Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

Sonja Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Redelijk soepje als voorgerecht. Hoofdgerecht: steak was zozo, aardappelgratin niet geweldig, broccolitaartje (o.i.d.)
ronduit slecht. Dessert was prima.
De originele prijs staat in geen verhouding tot het gebodene.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
gezellige gelegenheid en origineel concept met Engelese gerechten en drankjes. Vriendelijke vlotte bedieining en met mooi weer een terras!
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
het zag er netjes uit hebben heerlijk gegeten hadden er meer dan genoeg aan het was erg gezellig er was genoeg keus voor een drankje te bestellen van gewoon nederlands bier tot engelsen verschillende wishkys en wijn
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellige engelse/ierse pub. Eten prima maar het ontbrak wel aan groente.Verder prima. Gezellige sfeer en genoeg keuze met de AH actiekaart.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met de AH actie bij Uffies gegeten. Vriendelijke vlotte bediening. Presentatie van het eten was bij alle gangen leuk en origineel. Lekkere biertjes van de tap.
De soep vooraf was echt heerlijk. Wij aten alle vier de chef special: wortel-gember soep met kokosmelk. Bij de hoofdgerechten was het hoofdbestanddeel prima, zowel de steak als de vis. De bijgerechten waren wat minder, friet was bv. beetje bleek en niet knapperig, aardappelgratin (f)lauw. Daarom toch een redelijk voor de kwaliteit die verder goed was.
Toetje was lekker en overdadig. Toen we het niet op konden kregen we op verzoek de taart in een 'Doggy Bag' mee. Smaakte de volgende dag bij de koffie ook prima.

Al met al hebben we lekker gegeten en hadden we een gezellige avond. Met de AH bon was de prijs/kwaliteit zeker wel okay.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Porties zijn niet groot, mijn steak zat onder 100 gram en we misten iets van sla of rauwkost! Vond het vervelend dat er een bedrag op de rekening stond voor het aangeboden mandje stokbrood, we hadden hier niet om gevraagd maar werd ons aangeboden toen we gingen zitten. Heb dit wel betaald om dat je via de ah-actie goedkoop eet, vond het niet zo netjes, heb dit ook wel aangegeven maar werd afgewimpeld met; "u bent de eerste die dit zegt!".
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wij hebben hier prima gegeten met een vriendelijke bediening.
De dagsoep was een eg grote portie en viel voor de prei-bacon iets te zout uit.
ahtp .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Nooit bij Uffie's gegeten en vond het via de AH actie een goede mogelijkheid er kennis mee te maken. De keus op de actiekaart was voor het voor- en nagerecht beperkt doordat het bij beiden een zelfde soortkeus was en voor het hoofdgerecht voldoende. Een bestelling was verkeerd opgenomen - dat gecorrigeerd werd - wel met gevolg dat mijn partner klaar was met het hoofdgerecht en ik kon beginnen. Als excuus kreeg ik van huis een glas wijn aangeboden.
me-randa .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Weer lekker gegeten. Alleen was de aardappelgratin dit keer wat droog. Dat was jammer. Verder genoten van al het lekkers en de gezelligheid. Hadden een mooi plekje bij het raam. Bediening was ook weer netjes. Wij komen zeker weer terug!
John P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben met 7 personen heerlijk gegeten bij Uffies. Het eten zag er schitterend uit en was heel erg lekker. Bediening was vlot en vriendelijk. Ook werd het eten voor alle personen in een keer opgediend zodat iedereen tegelijk kon eten. Top! Kortom Uffies in de binnenstad van Zutphen is zeker een aanrader!
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima gezeten en gegeten in fraai historisch pand met prachtige kelder. We komen vast nog eens terug. Ook als we geen Albert Heijn voordeelkaart hebben.
me-randa .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgeprobeerd met de restaurant actie. De paprikasoep was erg lekker en romig. Steak heerlijk mals en de worteltaart ook goed van smaak en mooi opgemaakt. Wij hebben erg genoten. De zitplaatsen boven zijn wel krapjes. Maar we zaten er alleen dan is het te doen.
A K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
vis was droog , steak zat vol taaie slierten en zag er erg armoedig uit, erg jammer.
hier door was prijs-kwaliteitsverhouding zeker niet in balans.
zag ook een betere steak voorbij komen.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk 3 gangen menu. Perfect op smaak gemaakte zacht romige mosterdsoep
Een mooi rosé gebakken steak met aardappel en groente quiche.
Verrassend heerlijk toetje met stukje gebak, slagroom met munt en fris eigen gemaakt ijs op een stukje leisteen.
Helemaal top
Bediening/service boven gemiddeld goed. Gereserveerde tafel was binnen, door mooie weer buiten gaan zitten. Omdat er een fris windje was, het nagerecht binnen genomen. Deze wisselingen van tafel was geen enkel probleem. Complimenten!
Marjon M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg leuk ongedwongen restaurant, het was ons eigenlijk nooit echt opgevallen maar we hebben er geweldig gegeten in een erg goede sfeer. We gaan zeker terugkomen, ook zonder restaurantactie.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gegeten met de AH actie. De keuze was niet zo groot, maar er leek wel iets lekkers bij te zitten voor ons.
Het voorgerecht was prima (mosterdsoep met zalm). De toetjes was ook erg lekker (carrotcake en lemoncake met ijs). Het hoofdgerecht viel wat tegen. De steak was wat taai en de bijgerechten vond ik wat tegen vallen.
De service kan beter. Tot 3 x toe om drinken gevraagd en toen kwamen ze 2 drankjes brengen i.p.v. 1. Die 2e stond vervolgens wel op de rekening. Verder werd het schaaltje met ijs van het toetje bijna in mijn schoot geworpen. Gelukkig ving ik het zelf op. Excuses konden er niet af.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. De speciaal biertjes vielen erg in de smaak. Wel beetje weinig kleine broodjes bij de soep. Aanrader om heen te gaan.
Mats D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben met z'n vieren lekker gegeten met de ah bonnen. Het vlees was lekker mals. Na afloop zaten we goed vol. Ook hebben ze een goede bierkaart.