Uitspanning Vlietzicht

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Uitspanning Vlietzicht

Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het blijkt dat omdat het een open ruimte is bij grote(re) groepen het moeilijk is elkaar te verstaan. Verder was het prima.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten ik neem altijd vegetarische kip salade maar de kaart
was veranderd en deze stond er niet meer op .... maar de serveerster ging even weg en kwam terug dat het geen probleem was ik kon gewoon mijn salade krijgen hier werd ik erg blij van.
dus zet deze aub weer op de kaart.
T P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben hier genoten van een heerlijke, zonnige middag aan het het water.
Vriendelijke bediening en een high wine.
We kregen om te beginnen een glaasje tomatensoep en daarna een etagere met allerlei lekkernijen. Wraps, sandwiches, broodjes met carpaccio en salade.
En ook nog allerlei zoetigheid.
Een perfecte middag op een schitterende locatie.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Over het eten en de bediening absoluut geen klagen en ook de locatie is geweldig. Op een mooie zomeravond hier gegeten en vanwege het weer dus op het buitenterras. Alleen is het eind augustus wel wat eerder donker dan in juni, dus vanaf een uur of negen werd het (Vliet)zicht steeds minder: alleen één enkel kaarsje op tafel! Op diverse opmerkingen onzerzijds hierover werd eerst alleen wat lacherig gedaan, maar na herhaald aandringen wist de chef toch wel te melden:"ja, we zijn er mee bezig". Beetje mager zo'n reactie en onbegrijpelijk dat men niet al lang voor adequate verlichting op het buitenterras heeft gezorgd!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier het verjaardagsfeestje van mijn vrouw georganiseerd met alle (klein)kinderen en aanhang. Vlietzicht heeft natuurlijk een geweldige locatie en daar ging ik ook voor. Maarrrr... ook het warm/koud buffet viel bijzonder in de smaak (het was ook gewoon goed en uitgebreid (met van alles tussen paling, carpaccio aan de ene kant en frietjes en sate aan de andere kant. Heerlijk dessertbuffetje! We waren vroeger dan afgesproken, maar we konden al volop van het vrije terras gebruik maken en nadat iedereen voldaan was, kon nog lekker van waterfietsen gebruik gemaakt worden. Ook voor de kleinkinderen was niets te veel. Kipnuggets, ander ijsje: geen punt.
Wat ik in deze recensie wil benadrukken is echter de rol van de bediening: echt super, ze stonden met een lach echt klaar voor iedereen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, een aanrader op een geweldige 'plekkie' aan het water.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima lunch gehad bij Vlietzicht. prachtige locatie en een vriendelijke bediening, die je niet vaak zo ziet. niet het obligatie "heeft het gesmaakt?" maar echte betrokkenheid.
P K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als het druk is kan de bediening het niet aan en de keuken ook niet. Porties friet en salade zijn niet groot. Dam blijft op mooie (drukke) dagen alleen de geweldige locatie over en dat is te weinig om voor terug te komen. Tenzij voor alleen een drankje of ijsje.
bentem .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een geweldige locatie en een fijn en vriendelijk personeel! De inrichting is warm en voelt prettig aan.
Bij de reservering, 3 dagen vooraf heb ik gevraagd om een rustige plek voor 7 personen en dat werd prima geregeld. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en er werd nogmaals gevraagd of de gereserveerde plaats wel oké was.
Het eten was heerlijk, het vlees was mals, groentes lekker knapperig, frietjes goed warm en de sausjes pasten perfect bij de verschillende gerechten. De borden waren mooi opgemaakt. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was en de tijd tussen de 3 gangen door was perfect.
Kortom: een avond voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig uit eten gaan houdt.
Tante Y.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De ligging vind ik fantastisch. Het eten een goede prijs kwaliteit verhouding en de bediening vriendelijk. Wij zijn afgelopen maanden een keer of 4 gewee
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met 3 personen op zondagavond bij Vlietzicht gegeten. Toen we binnenkwamen was het binnen en buiten redelijk druk. Dus verwacht je iets langer te moeten wachten. Drankjes en voorgerecht kwamen op tijd. Nadat we het voorgerecht hadden gehad zaten we een uur te wachten en nog geen hoofdgerecht. Bedienend personeel te jong en onervaren om dit te signaleren. Ze reageerden niet als we hun aandacht probeerden te krijgen. Toen we uiteindelijk zelf naar iemand toe waren gelopen bleek het hoofdgerecht niet doorgegeven te zijn. Dus nog weer wachten. Toen het hoofdgerecht kwam moesten we overal om vragen: sla zonder dressing, geen bestek om op te scheppen, frietjes te laat.
De mosselen en kabeljauw smaakten goed, frietjes matig. Sla fantasieloos.
Kortom: we hebben het weleens beter meegemaakt. Maar juist omdat we weten dat het beter kan komen we wel terug. Omgeving is fantastisch.

Han B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prachtige locatie op een van de mooiste plekjes in Midden-Delfland.
- Positief: kogelbiefstuk was mals, zelfgemaakte friet smaakte goed.
- Negatief: de pepersaus (EUR 2,50 extra bij de biefstuk) en de tomatensoep hadden nadrukkelijk de kunstmatige smaak en textuur die zo kenmerkend is voor kant-en-klaar producten uit de voedsel-industrie. Toch een kleine smet.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met vier personen geluncht. Toen we binnenkwamen was één tafel bezet. De bediening liet ons de keuze uit een tafel naar onze wens. Binnen een half uur waren alle tafels bezet, de bediening liet zich niet van de wijs brengen en bleef snel en attent naar onze tafel.
Mooi gelegen aan het water met een uitnodigend terras waar het helaas voor ons nu te fris was.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdagmiddag een high tea gehad met 11 personen. Bediening prima , regelmatig werd het water aangevuld en ook de broodjes. Alleen stond er jam met slagroom klaar op de etagere zonder scones. Vergeten werd er gezegd en bij de tweede keer vragen....zijn er niet.
Verder niets....bij het afrekenen werd mij gevraagd of alles naar wens was. Uiteraard heb ik de scones ter sprake gebracht maar er werd nauwelijks op ingegaan. Vind dit niet zoals het hoort....geen compensatie. Voor ons geen high tea meer hier. Er zou ook iets meer variatie mogen op de etageres. Het enige "engelse" aan deze tea waren de sandwiches. Glas soep plus de prosecco waren wel erg leuk.
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij zijn gaan varen met ze 5 en naar een leuk boottocht zijn we gestopt om wat te eten, maar er zat wel een wachttijd van 1 1/2 u niet best maar er kwam alleen van de 4 bestelde gerecht kwam alleen maar 2, 30 min later nog steeds geen van onze 2 missende gerecht de eerste en de laatste keer
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten in hartje Midden-Delfland.

Een beetje onze 'stamkroeg' geworden, Vlietzicht. Deze keer het dagmenu gehad met gegratineerde mosselen, tournedos met portsaus, banana royaal. Alles met zorg en smaak klaar gemaakt. De bediening is vriendelijk, de ambiance is top. Het blijft een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk dagmenu genoten. Tortilla met paddenstoel en kaas, ganzenborst en herfstkoffie toe.
De bediening is zeer vriendelijk maar jeugdig.
Fijne locatie. Vanavond echter met een luidruchtige groep in de zaal.
Zeker een aanrader...
noomen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij hebben in uitspanning Vlietzicht ons 40jarig huwelijk gevierd met een heerlijke hightea.
Daarna hebben we de middag afgesloten met een lekker drankje en bittergarnituur.
Het was allemaal heerlijk, er was voldoende en de bediening was uitermate vriendelijk en gastvrij.
Het was een heerlijke middag, hartelijk dank Louis en Marleen en alle andere dames en heren van de bediening
Wij komen zeker terug
Henny en Jan Noomen
Schiedam
bergdijk23 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hebben een 25 jarig huwelijksfeest gevierd met 82 mensen in totaal.
Warm en koud buffet waren perfect en goed verzorgd. Iedereen die je sprak op die avond vond het eten geweldig Het eten werd elke keer vers aangevuld.Bediening was goed en vriendelijk.
Kortom , het restaurant is zeker het aanbevelen waard !!
Locatie is natuurlijk perfect . We komen er ook wel eens een drankje drinken ,tijdens een wandel of fietstocht. je kunt dan met mooi weer buiten op het terras/ ponton zitten aan het water.
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
I.v.m. de viering van de 80e verjaardag van onze moeder hebben we gebruik gemaakt van een warm/koud buffet. Het eten was prima, de bediening vriendelijk en gastvrij. We hebben een ontzettend leuke avond gehad ! Top locatie en een compliment voor de bediening !!
Lau R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
ik kom al jaren bij Vlietzicht en de eerste jaren was het eten prima en met zorg bereid. de laatste tijd gaat de kwaliteit van het eten steeds meer achteruit. smakeloos, kleinere porties en er wordt geen aandacht besteed aan het eten. Gisteren at ik een sate die compleet was doorgebakken en uitgedroogd. vlees was niet gemarineerd, er zat zelfs geen peper en zout op. Dat was helder omdat ik de satesaus apart had gevraagd. De satesaus waarvan lijkt alsof die zo uit een pakje komt, zout en fantasieloos. Salade stond op de kaart maar zat er niet bij, ja 1 blaadje sla met drie schijfjes komkommer en wat atjar. Atjar die wel op mijn bord lag maar niet op die van mijn vriendin, is ook raar als je hetzelfde gerecht hebt. de patat leek alsof die voor de tweede keer was opgewarmd . Kortom, jammer. Gooi of je prijs omlaag of zet wat goeds op tafel.