Uitspanning Oranjezon

Erg voordelig
Erg kort
Sakko .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
We zijn hier in een forse familiesamenstelling (14 personen: kinderen en volwassenen) wezen eten. Reserveren kon niet, maar als we er om 17.00 uur zouden zijn, was er plek. En dat was zo, bovendien wist men er toch van en stond er binnen mum van tijd een lange rij tafels op het terras. De bediening was verder perfect, 4 jongedames deden dit vol ijver en aandacht. Het eten is geen haut-cuisine, maar prima voor dit geld op zo'n locatie! Alles werd tegelijk geserveerd voor 14 personen, kindermenu'tjes tegelijk met de hoofdmenu's van de volwassenen. De keuken had 't onder controle, terwijl er genoeg andere eters waren.
Terras is gelegen tussen het restaurant en de minicamping. Voor gezinnen met kinderen ideaal, er is een sprinkussen, rijdend speelmateriaal en een heuse speelhal met automaten. Betaald parkeren in het zomerseizoen, gelegen aan de fietsroutes en je bent via de duinen lopend zo op het strand.
Een speciaal plekje dat je moet weten: een absolute aanrader!
Skinny_mommy .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Een krijtbord op het terras met de tekst 'cheesecake met sorbet en verse aardbeien' trok onze aandacht. Deze besteld na neergestreken te zijn op het buitenterras. De cheesecake en mango sorbet waren echt heerlijk, ik vroeg met alleen af of de cheesecake soms bijna op was, gezien het formaat van het minipuntje op het bord? (ongeveer 1 cm breed...) Het af te rekenen bedrag (we kregen geen bon) vertelde ons dat het wel een heel dure cheesecake moet zijn geweest... Er stond dan ook geen prijs op het krijtbord vermeld. Het puntje cheesecake had wel iets groter mogen zijn voor zo'n bedrag.
De kinderen hebben buiten gespeeld, jammer dat alle traktortjes en fietsjes kapot waren en ook een aantal speeltoestellen valt onder de noemer 'vergane glorie'.
Kortom, genoeg potentie!
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Gereserveerd via internet. Gezellig restaurantgedeelte in een monumentale 18e-eeuwse boerderij, in de winter alleen geopend in de weekends. Speciale (kleine) Sweetdeal-kaart met enkele voor-, hoofd- en nagerechten; ruime aandacht voor vis. De bediening was uitstekend:vlot, vriendelijk, attent. Het was er gezellig druk, alle tafels waren bezet. Gemoedelijke sfeer. We hebben heerlijk gegeten en komen hier graag terug. Oranjezon ligt aan het begin van een pad naar het strand, dus we verwachten zomers een heel andere sfeer. Ook die willen we graag proeven!
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Een bijzondere leuke plek. Op de fiets kom je spontaan langs als je met de auto gaat moet je even zoeken. Het onderkomen is een oude gelagkamer, die ouderwetse sfeer tref je ook aan als je binnen gaat eten. Je kunt ook heerlijk buiten zitten en je kids in de gaten houden die op grote buitenspeelplaats bezig zijn. Aantal gerechten is beperkt maar toch verrassend: van pannenkoek tot lamsvlees. Toilet gewoon netjes. Als special : in de schuur ernaast staan oude flipperkasten waar je nog even kunt spelen (ook bedoeld voor de gasten van de mini-camping). Wat ons betreft een aanrader!