Twizst

De Kronkels 12a 3752 Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 25€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Twizst

Een lekkere plek om bij te komen. In dit grand café kun je uitblazen na een intensieve of ontspannende activiteit. Lekker knus bij de openhaard, je handen warmen met een royale kop cappuccino. Geniet van de kleine dingen is het motto hier en dat kan met een goed verzorgde lunch. Uitgebreider kan ook! Naborrelen, je laten verwennen met een diner of gewoon eindeloos genieten aan de bar. Probeer de gerechten op de uitgebreide menukaart en geniet….van de kleine dingen in het leven.

Meer informatie over restaurant Twizst

Maandag t/m zaterdag 08.30 uur - 22.30 uur
    Zondag gesloten

Keuken open:
    12.00 uur - 15.00 uur
    17.00 uur - 21.30 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Twizst

Linda K.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
    Bij Twizst gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van onze dochter. Wat direct opviel was de extreem vriendelijke en attente bediening! Van begin tot einde zijn we prima verzorgd en werd ook veel persoonlijke aandacht gegeven. We konden zelf aangeven wanneer we het hoofdgerecht geserveerd wilde hebben. De sfeer in het restaurant is gezellig en leuke inrichting. De gerechten waren goed van smaak en grote porties. Het concept van het 3-gangen diner voor € 25 vonden we iets minder goed, aangezien er voor best veel van de gerechten een meerprijs werd gerekend. Tevens was de prijs van €8 voor een 'los' voorgerecht, bij een kindermenu (frietjes/kroket) wel behoorlijk aan de hoge kant. (tomatensoep voor €8 ???)
    Verder was het prima! We komen hier zeker een keer terug.
    Wsvdm V.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
    Vriendelijke ontvangst.snelle service,
    Heerlijke afwisselende kleine gerechtjes,vsn alles war.
    Goed verzorgd en zer smakelijk.
    Voor herhaling vatbaar.
    Wout V.
    • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
    Voortreffelijke kwaliteit, fijne , vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
    We zijn er naar aanleiding van een volle AH spaarkaart geweest.
    Marco V.
    • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
    Heerlijk gegeten via de AH actie. Mooi en knus ingericht, super vriendelijke bediening.
    De pris die gold voor de ah acte dat het eerste menu 34,95 kost zou ik er zonder actie niet voor uitgegeven hebben een prijs tussen de 25 en 29 euro is meer op zijn plaats maar ze hebben ook acties zoals nu 3 gangen menu voor 25 euro dat is zeker aan te bevelen..
    Klein minpuntje is dat het restaurant zich bevind in een accommodatie waar ook de sportschool beauty centrum inzit.
    \Op zich heb je daar absoluut geen hinder van maar je moet even door een poortje op naar de wc te kunnen dat is lastig als de dame achter de receptie die het poortje open moet doen even in gesprek is .
    Maar we gaan zeker nog een keertje terug
    Jan H.
    • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
    Zeer vriendelijke ontvangst en bediening; verder goede afstemming betreffende het concrete moment van serveren tussen de verschillende gangen; was dus maatwerk; wilt u het nu, of geeft u een seintje zeg maar..
    Het voorgerecht top evenals nagerecht. Bij het hoofdgerecht vonden twijfelden we of de Dorade daadwerkelijk Dorade was; smaakte als gebakken haring. Hadden we wellicht moeten zeggen...... echter de rest was goed, dus laat maar denk je dan.......Verder uitleg over de driegangen kaart. Was actie op dat moment van euro 25 en een uitgebreidere keus. Nu een vast menu waar geen keuze mogelijk was, alleen dan als het gaat om vlees of vis. Dat er dan 34 euro op de rekening snap ik best wel, vanwege het super voorgerecht en nagerecht; echter leg dat dan uit aan klanten om misverstanden te voorkomen. Niettemin over het geheel een geslaagde avond. Twitsz mag trots zijn op haar personeel!
    Henkrien V.
    • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
    Vlotte en spontane ontvangst en bediening.
    Kwaliteit van het geserveerde menu was goed.
    Prijs- kwaliteitsverhouding was bijzonder goed te noemen.
    Ria J.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Wij hebben heel erg genoten van de sfeer en de uitstekende bediening, heel uitgebreid werd ons vertelt wat de gerechten waren en we konden zelf aangegeven wanneer we het volgende gerecht wilde hebben, wat een heel ontspannen sfeer gaf. Het voorgerecht bestond uit kleine proeverijtjes, je kon uit 4 hoofdmenu's kiezen en het dessert waren verschillende zoete lekkernijen. Kortom heel gezellig en zeer goed eten, zeker een restaurant om terug te komen.
    Mathilde C. M.
    • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
    Lekkere gerechten, vriendelijk bedienend personeel, gezellige sfeer en inrichting. Onze groep (11p) heeft genoten. Voor herhaling vatbaar.
    m S.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
    Wat een vriendelijk personeel, aan individuele voorkeur werd aandacht gegeven..en na de lunch kregen wij een rondleiding door het gebouw... mooie locatie!
    Heidi V.
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
    Met de AH actie wezen lunchen. De lunch werd geserveerd op een etagère zag er leuk uit. Wij hebben heerlijk gegeten en zeker een aanrader.
    t.wagenaar .
    • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
    we hebben genoten van een heerlijke uitgebreide lunch, in een gezellige omgeving.
    We werden gastvrij onthaald en een vlotte bediening!
    Hester R.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Zeer gezellige avond gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Om terug te gaan bij Twizst.
    Gaan zeker ook een keer lunchen. Lunch kaart ziet er aantrekkelijk uit.
    Eja K.
    • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
    Heerlijk gegeten. Met leuke en lekkere gerechten. Vriendelijk en attent personeel. Een fijne locatie. Voor herhaling vatbaar.
    Ineke G.
    • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
    Hartelijk ontvangst, sfeer is goed,vlotte bediening. Het restaurant is een onderdeel van een sportcomplex, maar dat houdt niet tegen om daar te gaan eten. Volop parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken.
    Charles V.
    • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
    Na een enthousiaste, hartelijke ontvangst door de gastvrouw hebben we een plezierige en gezellige avond doorgebracht bij Twizst.
    Het eten was goed verzorgd met oog voor detail. Het voorgerecht was heel divers en prima van smaak.(o.a. glaasje soep, glaasje garnaaltjes, Italiaanse ham en olijfjes).
    We hadden 1 vegetarisch hoofdgerecht en 3 vleesgerechten. Het vlees kon wel iets malser. Als bijgerecht heerlijke frietjes en salade en meer bestellen was mogelijk.
    Het verrassend toetje van vers fruit, ijs, slagroom, mangosaus, brownie en meerlagen cake was heerlijk.
    Al met al een aanrader. Wij hebben genoten.
    Jannie K.
    • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
    Wij hebben super lekker gegeten . Het was geweldig en erg lekker. Voor herhaling vatbaar en dicht in de buurt ook lekker
    Alie L.
    • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
    Een aanrader om kennis te maken met dit restaurant, een heel hartelijk ontvangst, en dat doet al goed bij binnen komst, verder de gerechten heerlijk en ruim voldoende, zelfs word er nog aan gevuld als dat nodig is, en dat is zowiezo al geweldig, meestal komt er dan een meer prijs bij, maar hier niet . Voor ons was het meer dan voldoende wat er op tafel werd gezet. Wij komen zeker terug.
    wsbmp1 .
    • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
    Zeer goede bediening. Apart ah menu was prima. Vooraf verschillende soorten voorgerechtjes in een. Hoofdgerecht keus uit vlees vis of vega en het smaakte erg goed. Nagerecht ook weer meerdere gerechtjes. Dit was wat minder van kwaliteit. Niet zelfgemaakt.
    Fijne gezellige sfeer.
    Al met al heerlijk gegeten en fijn gezeten.
    Erna D.
    • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
    Heerlijk gegeten met AH aktie 2e diner gratis bij twizst
    Het voor -hoofd-en nagerecht was niks op aan te merken.
    Prachtig opgediende borden, en wat er op lag was op en top.
    Mijn complimenten.
    Harm V.
    • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
    We hebben heerlijk gegeten. Uitgebreid voorgerecht, een nam vlees en de ander de vis, was ook lekker met voldoende bij gerechten, het nagerecht was ook fantastisch. Kortom een aanrader.