Tzong Don

Maandag t/m Zondag

• Airconditioning , Catering
Herman91 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hier voor de eerste keer gegeten. Is ons heel goed bevallen. Alles ziet er heel verzorgd uit en we hebben heerlijk gegeten. Verder ook heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooie zaak, was wel rustig voor een vrijdag avond. De hoeveelheid soorten wok gerechten waren niet erg groot, maar wel heel lekker van smaak. Kortom héérlijk gegeten, aanrader!
Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik heb dit keer afgehaald. Ze bieden sinds kort sushi aan op de afhaalkaart. Je krijgt 8 st voor €7,50 helaas mag je niks zelf kiezen en krijg je de indruk dat het niet vers is. Wel mooi verpakt en smaakt goed. Ander gerecht:Garnalen lijken in het zelfde olie en te dikke deeg gebakken te zijn als pisang goreng. De medewerker spreekt slecht nl en na betalen wijst ze wat ik mee moet nemen. Prijsverschil voor mi fang ipv gewone bami/nasi is erg hoog, maar smaakt lekker. Verder doen ze niet moeilijk als je iets niet in een bepaald gerecht wilt en mag je iets anders kiezen zonder bijbetaling. Ze weten klanten ondanks drukte snel te helpen en de afhaalhoek is mooi ingericht.
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Vriendelijke ontvangst en direct een drankje en uitleg bij het wokken. De keuze mogelijkheid is beperkt, maar bij de bakplaat is ook nog van alles te bestellen, dus geen klagen. We beginnen met sushi, die redelijk smaken.Jammer dat de ingelegde gember niet aanwezig is. Verder met wokken .De sauzen zijn flauw en missen smaak. De aangegeven typering wordt alleen behaald bij de schezuan en tausi,scherp. De andere smaken bijna nergens naar. Wat zonde en onnodig! Op de bakplaat krijgt alles een zelfde portie knoflook en prei. Vis, garnalen, biefstuk, mosselen...zodat het allemaal hetzelfde smaakt. In de loop van de avond ziet het buffet , met nasi, bami ,mihoen en een paar gerechten,er onsmakelijk uit. Warmhoud bakken die bijna leeg zijn en niet worden bijgevuld. Als dessert is er ijs en koffie of thee. De bijbehorende plakjes cake laten we liggen omdat het er niet meer uitziet. Bediening is attent en zorgt ervoor dat lege borden en glazen direct worden weggehaald. Het is druk, maar er is voldoende personeel aanwezig. Voor ons maakt het wok gedeelte en het buffet een onverzorgde indruk. Alleen bij het rauwe vlees staan een paar scheve kaartjes met daarop wat het is, voor de rest moet je het maar raden. Voorzover het kan bij een wok restaurant, is het niet onaardig ingericht. A la carte kun je hier misschien lekker eten, maar bij de wok afdeling zien ze ons niet meer! Zonde en een gemiste kans!
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
In het dorp heeft het restaurant een goede naam. We werden vriendelijk ontvangen door jonge dame die ons uitlegde wat wokken was. Erg leuk en alles vers en waar je trek in hebt vis, vlees, gevogelte, vega en een super prijskwaliteit verhouding voor €18,95 dus erg leuk voor het gezin.
Elske123 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
We eten hier vrij regelmatig. Heb de indruk dat het iets achteruit gaat. De nasi en bami zijn niet lekker op smaak(Weinig groente). Ook heb ik het idee dat er iets minder in de pannetjes zit. Personeel is vriendelijk. . ook hebben we wel eens in het wok gedeelte gegeten. Dat is vrij goed. Er zou wel iets meer keus kunnen zijn. We halen ook regelmatig op. Dat is van te voren bereid.(Gaat heel snel) Vind het jammer. Wacht liever wat langer, en dat het dan lekker is,.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
menu gehaald. menu van de maand. Mij viel de kwaliteit tegen. Er was niet veel smaak en ik kreeg de indruk, dat het min of meer klaar stond. Werd heel snel geleverd. Heb hier wel vaker gegeten en het was steeds goed. Deze keer niet. Was ook nog al wat prijzig.
De bediening is prima, er is aardig personeel..
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Wij hebben hier met ons gezin "gewokt"" en ""geplaat"".
Het restaurant is groot en mist net de goede sfeer qua inrichting/ te standaard.
De verse wok producten zijn goed en worden goed bereid door professionele koks. De producten in het buffet (warm houd bakken)zijn niet lekker en veel te gaar. De nasi en bami is smaakloos (rijst/mie met doperwten).
De bediening is een aandachtspunt, er loopt een Chinese vrouw die er niet echt veel zin in heeft (meerdere malen op verschillende data geconstateerd).
Kortom: uitdaging management, dit kan absoluut beter.
Sanh .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Ondanks dat het restaurant net was gesloten (21.20), werd de deur toch geopenend en werden we vriendelijk ontvangen. Ze deden echt moeite en maakte toch nog sfeer voor ons (ondanks dat de zaak al gesloten was); ze staken de kaarsjes weer aan en de muziek weer aan. We kregen alle tijd en konden rustig aan doen. Een vriendelijk ontvangst dus. Het eten was heel smakelijk en echt heel goed is. Wij zouden dit mensen zeker aanraden.