Umami by Han, Rotterdam

Binnenrotte 140 3011 HC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Umami by Han, Rotterdam

Modern Aziatisch

Het Shared Dining-concept van Umami is razend populair en is Nederland in een rap tempo aan het veroveren. Het idee is simpel: in een loungy setting geniet je samen van een 3-gangendiner. Selecteer telkens twee gerechten van een kaart vol Aziatische heerlijkheden en deel ze met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Umami by Han, Rotterdam

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Umami by Han, Rotterdam

cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij aten hier het Bib Gourmand menu met bijpassende wijnen. Het menu bestaat uit drie gangen met, per gang, twee gerechten. De smaakcombinaties en opmaak zijn uit de kunst. Ik heb al veel bekenden aangeraden hier te gaan eten. Wellicht kwam het door onze late reservering (ze hebben ons een tafel aangeboden als we er op tijd waren, gezien om 9 uur de volgende reservering gepland stond), maar de gerechten kwamen voor mijn gevoel wat snel na elkaar. Het restaurant leent zich hierdoor en door de sfeer niet echt voor een lange avond tafelen. De bediening is keurig, wat formeel zelfs. Het heeft lang geduurd voor we hier zijn gaan eten door de wat ongezellige uitstraling van het restaurant, maar ik kan het iedereen aanraden. Het eten is fantastisch!
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben hier met 6 gezellige dames op zondag 2 april gegeten, het was erg goed en lekker, ieder gerechtje lijkt wel een schilderijtje. Ook aparte gerechten zoals de soft shell crab, een aantal dames waren hier voor het eerst maar het is bij iedereen goed bevallen, een hele vriendelijke dame in de bediening die ook het concept goed heeft uitgelegd. Lams curry erg goed, little gem salade, kingcrab, het was geweldig, wij kijken terug op een heerlijke culinaire afsluiting van ons dames dagje Rotterdam !
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Net als in Den Haag is het hier ook weer erg goed. Zeker de prijs/kwalliteitverhouding is goed. Heerlijke gerechtjes die je kunt delen in een mooi restaurant, wellicht voor sommige iets te kil aangekleed maar mij beviel het wel. Goede bediening en heerlijk eten voor een erg goede prijs.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
met de heerlijk 10 daagse hier gegeten
5 gangen met heerlijke wijnen.
elke gang was 2 gerechten.
de enthousiaste en kundige bediening van Emily maakte onze
avond compleet
een ster waardig
MariekeMaesen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was weer een genot om hier te eten: superheerlijk eten dat ook nog eens prachtig gepresenteerd wordt, goede wijn, ontzettend vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Het zijn wel heel veel superlatieven achter elkaar maar dat verdient dit restaurant ook.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vanavond weer heerlijk wezen eten bij Umami, altijd vriendelijke bediening hier en leuke verassende gerechten, ik zou zeggen dat dit een van mijn favoriete restaurants is omdat ze gewoon een uitstekende prijs kwaliteit verhouding hebben
Johnny S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vriendelijke bediening en leuke plek om te zitten. Kwaliteit van het eten was wisselend. Eend en kwartel lekker. Haricots verts met erg veel saus en vis niet helemaal dagvers. Voldoende maar niet super.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Maandagavond. Niet vol. Eerste keer Umami. Wij (met z'n 2en) kozen voor 'social dining'. Aardig concept om zo diverse gerechtjes te proberen. Meeste gerechten lekker. Porties beperkt en onderscheid tussen gangen niet heel duidelijk. Wel ruime keuze per gang. Prima gegeten. Wachttijd tussen de gangen liep wat op en was nog net acceptabel. Bediening vriendelijk. Inrichting eenvoudig.
Kuno S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eigenlijk overtreft deze formule het originele restaurant van Han Ting in Den Haag. Voor zo'n prijs, zo lekker eten....wow.... eten fantastisch, wijnen goed, personeel super, ik kan dit restaurant niet genoeg aanbevelen...Als je voor 50 euro pp (en dat is inclusief 4 a 5 drankjes pp) een top avond wilt hebben: Ga naar Umami....
Het leuke hier is dat het op een soort van tapas idee lijkt.... je bestelt met z'n tweeen maarliefst 12 gerechtjes, die ook echt niet eens klein zijn. Ze worden opgediend in 3 rondes van elk 4 gerechtjes.... Keuze is super, vlees, vis, groente, het is er allemaal..... Zeewier, Paksoi, de lamscurry, alle visgerechten, het was allemaal even lekker.... Mooie moderne inrichting, heerlijk lounge gevoel....
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een modern, maar sfeervol restaurant. We werden heel vriendelijk onthaald. Alles werd keurig uitgelegd en we kozen voor het "socialdining" menu. We lieten alle kleine hapjes per gang in het midden van de tafel plaatsen, zodat we alles met z'n vieren konden delen. Zo kan je van elk gerechtje genieten. Zo werd het dus letterlijk een Social Dining. ;) Aan elk gerechtje was evenveel zorg besteed. Elk gerechtje was een plaatje op zich. We hebben echt genoten van het heerlijke eten en de bediening was super vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooi, modern restaurant. Wij namen het drie gangen socialdining menu. We konden beide per gang 2 gerechtjes kiezen. De porties zijn ruim voldoende en plaatjes om naar te kijken. De smaken waren ook primamet als uitschieters de lambcurry, de kingcrab en de softshelcrab. Twee minpuntjes, de muziek en de afzuigkap, die niet voldoende werkte. Tot slot de vakkundige en vriendelijke bediening. Top!
Arjanne H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat is het lekker eten bij Umami. Wij worden erg blij van de keuze uit kleine gerechten, zodat we veel kunnen proeven. Elk gerecht is prima op smaak en goed klaargemaakt. We bevelen Umami dan ook geregeld aan en gaan zelf geregeld 'op herhaling'.
Emma E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ontzettend verrast door dit restaurant. Van buiten ziet het er niet erg aantrekkelijk uit, maar het eten komt prachtig geserveerd de keuken uit en smaakt ook heerlijk. Verder was de bediening ontzettend goed (ook de tweede keer toen we hier heengingen). Erg vriendelijk en nemen de tijd voor je als gast. Een ander pluspunt is dat iemand van de bediening constant de tafels in de gaten hield en bediening er op af stuurde, erg goed! Spannende combinaties qua eten, komen hier zeker vaker terug!
P K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een MSc te vieren. Het menu genomen. Leuke kleine gerechten. De borden zijn plaatjes. Hoewel modern van inrichting is de zaak toch gezellig. De nieuwe bedrijfskundige in ons gezelschap oordeelde dat logistiek en bediening perfect waren.
P K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een MSc gevierd. Het menu genomen en dat staat voor voldoende kleine en fijne gerechten. Mooi gepresenteerd. De nieuwe bedrijfskundige in ons gezelschap oordeelde dat de logistiek en bediening helemaal klopten. (Ze had dit restaurant dan ook zelf uitgezocht)
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op basis van de mooie recensies en de Bib Gourmand Umani by Han besproken op zondagavond. Gekozen voor de Social Dining kaart. Verrassende mooi gepresenteerde vis- en vleesgerechten van lam, beef, vis en schaaldieren. Goede uitleg van de vriendelijke bediening over de diverse gerechten. Een klein missertje was dat vergeten werd ons de wijn te laten proeven. Strakke maar functionele inrichting.
Chandra T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vandaag hier voor het eerst wezen eten. Goed ontvangen. Ziet er ook gezellig uit van binnen. We hebben voor een 4 gangen social dinning gekozen. Het eten was heerlijk. We waren echt verrast van de smaken. Per gang konden we kiezen uit 2 gerechten per persoon. Zo hebben we meerdere lekkere gerechten kunnen proeven. Al met al een heerlijke etentje gehad. Enig minpuntje vonden wij dat de tafels zo dicht op elkaar stonden dat je buren zo je gesprekken konden meeluisteren en andersom wij ook. Maar komen hier zekers nog eens terug!
mignon V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Was mijn 3e keer bij Umami. Nu met man en kind van 10 jaar. Heerlijk die diversiteit en elke keer wat anders. Lekker en het ziet er chique uit, terwijl het restaurant zeer makkelijk toegankelijk is
Yilinn .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Een paar dagen geleden zijn we met familie fantastisch gegeten bij Umami. Hele goede en persoonlijke bediening. We hebben een driegangenmenu genomen en alles was super op smaak. Zeker nog een keer!
wva8x .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Goede, attente bediening. Leuke smaakcombinaties maar alles heel erg gekruid. Hierdoor proef je het hoofdproduct bijna niet meer maar de toevoegde kruiden en specerijen. Het interieur is simpel (bijv plastic stoelen) en was zaak oogde erg rommelig. Gezien de recensies hadden wij er meer van verwacht. Na 1 keer hebben wij het wel gezien.