Twenty2

Van Kinsbergenstraat 2 7311 BM Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Twenty2

Chef Gerwin en gastvrouw Paula zorgen dat je bezoek aan Twenty 2 in Apeldoorn onvergetelijk is. Met een selectie van 22 prachtige wijnen die per glas geserveerd worden en een overzichtelijke menukaart weet je zeker dat je gaat genieten in dit sfeervolle restaurant. Je kunt naast à la carte ook een verrassingsmenu bestellen. Vier, vijf of zelfs zes gangen diner met bijpassend wijnarrangement, Twenty 2 maakt het waar! Ook serveren ze een 3-gangen Bib Gourmand keuzemenu à 37,- p.p. Al 7 jaar in het bezit van een Bib Gourmand van Michelin voor uitstekende prijs/kwaliteit. Reserveer daarom bij Twenty 2 in Apeldoorn!

Meer informatie over restaurant Twenty2

9,2

Jouw recensie over het restaurant Twenty2

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Akoestiek laat ietwat te wensen over
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Twenty2. Gerwin en zijn team hebben weer een uitstekende prestatie neergezet.
De nieuwe inrichting is ook mooie toevoeging aan de sfeer/het concept!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We werden blij verrast door gerechten bestaande uit prachtige ingrediënten. Het startte met een amuse van pastinaak met eekhoorntjesbrood. Daarna volgende nog een aantal bijzondere en smakelijke amuses, prachtig opgediend. De bij de gerechten geserveerde wijn completeerden het geheel. Het dessert was ontzettend origineel, rode kool met gefermenteerde peer. Wij moesten moeite doen om niet tot de laatste molecuul aan ons bord te schrapen. Heerlijk.

Alles ging samen met bijzonder vriendelijke en attente medewerkers, een prachtig levendige groenwand en een zeer enthousiaste chef die ons graag vertelde over de samenstelling van zijn gerechten. Wij hebben genoten en komen hier zeer zeker terug.
boy B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
In kader van restaurantweek hier met vrienden gegeten. Ontvangst vriendelijk en attent. Geen opdringerigheid om allerlei diensten te verkopen. Verrassend veel en zeer lekkere amuses. Voorgerecht en hoofdgerecht zeer smakelijk en mooie opmaak. Brede keuze uit open wijnen die niet standaard zijn. Kende het al maar de rode wijn wordt die we dronken wordt in get Gelderse Laren geoogst. Uitstekend! Dessert ingewisseld voor kaasplank ... met 18 verschillende kazen. Werkelijk top. Alles bij elkaar zeer verassend en elke verwachting overstijgend voor deze prijs. Gaan hier zeker vaker eten. Bedankt!
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij gingen voor een verrassingsmenu van vijf gangen: originele, prachtig ogende en overheerlijke gerechten met goed passende wijnen erbij. Wat ik gewend ben bij zulke gastronomische gelegenheden, is kleinere porties naarmate je meer gangen kiest. Dat leek niet helemaal het geval, toen de laatste gang 15 (!) soorten kazen betrof. Maar alles was zo lekker, dat ik er niet mee zat (helaas moest ik wat laten liggen op het bord). Bediening was keurig en vriendelijk, ze konden ook luchtig en met humor reageren: ik voelde me erg welkom en op mijn gemak. En toen we oesters absoluut niet vonden passen bij de rest van een gerecht, werd hier oprecht belangstellend en onderzoekend over doorgevraagd. Omdat de kok graag feedback wilde bij het uitproberen van nieuwe dingen als dit gerecht. De kok kwam laat op de avond iedereen die vertrok in de deuropening persoonlijk even dag zeggen en bedanken. Bijzonder! Inrichting is modern, met veel licht en warme kleuren: prettig. Tafels staan wat dicht bij elkaar, dus mensen meteen om je heen (ook wij zelf) zijn te verstaan in privé gesprekken. Als het wat drukker wordt, let men minder op elkaar en valt het minder op.
Elbertsen .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wederom een heerlijke avond gehad bij Twenty2, echte verwennerij.
Vooral de reebok was echt heerlijk, mooi bereid en super mals, maar ook de voorgerechten met o.a makreel, kabeljauw en oester en het tussengerecht met eend waren niet alleen super lekker maar ook een lust voor het oog.
De wijnen paste er goed bij en ik ben altijd erg blij met de mogelijkheid tot een BOB-arrangement waardoor je toch kleine beetjes mee kan drinken.
Bij het kaasplankje, met 15 heerlijke Hollandse kazen, kwam chef Gerwin Sanders even persoonlijk andere stroop brengen omdat hij onze naam op de reservering had zien staan en weet dat ik rinse appelstroop van Canisius lekkerder vind dan die van de Marienwaard.
Dit soort persoonlijke aandacht maken het verschil tussen een goed restaurant en een fantastisch restaurant.
kooyers K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Zeer orginelegerechten en gewelgige smaken, met prachtig bij passende wijnen. Ontvangst was zeer hartelijk.
We voelden ons er heel erg thuis!
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Smaaksensaties gecombineerd met warme mensen en een prachtig nieuw ingericht restaurant. Pure verwennerij om hier te eten
fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten en drinken op sterren niveau, maar dan met lage prijzen. Menu Bib Gourmand is zeer aan te bevelen en met de drie amuses een belevenis.
Roland N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Top vegetarisch gegeten. Mooie smaak-, kleur- en structuurcombinaties. Aanrader.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een heerlijke avond gehad bij Twenty2! Wij hadden gekozen voor het 4-gangen verassingsmenu met een wijnarrangement. De gerechten waren verrassend en lekker. De wijnen waren mooi aanvullend bij het eten. Wij hebben een hele gezellige en goed verzorgende avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Twenty2 voor deze fijne avond ♥️
MelindaB .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Supergastvrije, lieve mensen die met liefde voor het vak en pure producten de mooiste en meest onverwachte combinaties op tafel toveren. De chef is zelfs niet te beroerd om zijn geheime recepten met zijn gasten te delen. Echt een ontdekking en zeker een aanrader!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, top service en een prachtig nieuw interieur!
claus17 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De inrichting is leuk en semi-modern, leuke ruimte voor ontvangst. Wij zaten aan een leuke ronde tafel, prettig als gezelschap van 4 :-) gelukkig had deze tafel ook een warme lamp, wantdelen van het restaurant zijn verlicht met witte ongezellige verlichting.
De ontvangst was prima, personeel ook de hele avond heel vriendelijk. Helaas was vanwege omstandigheden het bib gourmandmenu niet beschikbaar. Onder welke omstandigheid ook vind ik dat eigenlijk ongemakkelijk omdat ze verder geen kaart hebben maar alleen een verrassingsmenu. Hierom hebben we het 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Dit menu was ieder gerecht opnieuw oke maar alles behalve verrassend en vlak van smaak. Dit hebben we ook aangegeven. Wij vonden de gerechten ook niet allemaal even toegankelijk (vb: blauwe kaas als amuse of 81% pure chocola als dessert) en daardoor voor een verrassingsmenu niet geschikt. Al met al een leuke avond gehad en genoten met elkaar maar ik denk dat deze eerste ervaring bij twenty2 niet voor herhaling vatbaar was.
Elbertsen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor het eerst de nieuwe inrichting kunnen bewonderen.
Ik vind het erg mooi geworden, rustig en warm.
Het eten was, zo als altijd, weer super in orde!
Bij het eerste voor gerecht van spekbokking en kalf werd een hele verrassende witte wijn uit Kroatië geschonken.
Ook de andere wijnen waren mooi uitgezocht bij de gerechten maar deze was echt een verrassing.
Kaasplankje was weer een feestje van de mooiste Nederlandse kazen!
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
lieve en zorgzame mensen met oog voor detail, lekker eten in een sfeervolle ongeving, kortom een aanrader.
J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hartelijke, rustige sfeer. De inrichting en decoratie is modern en strak zonder warme kleuren. Dit harmonieert niet met de sfeer die het wil uitstralen en de prachtig opgemaakte gerechten.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Het 4 gangenmenu was verrassend, gevarieerd en erg smakelijk. De bijpassende wijnen waren heerlijk. Gastvrije ontvangst en bediening in een geheel vernieuwde entourage. Een aanrader voor een culinair gezellig avondje uit. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!!!
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de eerste keer bij Twenty2 gegeten. Het was een warm bad van de gerechten tot de perfect zittende stoelen en de bediening.. Aan het begin werden we verrast met heerlijke amuses. De presentatie van de gerechten was een lust voor het oog en de gecombineerde smaken tongstrelend. Een echte aanrader als je eens iets anders wilt!
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was een culinaire beleving , tafeltjes wel erg dicht bij elkaar . zeker voor herhaling vatbaar. Leuke aanbieding via Loes