Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

Maria F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk genoten met zijn vieren. Lekker smaakvol eten en leuke bediening ;) we kregen zelfs een extra stukje brownie bij ons toetje dat we wilde delen met zijn vieren. Lekker sfeertje dus zeker aan te raden.
Vitanizio .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk en sfeervol ingericht restaurant. De bediening is gastvrij en prettig. De menu kaart heeft een ruime keuze in gerechten en heerlijk gegeten bij Ubica!
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel fijn restaurant. Goede bediening, waren erg vriendelijk. Lekker eten wat je in je eigen tempo kan laten komen.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed eten gezellige zaak altijd druk dus rumoerig top stoelen!
Kortom prima gelegenheid voor een gezellige avond niks mis mee!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De rekening klopte aan het eind niet. Er werden 2 flessen wijn gerekend terwijl er een gebruikt is. De rekening dus goed nakijken. Nu is een foutje snel gemaakt maar een sorry/excuses zou wel op zijn plaats geweest zijn. En daarna ook geen gedag/en 'nog een prettige avond' meer bij het vertrek is toch jammer. Het eten en de bediening vooraf en tijdens de maaltijd was overigens prima. Kortom een goed restaurant, mooie inrichting en sfeervol maar in ons geval wel met een aandachtspuntje.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Alles was prima, goede sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten.
Een opmerking, het hoofdgerecht, lamshaas, was veel te zout.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten bij Ubica is een feestje. Een goede plek voor eten met 2 (bij meer wat moeilijk elkaar te verstaan). Het is hier niet super de luxe (dat hoef je ook niet te verwachten bij de prijzen) maar wel echt goed verzorgd. Nooit lang hoeven wachten, spontane bediening en lekker eten. Ze letten ook goed op allergie/ intolerantie. Enige jammere was dat van het typisch lactosevrije toetje op de kaart (sorbetijs) de bijbehorende merengue blijkbaar wel melk bevatte. Dat hadden ze dus weggelaten. Op zich goed natuurlijk. Maar merengue kan je juist zo goed zonder melk maken! En dan zou je een 100% melkvrij toetje op de kaart hebben staan. Dus net een beetje een gemiste kans. Verder top!
Sascha M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Dat compenseerde de wachttijd (45 min tot hoofdgerecht) tot onze gerechten kwamen. Personeel was erg vriendelijk. Al met al wel een geslaagde avond!
Jaap N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima eten . Vlotte en aardige bediening . Kreeg optimale waar voor mijn AH-kortingskaart , we mochten alles van de kaart kiezen , wat later werd verrekend . Een aanrader .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Als je hier een biefstuk met friet bestelt, is dat prima te eten. Ga je vis bestellen, dan kun je beter elders gaan eten. Slibtongetjes smaken naar meel met melk. En de carpaccio van 3 vissoorten is bedekt met een dikke laag waterige geraspte koolrabi waardoor de vissmaak ook sterk verwaterd is.
Wil je voor een redelijke prijs friet met sate of biefstuk eten, zoek dan een gezellig eetcafe. Dan ben je goedkoop uit en heb je een toffe maaltijd. Verder een mooie locatie met aardige jongedames in de bediening!
Colin K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ubica is een super gezellig restaurant wat zich in het bruisende hartje van Utrecht bevind. Achter het oude stadhuis. sfeervol ingericht, goede bediening, mooie kaart. De gerechten waren afzonderlijk goed en leuk aangekleed. Vond het super goed en voor herhalingvatbaar. Met vriendelijke groet
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, aardig personeel.
Het wachten op het dessert duurde iets te lang en omdat het druk was, we konden niet meteen aan tafel, terwijl we wel een tijd afspraken.
Vega-essie .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vega voorgerecht courgette taartje was erg lekker. Vega lasagne had wat meer groenten en wat minder bechamelsaus (oid) mogen bevatten. Met AH bon gegeten, keuze uit alle gerechten.
F O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sfeer, uitstraling, inrichting en eten was uitstekend. Prima bediening. ga zeker eens terug. Alleen vergaten ze de korting van AH in mindering te brengen op de rekening. maar werd direct gecorrigeerd. Top restaurant.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geen commentaar dit keer.
Bediening, eten en uitleg met betrekking tot de AH-restaurant actie was goed en duidelijk.
Gezellige sfeer.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten bij Ubica, met de AH actie. Op het voor en hoofdgerecht was niets aan te merken, gewoon goed. Het nagerecht ging even mis, daar kreeg mijn disgenote iets anders dan er besteld was, maar dat werd snel verholpen met de nodige excuses. De prijs van de (betere) wijnen was relatief hoog voor de hoeveelheid die in het glas geschonken werd.
Aan het begin van de avond nog rustig, later konden we elkaar moeilijker verstaan.
ddeb .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening, tempo mocht wel iets hoger maar toch een super avond gehad. Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
we hadden als vooraf de zalm, was erg lekker, als hoofdgerecht hadden we de sate, lekkere kip, ik vond alleen de kroepoek niet zo lekker, als dessert hadden we lekkernijen, die waren allemaal even lekker
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten en iedere keer weer super lekker gegeten.
Bediening was ook zeer goed vriendelijk, ook de kennis van de wijnen was goed te merken bij het personeel de best passende wijnen bij de de gerechten!

De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed gewoon goed eten voor een passende prijs zoals het hoort!
PaulienUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad met 7 vrienden samen om een verjaardag te vieren. De gerechten zien er mooi uit en zijn niet alledaags. Daardoor voelt het echt feestelijk. Personeel is vriendelijk. We wilden flessen wit en rode wijn bestellen en geen moeite om even een paar verschillende te laten proeven.
Wij hadden nog de laatste AH vouchers liggen. Wat fijn is bij Ubica dat je gewoon a la carte van het menu mag kiezen en een vaste korting krijgt. Wil je precies 2=1, dan kun je van het Chefs menu kiezen. Wij vinden het prettig dat we de keuze hebben. We komen terug!!