Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig gegeten in een warme, aangename omgeving. Leuke zaak met aardig persooneel.
Het eten smaakte lekker. Het was gevarieerd en werd leuk opgediend.
harmenjanmaas .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
UFO's in een gezellig eetcafe, waar je in een leuke sfeer goed en vrij snel kunt eten.
Wij waren er met de AH restaurant actie.
We hadden de keuze uit 2 menu's.
Prima kwaliteit en ruim voldoende.
We komen hier weer terug als we in de buurt zijn.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor een feestje kwamen we in Zutphen en na wat zoeken terecht bij Uffie's om vooraf wat te eten. Geen enorme kaart, beetje trendy maar een warme, gezellige sfeer. Beetje huiskamer. Vriendelijk en attent personeel. We hebben de hertenbiefstuk en een rib eye gegeten. Prima kwaliteit; wel allebei een zelfde opmaak in herfstsfeer. leuke elementen op een bord; soort strudel van rode kool, aardappel gratin, iets met paddenstoelen. Allemaal erg lekker. Redelijk snel geserveerd. Zaak met potentie wat mij betreft.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten op een uitzonderlijke manier klaargemaakt.
Smaak blijft lang op je tong liggen.
Aanrader voor kleine groepen.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellige entourage met een leuke sfeer. Eten was prima. Lekkere soep pittig en iets zoet. Fish en chips prima visje zoals ze moet zijn. Toetje ook heerlijk ijs lekker fris van fruit in combi met zoete marsepein.
Frederike B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met goeie bediening en een gezellige sfeer. Met de AH actie al helemaal goed te betalen, maar ook zonder kortingsbonnen komen we zeker terug!
Spillebeen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Goed gegeten. Vooral het voorgerecht (soep) en het nagerecht (brownie) waren lekker en ruim bemeten. Wel een wat forse prijs (€ 27,50) voor een drie-gangen menu in een eetcafé.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met AH bonnen gegeten. Keuze menu uit 2 voor, hoofd,na gerechten. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom lekker gegeten.
Gdfleef .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prijs was te hoog voor de geboden kwaliteit. Het was meer een cafetaria kwaliteit en had hooguit € 17,50 mogen kosten i.p.v. de gevraagde € 27,50.
I.huitema .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
de presentatie van de gerechten erg leuk om dat te mogen ervaren en het smaakte voortreffelijk echter toetje lemon was erg veel
SBouwman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk op het terras genoten van mooie gerechten. De mosterdsoep vooraf was een flinke kom vol en goed op smaak. Ook het hoofdgerecht was een ruime portie en mooi opgemaakt. De cheesecake als dessert was om je vingers bij op te eten zo lekker.
Het is een prachtig pand met mooie oude elementen en een grote kelder. Zeker de moeite waard om goed te bekijken.
De bediening was vlot, spontaan en dacht goed mee mbt gerechten voor de kinderen.
Ik kom hier zeker terug!
Dick.viezee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gewoon, goed genoeg. Bediening plezant, snel en effectief. Lokatie is goed. We hebben lekker gegeten en konden heerlijk rustig met elkaar praten.
Marconanke .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Uffies. Vier van ons kozen van het 3-gangen keuze menu en onze nummer 5 at een salade en een dessert. Het eten is goed en keurig verzorgd. De saladeportie was wat klein voor een hoofdgerecht. Ook de bediening was netjes en beleefd, maar bij het brengen van het tweede rondje drinken werden de 'oude' glazen niet opgehaald. Ook was het een kleine moeite geweest om bij de persoon het drinken neer te zetten. Nu werd het aan het hoofd van de tafel neergezet in de verwachting dat het wel doorgeschoven of aangepakt zou worden. Misschien een kleinigheidje, maar toch. Ook hadden we het daar koud, wat de aandacht van het eten afleid.
Wij hebben er prima gegeten en het blijft een gezellig eetcafé. Wij zouden zeker teruggaan en ons warmer kleden ;-).
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goede gelegenheid voor een goed maal. Al eerder hier geweest. Alles zit erop en eraan, voor AH-actie twee soepen, twee hoofdgerechten, twee desserts. Alles gehad. Alles voldoet. Aardappelgerecht is meer patat dan Engelse chips (en wel bij Fish and chips azijn, maar geen malt vinegar). Cheesecake is erg lekker.
Nu droge cider (trouwens: de zoete was op), Savanna uit Zuid Afrika. Goed te drinken maar er zijn zoveel veel betere Engelse ciders.
Reserveringen duidelijk niet goed geadministreerd want geen tafel vrij, nu in soort alkoof in tussenverdieping gezeten wat niet zo'n erg prettige ruimte is en waar je niet kunt aanschuiven bij minieme tafeltje. Bij nieuw en ander drankje willen we graag zonder het te hoeven vragen een schoon glas.
Jacquelien K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was een heerlijke zomeravond, op het terras. De bediening was heel prettig, aardige meiden die ons goed advies gaven over de gerechten die op het menu stonden. Het eten werd mooi en smaakvol geserveerd en was heel lekker. En zeker ruim voldoende. Voor de AH actie was een speciaal menu samengesteld waar we prima mee uit de voeten konden. Ik zou hier zo weer eens gaan eten, van harte aanbevolen! Jacquelien en Wim
Estherponger .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was lekker de bediening vriendelijk en enthousiast
Lekker buiten in de zon gezeten
Het eten zag er verzorgd uit
Kortom een aanrader
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Een soort Engelse pub-uitstraling, veel donker hout en ook een niet al te ingewikkelde kaart. We namen de Josper chicken en de hamburger. De smaak van de kip was goed en lekker rokerig. De hamburger viel tegen. Het broodje viel na één hap in kruimels uit elkaar, de hamburger zelf ook. Dat is lastig eten.... De bediening gaf aan dat er dan waarschijnlijk te weinig zout in zat. Dat kan zo zijn, maar als je pretendeert pubfood te serveren dan mag een broodje hamburger niet van deze kwaliteit zijn. Brokjes brood en gehakt van je bord af eten is niet de beleving waar je naar op zoek bent.

De stoelen zijn niet zo comfortabel en de tafels mogen van ons wel wat verder uit elkaar staan.
Reiziger010 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Blijkbaar een off-day hier. Bijna 45 minuten wachten op Pulled Pork Sandwich en Scrambled eggs. Eggs enigszins warm, tegen de grens van eetbaar. Pork lauw (onder het broodje) en koud (op het bord). Na vragen of het nog even in de pan kan neemt de serveerster welgemoed het bordje mee 'ja hoor.' Geen woord van uitleg of excuus. Bij terugkomst is het vlees redelijk warm, maar gortdroog en duidelijk minder dan de eerste keer. Afrekenen levert ook geen enkele uitleg op of, misschien te veel gevraagd, excuus. Verwend? Misschien, maar ook doodmoe van alle hufterigheid in de horeca.
Leo.verstraeten .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuke sfeer. Prima eten voor een eerlijke prijs. De inrichting in meerdere niveaus maakt het een bijzondere plek om te gaan eten.
swaniek .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben lekker gegeten bij Uffie's Eetcafé. We hadden vanwege de AH-actie de keuze uit 2 voorgerechten en 3 hoofdgerechten. We waren allemaal tevreden met onze keus. De grootte van de porties was goed. Alleen het toetje was aan de zware kant, maar wel lekker. De bediening was vriendelijk.