Twenty2

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Malinee .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier geweest met een groep collega van 7 personen. Voor ons was er 5-gangen menu was besteld. Helaas er was niet duidelijk gecommuniceerd daarover. Avond begon met fingerfood, amuse, voor, voor, soepje, hoofd en nagerecht.
Eten waren van zeer goed kwaliteit. Wijn arrangement past er redelijk goed bij. Bediening (waaronder eigenares) was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
RonF .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteravond een Machtig Mooie en Lekkere Avond vanaf 18.30 uur tot 23.30 uur gehad bij Restaurant Twenty2. Wil en ik hebben Volop Genoten van de Overheerlijke Hapjes en Diner wat een Onvergetelijke Avond. Vooral hun Eigen Wijn De Witte Wijn smaakte Fantastisch met een mooi zuurtje De Rode was een echte Topper waar zij een Bronzen Medaille hebben gewonnen nou voor ons is het gewoon een Gouden Medaille wat een Machtig Lekkere Wijn, Bedankt Paula en Gerwin met Jullie Crew jullie hebben ons een Fantastische Avond bezorgd. De Garoetjes Wil en RonF
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Gerwin en Paula in restaurant Twenty2. Bij binnenkomst word je vriendelijk onthaald.
Na een en aperitief in de lounge , met een aantal amuses, werden we begeleid naar onze tafel. Deze keer wachtte ons een 4 gangen verrassingsdiner met zeer goed bijpassend wijn-arrangement. Ik kan vertellen wat het was maar dat doe ik niet, ik hou het bij : voorbij lekker, mooie smaken, fijne nuances, mooie producten en goede wijn/spijs combi's.

Ik heb meestal wel een puntje van kritiek maar ik heb hier niets gevonden, het was echt een perfecte avond!
Een absolute aanrader voor fijnproevers!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Fijn en rustig restaurant waar mensen werken met verstand van zaken. We hebben hier lang en aangenaam getafeld met de heerlijkste gerechten en bijpassende wijnen. Na het heerlijk bubbelende aperitief kregen we enkele amuses. Daarna startte het 3 gangen bibgourmandmenu, waar ik de forel als voorgerecht had. Het hoofdgerecht was het rundvleesgerecht met zachte stukjes rund en mooie groenten. Het dessert was aangekleed met bramen, chocolade en een gefrituurde dropveter, heel origineel ondanks dat ik een gewone dropveter toch lekkerder vind.... Afgesloten met thee en lekkernijen, we gingen met een volle buik de deur uit, fantastische avond gehad, dankzij het vriendelijke en kundige personeel, zo lekker gegeten in een prima omgeving.
Nicoline W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was alweer even geleden, maar wat een feestje om weer bij Twenty2 te mogen eten. De gastvrijheid van Paula en Gerwin was weer fijn, maar vooral het mooie menu was heerlijk. En dat in een Restaurant week, waar de meeste restaurants toch wat op de kleintjes letten, pakte Twenty2 uit met forel, paling en hert. De bijpassende wijnen waren een prachtige combinatie en even tussendoor bijschenken is hier heel gewoon. Dit restaurant is een aanrader waar we naar terug blijven komen.
Wickedspoon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op verzoek van vrienden hebben wij gegeten bij Gerwin. Vriendelijk ontvangst en sfeervolle zaak. Hebben die avond het menu gegeten, wat we allebei super konden waarderen was het gebruik van de lokale producten. Heel apart was dessert met biet, anders dan wat je van een dessert verwacht
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Michelinwaardig. Eten smaakvol en zeer verzorgd opgediend, zeer aparte combinaties die heel geslaagd zijn, gebruik van regionale producten zoals kazen en zelfs wijn van Gelderse bodem.
Zeer correcte bediening. Niet goedkoop, maar wel heel goed.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Deze keer met vrienden gegeten. Met een Groupon verrassings menu. Wij eten wel vaker bij Twenty2 en wat was het weer geweldig! Culinair een hoog niveau.Wat een smaak sensatie! Mooie opgemaakte borden. Mooie wijnen. Comfortabele stoelen en de ambiance is licht en stijlvol.
We hebben meer dan 5 uur genoten en dat zegt genoeg.
Gerwin is een zeer gepassioneerde goede chef en Paula een uitstekende gastvrouw!
Tot de volgende keer en bedankt voor de mooie avond!
Monique1063 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heel bijzonder gegeten bij dit restaurant. De ammuses waren een feestje om naar te kijken. Verrassingsmenu van de chef. Er flinke hoeveelheid gangen. Er werd in een prettig en vlot tempo bediend en afgeruimd en we toch hebben ruim 3 uur gezeten. Het meest bijzondere gerecht qua smaak was de tartare van watermeloen. Alles zag er schitterend uit. Had een veelheid aan smaken per keer. Er zat steeds een veelheid aan ingredienten in. Je moet wel even met aandacht eten. Bediening bijzonder beleefd, vriendelijk en servicegericht. Je voelt je echt welkom. Inrichting prima. Lekker ruim ingedeeld zodat je niet met je stoel tegen de buren aanschuift als je op wilt staan en ook geen hinder hebt van de gesprekken om je heen. We waren echt positief verrast.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het interieur van Twenty2 is een beetje deprimerend somber. Wij vinden het niet zo goed passen bij de moderne kookstijl van chef Gerwin en sous-chef Christiaan. Maar dat blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
Veel te kiezen is er niet vanavond: al bij binnenkomst krijgen we te horen dat er alleen een verrassingsmenu is. Maar Chris, die bescheiden en vriendelijk de bediening doet, is wel bereid om de hoofdingrediënten te verklappen. Makreel, kabeljauw en lam, dat klinkt goed.
Van de twee amuses, een koekje van mout en een paar plakjes wilde gans, zijn we niet ondersteboven. Maar het voorgerecht mag er zijn: in de oven gegaarde makreel die daarna volgens de methode cerviche kort is gemarineerd. Heerlijk! Ook de kabeljauw met een saus van in hooi gerookte groene asperges (je proeft echt hooi) en kleine stukjes bloemkool is een topgerecht. Mijn tafelgenoot, die geen dessert wil, krijgt als extra gerecht rode poon in een saus van langoustines en kippenlevertjes. Een lekkere combinatie. De lamsfilet is een nogal stevig stukje vlees, klassiek begeleid door een saus van lamstong en Limburgse asperges.
Bij Twenty2 kunnen ze goed koken, de prijzen zijn redelijk. Wel het advies om niet te veel glazen wijn te bestellen, want dan zal de rekening onbehoorlijk oplopen.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met z'n vieren genoten van het vier-gangen Groupon verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Gestart met enkele aparte en lekkere amuses, daarna als eerste gang een kalfstartaar met zwezerik, gevolgd door een prachtig gegaard stukje kabeljauw. Als hoofdgerecht reekalf, mooi gerijpt en perfecte cuisson. De wijn die hierbij geschonken werd was een mooie, krachtige, volle Italiaan. Wat een heerlijk gerecht. Gebracht door de chef zelf, die met veel passie vertelde over het gerecht. Desert met verrukkelijk chocolade-ijs en een frisse muscat wijn. Zelfs de koffie werd vergezeld van een drietal heerlijke en aparte zoetigheden. Kortom: echt een perfecte avond uit eten bij een chef die weet wat gastvrijheid inhoudt. Vlotte en kundige bediening. Inrichting netjes, tikje sober. Zeker een aanrader voor wie lekker wil eten in Apeldoorn.
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heel blij verrast door het eten bij Twenty2! Vooraf 4 amuses, waarvan 2 mooi gepresenteerd en 2 lekker maar niet heel bijzonder. 2 hele goede amuses waren wat mij betreft beter geweest. Vanaf daar was het een stijgende lijn. Vooral de kabeljauw van het tussengerecht was goed, de zeer uitgebreide kaasplank was echt top en het dessert met witte chocolade was werkelijk fantastisch (en ik hou niet eens echt van witte chocolade!). De wijnen van het wijnarrangement waren heerlijk.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Met Groupon bij Twenty2 gegeten. Het diner vangt aan met wat fingerfood; bladerdeeg met oude kaas en geitenkaas en het moutkoekje waren heerlijk. De wafel van pindakaas met augurk was wat droog, maar goed van smaak. De amuse van biet was ook goed op smaak. Toen begon het diner. Foreltartaar met hollandse garnalen vooraf, deze was lekker rokerig van smaak. Het tussengerecht was kabeljauw met kastanjepuree. Ook dit was heerlijk (voor mij het lekkerste gerecht van de avond). Het hoofdgerecht was diamanthaas met pastinaak en witlof. Niks op aan te merken, maar niet heel spannend. En het dessert wat vanille-ijs met geitenyoghurt, mandarijn en mousse van iets ondefineerbaars, maar deze was heerlijk! Ook de friandises bij de koffie waren heerlijk. Bij het diner hadden wij een flesje wijn van de (uitgebreide en zeer betaalbare) wijnkaart en de sommelier wist ons nog een leuk weetje bij de wijn te vertellen.

We hebben een zeer geslaagde avond bij Twenty2 gehad en zeker voor dat geld. De ambiance is zeer prettig, gedimd licht en fijne stoelen en tafels die niet te dicht op elkaar staan. Het personeel is vriendelijk en heeft veel aandacht voor de gast en de gerechten volgen elkaar op een prettig tempo op. Wij komen zeker nog eens terug!
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het was al weer een tijd geleden dat we Twenty 2 bezochten. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu all-in. Al met al verlieten wij na een paar uur tevreden het restaurant.
We begonnen met een parade van amuses die er allemaal erg aantrekkelijk uitzagen. Slechts twee er van vonden we echt goed smaken, de rest ziet er mooi uit maar qua smaak betekenden ze niet zo veel. Liever een minder grote hoeveelheid amuses maar dan helemaal top van smaak! Vervolgens een goddelijk voorgerecht van forel, spekbokking en Hollandse garnalen. Wat ons betreft het hoogtepunt van de avond. Het tussengerecht van kabeljauw was in dik orde. Het gerecht met diamandhaas was zeer smakelijk maar het garnituur erom heen was wat vlak van smaak. De keuze van wijnen was prima en paste goed bij de gerechten.
De bediening was in ieder geval bij de gastvrouw en en mannelijke bediening goed.
De ambiance is netjes maar wel wat saai!
Op dit moment is Twenty 2 naar ons idee wel het betere restaurant in Apeldoorn. Voor fijnproevers althans...
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Meerdere keren gegeten bij Twenty2, het eten is er echt heerlijk, de borden zijn prachtig opgemaakt en zeer verrassende smaak combinaties. Je word er heerlijk in de watten gelegd. Wachttijden zijn ook prima. We komen hier erg graag. Echt een aanrader! Het is niet goedkoop maar het is het geld absoluut waard.
RoelJonk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Donderdag 29 Oktober zijn we met een groepje van tien personen heerlijk uit eten geweest bij restaurant Twenty2.

Kort samengevat hadden we uitstekende bediening, heerlijke gerechten en een ontzettend prettige sfeer.
we hebben gebruik gemaakt van het 5-gangen verassingsmenu wat zeer aan te raden is! vooraf kregen we zelfs een hapje bij de borrel, een 3-tal fingerfood en een fantastische amuse!
We komen hier zeker terug en ik zal het zeker aanraden!
Easterchick87 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Samen met collega's op mogen genieten van een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu!
Echt verwend door uitstekende service, bijpassend wijnarrangement en als klap op de vuurpijl de eerste hertenrug van het seizoen mogen eten.

Hoewel we van begin tot eind een topavond hebben gehad, was voor mij het geraspte runderhart over ons hoofdgerecht de echte verrassing. Erg creatief, lekker en zeer verantwoord ( alles van het dier gebruiken)

Kortom een echte aanrader!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eten was op zich prima. Heel veel kleine hapjes als vorm. Soms beetje flauw in smaak.
Niet zo uitgesproken lekker, nieuwe experimenten ( b.v. schapen yoghurt ) met een smaak die ons niet altijd beviel.
Overall wel prima kwaliteit en verassende mooie presentatie.

Bediening en service heel vriendelijk en attent. Maar af en toe overdone en te veel.
Geen coördinatie tussen de verschillende serveersters, als voorbeeld we kregen 3 keer vlak achter mekaar de vraag of alles OK was. Storend en rommelig.
Ook uitleg en toelichting op ¨wat er op het bord lag ¨ vonden wij nogal bijzonder.
Sfeer en entourage OK.
Snelheid van uitserveren kan beter, duurt soms veel te lang bv bij het hoofd gerecht.

Samenvattend lekker gegeten, maar geen absolute top.
Paar punten om aan te werken lijkt ons.
Prijs / kwaliteit redelijk.
Costiaanarnhem .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met een last minute idee om even er helemaal tussenuit te gaan en tijd voor elkaar te maken, kwamen we wederom terecht bij Twenty2. De overheerlijke gerechten, werkelijk prachtige wijnen en de sublieme bediening, deed ons in een paradijs wanen. Vooral het kaasplankje, waarbij er 15 verschillende soorten Nederlandse kazen werden gepresenteerd, waren werkelijk van topklasse. Bedankt superteam!
Gast02 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vorige week voor het eerst bij Twenty2 gegeten. 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Start met leuke amuses met bijvoorbeeld een marshmallow van geitenzuivel. Het voorgerecht is de topper: soort tartaar van rauwe makreel mooi opgemaakt met heerlijke frisse groenten en bloemen. Het tussengerecht van perfect gebakken schol wordt vergezeld van seizoengroenten als tuinbonen, spinazie en peultjes perfect gegaard en vol smaak. Als hoofdgerecht medaillons van hertenbiefstuk gegaard in eigen vocht, waardoor er een heerlijk wildsmaak aan zit. Het kaasdessert met 15 streekkazen was misschien wat te uitgebreid, zeker met de friandises nog in aantocht. Mooi gekozen wijnen bij de gerechten, waaronder een Spaanse wijn van de voor ons onbekende Godello druif. En een goed bob-arrangement niet alleen voor de chauffeurs, maar ook voor wie 4 volle glazen te veel is en toch lekker wil proeven. Prettige bediening. Decor binnen is goed, de binnenplaats wat minder. Prijs-kwaliteit is uitstekend (menu EUR 47, wijnarrangement EUR 22, bob 11). Wat ons het meest aanspreekt is dat er gebruik gemaakt wordt van seizoensproducten veelal uit de regio en de pure smaken. We gaan graag een keer teug.