Uitspanning De Oase

Leijweg 1e 2114 BH Vogelenzang Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uitspanning De Oase

GvD .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
In de ochtend koffie gedronken en in de middag pannenkoeken. Het eten was heerlijk, maar wat ik in eerdere recensies ook al lees, het personeel is niet echt klantvriendelijk. DOE DAAR DAN WAT MEE!! Ik noem op: wij bestelden 3 x appelgebak met slagroom en 1 gevulde koek met "slagroom", maar ze verkochten geen gevulde koek met slagroom. Hoe moeilijk is het om er een klont slagroom op te spuiten!! Wij stapelden de kopjes fout op, daar was de dame NIET BLIJ mee en ze zei ons dat ook. Of we gepast wilden betalen of anders pinnen, want er was geen wisselgeld!! In de middag wilden wij baquette beenham, maar er was geen brood. Ook niet voor een tosti en ook niet voor een uitsmijter (het is nota bene herfstvakantie, dan kan je toch mensen verwachten), er waren alleen pannenkoeken. En toen kregen we onze pannenkoek en werd ons niet eens een smakelijk eten gewenst!! Toen ik tot slot bij de kassa stond om af te rekenen, werd ik door 2 dames in de keuken genegeerd. Ze keken me aan, maar zeiden niets. Een ogenblikje geduld, of er komt zo iemand bij u, is toch een kleine moeite. De eigenaar zou toch een cursusje "hoe ga ik met klanten om" moeten doen met dit personeel, of liep zij er zelf ook tussen?
N P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Deze zomer drie keer een pannekoek gegeten, en ze waren heerlijk. Vooral die met appel, spek en rozijnen.
Niks aan te merken op de bediening. De laatste keer vond ik ze zelfs zeer attent, allemaal jonge mensen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heerlijke pannenkoeken in een gezellige omgeving met vriendelijke , vlotte bediening met goede uitleg over de ingrediënten.
Elanur .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
2 naturel pannenkoeken besteld voor mijn kinderen. De pannenkoeken waren erg vet, dik en niet gaar. Het smaakte naar een omelet. Iets van gezegd maar werd niets mee gedaan. Hygiene onder de maat!
Hansdenijs .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Zeer lang gewacht op iemand die een bestelling komt opnemen. Uiteindelijk iemand van de bediening zelf naar de tafel gedirigeerd. Daarna duurt het veertig minuten voor een pannenkoek op tafel komt. Zeer onbeschoft personeel dat zichzelf geweldig vindt, maar geen idee heeft van wat er in de horeca hoort. Opmerkingen over lange wachttijd worden afgedaan met : het is druk, terwijl het restaurant vrijwel leeg was. Het eten is heel matig.
Verschrikkelijke tent, zoek iets anders in de buurt.
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Een gezellige dag met een collega/vriendin heerlijk foto's gemaakt in dit prachtige wandelgebied.
Maar wat een onbeschofte bediening,heel jammer,een goedemorgen kan er niet eens af!!
Gelukkig was de salade erg lekker....????
Anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vandaag heerlijke pannenkoeken gegeten, vooral de spekpannenkoek was erg lekker. Bij het weggaan wilde ik aan de kok vragen, wat voor spek hij gebruikt had. Hij stond mij vriendelijk te woord, maar even later werd ik op zeer onplezierige wijze door de eigenaresse (??) gesommeerd om weg te gaan achter de bar. Daar lag het geld! Ja, en.........daar ben ik niet ik geinteresseerd, ik wilde alleen de kok een compliment geven en een vraag stellen.
Deze dame was mij overigens al eerder opgevallen toen zij op een botte manier onze consumpties kwam brengen en toen wij bij haar wilden bestellen, ons kortaf verwees naar een collega. De overige bediening was overigens vriendelijk.
Maar pannenkoeken eten doen wij voortaan daar, waar wij vriendelijk te woord worden gestaan.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Als er een AD-test voor 'beste pannenkoeken van Nederland' zou bestaan, zou de Oase hoog scoren. Tenminste, dat is mijn ervaring, zelf bestel ik altijd een appelpannenkoek (na een wandeling door de Waterleidingduinen). De bediening is okee, al lopen niet alle personeelsleden over van vriendelijkheid. Maar als verzachtende omstandigheid kan worden aangevoerd dat het heel vaak heel druk is. Het oordeel hieromtrent hangt dus sterk af van wie jou bedient. Met het decor heb ik weinig problemen, wel wat donker maar wel heerlijk oubollig en nostalgisch, persoonlijk hou ik daar van. Maar die pannenkoeken... top!
Jjzuidema .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Wij komen al een paar jaar 2 keer per maand om te wandelen in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Daarna genieten we steeds van heerlijke cappuccino en een rozijnenpannenkoek. Wat een smaaksensatie; we hebben nog geen beter pannenkoekenhuis in Nederland ontdekt. En wat betreft de bediening: tegen ons zijn ze altijd hartelijk. Wij herkennen ons dan ook niet in de slechte recensies. Wij blijven komen!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Na een wandeling in het prachtige natuurgebied een pannenkoek gegeten met mijn kleindochter. Ik had een kaaspannenkoek en zij een kindermenu: naturel pannenkoek met limonade en een ijsje toe. De pannenkoek was goed gebakken, groot en smakelijk. De entourage is geweldig. Meer dan 30 jaar geleden kwam ik hier regelmatig met mijn ouders en het ziet er volgens mij nog precies zo uit. Misschien smaakte de pannenkoek wel zo lekker wegens jeugdsentiment! Ik vond de jonge bediening uiterst vriendelijk. Mijn kleindochter heeft ook zitten smullen van haar kindermenu.
Edo S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Zit hier erg regelmatig in het weekend na het hardlopen, dat het pand binnen niet echt schoon is (lees ranzig), das wel bekend, maar dat nu ook de service hard achteruit loopt is wel zorgwekkend.
Je wordt hier gewoon onbeschoft behandeld als je bij de kassa even wil afrekenen men heeft werkelijk geen enkele sjoege van klantvriendelijkheid ... een rekening door twee delen is opeens uit den boze
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Na een heerlijke wandeling door bos en duinen, zijn we hier even gaan eten.
Bedienging was vriendelijk de zaak was helemaal vol zelfs buiten op het terras. De drankjes waren er vrij snel en de pannenkoeken kwamen niet veel later. Ze waren lekker, groot en zeker voldoende
Alfaman .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Benen buiten afgelopen zondag. Dus maar net als anderen buiten gezeten (terrasverwarmers zou fijn zijn). We bestelden een broodje rookworst en broodje kroket. Maar omdat het 16:08 was werd dat niet meer geserveerd. We hadden toen portie bitterballen, portie rookworst en stokbrood met kruidenboter besteld. Dit ging wel, bijzonder genoeg. Vriendelijk (jong) personeel dat nog een glimlach op hun gezicht weet te toveren bij de enorme drukte. Glühwein was niet bijzonder, maar oke als je net een wandeling bij 8 graden gemaakt hebt. De slagroom op de chocolademelk was ook echt. De bitterballen waren nogal melig.
Plintje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Lijkt wel of de tent in andere handen is gekomen. Pannekoek was vet en zwaar, bediening onverschillig. Vroeger veel lekkerder: de beste pannekoeken van Nederland!
Petrus B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
interessante locatie met interessante mensen, voel me hier altijd op mijn gemak en de erwtensoep is een aanrader, verwacht geen sterren restaurant, het is allemaal niet zo serieus maar wel grappig.
Harry_joke .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
kwamen hier regelmatig even een uitsmijter eten {gemiddeld 1 keer per maand} mijn vrouw wilde deze op een hard broodje.dit was helaas niet mogelijk ivm drukte{kan ik enigzins nog begrijpen} de keer erna doordeweeks 2 tafeltjes gevuld zelfde bestelling bij hoge uitzondering was dit eenmalig mogelijk.
dit was dus gelijk de laatste keer gelukkig zijn er in de regio gelegenheden genoeg waar dit geen probleem is
Karinproeft20 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Na een heerlijke wandeling wilden we hier een pannenkoek eten. De ontvangst was erg onbeschoft door de gast vrouw. De bestelde pannenkoeken waren binnen een mum van tijd op tafel. Met allebei een zwart verbrande kleur. Ik probeerde aan de gastvrouw te melden , maar ineens had ze het te druk. Eindelijk mevrouw aan tafel en het probleem uitgelegd. Wij hadden het fout, de pannenkoeken hoorde zo. Daarna de rekening gevraagd en de twee verbrande pannenkoeken af gerekend. Belachelijk.
Nikkie01 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Afgelopen zomer met mijn vrouw beiden lang gewacht op een pannenkoek. Eindelijk bezorgd...blijken ze gedeeltelijk verbrand. Door lang wachten maar gaan eten van de minst slechte stukken omdat we in tijdnood kwamen. De rest laten liggen, maar wel gemeld. Reactie: Eigen schuld, had u maar meteen moet zeggen. Enfin deze ervaring laten zitten tot hij weer boven kwam drijven nadat ik op 17 november gewoon werd uitgescholden en als oud vuil werd behandeld door een dame van de bediening. Echt een verschrikkelijk vervelende ervaring waar je gewoon nog uren last van hebt. Ik geef de bediening geen 1, maar een 4 omdat de jongeman van de bediening wel vriendelijk was en hier niets aan kon doen. Decor een 6 omdat hygiëne niet goed is, de omgeving is prachtig, een 10 waardig. Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo slecht te scoren, gebrek aan concurrentie?