Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Renée G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
prima gegeten bij Uffie's, vlotte bediening, borden mooi opgemaakt, leuke locatie met uitzicht op de markt.
wij gaan er zeker nog een keer eten
Jacoline Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Echt een heerlijke soep! Maar helaas ontzettend taaie steak, die heb ik dan ook weer nog nooit zo slecht op.Twee van ons hadden cougettesoep. En twee aspergesoep. Ik had aspergesoep. Ik heb die nog nooit zo lekker gegeten. Als hoofdgerecht hadden we 2 keer steak, een veggieburger en een andere burger. Alles heerlijk, behalve de steak. Die hebben we nog nooit zo taai gehad. Heel erg jammer en echt niet lekker. Nagerecht was weer lekker, had mijns inziens iets minder droog gemogen. Maar dat is misschien persoonlijk.
RuthBootsma .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten! Service mag iets beter. Vaker langs voor een drankje, sneller reageren... het menu voor de restaurantactie was prima. Voldoende keuze en erg veel.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Authentieke Engelse sfeer, gemoedelijk en gezellig. Toilet moeilijk bereikbaar voor mindervaliden
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We dachten een leuk eet café. De bediening was erg matig. Ze wist niets over de wijnen.
De rib ene ging niet gevraagd hoe mijn hem wilden gebakken. Dat ging net goed.
De kip salade was rijkelijk gevuld en goed van smaak
margriet N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker, relatief simpel gegeten. Organisatie klopt.
maccovers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
High tea bij Uffie's: Echt heerlijk! Lekkere soep, goede sandwiches (wel wat groot) en allerlei lekkere zoetigheden waarvan de sticky toffeepudding en de cheesecake er echt bovenuit staken. Het enige wat ontbrak waren scones met clothed cream, maar dan had er wel wat anders weggelaten moeten worden wat dat was meer dan voldoende.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten is heerlijk ..alleen erg prijzig voor een broodje hamburger en patat ..dat mag wel minder ..
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gezellig restaurant, met het idee van een ierse pub.Vooral als je binnenkomt wordt je aangenaam verrast. Veel keuze uit allerlei biersoorten. Leuke en prettige achtergrond muziek. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Scj H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit verhouding is prima, royale porties. Een uiterst vriendelijke bediening in een gezellige omgeving. De (voor ons te) grote portie brownies werd ingepakt voor thuis. We waren al eerder geweest, komen zeker weer terug!
Tessaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bijzonder goed gegeten; prettige ontvangst, mooie presentatie van de gerechten, zowel voor als hoofdgerecht erg lekker en ook nog een knus restaurant waar het fijn is om te verblijven. We komen er vast niet snel meer omdat het ver van huis is, maar gelukkig zijn we hier wel geweest!
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik vond de bediening prettig en behulpzaam bij een door mij gestelde vraag, waar je een bepaald attribuut kon kopen. Er was een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit,
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel knus restaurant, nette bediening een heel lekker en mooi gepresenteerd eten!
Leuke centrale lokatie in Zutphen, dus wij hadden een gezellige avond.
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Altijd gezellig, lekker (tip: vegetarische burger van kikkererwten, ik ben geen vegetarier en tóch is dit mijn favoriet). Zeer gastvrij. Inmiddels zijn we hier een flink aantal keer geweest en het is altijd goed. Aanrader als je van ongedwongen sfeer, gezelligheid en een goed biertje houdt.
mbm.kok1 K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Was een zeer geslaagde avond. Bediening door eigenaresse was van grootse klasse. Entourage was gezellig. Uitgeserveerde gangen waren zeer verzorgd, goed van smaak, met leuke aankleding en mooi bijpassend servies. Het was te merken dat er veel aandacht en zorg was besteed aan het uitgeserveerde eten. De kleine details lieten dat zien. Kortom, een uitstekende aanrader voor anderen, en voor ons "voor herhaling vatbaar"!!! Wij gaan beslist terug naar Uffie's.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig gegeten in een warme, aangename omgeving. Leuke zaak met aardig persooneel.
Het eten smaakte lekker. Het was gevarieerd en werd leuk opgediend.
harmenjanmaas .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
UFO's in een gezellig eetcafe, waar je in een leuke sfeer goed en vrij snel kunt eten.
Wij waren er met de AH restaurant actie.
We hadden de keuze uit 2 menu's.
Prima kwaliteit en ruim voldoende.
We komen hier weer terug als we in de buurt zijn.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor een feestje kwamen we in Zutphen en na wat zoeken terecht bij Uffie's om vooraf wat te eten. Geen enorme kaart, beetje trendy maar een warme, gezellige sfeer. Beetje huiskamer. Vriendelijk en attent personeel. We hebben de hertenbiefstuk en een rib eye gegeten. Prima kwaliteit; wel allebei een zelfde opmaak in herfstsfeer. leuke elementen op een bord; soort strudel van rode kool, aardappel gratin, iets met paddenstoelen. Allemaal erg lekker. Redelijk snel geserveerd. Zaak met potentie wat mij betreft.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten op een uitzonderlijke manier klaargemaakt.
Smaak blijft lang op je tong liggen.
Aanrader voor kleine groepen.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellige entourage met een leuke sfeer. Eten was prima. Lekkere soep pittig en iets zoet. Fish en chips prima visje zoals ze moet zijn. Toetje ook heerlijk ijs lekker fris van fruit in combi met zoete marsepein.