Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

.......................................................................................................................................................
Bij Ubica heb je de keuze tussen 3-gangen Chef's Menu (€29,50 pp) of 3-gangen a-la-carte menu
Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

LET OP: het is niet mogelijk te reserveren op het terras!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

Marian K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het is een heel gezellige locatie, heerlijk gegeten en leuke bediening.
We gaan gegarandeerd nog eens terug.
Jettie S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vriendelijk ontvangst en aandacht tijdens de maaltijd. Voorgerecht was het tussendoortje van het chef menu, lekkere gamba's maar erg weinig. Twee gamba's is net de smaak geproefd en dan is het al op. Hoofdgerecht vond ik het slechts, beetje rode kool op bord had weinig smaak. Er werd geen aparte groente of salade gereserveerd. Hertenbiefstukje was taai/smaakloos en we hadden ook geen goed snijmes erbij. Nagerecht was lekker en ook de witte huiswijn was voortreffelijk. Gezien de prijs/ kwaliteit verhouding (zonder korting) is het vrij duur voor wat je krijgt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ubica is een leuke zaak als je er van houdt. Mijn ouders zouden gezegd hebben: het wordt tijd dat ze deze tent gaan verbouwen, maar wij vinden afgebikte wanden wel wat hebben. Bovendien is de akoestiek prettig. We konden elkaar goed verstaan. En het belangrijkste: het eten is goed! We waren met z'n negenen en iedereen was tevreden. Gemiddels cijfer: dikke 8 richting 9. Ook de bediening was vlot en acuraat, en het tafelwater werd zonder daarom te vragen bijgevuld; sterk pluspunt. Ubica is een zaak om vaker te komen eten.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Fijne avond gehad bij Ubica. Restaurant bevind zich in een prachtig pand midden in Utrecht.
Wij aten het chef's choice 3 menu. Met lekkere herfst gerechten.
Bediening was attent en vriendelijk
We komen zeker nog een keer!
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Plezierig restaurant en heerlijk gegeten. Bediening uiterst vriendelijk
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima gegeten, heerlijke gerechten. Ambiance is ook gezellig, alleen de combinatie restaurant en kroeg vind ik wat lastig. Het was af en toe erg rumoerig waardoor ik mijn tafelgenoten amper kon verstaan. Maar de sfeer is gezellig, leuke aankleding, vriendelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Geweldig stadscafe, Bourgondische klasse met “poten in de klei”
Sebastiaan J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Erg mooie zaak. Kom er dan ook graag. Daarnaast lekkere speciaalbieren en klassieke Franse keuken. Waarbij ook ruimte is voor wat minder gangbare gerechten. Bediening was niet super snel, maar was ok. Eten erg lekker, en veel aandacht voor mooie opmaak van de borden
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellige sfeer en een feestje op het bord.
Antonius K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht bleek voor mij toch iets teveel van het goede. Informele sfeer,bediening erg vriendelijk, gerechten zagen er mooi uit, wijn erg lekker. Een plek om zéker terug te komen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
In de binnenstad van Utrecht heerlijk gegeten ! Eten was fantastisch! Bediening was zeer vriendelijk en attent.
Ik ga hier zeker naar terug! Het was heerlijk!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De gerechten worden mooi opgemaakt opgediend, daar is duidelijk aandacht aan besteed.
Het bospadddenstoelentaartje had iets minder koud mogen zijn, dan was de smaak nog iets beter tot zijn recht gekomen. Het hoofdgerecht was smakelijk en lekker mals.
Bij het chocolademousse dessert was het jammer dat de hoeveelheid mousse niet zo heel groot was. En de yoghurt schuim was voor ons net wat te zuur naast het ijs en de chocoladesmaak. Maar dat is uiteraard persoonlijk.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zeer vriendelijk geholpen. Jammer dat het chef's menu alleen uit mosselen bestond waardoor we een andere ( en dus duurdere) keuze moesten maken.
Koon A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima avond gehad! Voorafje paddenstoelentaartje was te koud maar alles perfect!
Chantal U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgediend ,gezellig zitten, opnemen duurde soms ietwat lang maar stond wel snel op tafel.
Echt aan te bevelen.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ober Aurelio is een beleving op zich, wat een enthousiasme en energie!
Het eten is heerlijk, mooi opgemaakt en precies goed van proportie.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De bediening maakte af en toe opmerkingen die een beetje flauw waren. Tegenwoordig is het best normaal om vegetariër te zijn. We zijn in Utrecht, niet in Twente.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Was lekker, goede bediening ook. Wel jammer dat er niet van tevoren was gecommuniceerd dat er een vast bedrag van de rekening werd gehaald ipv gewoon de helft.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super leuke avond gehad bij Ubica. We hebben hier al meerdere keren gegeten. Heerlijk eten, fijne bediening en mooie inrichting. Er hangt altijd een leuke en relaxte sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie porties en smaakvol eten. Complimenten voor David die de zaak uitstekend runt en service hoog in het vaandel heeft staan. Wij komen zeker terug.
Aliek S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg leuk restaurant met goeie bediening. Héérlijk gegeten. Komen zeker een keer terug!