TwentySix

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Mvl57 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Waren hier niet eerder geweest, maar het is ons prima bevallen. We zijn gestart met boranis's en kofta's, beide gerechten smaakten heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we Machi (gefrituurde kabeljauw), zalig, en het weekgerecht: rijst met een soort kip curry. Iets aan de pittige kant maar erg lekker. Als afsluiter hadden we een stukje lemon cocos taart: erg machtig, maar helemaal top!
Ook de bediening was ontzettend vriendelijk! Ik bestelde een tonic en kreeg een proeverij van diverse tonics - limonades die er verkocht worden :) . Zo leer je dat er meer smaken zijn dan alleen die 'simpele' tonic van een bepaald merk.
Al met al een aanrader om hier eens te gaan eten. Wij komen zeker weer een keer terug!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Verassend lekker gegeten bij Twentysix. Sinds een paar maanden kookt "Mama Shireen" daar mooie gerechten uit de Aziatische keuken. Aanraders zijn, heerlijk e gehaktballetjes, groente tempura, hamburger en kabeljauw met kokos paneer, en natuurlijk haar Dahl (Linzen) absolute aanraders! Prijzen zijn zeer vriendelijk, de gerechten zijn gezond en erg lekker!
Zeer de moeite waard om te gaan eten!
Vecente V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Heerlijk gegeten! Leuke intieme, woonkamersfeer met Shireen die ook netjes alle gasten afgaat om te vragen of het eten smaakt. De kaart is vernieuwend en er valt voor ons nog een hoop te ontdekken. Wij komen zeker terug!
Louisegeorgette .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Sinds mei heeft twentysix een nieuwe keuken. In deze club kan je van 17.00-22.00 uur genieten van Mamma Shireen's kookkunsten. Zij kookt voortreffelijk met zoveel mogelijk biologische producten. De prijzen komen niet boven de 15,50 euro voor een hoofdgerecht. En een week special heb je al voor 11,00 euro. Genieten dus van deze Asian fusion keuken. Waar elk gerecht een eigen smaak heeft. Doen!!!