Uitspanning Boslust

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

EJ T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Sfeervolle locatie. Als je buiten bent heb je een andere indruk dan als je binnen bent. Buiten zie je het volle terras, binnen is het er juist ruim, al zijn de stoeltjes net zo klein.
De bediening voelt goed aan of je snel geholpen wilt worden of juist niet. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Dichtbij centraal station.
Karin1402 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een heerlijke lunch gehad bij uitspanning Boslust, personeel is vriendelijk, attent. De lunchkaart is uitgebreid (van soep, tot brood tot kleine warme maaltijd) en voorzien van een zeer schappelijke prijs. Mij zien ze hier zeker een keer terug, wellicht voor het diner want het smaakte naar meer.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima plaats om ontspannen te gaan eten. De sate is al jaren de beste maar ook de varkenshaas met brie is heerlijk. Vriendelijke bediening, gezellig decor en prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Hier komen we graag! Ook de frietjes hebben een speciale kruidenmix, heel erg lekker!!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het is een eetcafé, maar de gerechten zijn duidelijk van een betere kwaliteit en verzorging dan je voor die prijs ergens anders krijgt. Boslust is een gezellige plek met attente en humoristische bediening. Prima hoofdgerechten (mixed grill, tournedos, etc.) en toetjes (flensje is geweldig!). Duidelijk een aanrader voor als je niet haute-cuisine wil eten en betalen, gezellig wil zitten en prima prijs-kwaliteit voor je eten wilt hebben. Beste eetcafé in Utrecht in mijn ogen!
Hus .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Goede prijs-kwalitetiverhouding; prima eten. Wat een gezellige bediening is er hier. Hier kom ik al jaren voor terug. En Jupiler!
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima eten. De tapenade was erg lekker. Ook de varkenshaas met brie was erg goed! De bediening was wat opdringerig en kwam nét iets te vaak vragen of alles naar wens was. Wanneer wij de bediening wél nodig hadden op af te rekenen, hadden ze echter vrij weinig tijd.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Service was heel goed vriendelijk en netjes.
Brood met kroketten, kroketten prima maar een aan de droge kant witte boterham is niet heel lekker.
Mijn partner had een tosti, ook saai.
Jammer maar we gaan het over een tijdje weer proberen, goed service is zeker wat waard.
Martiene S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Hier vandaag onze lunch gegeten. Een tosti en kroketten met friet. Friet was erg lekker maar wel een erg karige portie. Tosti was erg lekker maar zag er wat zielig uit op zo' n groot bord. Service was vriendelijk. Kwamen zelf met het idee voor een extra bordje voor mijn zoontje. Beetje jammer dat ze hem ook maar meteen een scherp mes gaven.
Ik vond het relatief duur maar ik ken de prijzen van andere restaurants in Utrecht niet. Zou ik Boslust aanraden? Ja hoor. Best lekker en gezellig in het centrum van Utrecht.
Mjmt1302 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015

Gezellig eetcafé in het centrum van Utrecht. Zelfs op een gewone dinsdagavond is het hier druk.
De kaart is niet erg uitgebreid maar biedt voldoende variëteit. En daarnaast zijn er dagelijks andere specialiteiten te verkrijgen.
Ik koos van de kaart een duo van vis: zalm met een stukje vis van de dagspecialiteiten.
Mijn tafelgenoten kozen voor de saté, een populaire schotel zo te zien om ons heen.
Ze waren tevreden over de kwaliteit.
De vis op mijn bord was melig en door en door gaar. Niet lekker.
Op mijn bord lag een garnituur van groente dat ook erg doorgegaard was.
Een erg klein schaaltje frieten voor ons drietjes vergezelde de maaltijd.
De prijzen zijn schappelijk in dit eetcafé.
Misschien heb ik verkeerd gegokt en had ik ook maar beter de saté kunnen nemen?
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met zes personen hier gegeten: op zaterdag én valentijnsdag... de goden verzoeken dus. Lekker volle tent, maar ondanks dat een vrolijke en prima bediening. De uiensoep was erg lekker volgens degenen die die hadden gekozen. Ook de carpaccio was prima. De hoofdgerechten waren eveneens erg oké: goed gegrilld vlees, lekkere saté, goede frieten. De 'bom' was het nagerecht: cakeje met warme chocola, ijs en slagroom. Whaaa, lekkerrrr! De wijn is aan de dure kant (wit rond de 4 euro per glas), maar een prima flesje rode huiswijn kost dan weer 17,50. Drie gangen menu met vrije keuze voor 25 euro.
Al met al goed betaalbaar, lekker eten, gezellige tent en leuke bediening. Wij hebben er een favoriet eettentje bij!
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Beetje jammer dat er weinig vegetarische opties zijn voor de lunch. Maar goed, gevraagd om een broodje met tomaat en mozzarella, zonder de salami. Jammer dat er voor de (toch wel hoge prijs) dan niet een extra tomaatje of wat extra pesto op wordt gedaan. Een mager belegd broodje bleef over. Op zich smaakte dat wel goed.
Bediening erg langzaam, niet oplettend, hoewel niet druk. Morst bier op de spullen en kleren van mijn disgenoot, kan maar met moeite een 'sorry' van af. Zo lang wachten op wisselgeld dat we het zelf maar gaan halen.
Nee, geen aanrader, helaas, en dat heeft vooral met de service te maken.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Per toeval kwamen we hier terecht vandaag, omdat we naar Bikemotion in de jaarbeurs gingen. We waren van plan Japans te gaan eten, maar dat kon pas na 17.00 uur. We vonden deze zaak op de terugweg naar het station en de ontvangst was reuze vriendelijk. Mijn partner koos voor paprikasoep die erg lekker was en goed van smaak. Als hoofdgerecht een mixed grill van biefstuk( botermals)
kipfilet die lekker op smaak was en een mals varkenshaasje. Bij dit alles werd een overheerlijke salade, groenten en heerlijke frieten geserveerd. De bediening was ook super. Dus wij komen hier nog een keer terug als we in Utrecht zijn. Klasse!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Ik kom al jarenlang met heel veel plezier in Boslust; of het voor een pintje aan de bar is, een glas wijn met goede vrienden, of een eenvoudige doch voedzame maaltijd tegen een schappelijke prijs. De bediening is galant en attent, de muziek staat niet te hard, de saté en de biefstukken zijn prima. Ik ken geen beter eetcafé in de hele stad. Zo. Dat moest maar eens gezegd worden. En het is vlak bij het station, handig voor mensen die van buiten Utrecht komen.
Colinda D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Heb hier gisteren met een vriendin gegeten. Kaasfondue op zich was best lekker, doch de hoeveelheid, het niet serieus nemen van onze wensen, de euro extra voor het brood plus kruiden boter én de belachelijk dure wijn (4.20 voor 1 glas chardonay, nog duurder dan sterke drank!!) maakt dat we niet meer zullen kiezen voor Boslust, jammer.
Met de opmerking dat we beperkte tijd hadden om te eten, werd wel adequaat rekening mee gehouden. Kaasfondue besteld en verzekerd dat dit voldoende zou zijn voor 2 personen, doch, hoewel wij geen extreem grote eters zijn, was dit voor voor ons toch echt veel te weinig kaasfondue (kleine portie groenten was ook al op). Bediening zei dat we wel brood gratis erbij konden krijgen, maar wij vonden droog brood zonder kaasfondue niet echt top. Wat extra kaasfondue zou besproken worden met de chef, maar later kregen we zonder uitleg alleen wat extra brood met een beetje kruidenboter. Geen extra kaasfondue en geen verslag van de chef over de hoeveelheid. Later bij de rekening zagen we dat we ook nog 1 euro extra moesten betalen voor de boter. Omdat we ons moesten haasten, dit niet meer kunnen bespreken met de bediening.
Annamh .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Het viel erg tegen dat in de bospaddestoelensaus die op de kaart aangekondigd was een biersaus leek waar geen bospaddestoel in te bekennen was. Dat is toch echt iets waar je van moet houden en ik vond het dus niet lekker. Dus maar geruild met dinergenoot die sate had. De satesaus was ook niet om over naar huis te schrijven en de kroepoek nat. Wij komen hier niet meer terug.
Overeind .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
In het algemeen heerlijk gegeten, ondanks een minder goed biefstukje, de rest van het eten was goed.De service was prettig. Super
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Hier alweer een tijdje geleden weer eens gegeten en het was wel ok. Ik vond de gerechten zeker niet aan de grote kant (ik had sate) zeker voor de prijs en ze mogen van mij best wel een keer wat aan het decor doen (vooral beneden). Maar als plek voor een hapje eten tijdens het bijpraten is het prima.
M R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Heerlijke gegeten, gezellig, ook goed om bij te praten. Lekker en niet duur. Mijn tafelgenoot is verzot op de Sate a la Boslust. Ik nam een Portugees lamsgerecht: Chanfana, werkelijk top! De kok blijkt Portugees te zijn en vandaar zo'n super origineel en heerlijk gerecht! Met zijn tweeën in totaal iets meer dan 50 euro kwijt, inclusief wijn/bier/koffie en brownies.
JP V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Prima bediening, en het probleem van de niet meer aanwezige slibtongetjes werd heel goed en vriendelijk opgelost. Favoriet eetcafe.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Gegeten met vrienden op de zaterdagavond, het zat vol zoals het hoort op zaterdag. De dagschotel stond nog op de borden maar was op. Een redelijk uitgebreide kaart dat wel dus keuze genoeg. Bestelling doorgegeven, het duurde even we namen geen voorgerecht maar het kwam goed. Ik had de vega roti, de pannenkoek serveren ze er los bij maar dan is je bord wel vol. Mijn tafelgenoten waren tevreden met hun mixed grill en de tournedos, wat frietjes, gewoon goede eetcafe kwaliteit. Nog een drankje na, nog geen 22 euro pp dat in een aantrekkelijk gekleurd decor. Jammer van de personeelswissel dat maakt het wat rommelig.