Twines

3-A Korte Hovenstraat 6374 GG Landgraaf Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Twines

Chantalroos12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lekker eten, menu met wijnarrangement zeker aan te bevelen. goed passende wijnen, fijne sfeer, kortom aanrader. Wij gaan er regelmatig genieten.
Michiel_74 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Twines. We kregen een viergangen-menu voorgeschoteld met een amuse vooraf. Elke gang, van amuse tot dessert, was heerlijk! Bij elke gang wordt met zorg een bijpassende wijn geserveerd en ook deze zijn heerlijk! De sfeer in het restaurant is erg warm en huiselijk. De twee gastheren, Marco en Jacques, zijn zeer professioneel, maar ook erg gezellig en je ziet de passie er werkelijk vanaf spatten! Dit restaurant is echt een absolute aanrader!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Een beetje verborgen in het Limburgse Ubach over Worms (gem. Landgraaf) ligt dit Twines. Naast dit prima restaurant kan men hier ook terecht voor wijnen en kookworkshops.
Twines heeft een á la carte menu, maar men kan ook kiezen voor een arrangement. voor 40 euro, met een steeds wisselend menu en bij elke gang een bijpassende wijn. Dit hadden wij dus gedaan.

Als vooraf kregen we een verfrissende cocktail op basis van zureappellikeur.
Hierna volgde het voorgerecht wat bestond uit een cannelloni gevuld met een ei/truffel mengsel.
Na het voorgerecht kwam een klein tussengerecht met biefstuk en risotto.
Het hoofdgerecht was een kalfsentrecôte, met gestoomde bospeen en een chipje van truffelaardappel.
Tot slot een nagercht met o.a. citroenijs, een mouse van rode vruchten en een roomsous.

Elke bord was keurig opgemaakt en bij elke gang kregen we wat uitleg over het gerecht en de wijn. De gerechten waren allemaal uitstekend bereid en in balans. Kortom, een gezellig restaurant en zeker een aanrader!