiten! Wij komen hier ongeveer 1 keer per maand, heerlijk!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Groot sushi restaurant, bekende all-you-can-eat concept. Leuke feature is de tablet waarmee de bestellingen kunnen worden geplaatst, om drinken kan worden gevraagd etc. Dit zien we in oost-Nederland nog niet zo vaak ;-). Uitgebreide kaart met eigenlijk alle soorten nigiri, maki, temaki etc. die je verwacht. Plus uiteraard een vergelijkbare grote keuze uit warme gerechtjes. Kwaliteit ingredienten goed, van meerdere nigiris was de rijst te los, viel al bij het oppakken uit elkaar. Geen bijzondere uitschieters, gewoon lekker sushi eten voor een gangbare prijs!
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We zijn hier gaan eten met vrienden, die al enthousiast waren over Ume. Het eten is inderdaad erg lekker. Goeie sushi en ook een ruime keus hierin. De warme gerechten waren ook prima, al kregen we daar niet veel meer van op. De witte huiswijn is goed en de bediening is vriendelijk. Fijn is ook dat je ruim genoeg kan zitten i.t.t. veel andere AYCE-restaurants. Aanrader!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Een gewone woensdagavond bij Ume...Bijna alle tafeltjes bezet en toch werd alles bijzonder snel, zonder fouten en heel vriendelijk aan tafel gebracht. Prima flesje witte huiswijn, niet vreselijk duur (€18) en ruime keuze aan gerechten. Het bestellen met de tablet is erg prettig en duidelijk, zowel voor de gasten als het bedienend personeel. Je krijgt ruim de tijd (2 1/2 uur) maar omdat het allemaal goed en professioneel geregeld is krijg je niet het idee dat je moet gaan haasten, wat in sommige andere Japanse restaurants met het 'all you can eat' concept nog wel eens het geval is.
We komen snel weer terug, maar eten dan iets minder van de gefrituurde gerechten die uiteraard nogal vet en dus best zwaar zijn.