Uit Je Eigen Stad

Marconistraat 39 3029 AG Rotterdam Nederland Kaart
31-108208909

Over het restaurant Uit Je Eigen Stad

Restaurant Uit Je Eigen Stad is het middelpunt van het Stadslandbouwbedrijf, midden in het dynamische havengebied van Rotterdam. De menukaart van Uit Je Eigen Stad is afhankelijk van wat er allemaal groeit en wordt geoogst. Daarnaast wordt het aangevuld met producten die zo veel mogelijk uit de regio komen.

Het restaurant is helaas niet rolstoeltoegankelijk. Bel voor de eventuele mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Uit Je Eigen Stad

Tramhalte 'Het Witte Dorp', metrohalte 'Marconiplein', watertaxi 'Marconistraat/Europoint'
  • : Gratis parkeren in de buurt en op eigen terrein

maandag & dinsdag - gesloten
vrijdag van 11.00 tot 22.00 uur
zaterdag van 11.00 tot 22.00 uur
zondag van 11.00 tot 17.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Uit Je Eigen Stad

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De herfstbarbecue is een absolute aanrader. Voor slechts €17,50 onbeperkt vlees, zalm en eventueel vegetarisch. Geserveerd met verse patatjes en heerlijke salades. De sfeer is erg knus en informeel. Indien geen regen kun je tijdens de barbecue gezellig buiten zitten rondom de vuurkorf. Wij komen zeker terug!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een aanrader om hier een bijeenkomst te houden. Afspraken worden keurig nagekomen. Het eten is voortreffelijk en het personeel flexibel.
H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bedrijfsborrel in de kas. Beetje fris op deze heldere frisse dag. Prima lokatie, fijn in de stad. Ruimte gezellig aangekleed.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
HEERLIJK GEGETEN. We zaten aan een tafel op een beetje klein plekje tussen grote tafel en keuken waardoor veel beweging en geluid. Verder fijne zeer vriendelijke bediening op een super plek! Sfeervol en gezellig!
A_P_ .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Uit Je Eigen Stad is een leuk en verrassend restaurant, op een verrassende locatie in Rotterdam. Er is een kleine kaart: voorgerecht en hoofdgerecht is in principe een keuze uit drie (vlees, vis of vega) en er zijn drie nagerechten. De bediening is vriendelijk en houdt je drankje in de gaten. Een aanrader voor een onconventioneel etentje.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Ik heb hier met 14 collega's geluncht en een zakelijke reservering gedaan. We hadden slechts 45 minuten de tijd. Dankzij de goede voorbereiding en service van Uit je eigen stad, verliep dat zeer soepel. Goed verzorgd, en heerlijk brood! Ik kom zeker terug.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wij hebben genoten van de veldpluk workshop! Ik was verrast door de originele en smaakvolle recepten. Daarnaast was het erg leuk met een grote groep aan één groot kookeiland te werken, en samen uit te vogelen hoe we het gingen aanpakken. Aan de inrichting en sfeer van de locatie mag echter nog wel wat aandacht worden besteed. Zeker een aanrader voor een teamuitje!
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk eten, goede service (met standaard een fles water op tafel!) alleen de stoelen waren wat hard.
We komen terug!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten en een ideale plek voor kleine kinderen om te spelen als de volwassenen genieten van het eten. Kaart is beperkt maar biedt voor ieder wat wils: vlees-vis-vegatarisch!
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Unieke Rotterdamse locatie waar stad en natuur gecombineerd wordt. Prettige ambiance om te genieten van lokale producten. Vanwege het zomerrooster gegeten volgens het table d'hote concept.
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker achtertuingevoel, neem een kijkje in de kassen. Gezond en verantwoord eten. Vriendelijke bediening
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vandaag met ons team een workshop wildplukken gedaan en daarbij onze eigen lunch bereid. Alles was prima voorbereid en de begeleiding was top! Zeker een aanrader! Wij komen nog eens terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bijzondere locatie, zeer gezellig. Leuk concept voor eten. Heerlijke voorgerecht met brood en saus en lekkere tomatensoep. Deserts zijn van Koekela! Super lekkere mayo, vlees smaakt goed. Groenten gegrild. Salade niet bijzonder. Leuke service.
P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gisteren hebben wij een hele gezellige borrel gehad met collega’s bij Uit Je Eigen Stad. Ook vriendelijke bediening en lekkere hapjes & drankjes!
gino G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten met uiterst vriendelijke bediening in leuke ambiance en prachtige natuurvriendelijke tuin . Toetje en koffie matig.
maarten531 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een uiterst onverwachte en heerlijke en vooral unieke gelegenheid voor van alles.
Goed gegeten EN gedronken. Volgende keer gaan we workshops doen!!
Leonie Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Het vlees en de vis waren bijzonder goed! Ondanks dat we met een hele grote groep waren, krijgt de kok het voor mekaar om het vlees en vis buitengewoon mals en smaakvol te maken. Ik heb in geen tijden zulk lekker vlees gegeten! En behoorlijk grote porties! Maar de verhouding vega - vlees was minder. Er was in verhouding ook erg weinig groente. De groente die er was, was wel lekker. De disbalans verga-vlees kan ook gelegen hebben aan het feit dat de groep zo groot was en alles in delen werd geserveerd en daardoor de verhouding zoek was. Dat lag dan aan logistiek, niet aan de kwaliteit van het eten.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Als vegetariër zijnde heb ik niet echt goed of lekker gegeten . De kok zou zijn gerechten moeten blijven proeven , het was flauw en de aubergine zwaar gerookt ( zo vies) . Al met al geen goede ervaring.
Marie-José A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Geluncht op vrijdag 4 mei met onze dochter en schoonzoon. Het was een perfect zonnige dag, het terras rustig en de bediening zeer vriendelijk, het eten absoluut heerlijk. Een echte aanrader dit restaurant, ook als je niet buiten kunt zitten, het ruime restaurant zag er ook heel gezellig uit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Hele leuke sfeer en goed en betaalbaar eten. We hadden het menu met kip van de bbq. Zeer veel eten en lekker vers. De kip had wat sappiger en sterker op smaak mogen zijn. Proeverijtje als dessert is zeer smakelijk en ze hebben er goede bieren. De service is lekker informeel en erg gezellig. In de zomer ook een mooi buiten gedeelte