Twins

Hoogkoorpassage 27 5831 DM Boxmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Twins

Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Twins

Zoë Anne G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op vrijdag avond 17 november jl. heb ik samen met mijn man in deze zaak gegeten. We hebben allebei twee gangen via het dinerkaart besteld.Ik heb zelf, onder andere, de visspies besteld, deze zou bestaan uit coquille, gamba en zalm.

Ik kreeg de spies maar er zat geen coquille bij. Ik heb dit meteen bij de serveerster gemeld (de coquille was namelijk juist de reden waarom ik de spies had besteld ...) maar zei zij zo stellig dat dit niet het geval zou zijn – er zou echt absoluut geen coquille bij de spies horen te zitten - dat ik aan mezelf begon te twijfelen en ik heb het maar laten zitten (ik had een drukke werkdag achter de rug en weinig zin om in discussie te gaan, meer zin in gezellig met mijn man te eten)

Bij het afrekenen aan de kassa heb ik toch even het menu erbij gepakt en daar stond zwart op wit een spies met coquille. Dus heb ik dezelfde serveerster hier wederom op aangesproken. Had ze gewoon excuses aangeboden had ik dit misschien allemaal niet zo erg gevonden maar haar manier van afhandeling was ontzettend onprofessioneel en bovendien behoorlijk onvolwassen.

Ze zei dat er geen coquille bij de spies hoort te zitten dat bij het 3 gangen menu wordt geserveerd, “dat is een andere visspies zonder coquille”. Ik benadrukte dat ik de 3 gangenmenu helemaal niet had besteld en dat ik de visspies dan behoorlijk aan de prijs vond waarop zei zij “dan is het gewoon een foutje geweest” en “nee hoor, je hebt minder betaald als wat er op het dinermenu staat vermeld” waarop mijn man de kassabon vroeg en gewoon kon lezen dat het dinermenu bedrag volledig in rekening was gebracht!

We kregen een grote mond terug, want ze bleef maar op ons ingaan, zelfs toen ik aangaf dat het klaar was, en zei dat ik deze houding helemaal niet op prijs stelde bleef ze bekvechten. Ik had het idee met een lastige tienermeisje van doen te hebben, echt ongelofelijk kinderachtig. Uiteindelijk heeft de serveerster EUR 1 van de rekening gehaald. “Ja hoor ik weet het zeker, het scheelt EUR 1”. Wij hadden inmiddels het gevoel dat alles wat ze zei uit de lucht gegrepen was, maar prima ze had in ieder geval erkend dat het niet klopte.

Tijdens het opnieuw invoeren van de bon kwam ze er achter dat ze twee frisdrank was vergeten aan te slaan. Tot onze verbazing kwam haar manier van afhandeling op het volgende neer; wij waren bijhoorlijk dom geweest om te klagen over de coquille want nu was de rekening nog hoger als eerst en anders “hadden jullie geluk gehad”, “Ik heb er EUR 1 afgehaald maar nu moeten jullie extra gaan pinnen voor het bedrag aan ontbrekende frisdrank” met een lach er achter aan.

Het gaat het ons totaal niet om het geld, het gaat om het gevoel dat we kregen! Klantenwaardering, het toegeven van een fout, laat staan excuses aanbieden zat er op die avond blijkbaar niet in. Al met al erg jammer want voor de rest hebben we het wel naar ons zin gehad. Het eten was redelijk, verder niets te klagen. Het is een prima zaak, vooral voor zo op de bonnefooi snel even iets te eten op een koopavond. Het voorgerecht kwam erg snel maar het hoofdgerecht heeft qua verhouding lang op zich laten wachten, het was best druk dus daar hebben we niets van gezegd. We snappen goed dat je daar geen culinaire hoogstand kan verwachten maar deze serveerster nodigt absoluut niet uit om nogmaals Bij Twins in Boxmeer te eten. Als ik de eigenaresse van deze zaak zou zijn, zou ik het graag willen weten indien mijn personeel zich zo zou gedragen! Erg jammer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jammer dat je een half uur moet wachten en dat andere wel drinken bedient krijgen.(denk vaste gasten)
Na melden bij de bediening druk,druk ,druk en oh ja jullie waren er ook nog en de zaak was nog maar half vol ????????
oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Voor een hapje en drankje tussendoor prima. Voor de prijzen kun je geen topkwaliteit verwachten maar gezien prijs en verhouding eten ruim voldoende. Keuze kaart is voldoende, keuze vlees, vis. Bediening jong, komt niet altijd even snel. Midden in Boxmeer nu ruime vernieuwde zaak die sfeer zeker ten goede komt.
EnricoP .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Komen met regelmaat in diverse restaurant in geheel Nederland. Twins is zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Leuk verrassend 3-gangen menu voor een uitstekende prijs (daar waar je regelmatig alleen al voor een hoofdmenu meer kwijt bent). Kwaliteit is ruimschoots in orde. Daarbij komt dat er ook een kindermenu beschikbaar is. Ruime plaatsen, vriendelijk en kundig personeel maken de avond geslaagd.
KeesKwaks .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Voor de eerste keer bij Twins gegeten. De bedoeling was een specifiek lunchgerecht dat ik op de kaart had gezien (website) maar dat is op zondagmiddag (ze zijn vanaf 15:00 uur geopend) niet mogelijk. Helaas stond dat niet op de website. Op zondag kun je alleen eten van de Zondag kaart waarbij je de keuze hebt uit een 5 tal voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 nagerechten. De verze zalmcocktail (vooraf) was niet slecht maar ook niet heel speciaal. Het hoofdgerecht was de mixed grill die zeker niet slecht was. De friet en salade zijn niet heel origineel. Als nagerecht voor het aardbeientrio gekozen en dit vond ik erg lekker en voor een eetcafe goed verzorgd.
De omgeving/decor van Twins is gemiddeld, het is een klein pleintje in het winkelgebied met uitzicht op de Hema en Jacks Casino. De bediening bestaat voornamelijk uit jongedames. Bij het dessert lag de lepel op/in het toetje, dit werd niet opgemerkt (heb daar ook geen probleem van gemaakt) Mijn zoon had één van de kindermenu's, frikandel met friet en appelmoes. Hier viel weinig op aan te merken. Ze hebben een aparte kaart voor de kids, zeker een pluspunt. Daar kunnen andere gelegenheden nog wat van leren.
Mocht je binnen willen afrekenen met pin, let dan op de houten vloer, deze ligt los en staat flink bol/omhoog.
Over het decor binnen kan ik geen oordeel geven, we hebben buiten kunnen eten.
Prijs/kwaliteit is in orde.