Uludag

Meer informatie over restaurant Uludag

7,2
MKKaya .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Iets uit het centrum van Deventer is Uludag gevestigd waar ze al jaren de norm stellen met hun shoarma gerechten. Mijn favoriet is de Iskender-kebab. Kebab met yoghurt, pittige saus en opgebakken brood. Voorheen met pide brood overheerlijk, tegenwoordig met een dunnere broodsoort waardoor het gerecht lichter op de maag zit. Desalniettemin staan ze nog met stip bovenaan wat mij betreft.
De dames in de bediening vrolijk en vriendelijk. De inrichting degelijk neutraal.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Uludag is geweldig volgens een paar van mijn Turkse collega's. Nu voor de 2e keer gegeten. Een Dönerschotel en 2 Köftes erbij gevraagd. Heerlijk lamsvlees, lekker klaargemaakte rijst. De kok gebruikt goed basismateriaal wat je terug proeft in de erg lekkere schotel. Met wat turkse thee is het goed toeven bij Uludag. Geweldig was het toetje. Wel even 20 minuutjes wachten maar dan eet je een heerlijke Künefe, een zoete sliertencake met gesmolten kaas en boter, siroop en pistache. Aardige meiden in de bediening, doen goed hun best. Dus voor een echt goede Döner ga je naar Uludag
Einstein72 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Ge-wel-dige kwaliteit! De smaak van het vlees is super. Als je van kebab en shoarma gerechten houdt dan moet je dit geproefd hebben. Stukje uit het centrum van de Brink, maar het is de wandeling meer dan waard! Aanrader!
Britta N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Uludag is een eettent, met bijzonder smakelijke gerechten. De bediening is erg vlot en zeer vriendelijk. Bij Uludag is de klant beslist koning.

Een avondje uit eten is daar zeker mogelijk en ook gezellig, zeker vanwege het uitstekende eten en alles andere, maar mist wel de charme van het echt in een andere omgeving zijn, door het simpele decor. Ze bieden geen alcohol aan, zelf niet eens een wijntje of een glas bier, maar dat drukt de pret echt niet.
Persoonlijk vind ik dit geen probleem omdat de stemming gauw goed is door de goede sfeer, het altijd perfecte eten en de gastvrijheid die hun bieden. Ik kom er regelmatig, ook om iets op te halen om thuis op te eten. Als ze bezorgden zou ik zelf nog vaker van hun eten willen genieten.

Bedankt Uludag voor de goede zorg en het heerlijke eten.
Indianenmeisje .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wat op het eerste gezicht een turkse grill lijkt is in werkelijkheid het kloppend hart van Turks Deventer. Een fijne zaak waar je vriendelijk en persoonlijk geholpen wordt. De linzensoep is heerlijk!