Tzong Don

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
7,1
Maddyberg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Buitengewoon goede chinese keuken met hele mooie originele recepten, vooral de peking eend was almost perfect. Goede en enthousiaste bediening alleen jammer dat de zaak vaak helemaal leeg is (iedereen staat bij afhalen).
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vanavond hebben wij sinds enige tijd weer in het restaurant Tzong
Don gegeten. Wij hebben voor het Szechuaneese menu gekozen. Dit menu begint met licht gekruide gamba's op een bedje van salade. Een heerlijke krokante start. Vervolgens krijg je een lekker gekruide zwarte groentesoep. Daarna Zeewolf wederom weer in een lekkere saus. Als hoofdgerecht ossenhaas en varkensvlees met een super lekkere saus en knapperige groente. Alles is perfect bereid. Heerlijke verse producten en de porties zijn voldoende. De koffie gepresenteerd met een mooi servies met lekkere chocolaatjes. klasse!. Wij geven bijna nooit een 10 voor het eten maar het menu klopt aan alle kanten, en we hebben enorm genoten. De bediening is ook fantastisch. Al met al zeer de moeite waard. Voor ons is dit een blijvertje. Prijs was zeer redelijk voor dit culinaire hoogtepunt.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Twee rijsttafels besteld , heerlijke chinees en indisch eten met geweldige smaken! Porties zijn niet geweldig groot maar dat wordt gecompenseerd door misschien wel de beste rijsttafel die ik ooit op heb. GROOT minpuntje is dat ze niet bezorgen.

Martin T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Met een collega uit Frankrijk gegeten, en ik moet zeggen boven verwachting. Een redelijke Chinese inrichting komt je tegemoet als je de zaak binnenkomt. De menu kaart laat mooie menu's zien en wij bestelde de Surf en Turf. Dit bleek een schot in de roos echt hele lekkere gerechten stuk voor stuk en zeker niet met de doorsnee smaak van een Chinees restaurant. Ik ga binnenkort zeker een keer terug met mijn vrouw en wil daar best 75 km voor rijden, al met al een goed restaurant.
ps zeer vriendelijke bediening :)
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Het eten was heerlijk en met zorg gepresenteerd. We eten hier al jaren en dit is verreweg de beste chinees in Vught. De service is vriendelijk en attentive. De Tzong Don seafood special is het beste!
Reyhana .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Na een tip van vrienden met kleine kinderen deze Chinees bezocht. De soep en saté voor de jongens waren goed. Onze gerechten waren erg lekker. Het vlees was mals en de saus heerlijk. De gerechten die deze chinees aanbiedt zijn net even anders dan je van een chinees restaurant gewend bent. Het personeel is vriendelijk. Een bezoek is meer dan de moeite waard
PLut0 V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
met twee vrienden hier gegeten, met z'n tweeen het pekingeend menu, prima eten. Andere persoon had verschillende kleine hapjes, dim sum. ook prima.
Erg vervelend, bij het afrekenen met creditcard werd ongevraagd € 11,00 Fooi afgeschreven op een totale rekening van € 140,00!! Na protest wel teruggekregen, maar dit vind ik niet normaal.
Ik wil graag zelf bepalen of en hoeveel fooi ik geef....