Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

Over het restaurant Uit Je Eigen Stad

Restaurant Uit Je Eigen Stad is het middelpunt van het Stadslandbouwbedrijf, midden in het dynamische havengebied van Rotterdam. De menukaart van Uit Je Eigen Stad is afhankelijk van wat er allemaal groeit en wordt geoogst. Daarnaast wordt het aangevuld met producten die zo veel mogelijk uit de regio komen.

Het restaurant is helaas niet rolstoeltoegankelijk. Bel voor de eventuele mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Uit Je Eigen Stad

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Uit Je Eigen Stad

Elbrich S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Perfecte locatie voor een heerlijke lunch met een grote groep mensen, inclusief (kleine) kinderen. Het eten was heel goed, de ruimte voldoende groot voor de kinderen om te kunnen spelen en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. We moesten wat lang wachten tot de lunch kon beginnen, maar dat waren we snel vergeten toen de heerlijke gerechten op tafel kwamen.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eten kwalitatief erg goed. Bediening was vriendelijk en erg informeel. Helaas was het niet iets te koud binnen.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Al vaker gegeten en weer uitmate goed bevallen. Mooie gerechten van mooie producten, een zeer prettige bediening en een bijzondere omgeving.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Goed eten. Prijs en kwaliteit oké.
Goede service.
Gezellige en gemoedelijke sfeer.
Kind vriendelijk.
En bovenal bevind het restaurant zich op een leuk terrein.
Hikke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Op een fantastische locatie, met een interieur waar ik erg van hou, genoten we heel erg van de boekenplank met allemaal heerlijke kaas worst groente chips noten. Een van ons bestelde rookworst als snack/ voorgerecht maar dat bleek een Hele rookworst te zijn! Hoofdgerecht niet zo goed als het had kunnen zijn maar kaasplank toe was weer geweldig, en crème brulee ook lekker met laurier als verassende smaakmaker. Dus: de ingrediënten zijn fantastisch maar de kok zou nog wel iets kunnen bijleren. Ik kom graag weer terug.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Leuke onverwachte locatie. Ongedwongen, origineel, eerlijk eten voor een prima prijs. Mooie open ruimte, ook de keuken.

Buiten het centrum van zowel Rotterdam als Schiedam, in een gebied waar je 's avonds van denkt dat je iets gaat doen wat niet mag.
Anton O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wat een parel in dit ruige havengebied is Uit je Eigen Stad toch. Jammer dat dit zo weinig gevonden wordt door anderen. Heerlijke ambiance, lekker gegeten, fijn laagdrempelig en leuke ontvangst door bedienend plus kokend personeel! De Sunday Roast is een echte aanrader! Keep up the good work!
E V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker eten in een prettige sfeer, prima. We komen graag nog een keertje terug. Soep was erg lekker, brood was goed en vers
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij waren met 4 vriendinnen naar de Stadsboerderij in West om er te gaan lunchen. Door een misverstand bleek het voor een van ons, in een elektrische rolstoel, niet mogelijk er binnen te komen. Dit is op een geweldige manier door de mensen van de Stadsboerderij goed gemaakt door ons naar hun vestiging op CS te verwijzen en wij hoefden voor onze lunch zelfs niet te betalen vanwege bovenstaande en omdat wij zoveel moeite en tijd met reizen kwijt waren!
We werden er erg gastvrij ontvangen, de sfeer was vrolijk en het eten was echt heerlijk. Met een extra compliment voor het heerlijk knapperige brood.
We zullen hier zeker nog terugkomen, zo'n persoonlijke bediening maak je zelden mee!
Bjorn L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bijzondere locatie, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, heerlijke hapjes.
Soms telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.
Zeker de moeite waard om terug te komen.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben lekker gegeten, Helaas ging het mis bij het doorgeven van onze bestelling aan het keukenpersoneel waardoor wij een uur hebben gewacht op ons hoofdgerecht. We hoorde van andere tafels ook ontevredenheid over de bestelling, want zij kregen het verkeerde gerecht geserveerd.

Des al niet te min hebben wij toch lekker gegeten! Maar als je een snelle hap wilt; kan je beter naar de Mc Donalds gaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Afscheidsreceptie in het restaurant. Communicatie met en uitvoering door ujes was zeer aangenaam en precies zoals gewenst. Ook is de restaurantruimte hiervoor zeer geschikt
astridbb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
heel leuke lokatie, fijne bediening, eerlijk en originele gerechten en gezellig interieur. het hele koncept is fantasties, produkten uit eigen tuin of omgeving, duurzaam, biologies, enz.. en is er nog veel meer te vertellen, ga zelf eens langs!
Elizabet78 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Uit Je Eigen Stad, de gerechten waren eenvoudig in de zin dat ze geen enorme aantallen ingrediënten of spectaculaire technieken bevatten, en daardoor kwam juist de fantastische smaak en versheid van de zelfgekweekte groenten enorm naar voren. Erg genoten, en na het maal nog stiekem even in de kassen naar binnen gegluurd, waar ik alles terug kon vinden dat eerder op m'n bord lag (ok, behalve e sardines dan natuurlijk :-) )
Bediening vriendelijk en prima op orde.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke tomaatjes uit de rookoven, fantastische vega maaltijd! Daarna naar Wunderbaum voorstelling.
.................................................................................................................................................................................
Achraf R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
was er met mijn gezin afgelopen zondag , goede eten lekker van het land aantal , mooie locatie , service perfect , gezellige sfeer , aardige Marokkaanse kok de andere koks ook. nam als dessert de blondie echt een aanrader .
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ben vrijdag met 2 vriendinnen hier gaan lunchen. Het was de eerste keer dat wij hier geweest zijn. Wij hebben daar brood met makreel en brood met kaas gegeten. De makreel was echt net genoeg voor op het brood dat je erbij kreeg en dan moest je echt zuinig zijn met smeren. Op de 2 boterhammen met kaas zaten per boterham 3 dunne smalle plakjes kaas en bij beide bordjes wat salade als garnering. De prijs van beide gerechten is € 9,95 resp. € 8,95. Deze bedragen vonden wij totaal niet in verhouding voor wat je ervoor kreeg. Wij hebben de ober gemeld dat wij het nogal karig belegd vonden. Deze keek ons wazig aan en zei dat hij hier nog geen klachten over heeft gehad. Wij hebben er wel kaas bij gekregen, maar moesten hier wel €2,20 voor betalen. Al vonden wij de bediening verder heel vriendelijk, de manier hoe er met de klacht is omgegaan vonden wij niet correct.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben hier gisteren een feestje gegeven en daarna ook gegeten met familie en vrienden. Top, echt alles klopte. Het eten was schandalig lekker en gezond en vers, en zeer gunstig geprijsd. Feestje was erg geslaagd. De serre is een fantastische locatie voor feest of borrel (ook gelegenheid voor muziek!). Bediening heel goed. Taarten heerlijk. Kortom, een absolute aanrader, echt geweldig (en ik ben kritisch!)
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen weekend 30 november waren met een hele groep daar voor wijnproeverij was een kok denk Marokkaans afkomst behulpzaam en aardig leuke locatie om te dineren lunchen
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wat een goede plek voor lunch! Wij waren vandaag op pad met twee baby's en daarvoor is hier alle ruimte en voorzieningen. Bediening is vriendelijk, geduldig en ook vlot. Onze lunch bestond uit de soep van de dag (pastinaak met courgette, heerlijk!), salade van seizoensgroenten en een boerenlunch met brood erbij. Lekker glas tempranillo, kopje koffie en thee en onze middag was geslaagd!