Uddelermeer

Uddelermeerweg 5 3852 NR Ermelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uddelermeer

Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben hier zaterdagavond gegeten met 10 personen.
Aankleding ziet er netjes uit, bijvoorbeeld verse roosjes op tafel. Beetje jammer van het ouderwetse bakje met zakjes suiker er in.

Bij het bestellen van de wijn (we beginnen met twee flessen en later hebben we nog een fles besteld) vragen we ook om water. We krijg de keuze uit een fles zonder bubbels of met. We geven aan graag kraanwater op de tafel te krijgen. Hierdoor geeft het meisje aan dat dit niet mogelijk is omdat we zon grote groep zijn.
Meteen is de toon gezet, jammer dat een restaurant hier tegenwoordig nog zo moeilijk over doet!

Bij het bestellen willen twee tafelgasten het verassingsmenu van de chef. Dit blijkt niet mogelijk omdat het te druk is voor de keuken.
Alweer jammer!

Ik bestel de gebakken champignons als voorgerecht en die smaken prima! Het hoofdgerecht is het trio van vlees en dat smaakt ook prima!
Het kaasplankje toe is erg compleet, als zijn de kaasjes weinig verassend (brie, camenbert, jonge kaas en blauwe kaas).

Helaas blijkt er geen verse munt voor de groene munt thee te zijn.
Prima gegeten, maar niet helemaal in verhouding met de prijs die we betaald hebben, en omdat een kannetje kraanwater op tafel toch teveel was gevraagd komen we hier niet meer terug.
Gert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een aantal jaren geleden ging ik altijd uit rijden met mijn lieve oude buurvrouwtje toen zij dat zelf niet meer kon.

Ze nam me mee naar de Veluwe en het restaurant Het Uddelermeer, daar kwam ze altijd graag om iets te eten, te drinken en uiteraard het winkeltje te bezoeken. Vanaf het eerste moment was ik verkocht, de hartelijke ontvangst in het restaurant, de persoonlijke aandacht, de vriendelijke en uitstekende bediening en de kwaliteit. Dit restaurant is mijn tussenstop geworden, als het even kan spring ik op mijn motor om het wilde westen te ontvluchten en te toeren door de Veluwe en omstreken.

Altijd stop ik bij deze fijne plek bij het Uddelermeer en zoals altijd weer die hartelijke ontvangst en prima bediening.

Bij een extreme drukte kan het zijn dat je iets langer moet wachten op de bestelling, bij welk restaurant is dit niet zo. Dus kniesoor die daarover valt. De bediening loopt zich het vuur uit de sloffen om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken en heel soms kunnen ze je wat minder persoonlijke aandacht geven in deze extreme drukte. Alleen al om op het mooie terras of in het mooie restaurant te zitten is een verademing dus ik geniet daar altijd intens van.

Bij deze mijn dank en complimenten aan de Directie en personeel.

Gert-Jan
JandL .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Restaurant het Uddelermeer is fraai gelegen aan het gelijknamige meer. Er werd reclame gemaakt voor het rustiger gelegen weideterras (het hoofdterras ligt aan de doorgaande weg van Garderen naar Uddel). Prima terras om na een inspannende dag de maaltijd te gebruiken. Thuis had ik de kaart geraadpleegd, maar helaas bleek de rode poon op de kaart niet verkrijgbaar. Tja, de in roomboter gebakken slibtongetjes, waren wel aardig, maar niet waar ik me vooraf op had verheugd. Daar stond tegenover dat voorafgaand aan de maaltijd een grote warme Gelderse bol (zo noem ik hem maar want de term stikbrood die het restaurant gebruikt dekt de lading niet) werd geserveerd. Bij de bol kruidenboter, tapenade en een mousse van forel. Die laatste was verrukkelijk. Dat vergoedde veel, als die gemiste rode poon net zo lekker geweest zou zijn dan zou ik de maaltijd zeker met een 8 hebben gewaardeerd. Nu blijf ik steken op een 7.
Karin1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Mooi uitzicht op het uddelermeer, het uddelermeertje was ook lekker vooral die volle slagroom. Alleen jammer dat die weg naast het terras zit
Ida L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Jammer dat de eigenaars zo goedkoop mogelijk personeel (jonge meisjes) inzetten die niet geleerd hebben om even te zeggen 'Ik kom zo bij u' als ze met volle dienbladen langslopen. Ten tweede besparen de eigenaars op koffiebonen, want de koffie smaakt nergens naar. Wel lekker gebak.
Gijs1990 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
hier met zijn vieren geluncht het smaakte allemaal goed, mooi uitzicht op het meer en vriendelijke en snelle bediening !
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
lunchhapje gegeten, locatie is zeer goed , lekker een varkenshaassate, maar dit was helaas niet te eten, varkenshaas was grijs en alsof het 2 dagen van te voren al bereid was. Helaas komt het personeel ook niet vragen of het smaakt en of alles naar wens is.
Isabelle91 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant! Het meisje wat ons hielp, adviseerde een lekker wijntje bij de wildgerechten aan en legde alles precies uit wat de garnituren op het bord inhielden.
Het decor is ietwat ouderwets, maar sfeervol.
Bedankt voor de goede service en het lekkere eten!
Wij komen zeker nog een keer terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Rustig romantisch restaurant waar je nog als gast behandeld wordt. Eigenaar houd alles goed in de gaten. Genoten van een 4 gangen verwen menu en werkelijk voldeed boven verwachting. Bediening zeer correct en net. Na het brood met veel lekkers werd het laken weer schoongemaakt. Wij wensen deze mensen veel succes toe. Zeker voor om het nog een keer over te doen.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Even lunchen voor we een flinke wandeling ondernemen. We reden toevallig langs dit restaurant. Aan het plafond hangen wonderlijke lampen, vervaardigd van geweien. Er staan hier en daar opgezette dieren. De inrichting is gedateerd. De kaart is tradtitioneel. Ik koos een pannenkoek met spek en ui, mijn partner brood met kroket. De pannenkoek was aan de dikke kant en niet helemaal gaar, Het soek was god gebakken en smakelijk, de uien ( het waren er weinig) glazig en flauw. De bedienig was attent.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Mosselen en biefstuk. Prima kwaliteit, nette en vlotte bediening met een heerlijk en zonnig terras. Een aanrader.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gisteren het 60 jarig huwelijks van onze ouders gevierd. In een woord GEWELDIG gedaan, daar bij het Uddelermeer. Uitstekende hapjes, brood, drankjes, voorgerechten, het vlees, de vis en de vegetarische gerechten en de groenten, de frites (zonodig voor onze kleindochter in een apart pannetje met nieuwe olijfolie gefrituurd) en het dessert, alles was even goed van smaak en samenstelling. Mijn dochter, met allerlei allergieën heeft het ook allemaal met verrukking "ondergaan", ook zij heeft genoten! Kortom : restaurant het Uddelermeer is zeer aan te bevelen en Lars en team BEDANKT!!!
Evahorst .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tijdens onze vakantie hier gegeten. Eten was uitstekend! Vooraf had ik de bonbon van gerookte zalm en als hoofdgerecht de tournedos med-rood. Die echt perfect gebakken was. Mijn vriend had vooraf de garnalen en als hoofdgerecht ook een tournedos. Inrichting is wel wat gedateerd, maar met dit weer merk je daar buiten niks van. Bediening jong, maar vriendelijk. Een aanrader!
Christiaan G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Een heerlijk rust punt op de Veluwe, jammer dat de voerbedekking van tapijt is en geen houten vloer, wat veel hygiënischer zou zijn! De koffie en gebak is uitstekend te noemen, de omgeving met dieren inde tuin zijn een welkome verrassing!

De service is ook een pluim waard, vriendelijk personeel!
Altijdwat01 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Op de eerste zomerse zondag van het jaar dan heb je de boel toch voor elkaar? in de bediening liepen werkelijk waar! kinderen die nog nooit een dienblad vast hebben gehouden
laat staan met een glas erop! De locatie is leuk en voor de kinderen een afgeschermd speelveldje met kippen en geiten. Het bittergarnituur was prima en zag er goed uit.
Irma I.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
We zijn met 6 personen wezen eten. Eten was goed en buiten dat was het ook kindvriendelijk. Eigenaar liet de kinderen ook de geitjes zien en na afloop mochten ze nog een cadeautje uit de schatkist uitzoeken. We komen hier zeker nog terug.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Na een fietstochtje hier gaan brunchen en een uitsmijter met spek besteld.
Op zich ziet het er gezellig uit en het decor sluit ook erg aan bij de omgeving waar het restaurant zich bevindt. De service stelde me helaas teleur. De dames in de bediening kwamen in mijn beleving nogal kortaf en ongeinteresseerd over. Daarnaast heb ik wel overdreven lang moeten wachten op mijn uitsmijter (meer dan een kwartier). De uitsmijter smaakte op zich lekker. Verder niet veel op aan te merken. Jammer van de service, want ik heb hier al een paar keer eerder gezeten en toen was de service helemaal niet zo slecht als dit bezoek.
marco T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Heel ongezellig, tafels niet opgedekt en personeel helemaal niet vriendelijk. We waren met 6 personen en waren gekomen om te dineren maar toen we bij het drankje afgesnauwt werden door de blonde serveerster besloten we na ons drankje af te rekenen en ergens anders een hapje te gaan eten. De klant is hier beslist geen koning, ze moeten hier nog heel wat leren van gastgerichtheid. Decor erg kil en ongezellig, tafels niet opgedekt, op een paar tafels lagen papieren placemats en de andere tafels waren niet opgedekt. Geen linnen, kaarsjes op tafel uit etc.
Hedges .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Hier in het begin van de avond gegeten op het terras. Aan redelijk drukke weg en verder niet echt bijzonder. Wel zeer goede service, van een heleboel verschillende serveersters. Ook de honden kwamen er goed af. Ik had kip met brie, prima niks mis mee, afgezien van de hoge prijs van 25,50. Mijn vrouw had een beenhammetje en dat viel zwaar tegen, de honden vonden het wel heerlijk ;-) Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.
AartKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Afgelopen vrijdagavond met 8 personen heerlijk gegeten. We hebben het 4 gangen menu van de chef genomen. Allereerst kregen we al stokbrood met kruiden boter en een heerlijke amuse vooraf. Ook de tafels om ons heen kregen dit als zij een hapje kwamen eten een service die je nog maar weinig ziet. Daarna heerlijke iets apartere gerechten gegeten waarbij het meisje van de bediening perfect wist te vertellen wat alles was. Ze kwam vaak vragen of alles naar wens was en vroeg ook of er nog friet e.d. extra bij moest komen. We zaten gezellig in de serre en hadden een mooie grote ronde tafel.
Prettige bediening met voldoende aandacht voor iedereen die komt eten en heerlijk voedsel!