Umami Hengelo

Deldenerstraat 24 7551 AG Hengelo Nederland Kaart
31-742919290

Over het restaurant Umami Hengelo

Umami is een hedendaags Aziatisch restaurant met een gezellige loungebar en een sfeervol terras.

Het restaurant ligt in het gezellige centrum van Hengelo en heeft een eigen parkeerterrein.

Op de menukaart van Umami vind je gerechten uit China, Japan, en Thailand, inclusief een uitgebreide kaart met sushi en sashimi.
Een uitgebreide wijnkaart maakt het geheel compleet.

Met Umami zien we elke dag weer als een nieuwe uitdaging om jouw Oosterse, gastronomische verwachtingen waar te maken.

Met culinaire groet, Soejang en Young Yang.

Meer informatie over restaurant Umami Hengelo

9,2

Jouw recensie over het restaurant Umami Hengelo

Dick T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Voor het eerst bij Umami geweest, zeer positief. Niet goedkoop, maar het geld dubbel en dwars waard. Niet alleen was het eten voortreffelijk, maar ook de fijne ambiance en zeer prettige bediening maken dat ik zeker terug kom!
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke gerechten, mijn zoon en ik hadden de proeverij. Mijn dochter had bijna allemaal sushi en was ook heel tevreden, behalve dat er (voor haar onverwacht) komkommer bij in bleek te zitten die ze eruit heeft gehaald. Prijs/waarde verhouding is prima, maar voor ons toch wat te duur om echt vaak te komen, al zouden we wel willen.
F.S. S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
prima gegeten tegen schappelijke prijs en een rustige omgeving
Dian H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ondanks mijn alergieen wisten de koks zeer smakelijke gerechten op tafel te zetten! Alles is bespreekbaar.
Hartelijk dank hiervoor. Wij komen snel terug.
Wernard G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Pretentieus en echt niet goed. Ambiance is ook niet je dat. Voor lekkere sushi kun je echt prima ergens anders betere opties vinden.
Wanneer je bij de “ incrowd” hoort misschien best gezellig....
Bien D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gegeten.
Er werd rekening gehouden met één persoon van ons gezelschap die vegetariër is. Echter niet bij de amuse vooraf.
Ties N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een uiterst vriendelijke behandeling. Het eten was goed. Ben benieuwd naar de rest van het menu. We komen nog eens terug.
Sinie H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij waren er met vrienden voor het eerst in uw restaurant ,wat ons opviel was de leuke indeling van het restaurant ,de warme aankleding en ontzettend vriendelijke bediening,ook daarvoor onze complimenten.
Wij komen graag nog eens terug.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik ben een paar keer bij Umami geweest en de sfeer is heel goed. Als klant heb je het gevoel erg welkom te zijn. Tel daarbij op het heerlijke eten en je hebt een geweldige avond. Top!
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima ontvangst bij binnenkomst. We hebben hier heerlijk gegeten en wij komen absoluut weer een keer terug! De volgende reservering is alweer een feit...
marnixmorsink .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wederom volledig naar verwachting; ondanks regelmatig bezoek toch nog steeds goede tips en adviezen. Bijzonder prettige bediening.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten!! Bediening was ook goed!! Zaten in de buurt van de deur van het terras, die elke keer open ging: men rookten daar!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Lekker buiten gegeten, heerlijk combinatie gerecht samengesteld.
Smaakte allemaal zeer vers en zag er fraai opgemaakt uit!
Bediening had niet echt focus en was vergeetachtig en gehaast, deze keer.
Buiten langs de straat is het toch wel erg druk,.......volgende keer weer gewoon binnen zitten
ina46 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij waren hier nog nooit geweest maar ik had goede verhalen gehoord. Die kan ik inmiddels volledig onderschrijven. Wij zijn voor het proeverijmenu gegaan, met allerlei voor, hoofd en na gerechtjes. Echt een aanrader. Heerlijk gegeten en dit bezoek was zeker voor herhaling vatbaar.
Camilla V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Na een gastvrij ontvangst werden wij aan een gezellig rond tafeltje gezet. We gingen naar Umami op aanraden van kennissen. En ze hadden helemaal gelijk . We hebben 5 rondes sushi besteld en vooral de crispy duck en de sushi met garnaal ( de dragon roll ) was goddelijk. Bij de sushi werd een heerlijke sancerre geschonken. Een prima combinatie. De ambiance was gezellig en er hing een goede sfeer.
Af en toe liet de bediening iets op zich wachten , maar niet hinderlijk.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hebben we sinds lange tijd weer eens gegeten bij Umami. We kozen voor het verrassingsdiner omdat we hier altijd goede ervaring mee hadden. De sushi was prima maar de overige voorgerechten werden pas na bijna 2 uur uitgeserveerd. De gebakken garnalen waren moddervet en volgens ons in oude olie gebakken. Toen we de serveerster hierop aanspraken haalde ze de schouders op...zoiets als jammer dan! Ook de hoofdgerechten waren smakeloos. Kipnuggets passen hier echt niet! Kabeljauw smaakloos en rijst en mie waren niet warm. Hierop werd door de bediening niet gereageerd. Toen we gingen afrekenen bleek de faktuur ook niet te kloppen . Ruim 30 euro teveel. Toen we onze ervaringen deelden met de eigenaresse ging ze met ons in discussie. FOUT FOUT FOUT. Voor ons voorlopig geen Umami meer!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Een van onze favorieten in de regio. Lekker, snel en vriendelijk geprijsd. Minpuntjes is de wijnkaart, graag wat meer open wijnen en champagne per glas
fijnproever0200 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Beste dragonroll sushi ooit hier gegeten net als de spiesjes van kip met een meesterlijke saus helemaal top! Grote kaart en alles lijkt helemaal vers en echt Japans. goede wijn maar de bediening mag misschien net iets vaker inschenken. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Alleen waren wij zeer verbaasd dat toen wij de laatste hap ophadden de eigenaresse vroeg of we er bezwaar tegen hadden dat onze buren gingen roken(??????). Op ons antwoord , dat we daar wel bezwaar tegen hadden werd gereageerd: jammer , we hebben de asbakken al gegeven????? En wij zaten in de stank.
Begrijp hier echt niets van.
ehschutte .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Een goed restaurant met als topper een ossehaas gerecht, heerlijke huiswijn en goede kwaliteit/prijsverhouding.
Voor de sushi-liefhebber kun je hier ook heel goed terecht.