Uludag

Nieuwstraat 94-96 7411 LP Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uludag

Jouw recensie over het restaurant Uludag

MKKaya .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Iets uit het centrum van Deventer is Uludag gevestigd waar ze al jaren de norm stellen met hun shoarma gerechten. Mijn favoriet is de Iskender-kebab. Kebab met yoghurt, pittige saus en opgebakken brood. Voorheen met pide brood overheerlijk, tegenwoordig met een dunnere broodsoort waardoor het gerecht lichter op de maag zit. Desalniettemin staan ze nog met stip bovenaan wat mij betreft.
De dames in de bediening vrolijk en vriendelijk. De inrichting degelijk neutraal.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Uludag is geweldig volgens een paar van mijn Turkse collega's. Nu voor de 2e keer gegeten. Een Dönerschotel en 2 Köftes erbij gevraagd. Heerlijk lamsvlees, lekker klaargemaakte rijst. De kok gebruikt goed basismateriaal wat je terug proeft in de erg lekkere schotel. Met wat turkse thee is het goed toeven bij Uludag. Geweldig was het toetje. Wel even 20 minuutjes wachten maar dan eet je een heerlijke Künefe, een zoete sliertencake met gesmolten kaas en boter, siroop en pistache. Aardige meiden in de bediening, doen goed hun best. Dus voor een echt goede Döner ga je naar Uludag