Uffie's

Houtmarkt 71 7201 KL Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Uffie's

In het centrum van de historische Hanzestad Zutphen, aan de zonzijde van de Houtmarkt, vind je Eetcafé Uffie's. Eenmaal binnen waan je je in een typisch Engelse sfeer en op de kaart staan dan ook klassiekers als high-tea en voor later in de middag een stevige pint of Guinness. De keukenbrigade gaat terug naar de culinaire basis van het Verenigd Koninkrijk en dat zorgt voor een ware smaaksensatie. Fish & chips behoort tot de mogelijkheden, maar je kunt het natuurlijk ook dichter bij huis zoeken en kiezen voor een vertrouwde hamburger.

Meer informatie over restaurant Uffie's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:00 - 21:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Uffie's

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima bevallen, is voor herhaling vatbaar!
erna S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
gezellige avond gehad, lekker eten en drinken.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten en ontzettend vriendelijk geholpen.
dicknagtegaal .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd en werden bij de deur geplaatst.Tijdens het diner werdt er door een muziek groepje de instrumenten in geladen waardoor de deur constand open ging .Dit duurde ongeveer een kwartier en werden door en door koud.We hebben het wel medegedeeld maar er werd niet op gereageerd.Daarna ging de deur ook steeds open den dicht door mensen die binnen kwamen en mensen die eruit gingen.Dus we zaten op een verschrikkelijke plaats jammer
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een van de weinige restaurants die in het laatste weekend nog de AH bon accepteerden. Daarom sowieso een dik compliment. Verder goede bediening, prima ontvangst en lekker eten.
p.brinkerhof .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden om 18.30 gereserveerd en hebben heerlijk gegeten en daarna nog langdurig nagetafeld in een in een aangename omgeving, zeker voor herhaling vatbaar
Resy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten in een sfeervolle pub, met typisch Britse gerechten zoals fish and chips. Goede, nette en vlotte bediening, ook al waren alle tafels bezet.
riny.visser .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Leuke en gezellige gelegenheid om te verblijven.
Attent en vriendelijk personeel en natuurlijk niet onbelangrijk, het eten was prima. Heerlijk rustig kunnen genieten van een prima driegangendiner en een lekker wijntje.
Janita D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We zaten met een tafeltje precies tussen twee andere tafeltjes in die wel in een hoek stonden. Wij hadden weinig privacy. We zaten ongezellig tussen de andere gasten in. Ik denk dat het het ongelukkigste plekje van het restaurant was... Misschien moet je dat tafeltje laten vervallen.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Had gereserveerd maar had mij een uur vergist, was bijna een uur te vroeg bij het restaurant. Er werd toch meteen een plekje voor ons geregeld, zodat we niet later terug hoefden te komen maar we dus konden blijven (ondanks dat het echt mijn vergissing was). Bediening was vriendelijk en vlot, eten en drinken was erg lekker, er was genoeg om uit te kiezen en de porties waren ruim. Gezellige sfeer en schoon. Een aanrader dus.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fish & chips waren heerlijk, patatjes heerlijk gekruid, lekkere sausjes. Ook voorgerechtje met wild was erg lekker.
Femmie E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De fish was helaas bij ons allebei te hard gebakken. Daardoor leek het heel goedkoop!
Tafeltje met zijn tweeën echt te klein!!! Ik zat mijn platen te schommelen op de schanieren van het uitklaptafetje.
Uiteindelijk aan een apart tafeltje het hoofdgerecht opgegeten.
wim K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
zaten op boven verdieping dus het geluid van beneden stijgt naar boven ook was het erg warm door hetzelfde
niveau verschil
C S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verrassende locatie, sfeervol en rustig, bijzonder goed op allergieën ingespeeld, hier kun je met een gerust hart glutenvrij gaan eten
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant(je).Prima gerechten voor een redelijke prijs.Vriendelijk personeel.Al zeker zes keer hier geweest,zegt denk ik voldoende...
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gegeten met AH actie. Vriendelijke en snelle bediening. Lekker eten, leuk geserveerd. Als we de volle prijs hadden moeten betalen, waren we er echter niet blij van geworden.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bediening was vlot en vriendelijk.
Keuze was beperkt dit komt waarschijnlijk om dat we met de AH actie meededen 2e menu gratis.
Toetje was erg zoet iets te.
Verder lekker gegeten
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We zaten op 't gezellige terras. AH menu. Vegaburger was erg vast van structuur, dus kon niet helemaal op.
Vis was erg veel gepaneerd. Nagerecht erg machtig. Rest heel goed. Heel tevreden over de bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima ontvangst en heerlijk gegeten met uitzicht op het plein!!! Leuke stad, dat Zutphen. War een flauwekul dat je dan 120 tekens moet achterlaten.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
De bediening was vlot. Ook al waren we een kwartier eerder dan de afgesproken tijd toch werden we naar het tafeltje begeleid in de kelder.
Hier zaten al 2 gezelschappen te dineren. Toch was dit niet storend bij onze gesprekken. Er was 1 gezelschap aan jolige dames, die op een gegeven moment zaten te zingen en toen 1 van hen de opmerking maakte, dat er nog meer gezelschap was, dat misschien wel in alle rust wilde eten, maakte ik de opmerking naar hen toe, dat hun gezelligheid mij totaal niet stoorde!