Tzong Don

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Tzong Don

Jacob W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
gisteren a la carte gegeten bij Tzong Don. stukken beter dan de gemiddelde "Chinees". Bij Tzong don eet je orientaals met een touch of fine dinning. Erg lekker gegeten!!
j P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
hebben hier gewokt. lekker gegeten. niwt overdreven veel keus maar wat er was goed! bediening ook prima. wij hebben een prima avond gehad.
herman91 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hier voor de eerste keer gegeten. Is ons heel goed bevallen. Alles ziet er heel verzorgd uit en we hebben heerlijk gegeten. Verder ook heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooie zaak, was wel rustig voor een vrijdag avond. De hoeveelheid soorten wok gerechten waren niet erg groot, maar wel heel lekker van smaak. Kortom héérlijk gegeten, aanrader!
cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik heb dit keer afgehaald. Ze bieden sinds kort sushi aan op de afhaalkaart. Je krijgt 8 st voor €7,50 helaas mag je niks zelf kiezen en krijg je de indruk dat het niet vers is. Wel mooi verpakt en smaakt goed. Ander gerecht:Garnalen lijken in het zelfde olie en te dikke deeg gebakken te zijn als pisang goreng. De medewerker spreekt slecht nl en na betalen wijst ze wat ik mee moet nemen. Prijsverschil voor mi fang ipv gewone bami/nasi is erg hoog, maar smaakt lekker. Verder doen ze niet moeilijk als je iets niet in een bepaald gerecht wilt en mag je iets anders kiezen zonder bijbetaling. Ze weten klanten ondanks drukte snel te helpen en de afhaalhoek is mooi ingericht.
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
In het dorp heeft het restaurant een goede naam. We werden vriendelijk ontvangen door jonge dame die ons uitlegde wat wokken was. Erg leuk en alles vers en waar je trek in hebt vis, vlees, gevogelte, vega en een super prijskwaliteit verhouding voor €18,95 dus erg leuk voor het gezin.
elske123 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
We eten hier vrij regelmatig. Heb de indruk dat het iets achteruit gaat. De nasi en bami zijn niet lekker op smaak(Weinig groente). Ook heb ik het idee dat er iets minder in de pannetjes zit. Personeel is vriendelijk. . ook hebben we wel eens in het wok gedeelte gegeten. Dat is vrij goed. Er zou wel iets meer keus kunnen zijn. We halen ook regelmatig op. Dat is van te voren bereid.(Gaat heel snel) Vind het jammer. Wacht liever wat langer, en dat het dan lekker is,.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
menu gehaald. menu van de maand. Mij viel de kwaliteit tegen. Er was niet veel smaak en ik kreeg de indruk, dat het min of meer klaar stond. Werd heel snel geleverd. Heb hier wel vaker gegeten en het was steeds goed. Deze keer niet. Was ook nog al wat prijzig.
De bediening is prima, er is aardig personeel..
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Wij hebben hier met ons gezin "gewokt"" en ""geplaat"".
Het restaurant is groot en mist net de goede sfeer qua inrichting/ te standaard.
De verse wok producten zijn goed en worden goed bereid door professionele koks. De producten in het buffet (warm houd bakken)zijn niet lekker en veel te gaar. De nasi en bami is smaakloos (rijst/mie met doperwten).
De bediening is een aandachtspunt, er loopt een Chinese vrouw die er niet echt veel zin in heeft (meerdere malen op verschillende data geconstateerd).
Kortom: uitdaging management, dit kan absoluut beter.
Sanh .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Ondanks dat het restaurant net was gesloten (21.20), werd de deur toch geopenend en werden we vriendelijk ontvangen. Ze deden echt moeite en maakte toch nog sfeer voor ons (ondanks dat de zaak al gesloten was); ze staken de kaarsjes weer aan en de muziek weer aan. We kregen alle tijd en konden rustig aan doen. Een vriendelijk ontvangst dus. Het eten was heel smakelijk en echt heel goed is. Wij zouden dit mensen zeker aanraden.