U6

Meer informatie over restaurant U6

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Heb er gegeten met een Groupon die ik had laten verlopen. De Chileense eigenaresse (denk ik) was zo aardig dat ze hier geen probleem van maakte en we alsnog gebruik konden maken van het driegangen menu. Erg vriendelijke bediening, werden snel geholpen en prima gerechten voor een prima prijs (ook zonder Groupon).
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Hier geluncht en alles smaakte heerlijk en de service was top. Zowel de soep, broodje als maaltijdsalade waren vers bereidt. Aanwinst voor de Utrechtsestraat en Rembrandtplein. Je kan hier ook voor diner terecht.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Via groupon hier gaan lunchen. We hadden niet gereserveerd (hoewel er stond dat dat wel verplicht was) maar konden toch terecht. We kregen een twee gangen lunch, bestaande uit tomaten soep die in een flinke kom geserveerd werd. En als tweede gang een broodje van de kaart. Ruime keuze uit broodjes, die allemaal ruim belegd waren. We hebben de club sandwich kip genomen, een broodje carpaccio en een broodje pikante kip. Allemaal zeer lekker. De gastvrouw was heel aardig, het is een gezellige lunch room waar je boven of beneden kan zitten. Enig minpuntje was dat je er niet kon pinnen, maar aan de overkant zit een pinautomaat.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Het restaurant biedt tegen een aantrekkelijke grouponprijs gerechten die nog net iets te kort komen. De zalmtartaar in bladerdeeg was aardig maar niet verrassend. Het korstje was lekker knapperig maar iets te flauw. De varkenshaas werd geserveerd met een smakelijke saus maar was te gaar en bescheiden van omvang. De paprikasoep was zeer de moeite waard.De inrichting is modern en strak maar toch gezellig Het personeel is spontaan en erg vriendelijk. Daardoor is het restaurant een aanrader.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Moderne strakke zaak met uiterst prettige bediening door de eigenaresse.
Hier gegeten met een bon van Groupon
Als voorgerecht hadden we een paprikasoep met fetta,lekker romig.Als hoofdgerechteen ribeye die we wel eens beter hebben gehad.En een stukje cheesecake als dessert.
Alles bij elkaar qua prijs kwaliteit een prima restaurant.
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Op 12 juni hebben wij hier met een groep van 10 personen geluncht. Het was een klein feestje! De eigenaresse kwam ons pesoonlijk begroeten en deed een lunchvoorstel. Ons gezelschap wilde echter van de kaart bestellen en natuurlijk iedereen verschillend. Dit was, ondanks de drukte in de zaak, geen enkel probleem. De gerechten kwamen vlot en alles was heerlijk. Vooral de salades waren flink en goed op smaak. Ik had vooraf een tomatensoep die erg smaakvol was en beslist zelf gemaakt was. Mijn hoodfgerecht, dorade met spek was als een bonbon zo lekker. Deze zaak is een prima aanwinst voor de Utrechtsestraat!
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Dit is echt een lekker Eetcafe om te lunchen en ook s' avonds een gezonde goede maaltijd te eten. De eigenaresse is ook erg vriendelijk. Gewoon top tentje.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Hier gegeten met een Groupondeal. We hebben boven aan de grote tafel gezeten. Het restaurant is strak, maar gezellig ingericht. De bediening is uiterst vriendelijk.
Bij binnenkomst krijg je meteen lekker bruinbrood met olijfolie. Het voorgerecht was zalmtartaar in bladerdeeg. Het bladerdeeg was niet knapperig genoeg. De rode ui die bij de sla kwam was erg scherp. Het hoofdgerecht was stukjes varkenshaas in een wat waterige saus met paprika en drie aardappelwedges. Het smaakte wel, maar doordat het op koude borden was geserveerd, was het eten al koud voordat we er aan begonnen. Jammer! Het nagerecht rabarber aardbeien crumble was een beetje droog. Een bolletje ijs had wonderen gedaan.
We hebben een gezellige avond gehad, maar de kwaliteit van het eten vonden we matig.
Enny V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Via Groupon hier terecht gekomen. Zeer aardige bediening, maakt tijd voor een praatje. Eten is oke, gewoon wat je mag verwachten voor deze prijs (3 gangen 22,50). Zalmvoorgerecht viel echter erg tegen (geen smaak). Quiche was daarentegen lekker. De ambiance is vrij neutraal, maar veel wordt goedgemaakt door de aardige medewerkers. Een aanrader als je voor weinig geld in het centrum van A'dam snel een hapje wilt eten. Is niet geschikt voor een langdurig diner.
Shirley50 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Bij U6 gegeten met een voucher. Het was vrij rustig op een vrijdag avond. Als voorafje kregen we warm brood met olijfolie en roomboter. Prima, niets mis mee. (Tip: zou wel fijn zijn om een mesje te krijgen om de boter te smeren). Als voorgerecht een aspergesoep, wel op smaak maar mag wel wat romiger. En toen was het tijd voor het hoofdgerecht.. Nou, wat een misser! Vis was droog en smaakloos. Mijn tafelgenoot had de varkenshaas. Hadden een lekker stuk vlees verwacht, maar niets is minder waar. De blokjes varkenshaas (welgeteld 5 kleine stukjes) dreven samen met wat paprika en champignons in een laag saus. Jammer. Nagerecht een brownie met nootjes. Niet bijzonder en wat aan de droge kant. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.
Mpere3 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
We hebben met zijn 3-en gegeten bij U6, heerlijk gegeten, eerlijke producten, goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening professioneel, en zeer aardig. De Chileense eigenaresse super attent, alles werd goed uitgelegd. De ambiance is schoon, netjes en modern. Een zeer goede toevoeging aan de restaurants in Amsterdam.
Sevdagundelik .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Hier wezen eten met een groupon-deal. Ik was best verrast, voor zo'n prijs verwacht je vaak niet veel…We hebben eerst de rolletjes met ham-mousse en bladerdeeg met zalm gegeten. Allebei heel lekker, bladerdeeg heel krokant! erna heb ik de pittige lamsworst gegeten en mn vriend de varkenshaas, allebei goed op smaak.. Als dessert heb ik de crème brulee gegeten, deze had een lekkere structuur en was ook de lekkerste die ik de laatste tijd heb gegeten.. De bediening was ook alleraardigst, voelden ons heel erg op onze gemak bij ze! Zeker een aanrader!
Lonneke Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Voor het eerst gegeten bij U6 en ik durf met zekerheid te zeggen dat ze hier de beste hamburger van Amsterdam serveren! Ik kom zeker terug!
Pjantie .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Dit is het slechtste restaurant waar ik heb gegeten in Amsterdam. Ga hier dus niet heen.
Wat heb ik bij u6 gegeten ? Vooraf brood met paprikasoep; de paprikasoep was nog best oke. Het brood werd geserveerd met mini pakjes roomboter i.p.v de boter netjes op een schaaltje.
Dan het hoofdgerecht, rode poon met tagliatelle en tomatensaus. De vis had geen smaak en leek haast uit de diepvries te komen en de pasta was te lang gekookt. De tomaten was nog redelijk maar zou wellicht beter passen bij een ander gerecht.
Het toetje bestond uit een drinkglas vol met mascarpone, caramelsaus en een ander soort room bovenop. Room en suiker dus. Een oppervlakkig zoete en romige smaak en erg smakeloos dus. Het had al enorm geholpen als er een fris fruitje of iets dergelijks bij zat.
Dan de bediening, welke bij elke komst van een nieuw voorwerp schreeuwde wie dit nog nodig had. Ik ben gewend dat de bediening kijkt wie iets nodig heeft en dan zelf besluit het te brengen. Wie wil er nog een mes ! wijn! bier !? lepel voor de soep !? Ja natuurlijk wil ik een lepel voor de soep. En na het toetje presenteerde de serveerster ons wel een goede eXpresso.
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Bij binnenkomst werd ik heel hartelijk ontvangen door enthousiast en vrolijk personeel. Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten, een 3 gangen menu voor een vrij goedkope prijs, maar het eten was boven mijn verwachting lekker. Vegetarische quiche is echt een aanrader. De inrichting lijkt beneden klein, maar boven is er nog genoeg ruimte. De grote tafel boven is een absolute aanrader voor een groep en de lamp in de zaak een eyecather. Ik ga hier zeker snel weer eten!
Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Ik heb hier met een groep van 16 mijn verjaardag gevierd, we hadden een 3 gangen menu waar je uit vis of vlees kon kiezen. Het eten was heerlijk de bediening top, we voelde ons helemaal op ons gemak en werden door het hele personeel zo lief behandeld. Zeker een aanrader om met een groep een super gezellige avond te beleven.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het leek een klein restaurant, maar boven was er ook voldoende plek. We hebben een heerlijk 3-gangendiner gegeten. Verrassend lekker voor een goeie prijs: 22 euri. Voorgerecht: crostini's met geitekaas, vijgencompote en appel. Hoofdgerecht was een smakelijk gebakken nijlbaars met thijm, uitjes, kappertjes, gefrituurde aardappelschijfjes en pompoen. Als toetje een chocolademoestaart of flensjes met ijs en aardbeienjam. Het was allemaal vers, ook de flensjes, niets geen magnetronvoedsel. Leuke bediening. Enig minpuntje was dat de ober ons vergat de karaf kraanwater te brengen, maar hij maakte het weer goed door later uit zichzelf een 2e karaf te brengen. En wat zo prettig was: geen betaling voor het water en dat is in Amsterdam wel eens anders. Wonderlijk dat er zo weinig mensen aanwezig waren. De kokkin verdient beter.
Joschuur .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
heerlijk gegeten hier van de week, de 3-gangen menu was heerlijk, ik had de vis van de dag en mijn partner de vegetarische optie. Prijs kwaliteit prima in verhouding, de bediening is aardig en zaak ziet er goed uit .
Hmoelee .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Nieuw restaurant, attente vriendelijke bediening.
KLeine kaart ideaal voor "snelle"maaltijd alvorens bioscoop of theater bezoek.
Heerlijke tournado gegeten voor een hele scherpe prijs. Leuk opgemaakt met verse wok groenten. Kortom een aanrader!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
We kwamen voor een soepje en een salade nicoise. Heerlijk gegeten voor een redelijk goede prijs en de gastvrouw was uiterst aardig. Kom hier zeker terug om de rest van de kaart te proberen!