Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fijn terras, vriendelijk personeel, goed eten en heerlijke wijn. We hebben een heerlijke avond gehad gisteravond! Bedankt!
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke bediening! Gezellige omgeving en qua geluid prima: je kan normaal - zonder moeite- met elkaar praten
Menu wel iets te duur in verhouding tot wat je krijgt.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker 3 gangen menu gegeten op het terras met de AH actie. Je krijgt dan 29,50 euro korting op de rekening.
Gezellig terras, eten was lekker, de quiche smaakte wel maar zou ik volgende keer niet meer nemen, de blokjes aubergine die er in zaten waren wat taai. Frietjes zijn lekker.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op de carpaccio lag zo'n dikke laag kaas dat deze alle andere smaken overheerste. De steak was prima van kwaliteit maar lag op een bedje van, door de warmte, verslapte sla en was voorzien van een laagje gebakken paprikareepjes die wat betreft de smaak er niet bij pasten. De frieten waren nog niet goed gaar. Voor 23 euro absoluut te prijzig. Het toetje (citroentaart) was heerlijk en werd mooi opgediend. Vlotte en aardige bediening.
S A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten met onze (volwassen) kinderen. Vriendelijke, gezellige en attente bediening. Lekkere gerechten. We gaan zeker nog een keer!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuk restaurant met fijne sfeer en een spontane bediening. Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. WIJ komen terug!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ubica heeft zowel een terras- als een restaurantgedeelte. Omdat de bediening de aandacht over beiden moet verdelen loopt het niet altijd even vlot. Het restaurant doet mee met de AH-actie (2e driegangenmenu gratis), maar waarom zij er vervolgens een eigen formule erop moeten loslaten, nl' wat zij voor een driegangenmenu rekenen trekken zij van de rekening af, begrijp ik dan niet. Het restaurant heeft door de verlichting een aparte en prettige sfeer en je kunt er lekker eten! Een goed restaurant op een goede plek.
Mireille &.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening, met mooie tijd tussen de gerechten, we komen zeker terug.
horecatijgertje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
fijne bediening, gezellig sfeer en lekker gegeten. aanrader om er een keer heen te gaan al was het allee al voor het fijne terras
Bene A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De bediening was voortreffelijk: super aardige jongens!
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Ubica. Goede, vlotte bediening en de gerechten waren lekker! Zeker een aanrader!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten in een stoer ogende omgeving. Bediening was attent. Mooie keuze uit verschillende bieren om mee te beginnen. Goede huiswijn. Voor bij het dessert ruime keuze uit een glaasje port, dat zie je niet bij veel restaurants. Kortom, wat ons betreft een aanrader om zeker nog eens terug te komen.
Eugenie R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het Albert Heijn menu bestond zowel bij voorafje, hoofdgerecht en toetje uit asperges. Je kon niet uit een ander menu van €29,50 kiezen. Daar ik die week al asperges gegeten had heb ik een ander menu genomen. Dat was duurder, maar aan het eind werd €29,50 afgetrokken. Dat vond ik een goede regeling. De bediening was aardig en de locatie ook goed, vooral omdat we die dag vanwege het mooie weer buiten konden zitten.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We hebben hier op het terras gegeten met z'n tweeën. Soms duurde het erg lang voordat de bediening ons door had ondanks meerdere pogingen tot contact. Gerechten waren lekker maar heel klein. Leuk verrassingsmenu die seizoensgebonden was. Voor 50 euro met twee personen gegeten met slechts 2 drankjes en de restaurantactie van AH verrekend. Tel dat op bij de kleine porties, wij zoeken volgende keer iets verder.
moniquevan .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
de gerechten waren lekker van smaak en zagen er ook goed uit , zeker een aanrader
er was een chef's choice kaart, maar er kon ook van de "gewone"kaart gekozen worden
petervrheenen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We moesten zelf aandacht vragen om te bestellen ondanks genoeg personeel. Een van hen zat steeds in zijn neus te graaien en dat komt erg onprofessioneel over.
Keuken was wel aardig en de rose smaakte prima.
Frea V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en heel goede bediening. Beetje te rumoerig voor wat slechter horende ouderen. Een menukaart met kleinere porties voor ouderen, die niet meer zoveel eten zou ook fijn zijn.
Jeffsc .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Prima kaart met wat classics en ook wat verrassingen. Uitstekende bediening en de locatie is gewoon fantastisch
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was een leuke locatie en we konden heerlijk buiten onder de parasol dineren!! Bediening was uitstekend. We hadden nl. een tijdslimiet aangezien we naar theater moesten . Werd goed rekening mee gehouden.
Maud P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Na regelmatig bij Ubica te hebben geborreld, besloten hier met mijn verjaardag te gaan eten. Helaas vond ik de kwaliteit van het eten wat tegenvallen. Zo waren mijn dumplings smaakloos en voor de helft koud van binnen, en was mijn eendenborst te ver doorbakken. De carpaccio en kip sate van mijn vriend smaakten wel goed. Gelukkig maakte de scroppino als toetje met een extra brownie met sterretje voor mijn verjaardag het wel weer een leuke ervaring.