Uit de kunst gegrepen

Emmastraat 14 6881 ST Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uit de kunst gegrepen

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Berkien .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Heerlijk gegeten met 8 personen. Zowel vlees als vis gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Daarbij de voortreffelijke bediening, gewoon een top avond.
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Toevallig eigenaar gesproken die net buiten menu ophing, Hij liet ons de zaak zien zo trots, we hebben er gelijk die avond gegeten. Heerlijke Marcqies? wijn, heerlijke soep, na een brochette vooraf. Dan een tussendoortje in klein glaasje iets met tomaat? Goede uitleg aan tafel, maar die ben ik vergeten. Het hoofdgerecht voortreffelijk stukje mals vlees en verse groente, en de frieten natuurlijk. Ook de sfeer zo tussen de kunst is heel bijzonder te noemen een fijne avond om niet snel te vergeten, top.
Heinfloor .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Voor de tweede keer een uitstekende ervaring in dit mooie, met kleurrijke kunst volgehangen restaurant. Attente ontvangst, karaf water en brood zonder gezeur direct op tafel en een originele kaart met een zeer acceptabel prijsnivo. na proeven van twee open rode wijnen gekozen voor een uitstekende franse cabernet sauvignon. perfect gegrilde rode tonijn, geitenkaassalade, hazerug en hert. En inderdaad: perfecte frieten! (en dat maak je niet vaak meer mee). Prima prijs-kwaliteit-verhouding!
Margareth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Hier eten is speciaal!Niet alleen sfeervol en bijzondere sfeer door kunst aan de muur die je kunt kopen maar ook de ontvangst en de uitstraling van dit pand.
Zeer redelijke prijzen en de lekkerste handgemaakte friten die ik in lange tijd geproefd heb - de rest was ook heel goed klaargemaakt maar ja die friten hmmmm.
Annabel1976 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Erg lekker gegeten. Ook voor vegetarische mensen een hele goede keuze! Bediening zeer vriendelijk. Kortom een top avond gehad!
We zijn heerlijk verwend!
MartenElly .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Gisteren hier heerlijk en gezellig gegeten...uit de kunst...om het zo uit te drukken. Heerlijke lendebief- en eendmenu's op correcte wijze gegarneerd en geserveerd.
Wij komen zondermeer nog 's genieten.