Twenty2

Van Kinsbergenstraat 2 7311 BM Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Twenty2

Chef Gerwin en gastvrouw Paula zorgen dat je bezoek aan Twenty 2 in Apeldoorn onvergetelijk is. Met een selectie van 13 prachtige wijnen die per glas geserveerd worden en een overzichtelijke menukaart weet je zeker dat je gaat genieten in dit sfeervolle restaurant.

Je kunt naast à la carte ook een verrassingsmenu bestellen. Vier, vijf of zelfs zes gangen diner met bijpassend wijnarrangement, Twenty 2 maakt het waar! Ook serveren ze een 3-gangen Bib Gourmand keuzemenu à 37,- p.p.

Al 5 jaar in het bezit van een Bib Gourmand van Michelin voor uitstekende prijs/kwaliteit. Reserveer daarom bij Twenty 2 in Apeldoorn!

Halve fles mineraalwater

Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was een culinaire beleving , tafeltjes wel erg dicht bij elkaar . zeker voor herhaling vatbaar. Leuke aanbieding via Loes
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerstdag heerlijk verrassing menu bij Twenty2. Persoonlijke ontvangst met een bijpassend drankje. Amuse waarbij goed rekening werd gehouden met de opgegeven voorkeuren. Het diner was een culinaire aangename verrassing. Verrassend, vers met mooi opgemaakte borden. Kok kwam persoonlijk langs voor een toelichting. Het bijpassende wijnarrangement was helemaal goed. Apart was de smoothie met o.a. snijbonen. Werd bij de bar uitgereikt, waardoor je even van je plek was. Topavond dus.Michelin ster waardig!.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijk culinair avontuur met enorm veel variatie, top service en een chef met liefde voor zijn vak! Geweldige ervaring!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Opnieuw een prachtige kerstmaaltijd genoten. Mooie creatieve gerechten, alleen de spoom beviel ons minder. En het voorgerecht met de coquilles was geweldig.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Alles wat een goed restaurant behoord te zijn.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten is bijzonder smakelijk. Dat niet alleen: het is ook verrassend. Plus goede advisering voor de wijn.
Davina N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat hebben wij weer genoten!
Om 19:00u startte deze pracht avond. Eerst lekker in de lounge genoten van het huis apperitief en de heerlijke knabbels erbij. Toen begonnen we met genieten van ons 5-gangendiner all in ❤️. De gerechten waren TOP & de wijnen waren zo’n mooie aanvulling bij de gerechten, wauw!
Na de verbouwing komen wij heeeel graag terug voor nog zo’n mooi avondvullend diner met mooie bijpassende wijnen!

Toppers!!
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Mooie, creatieve en smakelijke gerechten, vriendelijk opgediend en toegelicht in een zeer prettige ambiance. Ook de wijnkeuze vonden wij erg verrassend en lekker.
gerrit.a.koning .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer smakelijke maaltijd met lokale ingrediënten. Zeer creatief en uitnodigende opmaak en smaak van de gerechten.
Ook de service bij het maken van afspraken vooraf was zeer correct en helder.
Dit was bij het eerdere bezoek ook het geval.
De vorige keer in een klein gezelschap en dit keer in een groep. Geen verschil in kwaliteit gemerkt.
De bijpassende wijnen zijn een aanrader.
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Genoten van het 4 gangen verrassingsmenu, prachtige gerechten bereid met veel passie! De inrichting oogt wat gedateerd, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten en de sfeer zijn is erg goed, zeer bijzondere gerechten en heel apparte heerkijke combinaties.
Ronduit heerlijk.
Erika en ik hebben genoten, Dank jullie wel.
Gr Mick Poot
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel lekker en puur gegeten!!!
Vriendelijke bediening
H. L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Verrassend gebruik van producten. Bijzonder mooie smaak combinaties. Mooi opgemaakte borden. Attentie en prettige bediening.
Zeker een aanrader!!!!!
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bijzondere combinaties. Leuk om na te spreken over de gerechten met de chef. Wederom goed rekening gehouden met de allergieën. Creatief en zoals altijd passievol en dat herken je duidelijk in de gerechten.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteravond voor het eerst wezen eten. Het was geweldig. Zowel het eten als de presentatie. Echt een avondje culinair uit en genieten. Een aanrader!
FemFine .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Héérlijk eten bij Twenty2. Goed nagedacht over balans en structuren. Echt zalig! Bediening is zeer vriendelijk maar wel een beetje té keurig. Ook de gastvrouw is een en al vriendelijkheid maar wel erg formeel. Een wat persoonlijker benadering vinden wij prettiger. Het interieur is een tikje achterhaald modern en daardoor een beetje ouwelijk. De stoelen zijn nogal zacht, wat na 3 uur aan tafel een pijnlijke rug veroorzaakt.
Apeldoorn80 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten. 3-gangen verrassingsmenu met o.a. hertenbiefstuk. Met verrassende amuses.
Fijne sfeer. Prima personeel.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance, gerechten met verrassend gecombineerde smaken en mooie wijnen. De gerechten worden toegelicht, de wijnen passen bij de gerechten, de bediening is uitstekend!
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant met een verfijnde stijl. We kregen veel lekkere en verrassende amuses. Voor de stevige eter zijn de porties wellicht wat te beschaafd, voor ons was het goed, ook na een wandeling van zo’n 18 km. Vergeet vooral niet koffie of thee na het diner te bestellen, de friandises zijn bijzonder lekker!