Umami Utrecht

Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Umami Utrecht

Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
De service is erg goed en snel.
De gerechtjes zijn gevarieerd en goed van hoeveelheid, soms wat aan de grote kant. Je krijgt goede sushi en de gerechtjes worden snel gebracht.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gisteravond met een vriendin bij dit restaurant gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en hadden de voorkeur voor een tafeltje buiten maar die waren helaas al bezet. We kregen een mooi tafeltje binnen en ontzettend attent dat het personeel na een tijdje meteen naar ons toe kwam dat er een tafeltje buiten beschikbaar was.

De sushi en alle gerechten van de kaart zijn heerlijk, er is genoeg keuze. Restaurant is erg mooi ingericht en de tafeltjes bij de gracht zijn natuurlijk helemaal prachtig. Personeel is erg vriendelijk en attent!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Samen met een vriend hier gaan eten voor 17:30 uur waardoor het onbeperkt sushi eten maar €20 was. Daarbij was het aanbod zeer uitgebreid en beperkt het zich niet alleen tot de standaar sushi restaurants. Er is bijvoorbeeld keuze uit boa's, vietnamese loempia's, coquilles en heerlijke curry's. Natuurlijk zijn er ook genoeg sushis en is sashimi ook inbegrepen. Het enige wat ik zou overslaan zijn de desserts. Deze kosten extra en waren het in mijn ogen niet waard. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en ik kom zeker nog een keer terug!
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij eten hier zeker 2x p.m. en iedere keer is het weer genieten! Het early dinner is zoals ik eerder zei lang genoeg. We hebben ooit een keer 2,5 gedaan en hadden opzich evenveel op, maar voelde ons er niet lekker door. Ondanks het heerlijke eten hoop ik dat de kaart een keer gaat veranderen, want ik ben benieuwd naar nieuwe gerechten.
Graag vega gyoza's mochten jullie dit lezen. Bvd.
De bediening is super aardig en herkent ons, zelfs aan de telefoon!
Ik kan niet wachten totdat zij hun terras openen, want dat zal ongetwijfeld heerlijk vertoeven zijn.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Goede en leuke bediening, mooie tent en kwaliteit eten! Super ervaring! Zou anderen zeker aanraden ook te gaan en gebruik te maken van early dinner. Wij hadden om 8 uur musical in Beatrix, lekker klein kwartiertje lopen na t eten, uitbuiken is wel nodig, dus helemaal top om daar dan om half 6 uit eten te gaan tegen early dinner tarief!
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Ben hier wezen eten met een vriendin, wat een leuke heren in de bediening hebben ze, zeer beleefd en behulpzaam. Eten was ook top, een van de betere ayce. Intrieur is wat je van umami verwacht, modern en sfeervol.
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik ben hier wezen eten met mijn vriend. Wat mij opviel bij binnenkomst was het interieur, mooi en knus ingericht. Wij kregen een kleine tafel die net iets te dichtbij de andere grotere tafels stonden. Waardoor je gewoon gesprekken mee kon luisteren van de andere tafels, wat niet echt prettig was. Het eten was overigens wel lekker en en de sushi's waren groot, maar niet heel bijzonder vergeleken met andere sushirestaurants. De bediening was prima, aardig en beleefd.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd fijn een avondje genieten bij Umami met vriendelijke bediening en lekkere en verrassende gerechten. Alleen gisteravond was het beduidend “minder” met de gerechten. Was het echt slecht? Nee dat niet maar het was middelmatig. De Chinese pannenkoekjes waren hard en een beetje taai, de smoor was goed van smaak maar taaivlees, de zoete aardappels uitgedroogde bovenkant. En nog steeds leuke en vriendelijke bediening; voorkomend en attent. Maar de keukenbrigade moet een tandje gaan bijzetten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met 45 collega's hier gegeten. Het wachten viel mij mee, gezien de grootte van de groep en de drukte verder in het restaurant. In 2 uur tijd 4 a 5 rondes kunnen eten. Kwaliteit van eten is goed en de kaart biedt voldoende keuze, dus voor elk wat wils.
Jurrien P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteren voor de 3e keer gegeten bij Umami. Daar waar de service net zo goed was als altijd, viel het eten zelf wat tegen. Ondanks dat we telkens snel waren met bestellen konden we nog niet eens 4 rondes halen in 2.5 uur. Vorige keren, toen het ook 2x zo druk was, konden we in 2.5 uur 5 rondes én een koffie met likeur bestellen. Nu duurde het allemaal echt te lang waardoor we in de knoop kwamen met andere plannen in de avond. Dieptepunt was 40 minuten wachten op 3 stukjes sushi met tonijn. Ook waren meerdere gerechte te koud. Uiteraard aangegeven en er werd natuurlijk aangeboden of we het gerecht opnieuw wilden, maar als je dan weer een halfuur moet wachten sla je dat snel af...

Jammer Umami, dit waren we niet van jullie gewend. We komen zeker nog een keer terug vanwege de sfeer en service, maar het eten moet de volgende keer écht beter.
Lash D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
18 juli heb ik voor het eerst gegeten bij Umami op aanraden van mijn vriendin. Umami stond al een paar keer op de agenda maar gister was het er eindelijk van gekomen. We hadden 1 of 2 verzoekjesmaar niets was te veel. Mijn eerste keer was top. Ik had leuk gezelschap, het eten was heerlijk en Nico en de meiden waren erg vriendelijk! Ik kom zeker weer een keer terug!
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Op zondag 9 juli hebben we hier met zijn 4 en gegeten. Het terras aan de Oudegracht was niet reserveerbaar, dus we waren wat eerder om een tafel buiten te confisqueren en onze 'gasten' op te wachten. Gelukkig bestond niet het concept dat je na 2 of 2.5 uur moest wegwezen. In alle rust hebben we de ruime Umami kaart uitgeprobeerd en besloten halverwege dat we in plaats van 3 gangen met 2 keuzes pp toch maar overgingen op onbeperkte gangen. Daarmee ging je van €23 naar € 27,-/pp, maar goedkoop ging het toch niet worden, dus we hebben er maar van genoten ;-), en vele uren buiten getafeld in goed gezelschap. Aanrader is de Ebi fry, Lemon fish en Spicy Salmon, maar vooral de variatie is natuurlijk leuk. Goede bediening, mooie plek; Aanrader!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. Nico is een baas, een betere avond ga niet hebben met hem aan het hoofd! Wat een keuken en wat een kennis, super!
Anniek D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Beste sushi van de stad, vooral die met truffel. Heerlijk! Altijd druk, goede bediening en niet zo'n vreetschuur als andere sushirestaurants.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten en wat een perfecte bediening! Aardig, kundig en meedenkend. Vakmensen die hun gasten goed inschatten en van een etentje een avondje uit maken.
Carel K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Umami. In een rustige ambiance, een uitgebreide kaart en een top bediening. Dit is een plek waar we zeker nog een keer gaan eten. Bedankt voor de gezellige avond.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Op uitnodiging gegeten en dat was heel verrassend,zeer lekker,leuk restaurant en ook zeer leuke bediening op een mooie locatie oude gracht. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
Monique K.
Week geleden gegeten bij Umami , ontvangst vriendelijk en hartelijk
Eten was lekker en de bediening vlot en vriendelijk
De tijd tussen de gerechten door was goed je bent uiteindelijk gezellig uit eten en dat mag even tijd kosten
Kortom voor ons een reden om daar weer te gaan eten
Senna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gister na 2 jaar terug geweest naar Umami in Utrecht.
We zijn na 2 rondes weggegaan. Het eten was zo slecht.
Echt magnetron maaltijden met een ook nog is super slechte service.
De sushi was echt niet lekker, we hadden loempia's en dim sum die nog beter uit de vriezer van de supermarkt komen. Het vlees was net rubber en de vis durfden we naar 1 hap niet meer te eten omdat het ging tintelen in onze mond!

Zonde van onze avond! 2 jaar geleden was het top nu echt een drama

Hier komen we nooit meer terug.
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op aanbeveling van een paar collega's hier met mijn gezin gegeten. Dat smaken verschillen is een feit. Ik vond de smaken te scherp en niet mijn ding. Er is ook niet veel keus aan sushi en daar ben ik juist dol op. Toen ik ook nog op bittere kruiden in de curry beet, had ik eigenlijk genoeg van. Voor mij helaas geen tweede keer.