Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gezellig restaurant, goede service met persoonlijke aandacht. Eten was lekker en ruim genoeg voor prima prijs.

Fijne avond gehad! :)
ada25 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Alles prima in orde. Door het hete weer hebben wij een verkort menu besteld. Vriendelijke bediening, wij zaten buiten op het terras. Locatie is erg gezellig, in het centrum.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De soepen en de burgers waren echt heerlijk! Het toetje had helaas beter gekund. We hadden allebei gekozen voor de carrotcake, maar deze was behoorlijk droog. Verder hebben we lekker in het zonnetje op het terras gezeten en was de bediening vriendelijk.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke serveerster, goed eten en leuke locatie. Zeker de moeite waard. Ik zou niet weten waarom een recensie perse een bepaalde hoeveelheid letters moet hebben.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Valda P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Verrassend, eten goed , ook voor vegetariërs! Voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel, service prima. Grote hoeveelheid voor betaalbare prijs!
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sfeer van het eetcafe was niet echt wat wij er van hadden verwacht. Er waren ook weinig plekken waar je goed kon zitten eten en die waren of bezet, of al gereserveerd. Het keuzemenu voldeed helemaal niét aan onze wensen en bovendien relatief duur. De bediening probeerde ons wel terwille te zijn en bood ons uiteindelijk toch een al gereserveerde tafel en een niet prijzige alternatieve maaltijd buiten de AH-actie om. Deze was eenvoudig, maar zeker niet onsmakelijk.
raymond.mulder .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima eetgelegenheid. Ruim voldoende en vooral lekker en simpele maar toch uitgebreide kaart tegelijk. Portie was iets te veel waardoor we de volgende dag ook nog konden nagenieten van de citroentaart ;) (doggybag)
Renée G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
prima gegeten bij Uffie's, vlotte bediening, borden mooi opgemaakt, leuke locatie met uitzicht op de markt.
wij gaan er zeker nog een keer eten
Jacoline Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Echt een heerlijke soep! Maar helaas ontzettend taaie steak, die heb ik dan ook weer nog nooit zo slecht op.Twee van ons hadden cougettesoep. En twee aspergesoep. Ik had aspergesoep. Ik heb die nog nooit zo lekker gegeten. Als hoofdgerecht hadden we 2 keer steak, een veggieburger en een andere burger. Alles heerlijk, behalve de steak. Die hebben we nog nooit zo taai gehad. Heel erg jammer en echt niet lekker. Nagerecht was weer lekker, had mijns inziens iets minder droog gemogen. Maar dat is misschien persoonlijk.
RuthBootsma .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten! Service mag iets beter. Vaker langs voor een drankje, sneller reageren... het menu voor de restaurantactie was prima. Voldoende keuze en erg veel.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Authentieke Engelse sfeer, gemoedelijk en gezellig. Toilet moeilijk bereikbaar voor mindervaliden
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We dachten een leuk eet café. De bediening was erg matig. Ze wist niets over de wijnen.
De rib ene ging niet gevraagd hoe mijn hem wilden gebakken. Dat ging net goed.
De kip salade was rijkelijk gevuld en goed van smaak
margriet N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker, relatief simpel gegeten. Organisatie klopt.
maccovers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
High tea bij Uffie's: Echt heerlijk! Lekkere soep, goede sandwiches (wel wat groot) en allerlei lekkere zoetigheden waarvan de sticky toffeepudding en de cheesecake er echt bovenuit staken. Het enige wat ontbrak waren scones met clothed cream, maar dan had er wel wat anders weggelaten moeten worden wat dat was meer dan voldoende.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten is heerlijk ..alleen erg prijzig voor een broodje hamburger en patat ..dat mag wel minder ..
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gezellig restaurant, met het idee van een ierse pub.Vooral als je binnenkomt wordt je aangenaam verrast. Veel keuze uit allerlei biersoorten. Leuke en prettige achtergrond muziek. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.
Scj H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit verhouding is prima, royale porties. Een uiterst vriendelijke bediening in een gezellige omgeving. De (voor ons te) grote portie brownies werd ingepakt voor thuis. We waren al eerder geweest, komen zeker weer terug!
Tessaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bijzonder goed gegeten; prettige ontvangst, mooie presentatie van de gerechten, zowel voor als hoofdgerecht erg lekker en ook nog een knus restaurant waar het fijn is om te verblijven. We komen er vast niet snel meer omdat het ver van huis is, maar gelukkig zijn we hier wel geweest!
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik vond de bediening prettig en behulpzaam bij een door mij gestelde vraag, waar je een bepaald attribuut kon kopen. Er was een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit,