Ubica

Ganzenmarkt 24-26 3512 GE Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
missbee .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gelegenheid om gezellig samen te komen, we werden goed ontvangen en hebben met z'n 2-en goed en lekker gegeten, Prima service ook.
Grace L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mona R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten was erg lekker! Ik heb alleen het voorgerecht helemaal op gekregen, hoofd en na was net iets te veel. De brownies waren hemels!
Erg vriendelijke gastheer ook!
Alpha2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten en ik was aangenaam verrast. De bediening is vlot. Het eten is degelijk en soms verrassend. Mijn voorgerecht (carpacco) en hoofdgerecht (scholfilet) waren van goed niveau. Het dessert (witte chocolade met bosbessen) excellent. De huiswijn is aangenaam.
AngieB .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op een donderdagavond zijn wij bij Ubica wezen eten met een groep collega's. Wat hebben wij een leuke avond gehad!

Wij maakten gebruik van de ah-actie. Wij hoefden echter niet volgens een vastmenu te eten, en mochten a la carte bestellen. Het eten was ontzettend lekker. Er zijn bij het voor-, hoofd- en nagerecht diverse gerechten gekozen, en ik heb niemand horen klagen! Het was allemaal erg smaakvol. Persoonlijk vond ik de aardappels bij de scholfilet een beetje karig, maar gelukkig hadden wij voldoende friet bijbesteld.

Bij het toetje was er wel wat gedoe, één collega zat ontzettend vol en had echt geen plek meer voor een toetje. Zij vroeg vervolgens of zij een koffie kon krijgen i.p.v. een toetje. Dat kon wel, maar dan zouden wij één bon minder mogen inleveren en de volle prijs moeten betalen voor hetgeen zij had genuttigd. Dat vonden wij apart, immers is een koffie veel goedkoper dan een heel toetje. Wij hebben uiteindelijk een 'extra' toetje genomen, puur zodat de bonnen geldig waren.

Er heerst een ontzettend aangename sfeer bij Ubica. Het is gezellig ingericht en niet te rumoerig, maar ook niet te rustig. Het personeel is tevens erg vriendelijk en wel in voor een dolletje!

Zeker voor herhaling vatbaar!
Jasper R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed eten, snel geserveerd. De bediening was wel rommelig, drankjes gingen verkeerd, friet waren ze vergeten en ook kregen we geen uitleg over de AH deal. Verder een mooie wijnkaart, maar dan toch jammer dat een dure wijn veel te warm wordt geserveerd..
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig etentje gehad bij Ubica. Begrepen dat we van de kaart mochten bestellen en 29,50 korting kregen, bleek dat we dan wel echt drie gangen moesten bestellen. Toch maar een toetje gegeten terwijl we eigenlijk heel erg vol zaten, jammer dat koffie met een likeurtje niet als 'toetje telde' (was namelijk ongeveer even duur).
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Spontaan hier beland voor een diner. Mijn vrouw had later nog een eetafspraak met vrienden dus ik hier gegeten en zij iets kleins. Allemaal prima hier. Het eten was lekker en de bediening was zelfs uitstekend! Prettige sfeer en aangename inrichting.
E.j.vanderschilden1 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De tonijn als voorgerecht was heerlijk,daarna de diamanthandel ,prima stukje vlees ,de puree vond ik wat flauw van smaak.
Zeer aardig personeel en een zaak die met smaak is ingericht,ook niet onbelangrijk en in vele zaken een ondergeschoven kind zijn de mooie schone toiletten.
Alleen jammer dat de Ah actie niet elk 2 de menu gratis is maar €29.50 is van het voorgestelde menu.
Lioe-ting .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellig casual stekje, genoeg gasten op een dinsdag. Vlotte en attente maar niet opdringerige bediening. Heerlijke voorgerechten (plakjes gedroogde vijgen met geitenkaas resp. tonijn wasabi)! Hoofdgerecht duo van lam was echt geheel zonder 'zetmeel' gerecht en met heel weinig groenten, dus als je daaraan hecht moet je die wel erbij bestellen. Het lamsrackje was niet erg mals en mes nogal bot, lamsstoofpotje wel heerlijk gekruid. Dessert feestelijk opgemaakt. Wijn prijzig! Wel lekker... Met de AH restaurantactie trekken ze €30 van de rekening af, mits je 2x 3 gangen (a la carte of menu vd chef) bestelt.
MichielDekker .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst door een attente ober die ons alle ruimte gaf om rustig een keuze te maken. De kaart heeft voldoende maar beperkte keuze (al zou het voor een vegetarier wat lastiger zijn), maar dat vind ik juist fijn, dan weet je zeker dat je vers eten krijgt. De wijnkaart geeft wel veel keuze. Het eten werd snel genoeg maar niet gehaast uitgeserveerd. Al met al lekker gegeten met mijn vader die vanuit het buitenland op bezoek was.
Toos1959 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten.
En is zeker voor herhaling vatbaar
Ze doen mee aan AH restaurant actie.
En je kunt kiezen uit speciaal menu
Of a la carte bestellen.
Wij kozen voor het laatste.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben lekker gegeten; de kok verstaat z'n vak. De bediening was sympathiek en de ambiance prettig. We vonden het een prijzige kaart, maar door de IENS-actie - waar men bij het kiezen van de gerechten flexibel mee om ging - was het goed betaalbaar.
djoov .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De ontvangst was erg goed en vriendelijk. Gerenommeerd personeel toen wij binnen kwamen om 17:15 uur.
We waren als enige nog in het restaurant dus de gerechten stonden snel op tafel.
Echter was er om 18:00 uur wisseling van personeel en kregen studenten de kans zich te bewijzen. Dit was een level minder.
Het was een gebrek aan ervaring die ze de das om deed. Het was na 18:00 uur druk in het restaurant en daardoor vergaten ze nog weleens wat. Zonde.
Zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten en het blijft lastig om als niet ervarene het niveau van vast personeel te benaderen, zo niet onmogelijk.

Ik vond de service in zijn algemeenheid goed en het eten zeer goed. De inrichting was top! Mooi dat industriële.

Een hoop punten en liefde van mij voor jullie.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ruim opgezet restaurant in hartje centree. Beperkte kaart met smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De eerste indruk was toen we voor het restaurant waren, wat is het leeg! We wilde bijna ergens anders gaan eten maar toen bleek dat het restaurant achterin zat. We hadden biologische rode wijn, die was erg lekker! Voorgerechten carpaccio & ribeye waren prima maar het hoofdgerecht ging nergens over de salade was hetzelfde als het voorgerecht maar dan met meer sla en bij de pasta was geen truffel of parmazaan te verkennen. Zelfs met extra peper en zout niet opgegeten, jammer. Het toetje maakte daar in tegen veel goed! Wit choco taartje met bosvruchten, erg lekker! Bediening was aardig en lette goed op. Verder een prima avond gehad.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ik had verwacht dat het wat chiquer zou zijn maar het was erg informeel. Jassen werden niet aangenomen en we werden aangesproken met 'jongens'. Eten was niet bijzonder. Ik had pasta en die was lekker maar ook niet meer. Mijn vriend had vlees met (groente?)puree en hij kreeg het gevoel bij zijn moeder te eten. Bediening was prettig, snel en niet opdringerig. Stoelen zaten lekker en het restaurant is ruim opgezet.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
groot restaurant met toch een gemoedelijke sfeer. Prima middenklasse eten en een prima bediening, Kwam hier met de AH restaurantactie en ga hier absoluut nog een keer terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
bediening aanvankelijk om te huilen; Engelstalige kaart werd op onze tafel gelegd door een serveerster zonder enige uitleg ; geen contact mogelijk. Later door iemand anders goed hersteld; dat wel
Eten redelijk.. hoofdgerecht had smaak; andere twee gerechten eigenlijk nauwelijks.