Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gezellig restaurant, met het idee van een ierse pub.Vooral als je binnenkomt wordt je aangenaam verrast. Veel keuze uit allerlei biersoorten. Leuke en prettige achtergrond muziek. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Scj H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit verhouding is prima, royale porties. Een uiterst vriendelijke bediening in een gezellige omgeving. De (voor ons te) grote portie brownies werd ingepakt voor thuis. We waren al eerder geweest, komen zeker weer terug!
Tessaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bijzonder goed gegeten; prettige ontvangst, mooie presentatie van de gerechten, zowel voor als hoofdgerecht erg lekker en ook nog een knus restaurant waar het fijn is om te verblijven. We komen er vast niet snel meer omdat het ver van huis is, maar gelukkig zijn we hier wel geweest!
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik vond de bediening prettig en behulpzaam bij een door mij gestelde vraag, waar je een bepaald attribuut kon kopen. Er was een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit,
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel knus restaurant, nette bediening een heel lekker en mooi gepresenteerd eten!
Leuke centrale lokatie in Zutphen, dus wij hadden een gezellige avond.
Sandy W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Altijd gezellig, lekker (tip: vegetarische burger van kikkererwten, ik ben geen vegetarier en tóch is dit mijn favoriet). Zeer gastvrij. Inmiddels zijn we hier een flink aantal keer geweest en het is altijd goed. Aanrader als je van ongedwongen sfeer, gezelligheid en een goed biertje houdt.
mbm.kok1 K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Was een zeer geslaagde avond. Bediening door eigenaresse was van grootse klasse. Entourage was gezellig. Uitgeserveerde gangen waren zeer verzorgd, goed van smaak, met leuke aankleding en mooi bijpassend servies. Het was te merken dat er veel aandacht en zorg was besteed aan het uitgeserveerde eten. De kleine details lieten dat zien. Kortom, een uitstekende aanrader voor anderen, en voor ons "voor herhaling vatbaar"!!! Wij gaan beslist terug naar Uffie's.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig gegeten in een warme, aangename omgeving. Leuke zaak met aardig persooneel.
Het eten smaakte lekker. Het was gevarieerd en werd leuk opgediend.
harmenjanmaas .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
UFO's in een gezellig eetcafe, waar je in een leuke sfeer goed en vrij snel kunt eten.
Wij waren er met de AH restaurant actie.
We hadden de keuze uit 2 menu's.
Prima kwaliteit en ruim voldoende.
We komen hier weer terug als we in de buurt zijn.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor een feestje kwamen we in Zutphen en na wat zoeken terecht bij Uffie's om vooraf wat te eten. Geen enorme kaart, beetje trendy maar een warme, gezellige sfeer. Beetje huiskamer. Vriendelijk en attent personeel. We hebben de hertenbiefstuk en een rib eye gegeten. Prima kwaliteit; wel allebei een zelfde opmaak in herfstsfeer. leuke elementen op een bord; soort strudel van rode kool, aardappel gratin, iets met paddenstoelen. Allemaal erg lekker. Redelijk snel geserveerd. Zaak met potentie wat mij betreft.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten op een uitzonderlijke manier klaargemaakt.
Smaak blijft lang op je tong liggen.
Aanrader voor kleine groepen.
Lieuwe L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellige entourage met een leuke sfeer. Eten was prima. Lekkere soep pittig en iets zoet. Fish en chips prima visje zoals ze moet zijn. Toetje ook heerlijk ijs lekker fris van fruit in combi met zoete marsepein.
Frederike B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met goeie bediening en een gezellige sfeer. Met de AH actie al helemaal goed te betalen, maar ook zonder kortingsbonnen komen we zeker terug!
spillebeen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Goed gegeten. Vooral het voorgerecht (soep) en het nagerecht (brownie) waren lekker en ruim bemeten. Wel een wat forse prijs (€ 27,50) voor een drie-gangen menu in een eetcafé.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met AH bonnen gegeten. Keuze menu uit 2 voor, hoofd,na gerechten. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom lekker gegeten.
gdfleef .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prijs was te hoog voor de geboden kwaliteit. Het was meer een cafetaria kwaliteit en had hooguit € 17,50 mogen kosten i.p.v. de gevraagde € 27,50.
i.huitema .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
de presentatie van de gerechten erg leuk om dat te mogen ervaren en het smaakte voortreffelijk echter toetje lemon was erg veel
SBouwman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk op het terras genoten van mooie gerechten. De mosterdsoep vooraf was een flinke kom vol en goed op smaak. Ook het hoofdgerecht was een ruime portie en mooi opgemaakt. De cheesecake als dessert was om je vingers bij op te eten zo lekker.
Het is een prachtig pand met mooie oude elementen en een grote kelder. Zeker de moeite waard om goed te bekijken.
De bediening was vlot, spontaan en dacht goed mee mbt gerechten voor de kinderen.
Ik kom hier zeker terug!
dick.viezee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gewoon, goed genoeg. Bediening plezant, snel en effectief. Lokatie is goed. We hebben lekker gegeten en konden heerlijk rustig met elkaar praten.
marconanke .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Uffies. Vier van ons kozen van het 3-gangen keuze menu en onze nummer 5 at een salade en een dessert. Het eten is goed en keurig verzorgd. De saladeportie was wat klein voor een hoofdgerecht. Ook de bediening was netjes en beleefd, maar bij het brengen van het tweede rondje drinken werden de 'oude' glazen niet opgehaald. Ook was het een kleine moeite geweest om bij de persoon het drinken neer te zetten. Nu werd het aan het hoofd van de tafel neergezet in de verwachting dat het wel doorgeschoven of aangepakt zou worden. Misschien een kleinigheidje, maar toch. Ook hadden we het daar koud, wat de aandacht van het eten afleid.
Wij hebben er prima gegeten en het blijft een gezellig eetcafé. Wij zouden zeker teruggaan en ons warmer kleden ;-).