Uitspanning 't Peeske

Meer informatie over restaurant Uitspanning 't Peeske

Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige locatie.
Voorafgaand aan onze boswandeling 's avonds, eerst lekker gegeten op het prachtige terras met een geweldig uitzicht.
Pannetje met mosselen en parelhoen is er besteld.
Presentatie was goed en het heeft prima gesmaakt.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Leuk restaurant in een mooie omgeving. Verwacht hier geen enorme culinaire uitspattingen, maar gewoon mooie gerechten die goed zijn bereid. Enige minpunt was dat we wel telkens om aandacht moesten vragen van de bediening als we iets wilde hebben. Als dat ook beter zou zijn gegaan, was het helemaal top geweest.
Pavlov .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Hebben er op de camping gestaan wat op zich al 100% genieten was. Daarnaast elke dag genoten van het heerlijke terras, het eten en de gastvrijheid van de uitspanning. Heerlijk plekje met kinderen ook.
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
De omgeving, het terras en de " uitspanning" zelf met zicht naar alle kanten zorgen voor een zeer aangenaam decor. De vriendelijke ontvangst van ons gezelschap van vier vormen de start van een aangenaam verblijf en diner. Buiten de kaart waren er mosselen (erg lekker) met drie sausjes en frites; eendenborstfilet en tong. De voorgerechten salade, carpaccia, thaise soep en kreeftensoep werden met smaak verorberd. De kabouterpuntjes ossehaas, normaal en pittig met hun garnituur (sla, boontjes en appel in dressing) werden evenals de mosselen bijzonder gewaardeerd. De afronding met grand cafe en citroenkwarktaart maakten een uitstekende maaltijd af. Ons tweede bezoek hier bevestigde de eerdere ervaring van een jaar geleden
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Met zijn vieren op heerlijk gegeten in deze uitspanning. Het goede weer liet een maaltijd op het terras toe. Een schitterend uitzicht en een attente en vriendelijke bediening maakten er een goede ervaring van. Het dagmenu met een fris-pittige kerriesoep met appeltjes, gevolgd door een klassieke pan mosselen was prima; de andere keuzes o. m. uiensoep en ossenhaaspuntjes vielen ook zeer in de smaak. Een en ander vergezeld door een prima huiswijn, zodat wij tevreden en voldaan huiswaarts keerden. De pomp en watergoten maken het verblijf hier voor kinderen ook aantrekkelijk.