Uitbaeterij De Viersprong

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Uitbaeterij De Viersprong

raymond V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Na een lange wandeling plaatsgenomen op het terras. Een zeer onvriendlijk welkom en dito bediening. Op een krijtbord stond een chocolade cheescake vermeldt. Dus die bestelde wij samen met een kop koffie. Of de cheescake er nog was wist ze niet en of die bij een kop koffie geserveerd kon worden moest ze navragen. Niets meer vernomen totdat zijn na een 10-15 minuten met de complete bestelling aan kwam lopen.
Bij het uitserveren merkte mijn partner op:"heerlijk, dat zie er goed uit", waarop de serveerster opmerkte: "dat weet je nog niet". Deze opmerking ging gepaard met een gezicht dat op onweer stond.
De cheescake was nattig maar de koffie goed.
Wij gaan hier nooit meer naar toe.
BelindaJanneke .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het was mooi weer, dus wij hebben buiten op het terras gezeten.
Op de kaart stond geen specifiek vegetarisch gerecht, maar wel de opmerking dat we konden 'overleggen met de keuken'. Meestal geeft zo'n opmerking - uit ervaring - niet veel hoop. Maar hier werden we aangenaam verrast.

De ober kwam terug uit de keuken met de mededeling dat we zelfs drie vegetarische keuzes hadden.
De gevulde paprika (met champignons en andere groentes) was krokant en de vulling was smakelijk gekruid. Ook nog overbakken met een laagje gesmolten kaas (eiwitten!).

Het beste bewijs dat je niet alleen in de 'grote stad' lekker vegetarisch kunt eten. Wij waren er blij mee ; - )
Jolijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voor de 2e keer gegeten deze zomer. Super goed restaurant. Heerlijk gegeten! Leuke gerechten. Mooie inrichting. Goede bediening/personeel.
Wij gaan hier zeker terug!