Uitspanning 't Peeske

Meer informatie over restaurant Uitspanning 't Peeske

Jouw recensie over het restaurant Uitspanning 't Peeske

NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op een van de vele warme zomeravonden van 2018 hier gegeten. Als geboren Beekenaar voor mij een bekende plek met veel historie. We hadden gereserveerd via de site, netjes per mail een bevestiging gehad. Er was een mooie tafel klaargemaakt onder een parasol, zodat iedereen in de schaduw kon eten. Prachtige plek aan de bosrand. Mijn gevulde ravioli smaakte erg goed. Drankjes worden alert bijgevuld en er is een vriendelijke, no-nonsense bediening. Ook voor borrel of lunch een leuke plek. Er starten mooie wandelroutes.
Hin K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige locatie.
Voorafgaand aan onze boswandeling 's avonds, eerst lekker gegeten op het prachtige terras met een geweldig uitzicht.
Pannetje met mosselen en parelhoen is er besteld.
Presentatie was goed en het heeft prima gesmaakt.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Leuk restaurant in een mooie omgeving. Verwacht hier geen enorme culinaire uitspattingen, maar gewoon mooie gerechten die goed zijn bereid. Enige minpunt was dat we wel telkens om aandacht moesten vragen van de bediening als we iets wilde hebben. Als dat ook beter zou zijn gegaan, was het helemaal top geweest.