Uit de Keuken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Aafke B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Sinds een aantal maanden om de hoek komen wonen bij "Uit de keuken". Ondanks dat ik zelf een fervent kok(er) ben toch na de verhuizing (en ja, lui af en toe - het was zomer...) meer dan eens er gegeten of afgehaald. Ze verbaasden me keer op keer met lekkere(!) superverse (!) en súpersmaakvolle (!) gerechten. Petje af. Ben behoorlijk wat gewend qua eten/koken en ben niet van het beoordelen en public of recenseren, maar dit gilde om een enorme pluim!
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Al een jaar loop ik langs en was altijd verbaasd over wat daar zich allemaal afspeelt. Een kookschool, een collectief of een project? Eindelijk aanleiding gevonden om te eten. En als het je om eten te doen is. Dan is dit wel een speciaal adres. Bestek en wijn stond al op tafel om te pakken. Een hele ongedwongen sfeer. Nodigt helemaal uit om je te richten op het eten en de mensen. De kaart is divers en staat uit een hele eigen verzameling van recepten met een duidelijk zuid afrikaanse signatuur. Smaken zijn puur, complex zonder dat je papillen verzuipen in overdaad. Groente met liefde en zorg bereidt, elk stukje knapperig en vitaal. Porties zijn meer dan royaal met een goede prijs kwaliteit verhouding, dat ook in het cijfer terugkomt. Tenslotte. De chef beloofde ons zonder blozen de beste carrotcake in NL. Een pretentie waar we wat allergisch voor zijn, maar die zonder enige weerstand wordt waargemaakt.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Heerlijk gegeten! Erg lekkere en verse gerechten. Heerlijke sapjes en goede koffie. Mijn nieuwe favoriete eettentje in oud west.
Djoeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Prettig restaurant met een leuke gevarieerde kaart. Ik had een heerlijk en mooi gerecht met paddenstoelen, courgettes en een pesto van walnoten. Als toetje was er een ruime keuze aan zelfgebakken taarten, volgens mij wisselt het assortiment regelmatig. Lekker eten en het is niet duur!
Manus100 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
een zeer prettig restaurant. het is eten is lekker. eerlijke goede ingredienten, goed bereid, in een flinken hoeveelheid en voor een eerlijke prijs. de bediening is vriendelijk en gepassioneerd en de sfeer is prettig. het ligt bij mij om de hoek en ik kom er regelmatig eten met mijn vriendin. ik kan het iedereen aanraden.
Reddy T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Leuke frisse uitstraling, perfecte bediening en fantastisch eten.
Ik ben weer met een goed gevoel naar huis gegaan.
Een restaurant om terug te komen.
Eetweter .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
je merkt het gewoon als achter een eettent een goed idee en passie zit. zo ook met Uit de Keuken. je proeft de liefde voor het vak en voor eerlijke producten. alles zoveel mogelijk duurzaam, biologisch, zelfgemaakt en met heel veel smaak. de kaart is fantasierijk en wisselt vaak. je kunt de gerechten to-go bestellen (binnenkort gaan ze ook bezorgen), maar waarom niet even zitten; de sfeer en de ruimte vragen erom. aanrader!
FoodAMS .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Leuke tent om langs te gaan voor een broodje en koffie. Lekkere koffie en verschillende soorten thee. Lekker ruim zitten, ontspannen en gezellige sfeer. En je weet dat de service super is als je binnenkomt en ze vraagt of je hetzelfde wilt als de vorige keer.
Olivier B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
De gerechten van Uit de Keuken zijn echt heel goed! Ik heb er twee maal afgehaald (lamsschenkel en kabeljouw) en een paar keer een sapje gedronken. Leuke, gepassioneerde mensen die er werken en fijne plek om te zijn! Ook de zelfgemaakte mosterd en mueslirepen zijn een aanrader. Toptent!
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Leuke nieuwe tent, ruim opgezet en topplek in de kinkerbuurt.
Broodje rosbief was prima, hoewel ik daarna nog even een stuk taart heb genomen, zodat ik genoeg had gegeten. Paar sapjes, gezond, maar vers geperst zou lekkerder zijn en best stevig aan de prijs voor een Duralex glaasje. Het verschil tussen de grote en kleine koffie was ook minimaal. Wellicht nog wat zoekende, zeker een aanrader!