Twenty2

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Floor P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten! behalve dat de gerechten heerlijk waren zag alles er ook prachtig uit. ontvangst was gastvrij en de bediening vriendelijk
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Restaurantweek en met vrienden gekozen om vegetarisch te eten.
Ik vind altijd dat je aan de vegetarische gerechten het niveau van de chef en het restaurant kunt afmeten.
Maar wat was dit een geweldige verrassing, mooie smaken, mooie borden, bijzondere combinaties en passende wijnen. Geweldig!!! Voor herhaling vatbaar.

Martin Mesch
hluiten .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De wijnproeverij was uniek in zijn soort en zeker voor herhaling vatbaar. Het verrassingsdiner vooraf viel ook zeer goed in smaak!! Wat een kok!!
Roland G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Echt een super avond gehad! Echte smakelijke kunstwerkjes op je bord. Top chef die Gerwin, samen met zijn team bezorgen ze je een top avond!
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op verzoek de tafel laten versieren ivm verjaardag van mijn partner. De tafel was werkelijk fantastisch versierd. Precies zoals gevraagd. Ingetogen met een mooi lint, een mooie kaars en rozenblaadjes op tafel.
Het 5 gangen verrassingsmenu is een aanrader. Na het heerlijke aperitief (Champagne met sap van de bast van de olijfolieboom), volgen er drie heerlijke amuses. Welke iedere keer uit drie gerechtjes bestaan. Na deze amuses beginnen de gangen pas te tellen. Een heerlijke forel met diverse bereidingen van oester als voorgerecht. Aansluitend twee tussen gerechten; vis (roodbaars) en daarna werkelijk fantastisch gegaarde eend, een hoofdgerecht met sukade van het lakenvelderrund. De geserveerde wijnen passen bij de gerechten. Geen uitsprekende smaakversterkers. Op verzoek een uitgebreide proeverij van kaas. Maar liefst 15! soorten Hollandse kaas. Een perfecte portionering en de kaas werd begeleid door een goddelijk drankje van druiven most met cognac. Waarvan we nog maar een glas extra gedronken hebben.
Tot onze verbazing werden er bij de koffie en thee vijf heerlijke en originele friandises geserveerd. Ook mijn partner die glutenvrij eet is door de kok verrast met vijf heerlijke creaties.
Na de vele verwennerijen nog even staan praten met de eigenaren en wat blijkt, ze maken ook hun eigen wijn. Zowel rood als wit. Beide wijnen worden gemaakt van druiven geteeld op Nederlandse bodem. Daarvan hebben we een fles gekocht en die gaan we snel proeven.

Ga een keer bij Twenty2 eten. Wij gaan nog een keer terug.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten! De fingerfood vooraf maar ook de forel met oester was top. En dan het hoofdgerecht, de eend was echt super! De wijnen die erbij werden geschonken waren ook heerlijk. De eigenwij(s)n zowel wit als rood. En de Montepulciano rosé bij de forel is een perfecte combinatie! De bediening is enthousiast, vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Kortom een super avond!
RonF F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond Volop Genoten en een Overheerlijke Beleving gehad. Bij het Restaurant Twenty2 van Paula en Gerwin met hun Dames het Verrassingsmenu en de Sfeer waren weer Fantastisch samen met de Overheerlijke Mooie Rode Wijn uit Laren (achterhoek) was Grandioos onze Grote Dank daarvoor. De Garoetjes Wil en RonF
Yornik O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Afgelopen donderdag met mijn vriendin hier gegeten, wat heeft geresulteerd in een prachtige avond! De ambiance, de juiste muziekkeuze, de aankleding, de rustige maar persoonlijke bediening en gastvrijheid, de heerlijk wijnen en met als hoogtepunt de pareltjes uit de keuken maakten het echt tot een prachtige avond. Mooie royale porties, waarin de chef zijn kwaliteiten en kunsten vertoont door het gebruik van verschillende smaken, kleuren, texturen, technieken, geuren en passies. Absoluut ook een pluspunt dat hij zijn gezicht bij de deur laat zien zodra de gast vertrekt, erg fijn om hem en zijn team te kunnen complimenteren met het brengen van een onvergetelijke avond. Wij komen hier snel weer terug! Veel dank Gerwin, op naar die hartstikke verdiende ster!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wat een teleursteling! Verrassings 4 gangen menu. Moest een gerecht terug sturen door allergie, aan de telefoon en personlijk aangemeld en toch ontvangen! Wel vervangen, maar kreeg iets dat smaakt naar bedorven, trouwens 2 van de vier gangen waren gewon niet te eten. Gerechten waren van lauw naar koud, groenten bijna alles rauw, zelfs champignons en asperges, vlees niet allen niet gaar, maar ook raw... voor ons een 0 - zero voor het eten. Service ok, maar kon cava van prosecco niet onderscheiden, Kan niet begrijpen dat van het: " iens aanbevolen , ik dacht dat ik aan het verkeerd adres was, maar ja dat klopt, was toch op Twenty2". En de rekening, na zulke ervaring, tja, daar word je best zuur van.
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest met een groep collega van 7 personen. Voor ons was er 5-gangen menu was besteld. Helaas er was niet duidelijk gecommuniceerd daarover. Avond begon met fingerfood, amuse, voor, voor, soepje, hoofd en nagerecht.
Eten waren van zeer goed kwaliteit. Wijn arrangement past er redelijk goed bij. Bediening (waaronder eigenares) was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
RonF F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteravond een Machtig Mooie en Lekkere Avond vanaf 18.30 uur tot 23.30 uur gehad bij Restaurant Twenty2. Wil en ik hebben Volop Genoten van de Overheerlijke Hapjes en Diner wat een Onvergetelijke Avond. Vooral hun Eigen Wijn De Witte Wijn smaakte Fantastisch met een mooi zuurtje De Rode was een echte Topper waar zij een Bronzen Medaille hebben gewonnen nou voor ons is het gewoon een Gouden Medaille wat een Machtig Lekkere Wijn, Bedankt Paula en Gerwin met Jullie Crew jullie hebben ons een Fantastische Avond bezorgd. De Garoetjes Wil en RonF
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Gerwin en Paula in restaurant Twenty2. Bij binnenkomst word je vriendelijk onthaald.
Na een en aperitief in de lounge , met een aantal amuses, werden we begeleid naar onze tafel. Deze keer wachtte ons een 4 gangen verrassingsdiner met zeer goed bijpassend wijn-arrangement. Ik kan vertellen wat het was maar dat doe ik niet, ik hou het bij : voorbij lekker, mooie smaken, fijne nuances, mooie producten en goede wijn/spijs combi's.

Ik heb meestal wel een puntje van kritiek maar ik heb hier niets gevonden, het was echt een perfecte avond!
Een absolute aanrader voor fijnproevers!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Fijn en rustig restaurant waar mensen werken met verstand van zaken. We hebben hier lang en aangenaam getafeld met de heerlijkste gerechten en bijpassende wijnen. Na het heerlijk bubbelende aperitief kregen we enkele amuses. Daarna startte het 3 gangen bibgourmandmenu, waar ik de forel als voorgerecht had. Het hoofdgerecht was het rundvleesgerecht met zachte stukjes rund en mooie groenten. Het dessert was aangekleed met bramen, chocolade en een gefrituurde dropveter, heel origineel ondanks dat ik een gewone dropveter toch lekkerder vind.... Afgesloten met thee en lekkernijen, we gingen met een volle buik de deur uit, fantastische avond gehad, dankzij het vriendelijke en kundige personeel, zo lekker gegeten in een prima omgeving.
Nicoline W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was alweer even geleden, maar wat een feestje om weer bij Twenty2 te mogen eten. De gastvrijheid van Paula en Gerwin was weer fijn, maar vooral het mooie menu was heerlijk. En dat in een Restaurant week, waar de meeste restaurants toch wat op de kleintjes letten, pakte Twenty2 uit met forel, paling en hert. De bijpassende wijnen waren een prachtige combinatie en even tussendoor bijschenken is hier heel gewoon. Dit restaurant is een aanrader waar we naar terug blijven komen.
Wickedspoon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op verzoek van vrienden hebben wij gegeten bij Gerwin. Vriendelijk ontvangst en sfeervolle zaak. Hebben die avond het menu gegeten, wat we allebei super konden waarderen was het gebruik van de lokale producten. Heel apart was dessert met biet, anders dan wat je van een dessert verwacht
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Michelinwaardig. Eten smaakvol en zeer verzorgd opgediend, zeer aparte combinaties die heel geslaagd zijn, gebruik van regionale producten zoals kazen en zelfs wijn van Gelderse bodem.
Zeer correcte bediening. Niet goedkoop, maar wel heel goed.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Deze keer met vrienden gegeten. Met een Groupon verrassings menu. Wij eten wel vaker bij Twenty2 en wat was het weer geweldig! Culinair een hoog niveau.Wat een smaak sensatie! Mooie opgemaakte borden. Mooie wijnen. Comfortabele stoelen en de ambiance is licht en stijlvol.
We hebben meer dan 5 uur genoten en dat zegt genoeg.
Gerwin is een zeer gepassioneerde goede chef en Paula een uitstekende gastvrouw!
Tot de volgende keer en bedankt voor de mooie avond!
Monique1063 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heel bijzonder gegeten bij dit restaurant. De ammuses waren een feestje om naar te kijken. Verrassingsmenu van de chef. Er flinke hoeveelheid gangen. Er werd in een prettig en vlot tempo bediend en afgeruimd en we toch hebben ruim 3 uur gezeten. Het meest bijzondere gerecht qua smaak was de tartare van watermeloen. Alles zag er schitterend uit. Had een veelheid aan smaken per keer. Er zat steeds een veelheid aan ingredienten in. Je moet wel even met aandacht eten. Bediening bijzonder beleefd, vriendelijk en servicegericht. Je voelt je echt welkom. Inrichting prima. Lekker ruim ingedeeld zodat je niet met je stoel tegen de buren aanschuift als je op wilt staan en ook geen hinder hebt van de gesprekken om je heen. We waren echt positief verrast.