Uit de Kunst

Oude Delft 140 2611 CG Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uit de Kunst

Lifeandcooking .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Geweldig leuke lunchroom, bijzondere inrichting. Klein terrasje met uitzicht op de gracht. Een heerlijk roomboterkoekje (soort half rondje met daarop de letters "uit de kunst") bij de koffie. Uitstekend lunchadres als je van informeel en persoonlijke bediening houdt. Als ik in Delft zou wonen wist ik het wel :-).
Lane P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Wij, mijn vrouw en ik, lunchen hier tenminste 1x per week en dat doen we niet omdat het niet deugt.
De keuze is royaal, de koffie (hoewel geen Illy) uitstekend en het bijpassende koekje is een reden op zich om koffie te bestellen.
Vriendelijker personeel vind je niet. Van een informele wellevendheid. Prima de luxe
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Vriendelijk geprijsde broodjes en erg lekker. Het broodje van de week was eind vorig jaar gorgonzola met peer en balsamicosiroop. Heerlijk! Spontaan twee keer in een week bij Uit de Kunst geluncht. Maar ook de broodjes op de kaart zijn lekker. En een zelfgemaakt smakelijk koekje bij de thee, waar vind je dat nog? Een leuk relaxed adresje in Delft.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Ik woon al mijn hele leven in Delft en heb zo bij de meeste zaken wel geluncht. Uit de kunst blijft een van mijn favorieten. Unieke uitstraling alsof je in een oude Franse zaak terecht bent gekomen. Een mooie serre achterin de zaak begroeit met vele planten (de papegaaien kunnen soms wat lawaaierig zijn en de stoelen wat hard) de grote collectie Franse antieke curiosa, het bijzondere meubilair, de mooie Faemma koffiemachine, de stijlvolle bar, de kunstzinnige voorwerpen enz. en een heerlijk terras in de zomer.
Dan is het eten verrukkelijk, de prijzen zijn goed, erg goedkoop als je het vergelijkt met de concurrentie verderop op de oude delft. Bediening is erg vriendelijk.
Als je er bent neem een stukje Mon Chou taart bij de koffie!