Twins

Meer informatie over restaurant Twins

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Voor een hapje en drankje tussendoor prima. Voor de prijzen kun je geen topkwaliteit verwachten maar gezien prijs en verhouding eten ruim voldoende. Keuze kaart is voldoende, keuze vlees, vis. Bediening jong, komt niet altijd even snel. Midden in Boxmeer nu ruime vernieuwde zaak die sfeer zeker ten goede komt.
EnricoP .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Komen met regelmaat in diverse restaurant in geheel Nederland. Twins is zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Leuk verrassend 3-gangen menu voor een uitstekende prijs (daar waar je regelmatig alleen al voor een hoofdmenu meer kwijt bent). Kwaliteit is ruimschoots in orde. Daarbij komt dat er ook een kindermenu beschikbaar is. Ruime plaatsen, vriendelijk en kundig personeel maken de avond geslaagd.
KeesKwaks .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Voor de eerste keer bij Twins gegeten. De bedoeling was een specifiek lunchgerecht dat ik op de kaart had gezien (website) maar dat is op zondagmiddag (ze zijn vanaf 15:00 uur geopend) niet mogelijk. Helaas stond dat niet op de website. Op zondag kun je alleen eten van de Zondag kaart waarbij je de keuze hebt uit een 5 tal voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 nagerechten. De verze zalmcocktail (vooraf) was niet slecht maar ook niet heel speciaal. Het hoofdgerecht was de mixed grill die zeker niet slecht was. De friet en salade zijn niet heel origineel. Als nagerecht voor het aardbeientrio gekozen en dit vond ik erg lekker en voor een eetcafe goed verzorgd.
De omgeving/decor van Twins is gemiddeld, het is een klein pleintje in het winkelgebied met uitzicht op de Hema en Jacks Casino. De bediening bestaat voornamelijk uit jongedames. Bij het dessert lag de lepel op/in het toetje, dit werd niet opgemerkt (heb daar ook geen probleem van gemaakt) Mijn zoon had één van de kindermenu's, frikandel met friet en appelmoes. Hier viel weinig op aan te merken. Ze hebben een aparte kaart voor de kids, zeker een pluspunt. Daar kunnen andere gelegenheden nog wat van leren.
Mocht je binnen willen afrekenen met pin, let dan op de houten vloer, deze ligt los en staat flink bol/omhoog.
Over het decor binnen kan ik geen oordeel geven, we hebben buiten kunnen eten.
Prijs/kwaliteit is in orde.