Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, heel erg beleefd personeel en geweldige sfeer! Zeer interessante en zorgvuldig samengestelde menukaart, zeker waard! :)
Carline B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezellige locatie, met enthousiast personeel, goede wijnen, cava's en lekker eten voor een goede prijs.
We waren er met een groep vrienden voor een voorstelling in Theater Kikker en zeiden allemaal; "hier komen we nog een keer terug".
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Aangename informele maar correcte sfeer, goede bediening en ongecompliceerd lekker eten. Fijne plek in hartje Utrecht, ook voor een middagborrel erg geschikt.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Oud kraakpand is nu sfeervol restaurant en café. De gerechten zijn heerlijk van smaak. Goede kwaliteit. Fijne wijntjes per glas. Je moet je wel even door het café deel heen wurmen maar doordat het restaurant deel op een hoger niveau ligt heb je daar verder geen last van.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We zaten in de serre, helemaal achterin. Om ons heen zaten grote groepen. Omdat er in de ruimte helemaal niets van tapijten, gordijnen, etc aanwezig is klinkt het erg hol en is het met veel mensen onmogelijk om elkaar goed te verstaan.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Parkeren is even een ding maar als je er eenmaal bent: de gastvrijheid is geweldig, de keuze uit het menu evenzo... Wij hadden de clubsandwich en de Chardonnay: een aanrader!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten bij Ubica. De porties zijn groot, prijs/kwaliteit verhouding prima. Het was gezellig druk toen wij er waren, maar we hebben zeker niet lang hoeven wachten. Degene die ons bediende, sprak geen Nederlands maar dit is voor ons niet zo erg. Vooraf had ik de salade met paddenstoelen: lekker en grote hoeveelheid. Als hoofdgerecht de dorade met erwtjes puree: ook heerlijk zachte vis en voldoende bijgerechten. Als toetje deelden we het kaasplankje. Lekkere wijnen en leuke setting. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Jeffrey P. D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uitstekend.... Tzt zeker een keer herhalen!
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het is een gezellige plek om te eten, mooi warm ingericht en goed licht. Ook het eten zelf is goed. Lekkere saté in ons geval maar vorige keer nam iemand van ons gezelschap tournedos en die was ook prima. Heerlijke gekruide frietjes erbij. Ook de toetjes zijn lekker, hoewel beetje aan de prijs vind ik.
Bediening vond ik deze keer wat traag. Moesten lang wachten op de koffie terwijl de zaak voor tweederde leeg was. Verder vriendelijk. Prettige plek om terug te komen voor hapje of een biertje.
Sibo A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Sfeervol restaurant in het centrum van Utrecht. Gezellige entourage en goede sfeer. De bediening was attent en goed en het eten van een mooie kwaliteit. Echt een aanrader!
Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Ik was bij Ubica voor mijn promotie borrel (+/- 50-70 man) en diner (26 man). Alles was ontzettend goed georganiseerd waardoor ik een fantastische avond heb gehad. Ik zou deze locatie zeker aanraden voor andere evenementen (maar ook voor een gezellig avondje dineren of borrelen!)
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De mosterd met kruiden stond niet op kaart, wat voor verwarring zorgde bij het eten. Daarna gewone mostert gekregen die meer in de smaak viel. Service uitstekend
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten viel tegen. Het menu van 29,50 was een klein kaartje zonder keuzemogelijkheid.
David P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Onze wijn werd direct uitgeschonken zonder dar we deze hadden voorgeproefd. Bleek uiteindelijk ook verkeerde fles te zijn. Het eten was niet slecht, maar wel wat saai. Bij de Aziatisch gemarineerde zalm had ik wat meer smaakverrassing verwacht. Dit bleek niet veel meer dan wat kleine plakjes zalm met een gefrituurde garnaal. De ossenhaas medaillon stukjes kwamen zonder enige garnering en vielen daardoor wat tegen.
De gerechten mogen wat mij betreft wat spannender wil ik nogmaals terug komen.
De ruimte is sfeervol ingericht en personeel vriendelijk, maar tikje onkundig.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk genoten met zijn vieren. Lekker smaakvol eten en leuke bediening ;) we kregen zelfs een extra stukje brownie bij ons toetje dat we wilde delen met zijn vieren. Lekker sfeertje dus zeker aan te raden.
Vitanizio .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk en sfeervol ingericht restaurant. De bediening is gastvrij en prettig. De menu kaart heeft een ruime keuze in gerechten en heerlijk gegeten bij Ubica!
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel fijn restaurant. Goede bediening, waren erg vriendelijk. Lekker eten wat je in je eigen tempo kan laten komen.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed eten gezellige zaak altijd druk dus rumoerig top stoelen!
Kortom prima gelegenheid voor een gezellige avond niks mis mee!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De rekening klopte aan het eind niet. Er werden 2 flessen wijn gerekend terwijl er een gebruikt is. De rekening dus goed nakijken. Nu is een foutje snel gemaakt maar een sorry/excuses zou wel op zijn plaats geweest zijn. En daarna ook geen gedag/en 'nog een prettige avond' meer bij het vertrek is toch jammer. Het eten en de bediening vooraf en tijdens de maaltijd was overigens prima. Kortom een goed restaurant, mooie inrichting en sfeervol maar in ons geval wel met een aandachtspuntje.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles was prima, goede sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten.
Een opmerking, het hoofdgerecht, lamshaas, was veel te zout.