Umai

Maandag 15:30 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:30 - 22:00
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten, service is goed en snel. Sushi is lekker, zeker de taruki maki (nr. 82) is errrrrgggg lekker! Wij hebben alleen maar sushi gegeten dus geen ervaring hoe de andere gerechten zijn.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Wij zaten aan een prima tafel met veel ruimte om ons heen ( vaak staan tafels en stoelen zeer dicht op elkaar) Het eten was heerlijk. 4 rondes van 5 gerechtjes pp. De sushi en de andere gerechten zijn vers en alles ziet er aantrekkelijk uit. Kortom een aanrader ! Wij komen hier zeker terug.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Verhuisd van een nauwe pijpenla naar een ruim opgezet etablissement met fraaie Japanse kunst aan de muur. Je krijgt hier echt het gevoel UIT eten te zijn. Het all-you-can-eat eten is nog steeds van hoog niveau. En de keuze uit verschillende gerechten is groot genoeg om nog een keer terug te komen. De service is in een woord geweldig. Je hoeft nooit lang te wachten.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Umai met mijn dochter van 10. Op de oude locatie een paar keer geweest en de kwaliteit is hier hetzelfde, gewoon goed dus. We waren redelijk optijd om 6 uur al, dus het tempo zat er goed in maar het eten bleef ook vlot komen, ook toen het drukker werd. De bediening is vriendelijk. Onze favoriet is (naast de sushi) de gebakken inktvis. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Luciënne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Geen idee alles was even lekker en goed. Voldoende keus. We hebben vandaag daar met de kinderen onze 35e huwelijksdag gevierd en we hebben genoten. Mooie ruime opzet. Keurig restaurant. Goede bediening, vriendelijk ja wat niet. Uitstekend dus. We werden verwend met ijs, vuurwerk en een leuk presentje !!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Onlangs ook de nieuwe vestiging op de Nieuwe Langedijk geprobeerd. De vestiging op de Wijnhaven was al een "oude" bekende waar we al heel wat lekkers genuttigd hebben.
Nu dus op de nieuwe locatie voor het eerst gegeten. Al direct bij binnenkomst valt op dat alles nieuw is en ruimer van opzet. Eigenlijk ziet het er van binnen gewoon fantastisch uit. Strak, modern en lounge-achtig. Ook heeft deze vestiging veel meer plaatsen ten opzichte van de oude vestiging. Het eten was als bekend en ook hier weer erg lekker, ruim voldoende variatie, veel verschillende smaken. Kortom het was weer heerlijk!
Vanwege de nieuwe uitstraling zou ik nu eerder kiezen voor deze vestiging in plaats van de oude. Aan de andere kant heb ik hier nog niet ervaren hoe e.e.a. verloopt bij een volledige bezetting van alle tafels. Druk??
Eten is in ieder geval heerlijk!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Laatst voor het eerst gegeten bij het nieuwe restaurant van Umai aan de Nieuwe Langedijk in Delft. Mooie grote zaak, maar ontbreek (nog) aan sfeer. Muren ogen een beetje druk door diversiteit aan stijlen. Bediening en eten zijn van hetzelfde niveau als bij de hoofdlocatie, dik in orde dus! Helaas waren ze het zout vergeten op de sojabonen, maar dit was eigenlijk het enige minpuntje. Fijne toevoeging om zo nu en dan eens af te wisselen met de andere 'knussere' locatie.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Deze Umai bleek nog maar net geopend en lekker vlakbij. We gingen hier eten met het gezin, kinderen zijn 16 en 18. Het nieuwe restaurant is ook weer strak ingericht, maar met voldoende ruimte en comfortabele stoelen. Het concept was al bekend: het lijstje werd dus snel ingevuld. De gerechten kwamen snel, en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Over het eten niets dan lof, prima sushi, maar ook heerlijke eendeborst en lamskoteletjes; de fijngesneden sla met surimi was ook heel lekker. Tot slot nog thee van het huis, omdat ze nog maar zo kort open waren. Heerlijk gegeten en een prima avond gehad. Alleen jammer dat het serviesgoed plastic (weliswaar behoorlijk stevig) is, maar dat werd best goed "verdedigd". Wij komen dus zeker nog eens terug.