Uitspanning Boslust

Mariastraat 31 3511 LN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Uitspanning Boslust

In het hartje van Utrecht bevindt zich café-restaurant Uitspanning Boslust. Zij opende haar deuren in 1984 en is sindsdien een begrip in de stad. Binnen een informele, kleurrijke sfeer kun je heerlijk lunchen, dineren, borrelen of gewoon een koffie drinken.

Boslust heeft een breed scala aan lekkere bieren, mooie wijnen, heerlijke cocktails, shakes en verssappen. De open keuken kenmerkt de sfeer van het restaurant; open voor iedereen. Naast de klassiekers (saté a la Boslust, wie kent hem niet) zijn er altijd de wisselende (internationale) gerechten van de dag.

Ook voor groepen, vrijgezellen diners, bedrijfsfeesten, en totale afhuur is mogelijk bij Boslust. Reserveer bij Boslust in Utrecht en proef heerlijke gerechten!

Meer informatie over restaurant Uitspanning Boslust

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Uitspanning Boslust

tessavw .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was erg lekker, maar het duurde wat lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Zeker voor het dessert. Sfeer is leuk en prijzen zijn ook echt goed te doen.
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Superplek! We komen er al jaren en ook vanavond was het weer lekker eten, lekker drinken en goede bediening.
Ynske V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gezellige drukte. Aardige bediening. Om nog eens terug te komen!
sandy_wandy .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fijn restaurant, lekker eten en goede bediening. Zeker een aanrader! We hadden de T-bone steak en de pan met pikante mosselen. Als voorgerecht de tapas schotel samen gedeeld.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Op een paar gerechten na ( met 6personen) viel het ons behoorlijk tegen.
Eer kwam ook geen reactie op onze beleving.
Afgegaan op een cijfer van 8,2%, dit kwam echter helaas niet in debuurt.
Radboud42 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is altijd prettig hier. Gezellig en fijne bediening. Kom hier al sinds eind jaren 80 paar keer per jaar en ik hoop het nog lang te blijven doen. Fijne plek.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Tussen de middag een uitsmijter ham/kaas gegeten. De bediening vroeg ons vriendelijk vanaf over de bar wat we wilden hebben. Het eten was wat je ervan kan verwachten, prima van smaak.
Bela P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer aardige begiening. Wij waren er voor de lunch, broodjes besteld. Zeer matige broodjes. Stokbroodje was gewoon een goedkoop afgebakken pistoletje, matig belegt. Itiaansebol was ook een afbak bol van matig formaat. Matige prijs/ kwaliteit verhouding.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was echt niet best. Ik had droge kipsaté met flauw satehsaus. Zoveel kan daar toch niet faut gaan zou je denken. Leuke tent om een biertje te drinken. Je kan ook leuk buiten zitten maar ik zou er niet gaan eten.
Ronny P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Helaas een plaatsje in de kelder, met constant WC-gangers langs je tafel. Eerder goede ervaringen, vandaag was het helemaal niets. Uit eten is naast het eten zelf, vooral de beleving die door sfeer en bediening wordt bepaald. Maar met de plek in de kelder en de chagrijnige serveerster was het gedoemd te mislukken. Voor ons even geen Boslust meer.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Sfeervolle locatie. Als je buiten bent heb je een andere indruk dan als je binnen bent. Buiten zie je het volle terras, binnen is het er juist ruim, al zijn de stoeltjes net zo klein.
De bediening voelt goed aan of je snel geholpen wilt worden of juist niet. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Dichtbij centraal station.
karin1402 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een heerlijke lunch gehad bij uitspanning Boslust, personeel is vriendelijk, attent. De lunchkaart is uitgebreid (van soep, tot brood tot kleine warme maaltijd) en voorzien van een zeer schappelijke prijs. Mij zien ze hier zeker een keer terug, wellicht voor het diner want het smaakte naar meer.
lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima plaats om ontspannen te gaan eten. De sate is al jaren de beste maar ook de varkenshaas met brie is heerlijk. Vriendelijke bediening, gezellig decor en prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Hier komen we graag! Ook de frietjes hebben een speciale kruidenmix, heel erg lekker!!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het is een eetcafé, maar de gerechten zijn duidelijk van een betere kwaliteit en verzorging dan je voor die prijs ergens anders krijgt. Boslust is een gezellige plek met attente en humoristische bediening. Prima hoofdgerechten (mixed grill, tournedos, etc.) en toetjes (flensje is geweldig!). Duidelijk een aanrader voor als je niet haute-cuisine wil eten en betalen, gezellig wil zitten en prima prijs-kwaliteit voor je eten wilt hebben. Beste eetcafé in Utrecht in mijn ogen!
Hus .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Goede prijs-kwalitetiverhouding; prima eten. Wat een gezellige bediening is er hier. Hier kom ik al jaren voor terug. En Jupiler!
n-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima eten. De tapenade was erg lekker. Ook de varkenshaas met brie was erg goed! De bediening was wat opdringerig en kwam nét iets te vaak vragen of alles naar wens was. Wanneer wij de bediening wél nodig hadden op af te rekenen, hadden ze echter vrij weinig tijd.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Service was heel goed vriendelijk en netjes.
Brood met kroketten, kroketten prima maar een aan de droge kant witte boterham is niet heel lekker.
Mijn partner had een tosti, ook saai.
Jammer maar we gaan het over een tijdje weer proberen, goed service is zeker wat waard.
Martiene S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Hier vandaag onze lunch gegeten. Een tosti en kroketten met friet. Friet was erg lekker maar wel een erg karige portie. Tosti was erg lekker maar zag er wat zielig uit op zo' n groot bord. Service was vriendelijk. Kwamen zelf met het idee voor een extra bordje voor mijn zoontje. Beetje jammer dat ze hem ook maar meteen een scherp mes gaven.
Ik vond het relatief duur maar ik ken de prijzen van andere restaurants in Utrecht niet. Zou ik Boslust aanraden? Ja hoor. Best lekker en gezellig in het centrum van Utrecht.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met zes personen hier gegeten: op zaterdag én valentijnsdag... de goden verzoeken dus. Lekker volle tent, maar ondanks dat een vrolijke en prima bediening. De uiensoep was erg lekker volgens degenen die die hadden gekozen. Ook de carpaccio was prima. De hoofdgerechten waren eveneens erg oké: goed gegrilld vlees, lekkere saté, goede frieten. De 'bom' was het nagerecht: cakeje met warme chocola, ijs en slagroom. Whaaa, lekkerrrr! De wijn is aan de dure kant (wit rond de 4 euro per glas), maar een prima flesje rode huiswijn kost dan weer 17,50. Drie gangen menu met vrije keuze voor 25 euro.
Al met al goed betaalbaar, lekker eten, gezellige tent en leuke bediening. Wij hebben er een favoriet eettentje bij!
Eeke R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Beetje jammer dat er weinig vegetarische opties zijn voor de lunch. Maar goed, gevraagd om een broodje met tomaat en mozzarella, zonder de salami. Jammer dat er voor de (toch wel hoge prijs) dan niet een extra tomaatje of wat extra pesto op wordt gedaan. Een mager belegd broodje bleef over. Op zich smaakte dat wel goed.
Bediening erg langzaam, niet oplettend, hoewel niet druk. Morst bier op de spullen en kleren van mijn disgenoot, kan maar met moeite een 'sorry' van af. Zo lang wachten op wisselgeld dat we het zelf maar gaan halen.
Nee, geen aanrader, helaas, en dat heeft vooral met de service te maken.