Ubuntu Beach

Boulevard Paulus Loot 1 2042 AD Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ubuntu Beach

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met 4 personen gegeten. Vooraf buiten erg lekker (ijwit) biertje met erg lekkere bitterballen. Heerlijke loungbanken en snelle terrasbediening. Daarna binnen gegeten. Voorgerechten vis assorti, oesters en een salade waren in orde. Hoofdgerechten o.a. biefstuk met risotto, deze laatste was (droog). Wijnen waren erg lekker, ook de gekoelde rode was uitstekend. De rekening was stevig. Samenvattend een mooie locatie met een goede sfeer en ruimte voor verbetering in prijs kwaliteit verhouding van de gerechten.
Pieter1977h .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
De omgeving is top! Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Wat wel tegenviel is dat de toiletten gemengd zijn? Is dat ook opeens 'hip'?
De bediening is matig. Ze stralen constant nonchalance uit en toen wij onze bestelling doorgaven kwam onze kelner zelfs aan onze tafel zitten wat zich herhaalde bij de daar op volgende bestellingen. Ook zijn de outfits van de bediening medewerkers soms bizar. Tevens was er wel een heel lief dessert meisje die erg haar best deed en ons de desserts liet zien.
Eenmaal aan tafel bestelde we een broodje met boter, hiervoor betaal je €5. Je verwacht dan ook wel een degelijke portie, wat tegenviel. Het bestond uit maar 4 stukjes stokbrood. De hoofdgerechten waren wel oke, alleen zijn de combinaties volstrekt onlogisch.
Al met al een leuk tentje, maar niet voor herhaling vatbaar.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Het voorgerecht voor twee was ontzettend goed en heel erg mooi gepresenteerd. Zalm en tonijn was echt super en hiervoor zou ik zeker nog een keer terugomen. De springrolls vielen enorm tegen en qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik deze ongeïnspireerde variant absoluut overslaan (onze editie viel bij aanvang al bijna uit elkaar en bevatte geen enorm verse inhoud).
Bediening is erg vriendelijk,verzorgd en amicaal. Iets minder tevreden waren we over het feit dat we vier keer om de kaart hebben moeten vragen. Er permanent servetten en etensresten van onze voorgangers op onze tafel bleef liggen. En onze oorspronkelijk toegewezen tafel werd door een miscommunicatie aan een ander stel toegewezen waardoor we uiteindelijk op een bank hebben gegeten.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ubuntu,the place to be voor the happy few als je in Zandvoort bent. Een strandtent met Ibiza uitstraling.
Weinig, wel erg lekker, eten voor veel geld. Je hebt dan wel een mooie plek aan het strand met uitzicht op zee. We begonnen met een Mixed starter, lekker, vooral het soepje! Daarna pasta Vongole. Een beetje overgaar maar goed van snaak. De witte huiswijn was uitstekend. Bediening vriendelijk maar tikje amicaal. Hoort misschien bij de Ibiza sfeer. Wel een yuppen tent maar toch, ik ga er zeker nog een keer heen. Het voelt als n kleine vakantie in eigen land op eigen strand!
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ubuntu. Tentje aan zee. Nou ja, tent aan zee. Bar/lounge gedeelte en een restaurant gedeelte. Vrijdagse aanwaai zonder reservering zorgde voor een half uurtje wachttijd. Okido. Brood met olie en kokosdip - orgineel en smakelijk - als starter. De vismix als voorgerecht. Prijzig (30) maar op niveau. Sushi, tonijn, zalm, inktvis in cajun, oestertje. Duidelijke smaken. Vers.
Hoofdgerecht de tom ka kai - pittig, rijk gevuld, goed volume - en de orientaalse kip. Ook die was pittig, maar zeker niet te. Mals en goede groenten daaromheen.
Kaart is wonderlijk - van burger tot sushi en cajun - en niet goedkoop. Wel op smaak. Prima bediening. De jongens maken goed contact en zijn aanspreekbaar op commentaar en suggestie. Koffietje en limoncello van de zaak. Zo hoort dat Ubuntu!
Nu nog wat aan die veel te luide muziek doen - zal in t concept passen, maar check even bij de signatuur van de gasten - en onbegrijpelijk dat alles op fles gaat. Geen tapbiertje, geen glas water. Dat moet worden gekocht per fles. Dat laatste stoort vreselijk. Naar Sergio Herman; water is de olie tussen gast en kok. Benieuwd of jullie daarin willen bewegen Ubuntu. Kom maar dior met je reactie....
Marjolala .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
2 dagen achter elkaar Ubuntu bezocht, dit doe je natuurlijk omdat dag 1 al zo goed beviel. Lekkere wijnen, borrelhap en fantastische lunch. Prijskwaliteit top! Wat een leuke hippe entourage en in balans en vriendelijke gasten in de bediening. Ga hier zeker binnenkort terug voor diner!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Sinds de opening kom ik regelmatig bij Ubuntu - in het restaurant, maar ook op het strand. Altijd een toptent geweest. Helaas dit seizoen voor het eerst mindere ervaringen. Muziek staat te hard, kaart is kleiner maar kwaliteit ook minder (worteltaart is ernstig gekrompen..). Heb het dit seizoen echt alweer een aantal keren geprobeerd, maar het haalt het niet bij de voorgaande jaren. Jammer!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op het eerste gezicht ziet de strandtent er niet mooi uit als je vanaf de boulevard aan komt lopen. De verrassing is dan ook des te groter als je binnenstapt. Een smaakvol ingericht restaurant met wel iets te harde muziek. Die harde muziek wen je wel aan en de prettige ambiance doet je de muziek vergeten. De scampi curry was inderdaad spicy, zoals de kaart aangeeft, goed op smaak en een verrassing in deze omgeving. Ook de sucade smaakte prima. We hebben lekker gegeten.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vandaag hier heerlijk van de zon mogen genieten. Het is een hippe strandtent met een mooi terras. Alleen jammer dat de tafels in verhouding met de banken vrij hoog zijn, waardoor het met eten wat ongemakkelijk zit. Bediening was vriendelijk en erg snel.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
We hebben met ons bedrijf met 8 personen een lunch gehad. Echt één van de fraaiste strandtenten van Zandvoort. Een hippe jonge kerel - past goed bij de doelgroep - bediende ons. Hij leek even wat sloom te werken maar pakte het later wel weer goed op. Mooi knapperend haardvuur binnen terwijl de harde wind en regen tegen de ramen beukten. Binnen was het niet zo druk, zo hadden we uitzicht op een bijna vrijend stelletje in het restaurant dat vrijwel niet van elkaar kon afblijven. Leuk voor hen, maar voelde toch een beetje ongemakkelijk. Eten was prima voor elkaar, de koffie kon heter.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Lekker gegeten! Wij houden wel van een strandtent waar met passie gekookt wordt met goede ingrediënten. Paar oesters vooraf, lekkere ravioli voor de kinderen (eindelijk niet alleen maar kipnuggets als kindermenu, wat zijn we daar klaar mee) en daarna een goed gegrilde dorade. Prima wijn!
Quintin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ongekend sfeervolle strandtent met prima eten. Sinds 2 jaar zijn wij hier vaste gast waardoor we in Nederland nauwelijks ergens anders heen gaan. Wij komen er bij voorkeur in de ochtend (ontbijt, goede koffie en verse fruit-shakes) maar ook regelmatig 's avonds. De sfeer is heel relaxed. Prima muziek. Mooie inrichting en (zeker voor een strandtent) prima (en gezond) eten.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Relaxte tent, heerlijke sfeer met hout, vuur, natuurelementen. Te fijne playlist. Altijd gezellig.
Lekkere gerechten en sinds dit jaar goede prijs/kwaliteitverhouding !!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
1 van mijn favoriete strandtenten op Zandvoort. Sfeervol en relaxed, niveau van service varieert wel sterk. Lekkere gerechten op een ietwat beperkte kaart. Jammer dat er een all in menu wordt aangeboden voor 25 euro waarbij het toetje dan weer exclusief is. Al met al nodigt het geheel toch uit om terug te komen.
K0503 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Het personeel is super vriendelijk, vrolijk en redelijk snel!
De ambiance is leuk en sfeervol ook wordt er super fijne muziek gedraaid!
Qua menu voor ieder wat wils!
Vandaag alleen gelunched, ik had een heerlijke club sandwich met een goed kopje koffie. Alleen de lekkere Pulled pork die ik de vorige keer had stond helaas niet meer op de kaart.
Ook de kaart voor het diner zag er ook erg goed uit !
Aanrader dus !
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Ubuntu is een leuke strandtent met een relaxte sfeer en mooie lokatie. Toch vind ik de bediening achter de bar (surf dudes) erg arrogant en onvriendelijk. Ze kijken je amper aan als je een vraag stelt en komen over alsof je ze 'lastig valt'... lekker klantvriendelijk (maar niet heus). Wij hadden eten bestelt en moesten twee keer vragen waar het bleef. Toen het uiteindelijk kwam waren excuses niet aan de orde (blijkbaar vinden zij dat normaal...). Het eten is verder prima alleen prijzig. 4 euro voor 20 wasabi nootjes vind ik in deze tijd absurd. Als het personeel zich vriendelijker opstelt is het een leuke tent.
Barbarap .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het is niet eerste keer dat wij hier komen vorig jaar ook al , het is een super leuke relaxede tent met vriendelijk pittige en snelle bediening of je in de morgen komt of s avonds altijd gezellige vriendelijke bediening ook heb gegeten spick scampi curry zalig lekker pittig metheerlijke rijst saus en peultjes mijn vriend had unbutu burger ook van een goede kwaliteit dus ik zeg zeker een aanrader deze tent maar niet allemaal komen anders heb ik geen tafel haha
Timmie888 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Voor de eerste (en laatste keer) hier. Het decor is prima. Relaxt...niet te schreeuwerig ingericht. Tot zover het positieve. Een hapje eten zou ik hier echt niet doen! In elk willekeurig restaurant zult u ongetwijfeld beter eten dan hier.
Zeer beperkte keus....erg eenvoudig...en veel te duur. Begrijp echt niet waarom ze die prijzen hanteren.
Dus...voor een kop koffie prima plek....voor al het andere....wegwezen !!!!
Thijsblokkenaar .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
sfeervolle strandtent waar wij graag komen. Er heerst een fijne sfeer, de kinderen kunnen lekker hun eigen gang gaan. Heerlijke hambugers en goede koffie. voor ons een vast stekkie!
Prdeb .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Super locatie en mooi ingericht.
De menukaart is beperkt en weinig origineel (kip, vis, burger of pasta met brood of aardappeltjes en een fantasieloze salade).
De kip en zalmforel zijn lekker, maar de prijs tussen €14 en €20 is te hoog voor wat het is. Dat geldt ook voor het dessert (€6,- voor een cheesecake in een glaasje is echt teveel), en de drankjes. De speciale menu aanbieding van €25,- zou correct zijn voor 3 gangen, maar niet voor de twee gangen die hiervoor werden geserveerd zonder dessert.
De bediening is vlot en vriendelijk, helaas niet goed op de hoogte. (een zalmforel is geen zalm uit de oven in aluminium).

Ubuntu is een heerlijke plek om iets te drinken en van het uitzicht te genieten, maar om te eten zijn er plekken waar voor dezelfde prijs iets speciaals op tafel wordt gezet.