Uliveto

Zaterdag 12:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Gerrien A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Ik heb er meerdere keren gegeten, maar 14,50 euro voor een beetje pasta en uitgedroogde kip (dat men eerst wilde verkopen als kalfsvlees) is niet ok. De prijs-kwaliteit verhouding klopt niet en het decor rechtvaardigt geen restaurant prijzen.
David R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Ik kom hier al jaren , echt geweldig eten! Je kunt hier geweldig lunchen, broodjes zijn lekker, maar ook de antipasti en gerechten! Mijn favoriete italiaanse afhaal en lunchtent.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Een Italiaanse traiteur waar je ook kunt eten, dus is de omgeving en de inrichting eenvoudig en moet het eten het verschil zijn. En dat eten is niet slecht. We hadden ossobuco en gehaktballetjes. De smaak is goed. Wel hadden de gerechten iets warmer gekund. Vooral de gehaktballetjes waren van binnen lauw. Ook de tiramisu was goed. En de huiswijn was redelijk.
Olivier M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Leuke hippe tent met de best broodjes van de stad. Mortadella met rucola is een aanrader. Zoals eerder vermeld de dames zouden iets meer mogen lachen. Ik blijf hier zeker komen!
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Het is meer een broodjeszaak en traiteur dan een restaurant. De broodjes zijn echt goed, zeker de 'vitello tonato'. Ook de warme gerechten zijn in orde, maar het is wel lastig bestellen, want er staan geen menusuggesties of prijzen bij. En het personeel is niet altijd even vriendelijk/behulpzaam, zacht gezegd.