Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

maria S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Op de kaart staan zowel klassiekers als bijzondere gerechten. Het eten was lekker. Een nadeel: wij gingen met de AH restaurantactie en dachten het tweede driegangendiner gratis te krijgen. Dat bleek echter niet het geval. Ubica geeft aan dat een gemiddeld driegangendiner € 29,50 kost en dat dat bedrag in mindering wordt gebracht op de rekening. Maar wij waren € 67,00 kwijt met aftrek van die € 29,50. We hebben bij de bediening aangegeven dat het verwarrend is aangezien op de menukaart staat dat een driegangendiner € 29,50 kost. Maar dat geldt dan alleen voor andere menu's. Is zeer onduidelijk. Het probleem is bekend bij de baas werd gezegd. Oké, maar dan verwacht ik dus vooraf duidelijkheid daarover. Helaas viel ons avondje veel duurder uit dan verwacht. Zonder korting was het bijna € 100,00 en dat vond ik het niet waard.
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
we namen de "chef's choise".
Hoofd ingredient: mosselen.
hmmmm. (dachten wij) Lekker.
Nou dat viel nogal tegen.
Voorgerecht was prima: 2 mosselen op sla met geroosterde cherrytomaatjes.
1x mosselsoep: prima soepje, niets op aan te merken.
Hoofdgerecht: de grote mosselpan beloofde een hoop goeds. Dat viel helaas nogal tegen: Er was een hele zware italiaanse kookwijn gebruikt. Mijn partner heeft er dan ook heel weinig van gegeten. De wijn overheerste de mosselen te veel.
Nagerecht: ijs met vruchten, een macaron en kruim. Was prima.

Of we nog terugkomen?
In elk geval niet voor de mosselen.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Service was goed en de bediening is erg vriendelijk. Inrichting is erg gezellig en sfeervol. Absolute aanrader!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Bijzondere en prettige ambiance, wij voelden ons hier 'thuis' .
Bediening was een beetje rommelig: verschillende personen en duurde soms te lang.
Verder alle lof!
xanderpeters .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH Actie, Ubica bood 29,50 euro korting op 3 gangen menu welke naar eigen keuze was hierdoor zit je niet vast aan een vast menu, porties zijn goed en ruim voldoende (mijn keuze was carpaccio en hamburger en caloriebom van hazelnoot brownie) zeker een aanrader.
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Een hele gezellige avond gehad bij Ubica met de AH-actie. Bij aankomst konden we lekker buiten zitten, en we hebben dit onverwachts de hele avond volgehouden onder de comfortabel warme warmtelampen. De actie was iets anders dan online vermeld, gezien je vrij van de kaart besteld en per 2 personen 29,50 korting krijgt als je drie gangen besteld, maar uiteindelijk was het ondanks de dus iets hoger uitvallende kosten prima. Heerlijk gegeten met een ruime keus, voldoende grote porties en vooral het brownie-dessert was heerlijk. De wijn heeft een redelijke prijs en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een topavond dus, voor herhaling vatbaar!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
lekker gegeten bij Ubica. De bediening was perfect en erg behulpzaam, de vis had wat weinig saus, maar bij navraag kwam er direct wat extra saus.
een aanwinst voor de stad
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
we hadden op de site het menu gezien wat heel lekker leek, maar sinds vorige week was de kaart veranderd. dit was een teleurstelling, maar wel lekker gegeten.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima plek om een hapje te eten. Het was een rustige avond. Ik weet niet hoe het is met de akoestiek als het druk is. Vond prijzen van de afzonderlijke gerechten soms aan de stevige kant. Er zijn wel menu's voor een prima prijs. Maar voor herhaling vatbaar.
cobo2007 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Na aankomst werd ons de keuze geboden om binnen of buiten te eten. Met het zicht op de Dom kozen we voor buiten. Een heerlijk 3gangen-menu met o.a. heerlijke verse vis en een mooie eendenborst als hoofdgerecht was verrukkelijk van smaak maar ook van de goede temperatuur. Ondanks de drukte hield de jonge, vrolijke bediening alles goed in de gaten. Aan dit verblijf hebben we zeer goede herinneringen. Een aanrader.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een uitstekende lunch. Twaalf uurtje, drie dikke verse boterhammen met Kroket, ham en spiegelei en tonijnsalade. De mosselsoep geruild voor een heerlijke pommodoresoep, vol van smaak. De salade geitenkaas was ook niet te versmaden. Mooie zachtwarme geitenkaas. Kwa kwaliteit, hoeveelheid en prijs, is dit een zaak waar je echt waar voor je geld krijgt. Plezierige bedoening. Een aanrader
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
gezellige sfeer, zowel binnen als op het terras, lekker eten, aardige, attente bediening! Kortom, we komen graag nog eens. Misschien een minpuntje: de toiletcapaciteit is wat mager. Mede omdat er één wc buiten werking was, was het zowel bij de 'dames' als bij de 'heren' vaak even wachten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Grote zaak, maar zo ingericht dat het niet massaal overkomt, zeer hartelijke en attente service, en ook niet onbelangrijk, goed eten. Er is een AH-menu, maar je bent eigenlijk vrij te kiezen uit de hele kaart en dan wordt er bij drie gangen € 29,50 en zonder dessert € 23,50 van de rekening afgetrokken, ook heel goed geregeld.
Voor herhaling vatbaar.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker op het terras gegeten. Voor- en hoofdgerecht waren erg lekker. Dessert iets minder. Bediening was vriendelijk maar ook een beetje druk met zichzelf.
JanBMdN B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met Ah kortingsactie gegeten, dat betekend 29,50 korting op de rekening! Het eten voldeed aan onze verwachtingen. De doradefilet was heerlijk. Smaakte net alsof die vers uit de zee bij een strandtentje in Brazilie was klaargemaakt!! De bediening was helemaal OK, vriendelijk en snel. Voor- en nagerechten waren ook lekker, en gelukkig niet te veel! Gaan we nog eens eten.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben voor de tweede keer met de AH-restaurantzegels met korting gegeten. Daarin kregen wij alle ruimte: per 2 personen en per kaart 23.50 korting bij 2 gerechten of 29.50 korting bij 3 gerechten met volledige keuze van het menu. De drankjes waren relatief duur maar het eten is van goede kwaliteit en de prijs waard. Het menu is gevarieerd en niet te uitgebreid met gebruikelijke keuzes (vlees, vis, vegetarisch, enkele specials). De verrassing onder de toetjes was wel de loempia gevuld met witte chocolade en vijg met daarbij hangop met bosvruchten: heerlijke combinatie! De gerechten van het wisselende Chef's Choice menu waren daarbij beide keren een fijne afwisseling van het menu. Al leken sommige voorgerechten aan de kleine kant, dit was slecht illusie: we waren na drie gangen allemaal goed gevuld (met twee grote eters in de groep).
De bediening was goed en vlot met voldoende tijd tussen de gerechten. Wij zullen hier zeker nogmaals gaan eten.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fijn terras, vriendelijk personeel, goed eten en heerlijke wijn. We hebben een heerlijke avond gehad gisteravond! Bedankt!
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke bediening! Gezellige omgeving en qua geluid prima: je kan normaal - zonder moeite- met elkaar praten
Menu wel iets te duur in verhouding tot wat je krijgt.
G G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben hier lekker gegeten,
Het personeel was aardig, en de bediening was goed.
Gezellige sfeer.
We gaan hier zeker terug komen.