Twenty2

Van Kinsbergenstraat 2 7311 BM Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Twenty2

In Restaurant Twenty2 te Apeldoorn koken we met de seizoenen en willen wij u verrassen met mooie en pure smaken. Onze gerechten zijn eerlijk, ambachtelijk, een tikkeltje eigenwijs en vooral heel lekker. Daarom hebben wij ervoor gekozen om alleen met menu’s te werken, om zo de lekkerste gerechten voor u te creëren met dagverse, streek- en biologische producten.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Twenty2

H. L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Verrassend gebruik van producten. Bijzonder mooie smaak combinaties. Mooi opgemaakte borden. Attentie en prettige bediening.
Zeker een aanrader!!!!!
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bijzondere combinaties. Leuk om na te spreken over de gerechten met de chef. Wederom goed rekening gehouden met de allergieën. Creatief en zoals altijd passievol en dat herken je duidelijk in de gerechten.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteravond voor het eerst wezen eten. Het was geweldig. Zowel het eten als de presentatie. Echt een avondje culinair uit en genieten. Een aanrader!
FemFine .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Héérlijk eten bij Twenty2. Goed nagedacht over balans en structuren. Echt zalig! Bediening is zeer vriendelijk maar wel een beetje té keurig. Ook de gastvrouw is een en al vriendelijkheid maar wel erg formeel. Een wat persoonlijker benadering vinden wij prettiger. Het interieur is een tikje achterhaald modern en daardoor een beetje ouwelijk. De stoelen zijn nogal zacht, wat na 3 uur aan tafel een pijnlijke rug veroorzaakt.
Apeldoorn80 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten. 3-gangen verrassingsmenu met o.a. hertenbiefstuk. Met verrassende amuses.
Fijne sfeer. Prima personeel.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance, gerechten met verrassend gecombineerde smaken en mooie wijnen. De gerechten worden toegelicht, de wijnen passen bij de gerechten, de bediening is uitstekend!
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant met een verfijnde stijl. We kregen veel lekkere en verrassende amuses. Voor de stevige eter zijn de porties wellicht wat te beschaafd, voor ons was het goed, ook na een wandeling van zo’n 18 km. Vergeet vooral niet koffie of thee na het diner te bestellen, de friandises zijn bijzonder lekker!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Twenty2 is een feestje in Apeldoorn. Prima uitgebalanceerd diner met een goede prijs/kwaliteit verhouding (2 personen a €130,00 incl fooi). 3gangen diner in 3,5 uur incl. 3 amuses is een prima tempo. Een goede keuze van de wijnen. Zit tegen een ster aan. Dan moet nog iets meer ambitie en durf worden getoonD bij het hoofdgerecht en de wijnkaart. Fijn om hier geweest te zijn!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hele fijne avond gehad. Heerlijk gegeten en in de watten gelegd!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Restaurantweek en met vrienden gekozen om vegetarisch te eten.
Ik vind altijd dat je aan de vegetarische gerechten het niveau van de chef en het restaurant kunt afmeten.
Maar wat was dit een geweldige verrassing, mooie smaken, mooie borden, bijzondere combinaties en passende wijnen. Geweldig!!! Voor herhaling vatbaar.

Martin Mesch
Floor P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten! behalve dat de gerechten heerlijk waren zag alles er ook prachtig uit. ontvangst was gastvrij en de bediening vriendelijk
hluiten .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De wijnproeverij was uniek in zijn soort en zeker voor herhaling vatbaar. Het verrassingsdiner vooraf viel ook zeer goed in smaak!! Wat een kok!!
Roland G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Echt een super avond gehad! Echte smakelijke kunstwerkjes op je bord. Top chef die Gerwin, samen met zijn team bezorgen ze je een top avond!
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op verzoek de tafel laten versieren ivm verjaardag van mijn partner. De tafel was werkelijk fantastisch versierd. Precies zoals gevraagd. Ingetogen met een mooi lint, een mooie kaars en rozenblaadjes op tafel.
Het 5 gangen verrassingsmenu is een aanrader. Na het heerlijke aperitief (Champagne met sap van de bast van de olijfolieboom), volgen er drie heerlijke amuses. Welke iedere keer uit drie gerechtjes bestaan. Na deze amuses beginnen de gangen pas te tellen. Een heerlijke forel met diverse bereidingen van oester als voorgerecht. Aansluitend twee tussen gerechten; vis (roodbaars) en daarna werkelijk fantastisch gegaarde eend, een hoofdgerecht met sukade van het lakenvelderrund. De geserveerde wijnen passen bij de gerechten. Geen uitsprekende smaakversterkers. Op verzoek een uitgebreide proeverij van kaas. Maar liefst 15! soorten Hollandse kaas. Een perfecte portionering en de kaas werd begeleid door een goddelijk drankje van druiven most met cognac. Waarvan we nog maar een glas extra gedronken hebben.
Tot onze verbazing werden er bij de koffie en thee vijf heerlijke en originele friandises geserveerd. Ook mijn partner die glutenvrij eet is door de kok verrast met vijf heerlijke creaties.
Na de vele verwennerijen nog even staan praten met de eigenaren en wat blijkt, ze maken ook hun eigen wijn. Zowel rood als wit. Beide wijnen worden gemaakt van druiven geteeld op Nederlandse bodem. Daarvan hebben we een fles gekocht en die gaan we snel proeven.

Ga een keer bij Twenty2 eten. Wij gaan nog een keer terug.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten! De fingerfood vooraf maar ook de forel met oester was top. En dan het hoofdgerecht, de eend was echt super! De wijnen die erbij werden geschonken waren ook heerlijk. De eigenwij(s)n zowel wit als rood. En de Montepulciano rosé bij de forel is een perfecte combinatie! De bediening is enthousiast, vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Kortom een super avond!
RonF F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond Volop Genoten en een Overheerlijke Beleving gehad. Bij het Restaurant Twenty2 van Paula en Gerwin met hun Dames het Verrassingsmenu en de Sfeer waren weer Fantastisch samen met de Overheerlijke Mooie Rode Wijn uit Laren (achterhoek) was Grandioos onze Grote Dank daarvoor. De Garoetjes Wil en RonF
Yornik O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Afgelopen donderdag met mijn vriendin hier gegeten, wat heeft geresulteerd in een prachtige avond! De ambiance, de juiste muziekkeuze, de aankleding, de rustige maar persoonlijke bediening en gastvrijheid, de heerlijk wijnen en met als hoogtepunt de pareltjes uit de keuken maakten het echt tot een prachtige avond. Mooie royale porties, waarin de chef zijn kwaliteiten en kunsten vertoont door het gebruik van verschillende smaken, kleuren, texturen, technieken, geuren en passies. Absoluut ook een pluspunt dat hij zijn gezicht bij de deur laat zien zodra de gast vertrekt, erg fijn om hem en zijn team te kunnen complimenteren met het brengen van een onvergetelijke avond. Wij komen hier snel weer terug! Veel dank Gerwin, op naar die hartstikke verdiende ster!
Siemen J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een teleursteling! Verrassings 4 gangen menu. Moest een gerecht terug sturen door allergie, aan de telefoon en personlijk aangemeld en toch ontvangen! Wel vervangen, maar kreeg iets dat smaakt naar bedorven, trouwens 2 van de vier gangen waren gewon niet te eten. Gerechten waren van lauw naar koud, groenten bijna alles rauw, zelfs champignons en asperges, vlees niet allen niet gaar, maar ook raw... voor ons een 0 - zero voor het eten. Service ok, maar kon cava van prosecco niet onderscheiden, Kan niet begrijpen dat van het: " iens aanbevolen , ik dacht dat ik aan het verkeerd adres was, maar ja dat klopt, was toch op Twenty2". En de rekening, na zulke ervaring, tja, daar word je best zuur van.
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest met een groep collega van 7 personen. Voor ons was er 5-gangen menu was besteld. Helaas er was niet duidelijk gecommuniceerd daarover. Avond begon met fingerfood, amuse, voor, voor, soepje, hoofd en nagerecht.
Eten waren van zeer goed kwaliteit. Wijn arrangement past er redelijk goed bij. Bediening (waaronder eigenares) was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
RonF F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteravond een Machtig Mooie en Lekkere Avond vanaf 18.30 uur tot 23.30 uur gehad bij Restaurant Twenty2. Wil en ik hebben Volop Genoten van de Overheerlijke Hapjes en Diner wat een Onvergetelijke Avond. Vooral hun Eigen Wijn De Witte Wijn smaakte Fantastisch met een mooi zuurtje De Rode was een echte Topper waar zij een Bronzen Medaille hebben gewonnen nou voor ons is het gewoon een Gouden Medaille wat een Machtig Lekkere Wijn, Bedankt Paula en Gerwin met Jullie Crew jullie hebben ons een Fantastische Avond bezorgd. De Garoetjes Wil en RonF