Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Audrey V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
wij reserveren altijd de wijnkelder omdat we daar gezellig privé met ons groepje kunnen dineren èn lachen zonder dat anderen last van ons hebben of andersom.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
doei
D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne setting. Van de man in de bediening werd ik erg vrolijk. Het eten werd in een prima tempo geserveerd. Een aanrader!
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Behulpzaam en vriendelijk personeel, straalde plezier uit in het werk. Eten was prima
T H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Sympatieke bediening. Eten was iets te zout voor mij, maar stond het genieten niet in de weg. Lekker glas Viognier en prima terras.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Nadat we eerste de nodige bedrijfs informatie hadden besproken in de wijnkelder, hebben nog lekker na kunnen borrelen in het cafe.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een leuke en grote accomodatie...gezellig buitenterras. Ik had het voorgerecht carpaccio van gedroogde vijgen en vond het wat kastig om de vijfen van het bird te krijgen. Kon wat smeuïger ????. Rest was overheerlijk...
De wijnadviezen/keuzes vonden we erg goed...????????
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima gegeten. Fijne plek.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Mooi ingericht restaurant waar je in het aparte bar gedeelte een drankje kunt doen voordat je gaat eten. Goede variatie in de menukaart. De gerechten worden zeer mooi opgediend.
Emilie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een super afstudeerdiner gehad in de wijnkelder van ubica. Een hele gezellige aparte ruimte voor een private dinner. Service was top!
L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Erg leuke plek om gezellig een hapje te eten! Eten was ook erg lekker. Service was wat teleurstellend, onze ober was zeer opdringerig waardoor we ons wat opgejaagd voelde. Daarnaast was een meisje achter de bar ook zeer chagrijnig en onvriendelijk. Dat was jammer. Verder een erg leuke avond gehad.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eerder al een aantal keer wezen borrelen bij Ubica en nu van een heerlijk diner genoten. Ubica heeft een overzichtelijke kaart met goed en smaakvol eten voor een goede prijs. Daarnaast is de locatie top en de inrichting erg sfeervol. De attente bediening maakt het plaatje compleet!
Ifa M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima plek om met vriendin laagdrempelig gezellig hapje te doen. Levendig sfeer in een café waar je ook daarna lekker aan de bar verder kan gaan. Toetjes vond ik wat minder.
Barbara381 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Lekker geluncht in ongedwongen sfeer (mooie oude Ubicapand). Zeer vriendelijke bediening. Leuke locatie met terras voor als het straks mooi weer is.
Jan Willem G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Erg lekker gegeten bij Ubica. Er was genoeg keus en de hoeveelheid was precies goed. Ook de sfeer van het restaurant sprak ons aan, was prima voor elkaar!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijk personeel! Lekker eten en voor elk wat wils. Alleen sprak een van de dames vd bediening ons in het Engels aan. Dat was een beetje vreemd. Maar verder oke!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke middag met lunch in Ubica. Gezellige sfeer, druk bezocht, voldoende ruimte om goede gesprekken te voeren. Ober deed zijn best om het ons naar de zin te maken, was alert en vriendelijk.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, heel erg beleefd personeel en geweldige sfeer! Zeer interessante en zorgvuldig samengestelde menukaart, zeker waard! :)
Carline B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezellige locatie, met enthousiast personeel, goede wijnen, cava's en lekker eten voor een goede prijs.
We waren er met een groep vrienden voor een voorstelling in Theater Kikker en zeiden allemaal; "hier komen we nog een keer terug".