Twin

Kapelstraat 15 5401 EC Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Twin

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We vierde onze 45 jarige huwelijksdag met onze naaste familie waarvan er een paar het tapas eten nog niet kende maar iedereen heeft er van genoten .
We hadden ook de hele avond de zelfde bediening die echt bij onze familie paste allebei met een vrolijke noot .
Dank je wel voor de goed verzorgde avond en graag tot ziens.
Familie Verstegen
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We waren met een grote groep, maar de gerechten kwamen vlot en goed door. Ik was met name verrast door de uitgebreide keuze van vegetarische gerechten en de smaak hiervan. Deze waren lekker en origineel; met vegetarische gerechten is dat zeker niet altijd het geval. Ook leuk was het 'theedoosje' bij de koffie en thee aan het einde. Deze was oa gevuld met lekkernijen. De gerechten waren prima, sommige werden alleen wel te koud uitgeserveerd.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bij Twin tapas gegeten. Wij vonden de ossehaaspuntjes en de tournedos het lekkerst.
We waren met negen personen en we hadden een royale tafel.
Bediening was vriendelijk en heel vlot.
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Last minute gereserveerd voor het Zusje. Er was alleen nog plaats bij Twin in Uden, wat op zich prima was. Sfeervol restaurant, voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt. Ruime keus, voor ieder wat wils. Een aanrader.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Afgelopen dinsdag ben ik hier wezen eten met een vriend van mij, dat doen we wel vaker, ik had via de telefoonlijn gereserveert bij 'T zusje, maar later bleek dat het in een ander gebouw was, geen probleem. Sommige gerechten waren lekker, als de eendenborst en de Duitse biefstuk, maar met sommige gerechten had ik het gevoel alsof er mee geknoeit was, ze smaakten niet zoals ik had verwacht. Ik heb het aangegeven bij de bediening maar die gaven daar ook weinig om. Bij het dessert waren onze bestelkaartjes op en dacht de bediening dus ook dat we waren uitgegeten, dus tijdens mijn dessert werd mijn bestek al weggehaald. Erg jammer, maar ik heb er wel een leuke avond gehad
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Twin zit in een prachtig pand, vroeger een grand café geweest en tegenwoordig een restaurant met een "all you can eat" tapas formule. Per ronde mag je per persoon 2 tapas kiezen en er is echt voor ieder wat wils. Je kunt kiezen uit vis, vlees, of vegetarische voor- en hoofdgerechten.
Wij vonden vooral het hartige taartje, de mini USA burger en de ossehaaspuntjes echte uitblinkertjes.
Het leuke is dat je iedere keer iets nieuws kunt proberen en er door de vele gangen ook nog genoeg tijd over is om met jouw tafelpartners te kletsen zonder dat je bang hoeft te zijn dat er eten koud wordt.
Het interieur is zeer netjes, oogt heel chique en ondanks dat het restaurant in een groot pand gehuisvest is voelt het toch intiem omdat er veel kleine wandjes in de ruimte staan en er diverse verhogingen geplaatst zijn.
De bediening is netjes en we hebben geen enkele keer lang hoeven wachten op onze gerechtjes.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Samen met mijn collega's hier een gezellige avond gehad. Onbeperkt tapas eten, ongeveer hetzelfde als all you can eat sushi & grill concept maar dan met tapas in de ruimste zin van het woord. De tapas waren prima van smaak, geen hoogvliegers maar wel lekker, en wanneer je na zo'n avond niet genoeg gegeten hebt; eigen schuld. De bediening was vriendelijk en snel, ruime keuze, gezellige sfeer. Ook prima voor wat grotere gezelschappen. We zullen ongetwijfeld nog eens hier eten. Prima.
Zjusten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Leuk restaurant, lekker gegeten.
Restaurant Twin hoort bij restaurant 't Zusje. Deze restaurants zitten aan elkaar vast en hebben dezelfde menukaart.
Je kunt hier onbeperkt tapas eten, varierend van luxe gerechtjes als eendenborstfilet of tonijnsteak tot een tapa kapsalon. Op een lijst mag je steeds 2 gerechtjes aankruisen die je vervolgens tegelijkertijd voor je neus krijgt.
Ik vond de kwaliteit van de tapas over het algemeen goed. Het vlees was over het algemeen goed gebakken. De toetjes zijn ook erg lekker. Sommige tapas waren iets te sauzig/zout.
De bediening was netjes en goed, en snel genoeg. Wij hebben van 18.00 tot 23.00 in het restaurant gezeten, en we hebben meer dan genoeg gegeten.
Enige minpuntje vond ik dat het nogal donker was aan onze tafel. Verder wel een sfeervolle en gezellige inrichting.