Uitspanning Vlietzicht

Meer informatie over restaurant Uitspanning Vlietzicht

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier het verjaardagsfeestje van mijn vrouw georganiseerd met alle (klein)kinderen en aanhang. Vlietzicht heeft natuurlijk een geweldige locatie en daar ging ik ook voor. Maarrrr... ook het warm/koud buffet viel bijzonder in de smaak (het was ook gewoon goed en uitgebreid (met van alles tussen paling, carpaccio aan de ene kant en frietjes en sate aan de andere kant. Heerlijk dessertbuffetje! We waren vroeger dan afgesproken, maar we konden al volop van het vrije terras gebruik maken en nadat iedereen voldaan was, kon nog lekker van waterfietsen gebruik gemaakt worden. Ook voor de kleinkinderen was niets te veel. Kipnuggets, ander ijsje: geen punt.
Wat ik in deze recensie wil benadrukken is echter de rol van de bediening: echt super, ze stonden met een lach echt klaar voor iedereen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, een aanrader op een geweldige 'plekkie' aan het water.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima lunch gehad bij Vlietzicht. prachtige locatie en een vriendelijke bediening, die je niet vaak zo ziet. niet het obligatie "heeft het gesmaakt?" maar echte betrokkenheid.
Smuller78 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Als het druk is kan de bediening het niet aan en de keuken ook niet. Porties friet en salade zijn niet groot. Dam blijft op mooie (drukke) dagen alleen de geweldige locatie over en dat is te weinig om voor terug te komen. Tenzij voor alleen een drankje of ijsje.
Bentem .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een geweldige locatie en een fijn en vriendelijk personeel! De inrichting is warm en voelt prettig aan.
Bij de reservering, 3 dagen vooraf heb ik gevraagd om een rustige plek voor 7 personen en dat werd prima geregeld. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en er werd nogmaals gevraagd of de gereserveerde plaats wel oké was.
Het eten was heerlijk, het vlees was mals, groentes lekker knapperig, frietjes goed warm en de sausjes pasten perfect bij de verschillende gerechten. De borden waren mooi opgemaakt. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was en de tijd tussen de 3 gangen door was perfect.
Kortom: een avond voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig uit eten gaan houdt.
Tante Y.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De ligging vind ik fantastisch. Het eten een goede prijs kwaliteit verhouding en de bediening vriendelijk. Wij zijn afgelopen maanden een keer of 4 gewee
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met 3 personen op zondagavond bij Vlietzicht gegeten. Toen we binnenkwamen was het binnen en buiten redelijk druk. Dus verwacht je iets langer te moeten wachten. Drankjes en voorgerecht kwamen op tijd. Nadat we het voorgerecht hadden gehad zaten we een uur te wachten en nog geen hoofdgerecht. Bedienend personeel te jong en onervaren om dit te signaleren. Ze reageerden niet als we hun aandacht probeerden te krijgen. Toen we uiteindelijk zelf naar iemand toe waren gelopen bleek het hoofdgerecht niet doorgegeven te zijn. Dus nog weer wachten. Toen het hoofdgerecht kwam moesten we overal om vragen: sla zonder dressing, geen bestek om op te scheppen, frietjes te laat.
De mosselen en kabeljauw smaakten goed, frietjes matig. Sla fantasieloos.
Kortom: we hebben het weleens beter meegemaakt. Maar juist omdat we weten dat het beter kan komen we wel terug. Omgeving is fantastisch.

Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prachtige locatie op een van de mooiste plekjes in Midden-Delfland.
- Positief: kogelbiefstuk was mals, zelfgemaakte friet smaakte goed.
- Negatief: de pepersaus (EUR 2,50 extra bij de biefstuk) en de tomatensoep hadden nadrukkelijk de kunstmatige smaak en textuur die zo kenmerkend is voor kant-en-klaar producten uit de voedsel-industrie. Toch een kleine smet.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met vier personen geluncht. Toen we binnenkwamen was één tafel bezet. De bediening liet ons de keuze uit een tafel naar onze wens. Binnen een half uur waren alle tafels bezet, de bediening liet zich niet van de wijs brengen en bleef snel en attent naar onze tafel.
Mooi gelegen aan het water met een uitnodigend terras waar het helaas voor ons nu te fris was.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdagmiddag een high tea gehad met 11 personen. Bediening prima , regelmatig werd het water aangevuld en ook de broodjes. Alleen stond er jam met slagroom klaar op de etagere zonder scones. Vergeten werd er gezegd en bij de tweede keer vragen....zijn er niet.
Verder niets....bij het afrekenen werd mij gevraagd of alles naar wens was. Uiteraard heb ik de scones ter sprake gebracht maar er werd nauwelijks op ingegaan. Vind dit niet zoals het hoort....geen compensatie. Voor ons geen high tea meer hier. Er zou ook iets meer variatie mogen op de etageres. Het enige "engelse" aan deze tea waren de sandwiches. Glas soep plus de prosecco waren wel erg leuk.
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij zijn gaan varen met ze 5 en naar een leuk boottocht zijn we gestopt om wat te eten, maar er zat wel een wachttijd van 1 1/2 u niet best maar er kwam alleen van de 4 bestelde gerecht kwam alleen maar 2, 30 min later nog steeds geen van onze 2 missende gerecht de eerste en de laatste keer
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten in hartje Midden-Delfland.

Een beetje onze 'stamkroeg' geworden, Vlietzicht. Deze keer het dagmenu gehad met gegratineerde mosselen, tournedos met portsaus, banana royaal. Alles met zorg en smaak klaar gemaakt. De bediening is vriendelijk, de ambiance is top. Het blijft een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk dagmenu genoten. Tortilla met paddenstoel en kaas, ganzenborst en herfstkoffie toe.
De bediening is zeer vriendelijk maar jeugdig.
Fijne locatie. Vanavond echter met een luidruchtige groep in de zaal.
Zeker een aanrader...
Noomen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij hebben in uitspanning Vlietzicht ons 40jarig huwelijk gevierd met een heerlijke hightea.
Daarna hebben we de middag afgesloten met een lekker drankje en bittergarnituur.
Het was allemaal heerlijk, er was voldoende en de bediening was uitermate vriendelijk en gastvrij.
Het was een heerlijke middag, hartelijk dank Louis en Marleen en alle andere dames en heren van de bediening
Wij komen zeker terug
Henny en Jan Noomen
Schiedam
Bergdijk23 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hebben een 25 jarig huwelijksfeest gevierd met 82 mensen in totaal.
Warm en koud buffet waren perfect en goed verzorgd. Iedereen die je sprak op die avond vond het eten geweldig Het eten werd elke keer vers aangevuld.Bediening was goed en vriendelijk.
Kortom , het restaurant is zeker het aanbevelen waard !!
Locatie is natuurlijk perfect . We komen er ook wel eens een drankje drinken ,tijdens een wandel of fietstocht. je kunt dan met mooi weer buiten op het terras/ ponton zitten aan het water.
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
I.v.m. de viering van de 80e verjaardag van onze moeder hebben we gebruik gemaakt van een warm/koud buffet. Het eten was prima, de bediening vriendelijk en gastvrij. We hebben een ontzettend leuke avond gehad ! Top locatie en een compliment voor de bediening !!
Laura Vos .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
ik kom al jaren bij Vlietzicht en de eerste jaren was het eten prima en met zorg bereid. de laatste tijd gaat de kwaliteit van het eten steeds meer achteruit. smakeloos, kleinere porties en er wordt geen aandacht besteed aan het eten. Gisteren at ik een sate die compleet was doorgebakken en uitgedroogd. vlees was niet gemarineerd, er zat zelfs geen peper en zout op. Dat was helder omdat ik de satesaus apart had gevraagd. De satesaus waarvan lijkt alsof die zo uit een pakje komt, zout en fantasieloos. Salade stond op de kaart maar zat er niet bij, ja 1 blaadje sla met drie schijfjes komkommer en wat atjar. Atjar die wel op mijn bord lag maar niet op die van mijn vriendin, is ook raar als je hetzelfde gerecht hebt. de patat leek alsof die voor de tweede keer was opgewarmd . Kortom, jammer. Gooi of je prijs omlaag of zet wat goeds op tafel.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Onlangs met een grote groep fietsers hier een lunch arrangement (12-uurtje) mogen genieten.
Door het personeel werd heel adequaat geanticipeerd op het binnen druppelen van onze groep. Bediening en het uitserveren van het arrangement ging verder heel soepel.
De inhoud van het 12-uurtje was perfect passend bij de gelegenheid en viel bij een ieder in de smaak. Precies een mooie combinatie van soep, broodje kroket en broodje ham of kaas om weer voldoende energie op te doen voor de rest van onze fietstocht.
Kortom zeer prettig als groep ontvangen, lekker geluncht en een prachtige locatie.....
Hommesdelft .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Op 5 september jl. mijn 50ste verjaardag in Uitspanning Vlietzicht gevierd met een borrel en BBQ. De 80 gasten waren enthousiast over de locatie en ambiance, het eten en de bediening. Het was een geweldige dag. Niet in de laatste plaats door de service van het Vlietzicht-team.
Josvanwaas .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Zaterdag 29 augustus jl. heb ik tezamen met ongeveer 60 gasten mijn verjaardagsfeest in Vlietzicht gevierd met o.a. een buffet. Het buffet vonden mijn gasten en ikzelf van prima kwaliteit!
Verder alle lof voor de bediening: vriendelijk en attent.
Kortom: ik heb een geweldig verjaardagsfeest gehad mede dankzij de uitstekende verzorging door de medewerkers van Vlietzicht!

Jos van Waas
EllenBak .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteren hebben wij het 60-jarig huwelijksfeest van mijn ouders gevierd in Vlietzicht. We hebben allemaal genoten. Complimenten voor het eten en de taartjes : het was heerlijk! En jullie hebben een bijzonder gezellig restaurant en een zeer vriendelijke en behulpzame bediening. De combinatie met een rondvaart met de fluisterboot Andante maakte het helemaal tot een feest. We zullen jullie aanbevelen en hopen snel nog eens te komen.
Met vriendelijke groeten, ook namens mijn ouders, Ellen Bak