Twiskerslot

• ...

Meer informatie over restaurant Twiskerslot

6,8
6,8

Jouw recensie over het restaurant Twiskerslot

syllebil .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ongelofelijk, gaan vaak uit eten, dit gelukkig nooit eerder meegemaakt! Bij aankomst kon de dame bij de balie mijn 3.5 week daarvoor gemaakte reservering niet vinden. De heer die ik 1 juni (16.30u) telefonisch gesproken had gaf aan dat de 11e juni volgeboekt was, maar dat mijn 2e keuze, 25 juni, wel kon. Had aangegeven dat we via WF deals kwamen, heb 2x maal mijn naam moeten spellen. Hij vroeg zelf niet hoe laat wij wilden komen, maar toen ik vroeg of 18.30u goed was omdat we eerst naar het de schouwburg gingen , was dat oké. Tja....i.p.v. het netjes op te lossen, werd het probleem bij ons neergelegd (had ik wel de goede naam opgegeven?!?!), het restaurant was namelijk volgeboekt. Het was omdat er al betaald was, anders hadden we liever vertrokken, we werden een kwartier lang gestald aan een tafeltje, er werd geen drankje aangeboden, niet bepaald gastvrij. Uiteindelijk toch, nadat diverse mensen ondertussen wel naar een tafeltje waren gebracht, een tafeltje toegewezen gekregen. Toen mijn echtgenoot rode wijn bestelde, werd niet gevraagd welke soort hij prefereert, bizar, gewoon een glas gebracht, gelukkig was die lekker. Het hoofdgerecht was uitstekend, de rest redelijk. Bij de achteraf bestelde koffie had een koekje of iets dergelijks niet misstaan. Gelukkig hebben we ons bij eerdere WF deals ons wel te gast gevoeld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
wij hadden een wf deal, ik vond er weinig aan. de pepersaus kwam uit een pakje, de carpaccio was niet aangemaakt evenals de groente. Niet erg smaakvol helaas
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hadden een high tea in het Twiskerslot met een bon van de WF deals. De grote zaal ziet er schitterend uit maar wij zaten in een aparte ruimte die niet bijzonder was, beetje saai vooral als je niet bij het grote raam zit maar achterin. De ruimte is vrij laag waardoor het praten van de mensen erg luid wordt en je echt hard moet praten als je tegenover elkaar zit. Niet fijn.
De high tea hapjes die als eerste kwamen waren erg lekker maar daarna kwamen er voor ieder drie mini broodjes en die waren gewoon taai. Ook kwamen er drie potten thee met een smaakje wat je niet kon kiezen. Niet iedereen houdt van kamille thee enz.
Al met al vonden wij het wat tegenvallen. Wij vonden het het geld niet waard. Heel jammer.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een groep gegeten met gebruik van WF-deals. Voorgerecht Vitello Tonnato oogde en smaakte goed, de gefrituurde camembert oogde goed en smaakte heel redelijk. Ook de hoofdgerechten (flank steak en kalfssucade) zagen er mooi uit en smaakten uitstekend.
Mooie smaakcombinaties, met o.a. heerlijke pastinaakpuree. Op aanraden van de verder prima bediening, bestelden wij wat extra frites. dat was ook wel nodig. De pannetjes met frites zijn erg bescheiden, dat werd dus nog eens nabestellen. Het nagerecht stond vast (geen keuzemogelijkheid) en dat beviel de een beter dan de ander. Al met al een geslaagd diner.
Margaret J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijke avond gehad, super gegeten, zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader! Zalige gerechten, mooi opgediend, verse ingrediënten, we zijn echt verwend. Hier moet iedereen naar toe. Voor een avond vol bijzondere gerechten met goede vis en vlees. We hadden een overheerlijke pompoensoep heel bijzonder opgediend met een wagyu saté en daarna de roodbaars en ossenhaas. Gelardeerd door pastinaak, gele biertjes, gegrilde courgette, asperges, Echt heerlijk. Daarna een proeverij van nagerechten met tiramisu die ik nergens zo lekker heb gehad. En de bediening zo gastvrij en vriendelijk.