Meer informatie over restaurant Uit Je Eigen Stad

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Uit Je Eigen Stad

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij waren met 4 vriendinnen naar de Stadsboerderij in West om er te gaan lunchen. Door een misverstand bleek het voor een van ons, in een elektrische rolstoel, niet mogelijk er binnen te komen. Dit is op een geweldige manier door de mensen van de Stadsboerderij goed gemaakt door ons naar hun vestiging op CS te verwijzen en wij hoefden voor onze lunch zelfs niet te betalen vanwege bovenstaande en omdat wij zoveel moeite en tijd met reizen kwijt waren!
We werden er erg gastvrij ontvangen, de sfeer was vrolijk en het eten was echt heerlijk. Met een extra compliment voor het heerlijk knapperige brood.
We zullen hier zeker nog terugkomen, zo'n persoonlijke bediening maak je zelden mee!
Bjorn L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bijzondere locatie, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, heerlijke hapjes.
Soms telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.
Zeker de moeite waard om terug te komen.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben lekker gegeten, Helaas ging het mis bij het doorgeven van onze bestelling aan het keukenpersoneel waardoor wij een uur hebben gewacht op ons hoofdgerecht. We hoorde van andere tafels ook ontevredenheid over de bestelling, want zij kregen het verkeerde gerecht geserveerd.

Des al niet te min hebben wij toch lekker gegeten! Maar als je een snelle hap wilt; kan je beter naar de Mc Donalds gaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Afscheidsreceptie in het restaurant. Communicatie met en uitvoering door ujes was zeer aangenaam en precies zoals gewenst. Ook is de restaurantruimte hiervoor zeer geschikt
astridbb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
heel leuke lokatie, fijne bediening, eerlijk en originele gerechten en gezellig interieur. het hele koncept is fantasties, produkten uit eigen tuin of omgeving, duurzaam, biologies, enz.. en is er nog veel meer te vertellen, ga zelf eens langs!
Elizabet78 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Uit Je Eigen Stad, de gerechten waren eenvoudig in de zin dat ze geen enorme aantallen ingrediënten of spectaculaire technieken bevatten, en daardoor kwam juist de fantastische smaak en versheid van de zelfgekweekte groenten enorm naar voren. Erg genoten, en na het maal nog stiekem even in de kassen naar binnen gegluurd, waar ik alles terug kon vinden dat eerder op m'n bord lag (ok, behalve e sardines dan natuurlijk :-) )
Bediening vriendelijk en prima op orde.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke tomaatjes uit de rookoven, fantastische vega maaltijd! Daarna naar Wunderbaum voorstelling.
.................................................................................................................................................................................
Achraf R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
was er met mijn gezin afgelopen zondag , goede eten lekker van het land aantal , mooie locatie , service perfect , gezellige sfeer , aardige Marokkaanse kok de andere koks ook. nam als dessert de blondie echt een aanrader .
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ben vrijdag met 2 vriendinnen hier gaan lunchen. Het was de eerste keer dat wij hier geweest zijn. Wij hebben daar brood met makreel en brood met kaas gegeten. De makreel was echt net genoeg voor op het brood dat je erbij kreeg en dan moest je echt zuinig zijn met smeren. Op de 2 boterhammen met kaas zaten per boterham 3 dunne smalle plakjes kaas en bij beide bordjes wat salade als garnering. De prijs van beide gerechten is € 9,95 resp. € 8,95. Deze bedragen vonden wij totaal niet in verhouding voor wat je ervoor kreeg. Wij hebben de ober gemeld dat wij het nogal karig belegd vonden. Deze keek ons wazig aan en zei dat hij hier nog geen klachten over heeft gehad. Wij hebben er wel kaas bij gekregen, maar moesten hier wel €2,20 voor betalen. Al vonden wij de bediening verder heel vriendelijk, de manier hoe er met de klacht is omgegaan vonden wij niet correct.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben hier gisteren een feestje gegeven en daarna ook gegeten met familie en vrienden. Top, echt alles klopte. Het eten was schandalig lekker en gezond en vers, en zeer gunstig geprijsd. Feestje was erg geslaagd. De serre is een fantastische locatie voor feest of borrel (ook gelegenheid voor muziek!). Bediening heel goed. Taarten heerlijk. Kortom, een absolute aanrader, echt geweldig (en ik ben kritisch!)
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen weekend 30 november waren met een hele groep daar voor wijnproeverij was een kok denk Marokkaans afkomst behulpzaam en aardig leuke locatie om te dineren lunchen
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wat een goede plek voor lunch! Wij waren vandaag op pad met twee baby's en daarvoor is hier alle ruimte en voorzieningen. Bediening is vriendelijk, geduldig en ook vlot. Onze lunch bestond uit de soep van de dag (pastinaak met courgette, heerlijk!), salade van seizoensgroenten en een boerenlunch met brood erbij. Lekker glas tempranillo, kopje koffie en thee en onze middag was geslaagd!
inge W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Mooie plek en goed eten De groenten zijn uit eigen tuin. Heel vriendelijke bediening . Het restaurant ligt op loopafstand van de ferro dome.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na afloop van een bezoek aan de voorstelling Courage van Conny Janssen Danst gegeten bij "Uit Je Eigen Stad" en we vonden het een heel fijne plek. De prijzen zijn goed, het eten is heerlijk. Het restaurant rekende ook meteen af met mijn vooroordelen dat het er misschien te hip of juist te geitenwollensokkerig zou zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat te hip of te geitenwollensokkerig per definitie niet goed zou zijn. Kan ook heel leuk zijn natuurlijk. Maar "Uit Je Eigen Stad" is in elk geval echt een geweldig leuk restaurant!
Heel veel alleen maar pluspunten. Een daarvan was het water en het brood dat meteen zonder erom te moeten vragen geserveerd werd.
Het ligt niet op de route maar als er een aanleiding is om in Rotterdam te gaan eten dan gaan we zeker terug.
aalstein .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na de wonderbare dansvoorstelling van Conny Janssen Danst in Ferro heerlijk in het zonnetje geborreld bij de stadsboerderij aan de Marconistraat.Daarna bij Uit Je Eigen Stad voortreffelijk gegeten. Wat een fantasie! Wat een kleurrijke schotels. Hier is vegetarisch eten geen straf! Daarnaast een uiterst vriendelijke bediening in een ambiance waar eens niet beton en staal overheersen.Alternatief,maar dan op z'n best !
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Super vriendelijke bediening Zeer gericht op de gast Behulpzaam en correct.
Het eten was uitstekend en er hing een ongedwongen gezellige sfeer.
Klein minpuntje is wel dat de toegankelijkheid voor mindervaliden niet optimaal is maar daar staat wel een behulpzame crew tegenover
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik was hier op een woensdagavond met 2 vriendinnen. Heerlijk buiten in de zon gegeten. De risotto van parelgort met geitenkaas was werkelijk heerlijk. Wijn pastte hier ook erg goed bij.
Er was een ruime keuze uit nagerechten. Heel leuk dat zelfs de likeurtjes voor bij de koffie ooklokaal waren. Service was bijzonder vriendelijk.

Hoewel we buiten hebben gezeten, zag het er binnen ook bijzonder sfeervol uit.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Op een zonnige zondagmiddag met paar vrienden en peetkind heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje.
De biologische kleine hapjes waren verrukkelijk. In honing gebrande amandelen zijn erg aan te raden evenals de worst met krotenmosterd.
Ook de hoofdgerechten (chef's special en risotto) waren heel goed van smaak en bevatte mooie ingrediënten die goed gecombineerd waren. Voor de kleine hadden ze een pannenkoek die overigens ook opvallend goed smaakte.
Bediening is vriendelijk en de sfeer is heerlijk ongedwongen en vrij.
Wij komen hier zeker vaker terug voor een hapje/drankje en hopelijk gaan dan de vuurkorven aan.
Damhert .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een hip restaurant in de havens van Rotterdam en op een paar minuten van de snelweg. Het restaurant is onderdeel van een stadsboerderij en maakt gerechten van lokale producten. Wij waren met een grote groep en kregen een scala aan gerechten voorgeschoteld. Veel gerechten die je niet snel in een ander restaurant tegenkomt. Een verrassende plek om te eten met een enigszins alternatieve industriële uitstraling.
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met een groep van 6 hier gegeten met Pasen. Het is ons goed bevallen.

De limoncello met vlierbessensiroop was een lekkere combinatie. Het brood vooraf smaakte ook verrassend goed met olie, peper en zout. Van het driegangenverrassingsmenu bevielen het voorgerecht (gamba's) en dessert (peer met chocolade) mij het best. Wat betreft de parelcouscous met lamsvlees: alle ingrediënten smaakten goed, maar gezamelijk vond ik het niet spectaculair. Het was een nogal typisch biologisch/verantwoord gerecht en daar moet je maar net van houden.

De bediening was goed en beleefd. Iemand in mijn gezelschap lust geen knoflook en hier hebben ze goed rekening mee gehouden.

De locatie is erg gaaf en het doet lekker industrieel aan. Het restaurant van binnen past hier precies bij. Het is ruim en niet te veel gedecoreerd. Daardoor is het een prettige plek om te eten.

Het restaurant is erg goed bereikbaar vanaf de snelweg en je kunt er gratis parkeren. Er zit wel misschien 50 meter tussen parkeerplaats en restaurant en er is een trap voor de ingang van het restaurant, wat minder prettig is voor mensen die slecht ter been zijn.