Uitspanning Molen de Jonge Johannes

6,7
6,5
Max W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Mooie speeltuin. Goede ingrediënten en bereiding prima maar vooral heel erg veel slordigheden een trage bediening. Wel vriendelijk. Tip, als je biefstuk besteld, vergeet niet erbij te zeggen hoe je hem wenst. De standaard is nogal doorbakken....
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Over het hoofdgerecht het volgende: Wij aten ossehaas niet erg warm maar goed gebakken de pepersaus had niet de smaak van peper smaakte nergens naar, als er bij het hoofdgerecht iets van groente hoort moet je dit wel kunnen zien een miezerig stukje rouwe bloekool en idem stukje brokkelie en 2 spercie boontjes wordt je ook niet vrolijk van. Gelukkig maakte het toetje veel goed.
DWZ .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij hebben een paar jaar geleden daar ook geluncht was heerlijk.
Nu weer met ons gezin,helaas geen waar meer voor je geld.
Jammer want het is een fijne plek.De koffie leek wel van de vorige dag.
Broodje gezond was smakeloos,kipsalade ook niet voor herhaling vatbaar
en de bediening was ook niet op niveau.
Kortom voorlopig komen wij daar niet meer,heb dit inmiddels ook al van meerderen gehoord!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Leuk voor kinderen! Grote speeltuin waar veel te doen is. Redelijke service, wel rommelig. Het duurde lang voordat de drankjes kwamen dus maar eens nagevraagd bij de bar, ze wisten nog van niets, er was "een foutje" gemaakt. De menukaart was verwarrend, de pannenkoeken staan bij de lunchgerechten. Gelukkig mochten we die ook 's avonds. Het eten kwam vrij vlot na de bestelling. De pannenkoeken waren niet slecht maar ook niet bijzonder en vrij kaal. Bij de kinderpannenkoek zat een muntje voor een automaat met een grijper waar een zakje speelgoed uit kwam. Toilet vrij schoon. Om af te kunnen rekenen lang in de rij moeten staan. Al met al geen uitblinker wat het eten betreft, wel een aanrader als iets zoekt waar de kinderen zich kunnen vermaken.
Betsbraam .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Als je qua locatie alles meehebt, word je kennelijk gemakzuchtig. 50 minuten wachten op een niet-gare pannekoek, dito hamburger en 2 kinderpannekoeken, terwijl het lang niet vol zit. Er kon geen verklaring en al helemaal geen geste voor het lange wachten vanaf.
Verse ingrediënten ga je hier niet proeven. De kinderen kunnen buiten geweldig spelen, als je voor lief neemt dat de helft van de skelters kapot is, of het nu zomer 2014, Hemelvaart of zomer 2015 is. Vanwege dit spelen inmiddels verscheidene gerechten van de kaart geprobeerd, maar het is allemaal drie keer niks. Advies: kom lekker spelen, bestel hooguit drank en bitterballen, en eet ergens waar de kok wel snapt wat koken is. Je moet wel heel onhandig in de keuken zijn, wil je eigen pannekoek niet beter smaken.
Angelo- .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Het eten was heerlijk en de sfeer was Super goed boven verwachting goed! En voor de kinderen was er meer dan genoeg leuke activiteiten te doen
Ruudjo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Na een niet zo goede ervaring vorig jaar toch nog maar eens gegeten bij de Jonge Johannes om de verjaardag van mijn moeder te vieren.

Deze ervaring was nog slechter dan vorig jaar. We zaten om 18.00 uur aan tafel, en om 18.45 uur was er nog niemand langs geweest om onze bestelling op te nemen. Ondertussen was het personeel wel bezig stoelen te stapelen etc. op het terras, maar blijkbaar kwam bij niemand de gedachte op om onze bestelling op te nemen. Heel vreemd.

Toen we eenmaal besteld hadden, hadden we om 19.30 nog steeds geen eten. Ben toen maar gaan vragen waar het bleef, toen was het er binnen 5 minuten. Het eten was niet slecht, maar door de ontzettend lange wachttijd hadden we er inmiddels niet veel zin meer in. Hadden afgesproken dat het kindermenu voor onze dochter van 4 jaar gelijk met ons voorgerecht zou komen, dit ging ook fout.

Uiteindelijk hebben we maar geen toetje meer besteld, want we waren bang dat we dan weer 3 kwartier zouden moeten wachten! Al met al is de bediening buitengewoon traag, en ook nog niet erg vriendelijk.

De WC's waren ronduit smerig. Papier was op, zeep was op, en het was één groot water ballet. Was echt beneden alle peil.

De speeltuin: van de skelters werkten er geloof ik nog 5, de rest was kapot of bijna kapot. De rest van de speeltuin was wel in orde.

Al met al was dit zo'n slechte ervaring, dat wij voor de laatste keer bij de Jonge Johannes gegeten hebben!
Zozobo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Bediening had niet eens het fatsoen om goedemiddag of eet smakelijk te zeggen. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten en toen het eindelijk kwam was het koud. Drankjes en eten werd zo op tafel gekwakt en lege glazen en borden werden niet meegenomen. Bediening erg onprofessioneel en hadden er duidelijk geen zin in. We hebben aangegeven wat we er van vonden en het zou "in de groep gegooid worden". Geen excuses voor het lange wachten of het koude eten.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Leuke ambiance maar het eten helaas van zeer slechte kwaliteit. Slijmerige vissoep met dikke stukken vissenhuid, stoofvlees zonder smaak, spareribs vreemde smaak. Enige gerecht wat goed was waren de biefstukjes. Friet was dan wel weer erg melig. In het restaurant stikte het van de vliegen. Dit was niet erg fris. De jonge meisjes van de bediening deden hun best. Anderen zijn waarschijnlijk overwerkt.
Lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Een Uitspanning, van dat woord alleen word je al vrolijk. Rondom een oude molen is De Jonge Johannes de afgelopen jaren vrijwel helemaal op de schop gegaan. Restaurant werd vernieuwd en uitgebreid, de molen geschilderd, een extra winkel met streekgerechten toegevoegd en last but not least: de speeltuin, het terras en de tuin rondom zijn grondig vernieuwd. Houten speeltoestellen voor alle leeftijden, een reusachtig springkussen, geitjes en kipjes, een mooi parcours voor allerlei trapautootjes - een verzorgde midgetgolfbaan. Er is echt goed over nagedacht en zorg aan besteed. Maar...

... op dat fraaie terras, in het zonnetje, waar je heerlijk zit, en vriendelijk wordt bediend, wordt eten geserveerd waar je ronduit treurig van wordt. Gevraagd om vers geperst sinaasappelsap, maar het smaakte laf en vlak. Er is geen karnemelk te krijgen (zo lekker fris als het warm is). Een salade geitenkaas is een berg ijsbergsla die zwemt in de dressing, drie plakjes komkommer en dito stukjes tomaat - te waterig om lekker te zijn. Geitenkaas zit in een plak bladerdeeg verstopt en nog wat stukjes los erbij. Het mag op zo'n plek eenvoudig, maar dit is te simpel en gewoon niet smakelijk. Vermoedelijk is de salade met kip van hetzelfde laken een pak, maar dan met kip. Dat is geen koken.

Zo'n topplek moet zichzelf een eenvoudige, maar knetterverse kaart gunnen. Een paar goede soepen, echt brood, biologische groenten en fruit worden volop in de buurt geteeld. Dat zou beter aansluiten bij de winkel met streekgerechten. Je kunt denken: de mensen komen toch wel, dus wat maakt het uit? Nou, het scheelt je werkplezier, complimentjes, vaste klanten en... kindjes die wennen aan echt lekker eten. Ze worden hier toch ook getrakteerd op een echt leuke en uitdagende speeltuin? Voilà!
Ivo.Marit .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Zeer leuk restaurant voor gezinnen met jonge kinderen. Volop speelgelegenheid oa trampoline, skelterbaan, klimtoestellen, kinderboerderijtje etc. Vanaf het terras kun je prima toezicht houden as ouder. Eten viel helaas erg tegen. Ons vermoeden is dat er veel kant en klaar eten wordt aangeleverd en slechts even wordt opgewarmd. De pannenkoek was wel zelf gemaakt en lekker ook. Het nagerecht hebben we maar overgeslagen want we hadden het vermoeden dat deze ook niet allen zelf bereid worden.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
In het donker is de Molen lastig te vinden. Vanaf de parkeerplaats de ingang van het restaurant bereiken was ook een hele opgave, slecht aangegeven. Voor kinderen is er een prima speelhoek, niets mis mee, het eten is in orde, maar niet bijzonder. De bediening helpt je graag, maar je moet er wel zelf om vragen. Als laatste gasten van de avond weg en de lantaarnpalen van de parkeerplaats gingen al uit voordat we van het terrein afwaren. Niet een heel welkom gevoel.