Ubuntu Beach

Jouw recensie over het restaurant Ubuntu Beach

Marc B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Waardeloos. Uur zitten wachten op
een poke bowl en een salade (geen hogere wiskunde). Excuses en het is inderdaad hun schuld en vervolgens na 20 minuten nog geen eten. Hadden om 17.30 gereserveerd ivm kleine kids. Om 18.45 zonder eten vertrokken. Nog geen drankje ter excuses. Nogmaals waardeloos.
sabrine B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Bij Ubuntu kom ik altijd helemaal tot rust en ga ik met een goed gevoel weer naar huis.
Het personeel is altijd super vriendelijk, relaxte muziek, goed eten, gevarieerde kaart, lekkere drankjes, interieur zowel binnen als buiten zeer sfeervol.. kortom een aanrader! Met mooi en in het weekend is reserveren wel verstandig!
Ojaa.. bijna vergeten te vermelden.. de desserts zijn ook super lekker!
sabrine B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ojaa.. bijna vergeten te vermelden.. de desserts zijn ook super lekker!
Oskar S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heb je een avondje over of gewoon na het werk...ga naar Ubuntu en bestel de onovertroffen curry-mosselen....drankje....muziekje...zonnetje....zee en leuke bediening....kortom op naar Ubuntu in Zandvoort
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hadden gereserveerd, maar moesten toch nog drie kwartier wachten. Vervolgens met z’n vieren aan een tafel van twee neergezet. We hebben drie keer om een toetje gevraagd, dat is uiteindelijk nooit gekomen. Bij het afrekenen vroeg de ober of we tevreden waren. Dat waren we niet, en hebben bovenstaande opmerkingen gegeven. Zijn enige reactie was lachen. Dat deden wij toen ook maar ????
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Afgelopen maandag wilde ik mijn hoogzwangere vriendin voor een relaxdagje meenemen naar het strand. Het was ongewoon lekker weer voor oktober, daardoor ook druk. De wachttijd voor lunch op het terras was 40 min, tot die tijd konden we aan de bar een drankje bestellen.
Bij de bar stond wederom een lange rij, we zagen het barpersoneel verse sapjes bestellen, echter was er voor ons alleen frisdrank of koffie te bestellen omdat het terras voorrang heeft met verse sapjes.
Wij vroegen of er een klein hapje (taartje/oid) alvast te bestellen is of dat we de kaart alvast mogen zien, dat maakt het kiezen straks gemakkelijker. De medewerker gaf aan dat hij dit niet wilde doen, omdat sommige dingen op zijn. Wij gaven aan dat dat ons niet uitmaakt, we kunnen gewoon alvast wat kijken, maar dit werd niet echt in dank afgenomen. Zonder kaart namen wij dus plaats.
Het wachten duurde inderdaad erg lang, aan de hand van een sms zie je wanneer je aan de beurt bent. Mijn zwangere vriendin had ondertussen nog niets gegeten en door de warmte binnen besloot ze toch aan de bar te vragen of ze iets kleins kan bestellen omdat ze naar werd.
Bij de bar zei de medewerker nogmaals niet te kunnen aanbieden (er gingen taartjes/croissantjes etc langs onze neus voorbij naar het terras). De medewerker gaf aan niets te kunnen doen, we zouden maar moeten wachten. Uiteindelijk zag mijn vriendin een appel, pakte deze en gaf aan dat ze echt wat moet eten omdat ze hoogzwanger is en dat ze daar wel voor wil betalen. Die mocht ze dan met pijn en moeite gratis hebben.

Bij een sms naar diegene gelopen die de reserveringen doet, geeft aan dat ze onze reservering er niet tussen ziet staan maar plaatst ons dan willekeurig aan een tafel en benoemd dat we over een uur / 75 min weer weg moeten zijn.
Eenmaal op de plek kwam een serveerder met twee wijntjes voor ons aan -> niet besteld, zie de enorme buik?
Vervolgens tweemaal gevraagd of de geitenkaas/burrata gepasteuriseerd is, de medewerker zou het vragen maar kwam pas na het nogmaals te vragen weer terug met het antwoord.

De strandtent straalt ontspanning/rust/puurheid uit, maar dit matcht totaal niet met de geboden service. Hopelijk genieten de medewerkers van een winterslaapje en straalt iedereen volgend seizoen weer positieve energie uit:)
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Relaxen op een hippie plek op het strand. Het is jammer dat het qua bediening niet helemaal liep. Eten was ook een mwa, maar mooie hippie chique plek
marc T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij aankomst om te eten moesten we naar buiten in de harde wind want het zou te druk worden. De hele avond bleef er echter plek genoeg binnen, vreemde gang van zaken. Het eten dat gebracht werd was lauw en van zeer matige kwaliteit. Klein glaasje slobberrosé voor 4,50 euro, je moet maar durven. De vegi curry, niet meer dan een bolletje witte koude rijst en hier en daar een stukje groente en een waterig currysausje, heel slecht. Het scampi menu, zelfde laken en pak. Op het eind kwam de serveerster langs met een bord vol toetjes en vroeg of we iets wilden uitkiezen. Wij dachten, wat leuk dit wordt ons aangeboden van het huis omdat het over is maar later stond het gewoon voor 2 x 6 euro op de rekening. Hier ga ik dus nooit meer eten, eens maar nooit meer!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
1x heerlijk kunnen genieten in de ochtend van goede koffie en een club sandwich. Helaas troffen we daarna maar liefst 2 maal op vrijwel alle plekken bordjes gereserveerd aan....werkelijk? Om 10:00 s'ochtends?? De bediening komt onvriendelijk en zelfs een beetje hooghartig over. Jammer!!
We zijn uitgeweken naar een andere locatie en hebben dan ook besloten hier geen poging meer te wagen. Sfeer en vriendelijk personeel zijn bij ons belangrijk......wellicht zijn wij niet de juiste "Ubuntu" mensen
K. M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Afgelopen hemelvaart hier wezen eten. Gezellig druk en toch kunnen ze het prima aan! Volop gezelligheid, mooi terras met mooie lounge banken. Keuze op de kaart is goed, het eten is goed en betaalbaar. De carpaccio en biefstuk is een aanrader. Lekkere wijntjes erbij, kortom je komt hier echt niets te kort. Aan de kinderen is ook gedacht. Er staat een springkussen waar ze zich lekker op uit kunnen leven. Ook op de kaart is er keuzen voor de kinderen.
Prima plek met goed eten
K. M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hippie chique ambiance, lekker aan het strand. Goed te bereiken met betaald parkeren. Gezellig en goed eten met prima bediening.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bij mooi weer een schitterend terras. Maar bij minder weer een heel gezellig aangekleed . Uitstekende keuken met redelijk eenvoudig eten. Maar van prima kwaliteit. Wij hadden een mix visschotel (koud) met onder meer uitstekende sashimi, hollandse garnaaltjes en een klein oestertje. En een klein kopje vissoep met een garnaal. Bediening is zeer vriendelijk en vlot. Uitstekende espresso macchiato. Redelijke prijzen. Mooie en gevarieerde playlist muziek. Wij komen zeker terug.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Met drie personen gegeten. Een wat rommelige ontvangst. De aankleding van het bedrijf geeft het hele idee weer; nonchalance.
De bediening is spontaan op het vriendschappelijk af, zonder storend te zijn. Leuke kaart met originele gerechten. Het smaakte ons prima.De prijs is wel wat storend, Alles bijeen, je moet even wennen aan het concept en de prijs mag gerust wat reëler.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met 4 personen gegeten. Vooraf buiten erg lekker (ijwit) biertje met erg lekkere bitterballen. Heerlijke loungbanken en snelle terrasbediening. Daarna binnen gegeten. Voorgerechten vis assorti, oesters en een salade waren in orde. Hoofdgerechten o.a. biefstuk met risotto, deze laatste was (droog). Wijnen waren erg lekker, ook de gekoelde rode was uitstekend. De rekening was stevig. Samenvattend een mooie locatie met een goede sfeer en ruimte voor verbetering in prijs kwaliteit verhouding van de gerechten.
Pieter1977h .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
De omgeving is top! Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Wat wel tegenviel is dat de toiletten gemengd zijn? Is dat ook opeens 'hip'?
De bediening is matig. Ze stralen constant nonchalance uit en toen wij onze bestelling doorgaven kwam onze kelner zelfs aan onze tafel zitten wat zich herhaalde bij de daar op volgende bestellingen. Ook zijn de outfits van de bediening medewerkers soms bizar. Tevens was er wel een heel lief dessert meisje die erg haar best deed en ons de desserts liet zien.
Eenmaal aan tafel bestelde we een broodje met boter, hiervoor betaal je €5. Je verwacht dan ook wel een degelijke portie, wat tegenviel. Het bestond uit maar 4 stukjes stokbrood. De hoofdgerechten waren wel oke, alleen zijn de combinaties volstrekt onlogisch.
Al met al een leuk tentje, maar niet voor herhaling vatbaar.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Het voorgerecht voor twee was ontzettend goed en heel erg mooi gepresenteerd. Zalm en tonijn was echt super en hiervoor zou ik zeker nog een keer terugomen. De springrolls vielen enorm tegen en qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik deze ongeïnspireerde variant absoluut overslaan (onze editie viel bij aanvang al bijna uit elkaar en bevatte geen enorm verse inhoud).
Bediening is erg vriendelijk,verzorgd en amicaal. Iets minder tevreden waren we over het feit dat we vier keer om de kaart hebben moeten vragen. Er permanent servetten en etensresten van onze voorgangers op onze tafel bleef liggen. En onze oorspronkelijk toegewezen tafel werd door een miscommunicatie aan een ander stel toegewezen waardoor we uiteindelijk op een bank hebben gegeten.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ubuntu,the place to be voor the happy few als je in Zandvoort bent. Een strandtent met Ibiza uitstraling.
Weinig, wel erg lekker, eten voor veel geld. Je hebt dan wel een mooie plek aan het strand met uitzicht op zee. We begonnen met een Mixed starter, lekker, vooral het soepje! Daarna pasta Vongole. Een beetje overgaar maar goed van snaak. De witte huiswijn was uitstekend. Bediening vriendelijk maar tikje amicaal. Hoort misschien bij de Ibiza sfeer. Wel een yuppen tent maar toch, ik ga er zeker nog een keer heen. Het voelt als n kleine vakantie in eigen land op eigen strand!
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ubuntu. Tentje aan zee. Nou ja, tent aan zee. Bar/lounge gedeelte en een restaurant gedeelte. Vrijdagse aanwaai zonder reservering zorgde voor een half uurtje wachttijd. Okido. Brood met olie en kokosdip - orgineel en smakelijk - als starter. De vismix als voorgerecht. Prijzig (30) maar op niveau. Sushi, tonijn, zalm, inktvis in cajun, oestertje. Duidelijke smaken. Vers.
Hoofdgerecht de tom ka kai - pittig, rijk gevuld, goed volume - en de orientaalse kip. Ook die was pittig, maar zeker niet te. Mals en goede groenten daaromheen.
Kaart is wonderlijk - van burger tot sushi en cajun - en niet goedkoop. Wel op smaak. Prima bediening. De jongens maken goed contact en zijn aanspreekbaar op commentaar en suggestie. Koffietje en limoncello van de zaak. Zo hoort dat Ubuntu!
Nu nog wat aan die veel te luide muziek doen - zal in t concept passen, maar check even bij de signatuur van de gasten - en onbegrijpelijk dat alles op fles gaat. Geen tapbiertje, geen glas water. Dat moet worden gekocht per fles. Dat laatste stoort vreselijk. Naar Sergio Herman; water is de olie tussen gast en kok. Benieuwd of jullie daarin willen bewegen Ubuntu. Kom maar dior met je reactie....
marjolala .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
2 dagen achter elkaar Ubuntu bezocht, dit doe je natuurlijk omdat dag 1 al zo goed beviel. Lekkere wijnen, borrelhap en fantastische lunch. Prijskwaliteit top! Wat een leuke hippe entourage en in balans en vriendelijke gasten in de bediening. Ga hier zeker binnenkort terug voor diner!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Sinds de opening kom ik regelmatig bij Ubuntu - in het restaurant, maar ook op het strand. Altijd een toptent geweest. Helaas dit seizoen voor het eerst mindere ervaringen. Muziek staat te hard, kaart is kleiner maar kwaliteit ook minder (worteltaart is ernstig gekrompen..). Heb het dit seizoen echt alweer een aantal keren geprobeerd, maar het haalt het niet bij de voorgaande jaren. Jammer!