Umami by Han, Den Haag

Buitenhof 46 2513 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Umami by Han, Den Haag

Shared dining op zijn best

Het Shared Dining-concept van Umami is razend populair en Nederland in een rap tempo aan het veroveren. Het idee is simpel: in een loungy setting geniet je samen van een heerlijk diner. Selecteer telkens twee gerechten van een kaart vol Aziatische heerlijkheden die je deelt met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Umami by Han, Den Haag

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

Nina M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Uren lang gezeten en gegeten in UMAMI in Den Haag. We kozen voor 'social dining', hierbij kies je 2 gerechtjes per gang. Het was een soort tapas idee, maar dan aziatische keuken. Het zijn kleine gerechtjes maar het is allemaal wel bijzonder vullend, dus het is meer dan genoeg!

Het eten was heel lekker en divers. Er zitten klassiekere smakencombinaties en nieuwe smakencombinaties in het menus. Veel vis en vlees, voldoende keuze uit vegetarische gerechten.

De ruimte was ook erg mooi, een beetje 'lounge sfeer'. Mooie inrichting en hele aardige en behulpzame bediening. De bediening heeft ons uitgebreid het concept uitgelegd.

Ik zou graag nog eens komen!
Kjell J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super service en heerlijk gegeten! Gerechten zijn zeer divers en bijzonder smaakvol. Bediening is heel attent en geeft goede aanbevelingen.
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Toptent. Prima gegeten met z'n vieren. Goede, attente bediening. Doordat je in het menu 3x2 kiest, krijg je met vier als je allemaal wat anders kiest wel heel veel keuze op tafel. Totaal is het aardig wat, beter beginnen met vis en vega, dan derde ronde naar vlees.
zeker aanrader, en gaan nog eens naar de luxere zus, Hat rin, erg benieuwd.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor de tweede keergenoten van Shared Dining bij Umami. Ongelooflijk verrassende gerechten, van een super kwaliteit! Bediening is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Sfeer in het restaurant is ongedwongen en prettig. Vanaf de (alcoholvrije) aperitief tot het uitgebalanceerde dessert was het volop genieten! Op naar weer een volgende keer!
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het kost even wat moeite om door te hebben hoe de kaart werkt, maar dan is het ook wel zeer de moeite waard. Wij gingen voor shared dining. In de volgende anderhalf passeert een grote hoeveelheid smaken, geuren en kleuren. Allemaal kleine en verfijnde hapjes. De eend met pruimen is een van onze favorieten. De wijnen zijn ook verrassend. Uitstekende service. Absolute aanrader.
BW91 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijn suggesties. Sfeer is ook goed en personeel is top. Het tempo lag wel wat hoog, maar dit hoort misschien bij dit concept. Desalniettemin zeker een aanrader!
Jeroenvdk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Umami by Han. Het zijn leuke, verassende, verfrissende gerechten. Ook is het social dining concept erg leuk, omdat je zo meer kan proeven. De bediening was kundig, maar vergat ons na het plaatsen wel even. Wellicht omdat we in het uiterste hoekje zaten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op een zeer gebruiksvriendelijke manier kun je in dit restaurant een aantal gangen samenstellen. De grootte van de porties wordt langzaam opgebouwd, bij de hoofdgang verschijnen ook noedels en rijst op tafel, buiten de bestelling om.
Het eten is heerlijk. De bediening laat je je welkom voelen.

Umami zit weliswaar middenin het centrum aan het Buitenhof, maar toch een beetje in een uithoek van het plein. Er is weinig 'natuurlijke aanloop'. Toch zat het restaurant even na sluiting van de winkels vol. De mond tot mondreclame en internet hebben hun werk gedaan.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gegeten met een goede vriendin op 17/11. Heerlijk gegeten, weer eens wat anders dan een onbeperkte tent. Mooie gerechten en goed op smaak. Wij hebben het 3x2 gangen menu genomen en afgesloten met de creme brulee. Heerlijk gegeten.

Goede bediening, erg vriendelijk. één was ook leuk voor t oog ;)!

Locatie is top. Midden in t centrum. Prijs was 25 euro voor t eten.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
in een woord geweldig! kan geen negatieve punten bedenken. het eten was heeeerlijk! bijzondere smaken en combinaties. normaal krijg je bij zulke goede kwaliteit eten hele kleine porties, maar het was ook nog eens veel! service ook super, leuk dat ze om feedback vragen.
C V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laatst bij toeval hier terecht gekomen. Maar wat een verrassing. Lang niet meer zo lekker gegeten. 3x 2 kleine gerechtjes, maar zo verfijnd van smaak en mooi opgediend. Fusion met een Aziatisch accent. En ook fijn: een restaurant waarbij je je tafelgenoten kunt verstaan ;) . Alhoewel de inrichting wel wat meer sfeer mag krijgen.
N D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier met een groep van 15 mensen gegeten. Van de 15 waren er 3 vegetariër, maar toch kwamen er iedere gang maar 1 of 2 kleine vegetarische gerechtjes op tafel. Toen we aangaven dat dit wel erg weinig was, kregen we een extra gerechtje op tafel... En dat terwijl ze wel extra opties aanboden voor de zwangere vrouwen, terwijl zij vrijwel alle gerechten konden eten. De vegetariers zijn met honger weg gegaan, terwijl we echt geen grote eters zijn. Erg jammer, zeker omdat de Aziatische keuken zoveel lekkere vegetarische gerechten kent!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Na een tweetal keren bij Umami te hebben geluncht zijn wij gisterenavond met vrienden hier gaan eten. Het was evenals de lunches een succes. Vriendelijk en deskundig personeel, leuke, verassende gerechtjes, goede wijnen en alles voor een redelijke prijs. Dit restaurant is eem aanwinst . Wij komen hier weer.
Btt22 T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen maandag bij Umami Den Haag gegeten.
Het was met één woord: geweldig!
Goede sfeer, mooie inrichting en vooral erg lekker eten.
Het shared-dining concept is fantastisch. Samen hebben we genoten van drie gangen bestaande uit elk 2 heerlijke hapjes per persoon. Tussendoor werd er keurig gevraagd of je een pauze wou tussen de gangen.
We gingen uiteindelijk met een heerlijk en goed gevoel naar huis.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Via Heelijk.nl hebben we een 4 gangen menu Gastonomique gereserveerd. Op voorhand hadden we verwacht dat dit niet voldoende zou zijn maar met 7 gerechtjes per persoon gingen we meer dan voldaan het restaurant uit.
De gerechten waren goed op elkaar afgestemd. Er was veel aandacht besteed aan het opdienen, bijvoorbeeld een gamba in een “cocktailglas”met heerlijke saus. Een plaatje om te zien en echt iets om helemaal uit te lepelen. Een echte aanrader.
We konden gelukkig buiten zitten, binnen was het erg warm en de inrichting deed koel aan.
André T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdag na bioscoop bezoek bij Umami by Han gegeten. De vier gangen bestaat uit 7 gerechten. de eerste drie gangen van ieder 2 gerechten en de laatste gang uit 1 gerecht. Volgens de ober waren de gerechten ontworpen door sterrenchef Han. Ja echt, de gerechten waren verrassend lekker. Aan het eind kreeg ik nog sambal terasi als kado. Natuurlijk ben ik hier er blij om en dankbaar voor. Vriendelijke en snelle bediening. Modern en trendy inrichting.
Nikkijansen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooraf twijfelden we of het shared-dining concept iets voor ons zou zijn, maar dit was fantastisch. Heel veel keuze uit kleine gerechten, waarbij drie gangen voor ons meer dan voldoende bleek. Vriendelijk en attent personeel, en leuke trendy inrichting. Gaan we zeker nog een keer eten!
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Op een maandag gegeten.
Was wel stil.
Restaurant zit een beetje verscholen in een hoek naast BIT.

Leuke, aparte gerechten.
Kan ook niet anders want eigenaar is om van Han Ting.
Enthousiaste bediening.
Zeker de moeite waard.

pvanwaren .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Naar aanleiding van een goede ervaring bij Umami Eindhoven, zijn we gisteren gaan eten bij Umami Denhaag. Die ligt een beetje verstopt in een hoekje van de buitenhof.

Het personeel was vriendelijk en attent, hoewel het wel redelijk rustig was. Het was op woensdagavond. Het eten was heerlijk. We hadden 3 gangen, dus ieder mag per gang 2 gerechtjes kiezen. Tijdens de 1e gang was de eendensalade de topper. In de 2e gang vonden we krokante varkenshaas de lekkerste. En in de 3e gang waren de Ossenhaas en de Tja Sieuw even lekker.

Vervolgens zelfs nog de toetjes geprobeerd. Ook die waren goed. Amandel Bastoigne Ijs (zekerheidje) en Rode Bonen eis met kokos tiramisu (verassend lekker).

De sfeer is ook goed. Lekker launch muziekje op de achtergrond in een leuke setting. Verder heb je keuze uit een plateau voor (13,50-voor als je het niet te duur en veel wilt) en de Dining voor als je meer trek / tijd hebt.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor de tweede keer bij Umami in Den Haag wezen eten, en het was nog beter dan vorige keer - het social dining menu van 3 x 2 gerechtjes was waanzinnig lekker, met als absolute toppers de sepia in picalillyschuim en de cocktailgarnalen - en het liet zelfs nog wat ruimte over een heerlijk dessert. Ook erg lekkere wijntjes erbij. Kortom, ik kom hier graag weer terug als ik weer in Den Haag ben - alleen is de locatie een beetje ongezellig in de schaduwhoek van het Buitenhof.