Ume

Vrijdag en Zaterdag
Zondag

6,9
7,1

Jouw recensie over het restaurant Ume

Andy M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ume is er in kwaliteit erg erop achteruit gegaan. Beefsteakstukjes en lambsvlees taai en droog, Sommige Sushi vielen uit elkaar. Lange wachttijden voor sommige bestellingen. 1/2 uur voor afloop kwam bediening met de vraag om op te schieten terwijl we al meer dan 15 min op de laatste bestelling zaten te wachten. Een teleurstellende avond, het was al beter...
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben hier al eerder gegeten en het was toen prima. Gisteren was het eten echt minder. De ossenhaas (was het ossenhaas?) en de varkenshaas smaakten niet lekker. Vriesbrand denk ik. Waarschijnlijk lang ingevroren geweest en dat geeft een vieze smaak aan het vlees.
De bediening is vlot maar een lachje kan er niet af.
Jammer, ik ben daar beter gewend.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier op donderdagavond volgens het all you can eat principe gegeten. Er is ontzettend veel keus, die je maakt met een tablet. Heel kort daarna wordt de bestelling bezorgd aan je tafel. Nogal onpersoonlijk maar effectief. Het eten is van redelijke kwaliteit. Het ene gerechtje lekkerder dan het andere. Door de grote hoeveelheden kan het natuurlijk niet ter plekke allemaal vers bereid zijn.
Prima om met een groep even wat te gaan eten. Ik vind het niet geschikt om gezellig uit te gaan eten. Te snel, te onpersoonlijk, niet mijn ding.
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een vriendin en ik komen hier heel graag. Eten is hier het beste na mijn mening. het restaurant is heel mooi en de bediening is top
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was koud!!! Bij navraag werd ons tot 2x toe verteld dat de kachel na 21:00 uitgaat. Met -3 buiten werden we daar niet heel gelukkig van. Sushi was ok, al vielen de sushi rolletjes wel snel uit elkaar. Zalm niet zobijzonder. Service vriendelijk en snel.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lekkere sushi, goede uitgebreide menu kaart en handig bestelsysteem met tablet. Goede en aardige bediening met snelle bezorging. Overige gerechtjes ook lekker. Ume breda staat bij ons op nr 1 en we komen er graag en vaak :)
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Goede lunch gehad met een vriendin. De kaart voor de lunch is bij Ume, in tegenstelling tot diens concurrenten, een stuk uitgebreider. Veel keuze en goede gerechtjes. We hoefden niet te bijster lang wachten voor we de door ons bestelde gerechtjes kregen en zijn lekker lang blijven tafelen. De iPad om te bestellen maakt de service gemakkelijk, maar ook wat onpersoonlijker. We hebben, ondanks het bestellen via de iPad, wel meerdere malen langer op ons drinken moeten wachten. En dit terwijl het totaal niet druk was voor de lunch. Iets alerter reageren, ondanks de elektronische iPad, is mijn tip.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Je eet hier in een gezellig decor die handig met wat scheidingswandjes intiemer lijkt. Bestellen via de tablet gaat prima en snel. Personeel is ook vriendelijk en snel. De sushi smaakte prima. Wel wat weinig spannende varianten op de kaart. Standaard wat je verwacht maar het is tegenwoordig leuker als je een wat nieuwe varianten kan kiezen. De rijst plakte af en toe ook niet goed, of dat nu door de warmte kwam (toch bijna 30 graden buiten) of door de rijst weet ik zo even niet. Fijn om tussendoor even te eten, niet speciaal.
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een reservering van 18.00 uur tot 20.00 uur. Dit all you can eat concept geeft fastfood een hele nieuwe betekenis! Binnen anderhalf uur moet je 5 rondes besteld hebben want om 19.30 uur komen ze melden dat de tafel over een half uur vrij moet zijn...15 minuten later mag je nog een bolletje ijs bestellen. 19.55 uur wilden we een cappuccino bestellen... het antwoord van de serveerster: nee nee dat kan echt niet meer; had u eerder moeten doen (wij dachten die maakt een grapje), kan ik u de rekening brengen (op dwingende toon).
Wat het eten betreft; sushi is plakkerig en taai, frituur is allemaal pre-fab kant en klaar. Wat betreft de teppan-yaki heb ik het al eerder gezegd: "saus erop geeft geen smaak"!
Al met al geen aanrader. Ik durf het een eetfabriek te noemen en geen restaurant. Met 7 personen voor €250,- kan ik echt elders veel en veel beter, maar vooral gezelliger uit eten!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Heb al eerder een recensie geschreven en was toen duidelijk enthousiaster dan nu over het eten. Als je hier voor de eerste keer komt is het wellicht prima, maar wij waren van dit restaurant beter gewend. Met name de warme gerechten zijn minder geworden en hebben extra aandacht nodig. Zowel de yakitori als het lamskoteletje waren alleen voorgegaard en niet meer gegrild. Over het algemeen is de kwaliteit niet meer zoals het geweest is. Jammer, zeker gezien het feit dat er in de nabije omgeving een ander Japans restaurant is gekomen wat misschien wel wat vaste klanten kan gaan overnemen... Service was en is nog steeds hartstikke goed!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Waar Ume in 2014/2015 het sterkst in was.
Goede sushi en service, is een verleden tijd.
Het eten is een schaal achteruit gegaan, goedkopere ingredienten.
Thans bied de kaart nog genoeg keuze uit lekkere gerechtjes.
Het personeel is niet meer als zoals in eerdere jaren. Informeler en blijven niet hangen.
De orders komen niet meer geheel aan, waar ze in andere jaren geen moeite mee hadden.
Beetje jammer dat het niveau niet blijft gehandhaafd.
Jel78 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Onze ervaring bij Ume in Breda was slecht. Ik eet alleen sushi maar na 2 uur had ik pas 6 bestelde sushi ontvangen. We waren met 5 personen en bestelde diverse malen 3 keer hetzelfde gerecht per ronde. We kregen dit gerecht steeds eenmaal. De sushi was slecht gerold en viel vaak uit elkaar. De warme gerechten waren vaak koud/lauw en soms ook taai. De bediening gaf aan dat ze deze drukte niet hadden verwacht en dat ze te weinig personeel hadden. We hadden liever gewild dat ze hadden gezegd dat ze geen plaats hadden. Het was het geld niet waard. Met een knorrende maag ben ik vertrokken. Echt jammer als afsluiter voor een dagje Breda ????
Jean-Paul H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Overheerlijk gegeten bij restaurant Ume. Eerste ervaring met japans eten en deze ervaring was super! Mede dankzij Ume zal ik dit eten zeker herhalen. De tablet is een verademing. Zelf bestellen wanneer het jou uitkomt, snelle bediening. Al na 1 a 2 minuten na bestelling op de tablet kwam de bediening de gerechtjes langsbrengen. Niet storend, zeer bedreven in hun vak. Eten was ook heerlijk, ontzettend ruime keuze uit wel 80 tot 100 soorten. Kortom: mocht je twijfelen, zeker gaan!!
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij zijn 2de kerstdag geweest met 9 personen. Wij vonden het te duur na verhouding op andere dagen.Er werd gezegd dat er extras toegevoegd werd vanwege de kerst niks van gemerkt.2 kinderen gingen mee van 4 en 6 jaar en daar moesten wij 18 voor betalen schandalig !Met de kerst komen wij iedergeval nooit meer
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Na mijn verhuizing naar Breda op zoek naar een nieuw vast adres om sushi te eten: geloof dat ik in 1x de juiste gevonden heb. Prima sushi, de handrolls zijn krakend vers. Bestellen via de tablet gaat makkelijk en het eten staat supersnel op tafel (ook op een volle zaterdagavond). Via de tablet kan je ook vragen om bijv. een drankje of service, maar de bediening komt dit ook gewoon aan tafel vragen, waardoor het niet te onpersoonlijk wordt. Qua decor niet veel bijzonders, gewoon wat je verwacht bij een sushirestaurant.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij gaan zoiezo 1x per maand hier eten! Ondanks dat er zoveel keuze is aan sushi restaurants in Breda komen wij altijd hier.
De sushi is heerlijk vers, personeel is altijd aardig en behulpzaam en aan de hand van de tablet (al is dat op meerdere plaatsen) is het makkelijk bestellen.
Vooral de spicy tuna en de handrolls zijn erg lekker, maar eigenlijk alles wat je besteld is vers en lekker.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vlotte bediening al had ik bij het reserveren graag wat meer meedenken gewenst. Reserveer als het kan een tafeltje op de vlonder. Prima sushi, werkt goed met tablet. Niet memorabel maar gewoon goed.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk sushi gegeten. Niet onbeperkt, maar het aantal rondes is meer dan genoeg. De gefrituurde banaan is heerlijk! De bestelling met een tablet werkt goed, er worden snel gerechtjes aan tafel bezorgd, en bij vragen kun je ook de bediening oproepen. De kaart heeft bij elk gerecht een plaatje (voor mij als niet-sushi kenner erg handig) zodat je weet wat je gaat eten. Ik vind het een erg fijn restaurant en kom er graag. Ben laatst wel op het buitenterras gaan zitten en dat vond ik toch wel best schommelen op het water (al word ik snel zeeziek). Al met al een top restaurant met een goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Rokoko K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gegeten heb. Ume is vergeleken met de andere, grotere sushirestaurants een verademing. De sushi is prima en gelukkig niet te vet. De inrichting vind ik niet heel bijzonder, maar met name het gebruik van tablets vind ik erg handig. De bediening is keurig en kundig.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Vorige week gegeten bij Ume. De entourage is niet erg bijzonder maar door de drukte (volle zaak) was het toch sfeervol. De tafels staan op redelijke afstand van elkaar wat prettig is, in tegenstelling tot veel zaken in het segment 'all you can eat'. Het bestellen via een i-pad lijkt erg onpersoonlijk, maar werkt bijzonder soepel en snel. Ook de service is zeer vlot met het bezorgen van de bestelde drankjes. Het personeel lijkt wat plichtmatig de bordjes te serveren maar is verder zeer correct. De sushi en andere gerechtjes prima van smaak en op temperatuur. (van mij zou alleen de saus wat vaker apart geserveerd mogen worden i.p.v. over de gerechtjes) Wij gaan ongetwijfeld nog eens terug.