Ugarit

Maandag 16:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Ugarit

blikopener .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Dit restaurant heeft een moderne inrichting, maar het eten was iets minder positief. Het menu met 6 koude en 6 warme mezza was gevarieerd. Van de koude mezza had de gegrillde aubergine (Baba Ghanouj) een te sterke rooksmaak, waardoor het niet smakelijk meer was. Ook waren sommige warme mezza niet echt door en door warm en was het gevulde filodeeg met kaas (Sambousak) aan de randen verbrand. De paprika met walnoten (Muhamara) en een pikante rode dipsaus, waarvan de naam is ontschoten, waren echter heerlijk.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een aangename verrassing!
Heerlijke zeer goed bereide Arabische gerechten
Lekker huiswijn.
Vriendelijke bediening.
Zeker een plaats om vaker te genieten.
Titane .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een heerlijke verassing. Persoonlijk vind ik de zaak mooi en netjes aangekleed sfeervolle verlichting en een open keuken.

Zeer actieve bediening die de tijd nam om uitleg te geven aan de gerechten. Regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was en werden eventuele lege borden na te vragen meegenomen.

Diverse mazzas vooraf gehad allen waren heerlijk. Volgens mij bestaat er geen verkeerde keuze. Hoofdgerecht had ik mixed grill de bediening gaf al aan dat het een flinke portie zou zijn en dit klopt! Kreeg het gewoon niet op... Voor het eerst in een restaurant dat dit gebeurt.

Ze hebben goed geprijsde 3 gangen menu's waarbij je bijna alles op de kaart kan kiezen. Kortom doen!