Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Uffie's

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Femmie E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De fish was helaas bij ons allebei te hard gebakken. Daardoor leek het heel goedkoop!
Tafeltje met zijn tweeën echt te klein!!! Ik zat mijn platen te schommelen op de schanieren van het uitklaptafetje.
Uiteindelijk aan een apart tafeltje het hoofdgerecht opgegeten.
wim K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
zaten op boven verdieping dus het geluid van beneden stijgt naar boven ook was het erg warm door hetzelfde
niveau verschil
C S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verrassende locatie, sfeervol en rustig, bijzonder goed op allergieën ingespeeld, hier kun je met een gerust hart glutenvrij gaan eten
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant(je).Prima gerechten voor een redelijke prijs.Vriendelijk personeel.Al zeker zes keer hier geweest,zegt denk ik voldoende...
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gegeten met AH actie. Vriendelijke en snelle bediening. Lekker eten, leuk geserveerd. Als we de volle prijs hadden moeten betalen, waren we er echter niet blij van geworden.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bediening was vlot en vriendelijk.
Keuze was beperkt dit komt waarschijnlijk om dat we met de AH actie meededen 2e menu gratis.
Toetje was erg zoet iets te.
Verder lekker gegeten
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We zaten op 't gezellige terras. AH menu. Vegaburger was erg vast van structuur, dus kon niet helemaal op.
Vis was erg veel gepaneerd. Nagerecht erg machtig. Rest heel goed. Heel tevreden over de bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima ontvangst en heerlijk gegeten met uitzicht op het plein!!! Leuke stad, dat Zutphen. War een flauwekul dat je dan 120 tekens moet achterlaten.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
De bediening was vlot. Ook al waren we een kwartier eerder dan de afgesproken tijd toch werden we naar het tafeltje begeleid in de kelder.
Hier zaten al 2 gezelschappen te dineren. Toch was dit niet storend bij onze gesprekken. Er was 1 gezelschap aan jolige dames, die op een gegeven moment zaten te zingen en toen 1 van hen de opmerking maakte, dat er nog meer gezelschap was, dat misschien wel in alle rust wilde eten, maakte ik de opmerking naar hen toe, dat hun gezelligheid mij totaal niet stoorde!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Al vaker bij Uffies gegeten. Kleine kaart met lekkere gerechten. Sfeer is relaxed, Bediening correct en servicegericht. Fish & chips als aanrader. Hamburger altijd goed. Ossenhaas was erg rood en niet warm en dit werd prima opgevangen én opgelost. Klasse. Gaan we gewoon weer terug.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De tafels waar je aan eet zijn superklein, terwijl er beneden veel ruimte is die niet benut wordt. Het is niet een eetcafé waar we snel terug komen.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellig restaurantje, geweldige bediening en service. Wij hadden een 3-gangen menu maar kregen het niet op zo goed zijn de borden gevuld! Prettige sfeer en mooie inrichting, was echt een gezellig avondje en goed eten.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH spaarkaarten, eten was allemaal lekker en veel, vlotte bediening. We komen zeker weer eens terug
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
gezellig gezeten en heerlijk gegeten. precies wat je bij deze soort locatie verwacht. Leuk buiten gezeten. Binnen ziet het er ook gezellig uit. vriendelijke bediening
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We zaten op een vide met z`n vieren. Was een mooi plekje maar weinig zitruimte en smalle tafeltjes.
Verder goed gegeten, ruime porties en vriendelijke bediening.
Sonja Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening snel en de muziek niet te hard. De porties waren wel erg groot voor een driegangenmenu.
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Redelijk soepje als voorgerecht. Hoofdgerecht: steak was zozo, aardappelgratin niet geweldig, broccolitaartje (o.i.d.)
ronduit slecht. Dessert was prima.
De originele prijs staat in geen verhouding tot het gebodene.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
gezellige gelegenheid en origineel concept met Engelese gerechten en drankjes. Vriendelijke vlotte bedieining en met mooi weer een terras!
Har S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
vriendelijke ontvangst. Goed eten vormooie prijs. Dicht op ander bezoekers zitten omdathet een kleine ruimte is maarwas toch intiem.