Twizst

De Kronkels 12a 3752 Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 25€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Twizst

Een lekkere plek om bij te komen. In dit grand café kun je uitblazen na een intensieve of ontspannende activiteit. Lekker knus bij de openhaard, je handen warmen met een royale kop cappuccino. Geniet van de kleine dingen is het motto hier en dat kan met een goed verzorgde lunch. Uitgebreider kan ook! Naborrelen, je laten verwennen met een diner of gewoon eindeloos genieten aan de bar. Probeer de gerechten op de uitgebreide menukaart en geniet….van de kleine dingen in het leven.

Meer informatie over restaurant Twizst

Maandag t/m zaterdag 08.30 uur - 22.30 uur
    Zondag gesloten

Keuken open:
    12.00 uur - 15.00 uur
    17.00 uur - 21.30 uur

In de maanden juli en augustus (uitgezonderd 14-19 aug: Twizst Beach Festival) is de keuken gesloten voor lunch

Uitmuntend
    9,1
    9,3

Jouw recensie over het restaurant Twizst

Ria J.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Mathilde C. M.
    • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
    Lekkere gerechten, vriendelijk bedienend personeel, gezellige sfeer en inrichting. Onze groep (11p) heeft genoten. Voor herhaling vatbaar.
    m S.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
    Heidi V.
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
    Met de AH actie wezen lunchen. De lunch werd geserveerd op een etagère zag er leuk uit. Wij hebben heerlijk gegeten en zeker een aanrader.
    t.wagenaar .
    • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
    we hebben genoten van een heerlijke uitgebreide lunch, in een gezellige omgeving.
    We werden gastvrij onthaald en een vlotte bediening!
    Hester R.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Zeer gezellige avond gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Om terug te gaan bij Twizst.
    Gaan zeker ook een keer lunchen. Lunch kaart ziet er aantrekkelijk uit.
    Eja K.
    • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
    Heerlijk gegeten. Met leuke en lekkere gerechten. Vriendelijk en attent personeel. Een fijne locatie. Voor herhaling vatbaar.
    Ineke G.
    • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
    Hartelijk ontvangst, sfeer is goed,vlotte bediening. Het restaurant is een onderdeel van een sportcomplex, maar dat houdt niet tegen om daar te gaan eten. Volop parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken.
    Charles V.
    • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
    Na een enthousiaste, hartelijke ontvangst door de gastvrouw hebben we een plezierige en gezellige avond doorgebracht bij Twizst.
    Het eten was goed verzorgd met oog voor detail. Het voorgerecht was heel divers en prima van smaak.(o.a. glaasje soep, glaasje garnaaltjes, Italiaanse ham en olijfjes).
    We hadden 1 vegetarisch hoofdgerecht en 3 vleesgerechten. Het vlees kon wel iets malser. Als bijgerecht heerlijke frietjes en salade en meer bestellen was mogelijk.
    Het verrassend toetje van vers fruit, ijs, slagroom, mangosaus, brownie en meerlagen cake was heerlijk.
    Al met al een aanrader. Wij hebben genoten.
    Jannie K.
    • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
    Wij hebben super lekker gegeten . Het was geweldig en erg lekker. Voor herhaling vatbaar en dicht in de buurt ook lekker
    Alie L.
    • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
    Een aanrader om kennis te maken met dit restaurant, een heel hartelijk ontvangst, en dat doet al goed bij binnen komst, verder de gerechten heerlijk en ruim voldoende, zelfs word er nog aan gevuld als dat nodig is, en dat is zowiezo al geweldig, meestal komt er dan een meer prijs bij, maar hier niet . Voor ons was het meer dan voldoende wat er op tafel werd gezet. Wij komen zeker terug.
    wsbmp1 .
    • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
    Zeer goede bediening. Apart ah menu was prima. Vooraf verschillende soorten voorgerechtjes in een. Hoofdgerecht keus uit vlees vis of vega en het smaakte erg goed. Nagerecht ook weer meerdere gerechtjes. Dit was wat minder van kwaliteit. Niet zelfgemaakt.
    Fijne gezellige sfeer.
    Al met al heerlijk gegeten en fijn gezeten.
    Erna D.
    • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
    Heerlijk gegeten met AH aktie 2e diner gratis bij twizst
    Het voor -hoofd-en nagerecht was niks op aan te merken.
    Prachtig opgediende borden, en wat er op lag was op en top.
    Mijn complimenten.
    Harm V.
    • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
    We hebben heerlijk gegeten. Uitgebreid voorgerecht, een nam vlees en de ander de vis, was ook lekker met voldoende bij gerechten, het nagerecht was ook fantastisch. Kortom een aanrader.
    alicebos1 .
    • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
    Ze moeten eigenlijk op de site zetten dat het ahmenu 35 euro kost en dat het een vast menu is alleen het hoofdgerecht kan je kiezen want als je nu op de site kijkt staat er 3-gangen menu voor 25 euro.
    Het eten was echt super lekker.
    Jacqueline V.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
    Het was een prima restaurant met voortreffelijk eten.
    Mooi opgemaakte borden en ook lekker warm.
    Al met al voor herhaling vatbaar.
    Wsvdm V.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
    Wat een vriendelijke ontvangst en wat een vriendelijkheid tijdens het hele diner..
    De gerechten fwerden keurig oogediend en smaakte voortreffelijk.
    Voldiende van alles .met zorg bereid.
    De liefde van de kok lag er bovenop.
    Een dikke 10.
    We komen zeker terug.
    Carin M.
    • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
    Het eten was super lekker en ook mooi opgemaakt. Hadden er echt veel werk van gemaakt. Je had voor en nagerecht geen keus, maar het was een voorgerecht met 4 verschillende hapjes en een nagerecht grand dessert. Het hoofdgerecht konden we kiezen uit 3 verschillende gerechten. Met een super vriendelijke serveerster was het een geslaagde avond. ????
    Jacqueline B.
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
    Prettige attente bediening. Er werd aandacht besteed aan de details, zowel in de gerechtjes als op persoonlijk vlak. Menu was smakelijk, vooral voor- en hoofd gerecht vonden wij erg lekker. Nagerecht helaas net wat te zoet en iets minder creatief dan het voorgerecht.
    M. V.
    • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
    Hoewel het restaurant op een industrieterrein ligt, ziet het er sfeervol en gezellig uit. Het personeel was vriendelijk en snel. Het eten was lekker en goed verzorgd!
    Minpuntje: Hoewel een etagère met alle gerechtjes tegelijk gepresenteerd er leuk uitziet, koelen de warme gerechtjes dus ook net wat sneller af dan je kan eten.