UFO

Doklaan 40 3082 RB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant UFO

Jouw recensie over het restaurant UFO

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Dit moet je een keer meegemaakt hebben. Een fantastische beleving. Leuke bediening, gourmetten met meer dan voldoende keus uit vlees, vis, etc.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vanavond hier samen gedineerd. Het was niet druk en we werden gevraagd even buiten te gaan zitten. Daar werd een tomatensoep geserveerd als voorgerecht. Helaas geen servet. Toen wij wat te drinken bestelden bleek dit extra te kosten. Dat werd later teruggedraaid. Daarna werden we in de UFO naar tafel gebracht en werd ons uitgelegd dat we eerst naar boven zouden gaan en daarna gaat het restaurant draaien. Op tafel staan dan al brood, cupjes boter, eieren, pannenkoekenmix en wat sauzen. De borden zijn voor de helft een gourmetstel en daarmee kun je zelf je eten bereiden. Op 2 plaatsen staan er vis (zalm, garnalen, witvis) en 3 soorten vlees klaar. Ook is er 1 soort salade en wat uitjes en paprika. Het resultaat is een gourmet die je zelf thuis veel gezelliger zou aankleden en daarbij verse sauzen etc gebruiken. De drank staat achter je in ijskasten en mag vrij gepakt worden. Er is ook koffie. Alles is dus eenvoudig maar het uitzicht over rotterdam maakt alles goed. Door het draaien verandert het uitzicht voortdurend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Na ca. 1,5 uur stopt het draaien en zakt het geheel weer omlaag.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
leuke spontane ontvangst. Toen wij geweest zijn waren ze net een paar weken open.. Ze moeten nog wat bekendheid krijgen maar dat zal niet lang duren. Uitzicht over Rotterdam is heel leuk, verhouding eten/prijs prima in orde!
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Geweldig restaurant en heerlijk gegeten met ze tweeën. Mooi om op hoogte te ontbijten.

Het zelf bakken van je eitje en de pannenkoeken geeft ook een leuk gevoel.
burcu Y.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Superslechte kwaliteit eten! Leek wel alsof alles net ontdooid was. Ook best weinig voor die prijs. Kortom geen aanrader!!