Ubica

Ganzenmarkt 24-26 3512 GE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
arianneniks .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hoewel we soms wat lang moesten wachten op gerechten, was de serveerster wel erg attent met bijvoorbeeld het steeds bijvullen van water en aanbieden van brood. De gerechten waren van prima kwaliteit, de hoeveelheden iets te groot. Gezellige sfeer en mooi ingericht restaurant.
EricaUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ubica is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en goed eten. Het is ook nog gelegen op een hele mooie locatie in de stad.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Cocquiles zijn een aanrader en de ossobuco ook! En ook geweldige wijn, probeer de Tempranillo. Goede sfeer en absoluut top bediening.
debbiedebaan .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk gezellig restaurant. We werden erg vriendelijk ontvangen. Helaas was de serveerster die we wat later op de avond hadden wat minder vriendelijk. Dit straalde ze totaal niet uit.

Het eten was super! Gerechten mochten iets sneller doorkomen.
M.N. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Een warm welkom, aardige barman bij de borrel, correcte bediening aan tafel en het eten was prima. Voor herhaling vatbaar!
pj D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het restaurant kende ik niet.
De bediening was goed.
het eten was goed ook al was de Rumpsteak wat lauw.
Het duurde lang voordat wij het hoofgerecht kregen. We zaten daar als eerste in de serre maar kregen het als laatste toen het drukker was.

Ik vond het er prijzig ondanks de AH actie omdat er maar 29,50 werd afgetrokken in plaats van 3x het goedkoopste gerecht zoals bij andere deelnemende restaurants waar je ook à la carte kon eten.
Een reden om voorlopig niet meer terug te gaan.
Jetty O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten bij restaurant Ubica was heel erg goed. Bediening dat ging wel. Drie van de vier mensen werd het niet bestelde eten gegeven. Daarna gewoon met elkaar geruild van bord. Maar bedienend personeel moest het eigenlijk goed doen.
Verder ging alles goed.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Uitstekende locatie, heerlijke ambiance met veelzijdig publiek, uniek concept met twee aan elkaar gelinkte kroegen en een restaurant aan de relatief rustige achterzijde.
Alle basisvoorwaarden aanwezig om dé topper van de binnenstad van Utrecht te zijn. Maar helaas valt de keuken net een klein tikje teveel tegen: Twee zielige gamba's op een bedje van sla vooraf en een als medium rare bestelde rumpsteak, die medium tot doorbakken geserveerd wordt. Lekkere friet E.e.a. qua prijs nèt iets te hoog op de kaart gezet, waardoor de totale rekening niet helemaal in verhouding tot de geleverde kwaliteit staat. Ff aan die knoppen draaien (kwaliteit iets opschroeven en/of de prijs iets vriendelijker maken, iets meer aandachtige bediening) en dit is en blijft dan the place to be in de Utregse binnenstad.
horecatijgertje .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hele leuke bediening complimenten .
Als voorgerecht had ik coquilles die waren heerlijk, hoofdgerecht carpacio salade die was helaas niet echt goed mijn tafelgenoot had zalm die was wel top en na had ik de kaas . Heerlijke kaasjes ! Heb een fijne avond gehad !
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima gegeten, originele kaart, porties zijn niet overdreven groot (na drie gangen ben je goed gevuld), ondanks de drukte (grote groep) redelijk vlot geholpen, bediening erg vriendelijk en meedenkend. Een aanrader!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Goede service en lekker eten. Zeker een aanrader! Wij waren met een groep van negen via de ah restaurantactie. De wijnkelder is een mooie locatie voor grotere groepen.
Pescadore .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben bij Ubica gegeten met de AH actie. Prettige ontvangst en we konden a la carte bestellen. We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keer terug.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Konden gebruik maken van AH eet actie. Vrije keus, uiteindelijk per 2 personen 30 euro kroting.
Ik zeg TOP! Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, AANRADER.
Michaela V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Smakelijk gegeten, vooral de nori zalm was een bijzonder voorgerecht. De overige gerechten waren ook goed.
Aardig personeel, grootsteedse ruimte (oude fabriek), gezellig ingericht,
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuk kerstelijk ingericht en een aardige bediening. Alleen toen het een beetje drukker werd, werd de bediening gehaast en minder goed.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en ondanks het feit dat we aan de vroege kant waren, konden we gelijk plaatsnemen. Heerlijk 3-gangen gegeten met familie (met de AH-restaurantactie). Goede prijs-kwaliteit verhouding en de service is gewoon goed. Wel redelijk lang wachten tussen de gangen door maar dat was geen nadeel gezien we ons goed hebben vermaakt met ons gezelschap.
Wat betreft de AH-actie: je mag alles van de kaart nemen, dat is een pluspunt. Daarentegen is niet het 2de driegangen diner gratis maar wordt er een korting van €29,50 berekend.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gelegenheid om gezellig samen te komen, we werden goed ontvangen en hebben met z'n 2-en goed en lekker gegeten, Prima service ook.
Grace L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik heb hier heerlijk met mijn dochter gegeten. Ontvangst was hartelijk. Inrichting gezellig.
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en we konden alles van de kaart bestellen, waarbij we als korting dan € 29,50 op de rekening kregen. Wij hebben gekozen voor het 4-gangen menu van de chef en dat smaakte uitstekend. Vooraf lekker bruin brood met olijfolie en bij het hoofdgerecht werdenook nog frietjes met mayonnaise geserveerd. Dus ook de grote eter komt aan zijn trekken. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Mona R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten was erg lekker! Ik heb alleen het voorgerecht helemaal op gekregen, hoofd en na was net iets te veel. De brownies waren hemels!
Erg vriendelijke gastheer ook!
Alpha2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten en ik was aangenaam verrast. De bediening is vlot. Het eten is degelijk en soms verrassend. Mijn voorgerecht (carpacco) en hoofdgerecht (scholfilet) waren van goed niveau. Het dessert (witte chocolade met bosbessen) excellent. De huiswijn is aangenaam.