Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

.......................................................................................................................................................
Bij Ubica heb je de keuze tussen 3-gangen Chef's Menu (€29,50 pp) of 3-gangen a-la-carte menu
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Ubica

Genieten in hartje Utrecht

In het gezellige centrum van de Domstad, gelegen aan de Ganzenmarkt, vind je restaurant Ubica. Een tijdje boden de monumentale panden onderdak aan krakers, maar inmiddels is dit de plek waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een goed glas wijn. Schuif gezellig aan met vrienden of familie en sluit een dagje in deze sfeervolle stad in stijl af!

LET OP: het is niet mogelijk te reserveren op het terras!

Meer informatie over restaurant Ubica

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ubica

Steeks S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Chiejoung P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voorgerecht: sashimi van zalm - lekker met de speciale dressing
Hoofdgerecht: kalfsribeye (medium) - lekker mals maar was in sommige delen te rauw.
Desert: brownie - echt super, aanrader.
Drinken: Ubica Weissner: lekker fris-zoet witbier.
Vrolijke vriendelijke bediening.
Nicohen H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gezellige goede sfeer, leuke inrichting, lekker gegeten, fijne bediening!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker eten en sfeervolle inrichting. Uitserveren van de gang duurde wel erg lang en bij het dessert waren ze al vergeten dat er een persoon met lactose intolerantie bij was. Beetje jammer.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Echt een aanrader!
Lidy W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, contact met het personeel was prima.
Enige nadeel was dat het terras enorm vol stond, echt te dicht op elkaar naar onze mening.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk weer, leuk terras, gezellige en zeer goede bediening, lekker eten, goed verzorgd. Zouden wat meer groenten bij mogen, maar dat is echt het enige. Verder niets dan lof.
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben met een zakelijk "private dinner" in de wijnkelder gegeten. Een mooie ruimte waar we samen met vele culturen hebben genoten van het lekker eten, de goede service en waar we ook zelf hebben gezorgd voor een leuke entertainer. De bediening speelde goed in op de alle 19 gasten met verschillende culturen en verwachtingen. Zou er zeker weer eens terug gaan, mochten we weer eens in Utrecht zijn.
Audrey V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
wij reserveren altijd de wijnkelder omdat we daar gezellig privé met ons groepje kunnen dineren èn lachen zonder dat anderen last van ons hebben of andersom.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
doei
D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne setting. Van de man in de bediening werd ik erg vrolijk. Het eten werd in een prima tempo geserveerd. Een aanrader!
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Behulpzaam en vriendelijk personeel, straalde plezier uit in het werk. Eten was prima
T H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Sympatieke bediening. Eten was iets te zout voor mij, maar stond het genieten niet in de weg. Lekker glas Viognier en prima terras.
hans A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Nadat we eerste de nodige bedrijfs informatie hadden besproken in de wijnkelder, hebben nog lekker na kunnen borrelen in het cafe.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een leuke en grote accomodatie...gezellig buitenterras. Ik had het voorgerecht carpaccio van gedroogde vijgen en vond het wat kastig om de vijfen van het bird te krijgen. Kon wat smeuïger ????. Rest was overheerlijk...
De wijnadviezen/keuzes vonden we erg goed...????????
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima gegeten. Fijne plek.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Mooi ingericht restaurant waar je in het aparte bar gedeelte een drankje kunt doen voordat je gaat eten. Goede variatie in de menukaart. De gerechten worden zeer mooi opgediend.
Emilie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een super afstudeerdiner gehad in de wijnkelder van ubica. Een hele gezellige aparte ruimte voor een private dinner. Service was top!
L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Erg leuke plek om gezellig een hapje te eten! Eten was ook erg lekker. Service was wat teleurstellend, onze ober was zeer opdringerig waardoor we ons wat opgejaagd voelde. Daarnaast was een meisje achter de bar ook zeer chagrijnig en onvriendelijk. Dat was jammer. Verder een erg leuke avond gehad.