Twenty Four

Dommelstraat 24 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Twenty Four

Dick W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Zo goed als ik hier vorige keer heb gedineerd, zo slecht was het deze keer. Ik kreeg het idee dat er andere mensen dit restaurant bestierden, maar ik kan mij vergissen. Het was in ieder geval niet te vergelijken met mijn eerdere bezoek. Nou weet ik niet of het met het Clow evenement te maken had, waarbij wij slechts de keus hadden uit het Clow menu, maar het was ronduit slecht. Zowel de vis als het vlees menu. Maar weer een keer proberen als er geen evenement is.
Matty311 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Als onderdeel van een Culinaire Walking Dinner arrangement van het evenement Glow zijn we bij Twenty Four terecht gekomen. Twenty Four was in het Walking Dinner arrangement verantwoordelijk voor het hoofdgerecht. Wat viel ons ten deel:
We konden niet kiezen. Schol moest en zou het hoofdgerecht worden. Stel dat je vis liefhebber bent?
De schol was smakeloos evenals de basilicum olijfolie saus.
Het bord was warm het eten koud.
De groente onder de schol was suf gekookt.
De kreeftensaus leek uit een pakje te komen
De service was niet bereid om een alternatief anders dan schol aan te bieden
Kortom prijskwaliteit verhouding niet op orde.
Afsluitend 2 adviezen; Boek nooit bij Twenty Four en boek nooit een Walking dinner bij Glow.
Groet, Matty Geertsen
Noud H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Door de sfeer van het restaurant en de ambiance die er hing waren de verwachtingen erg hoog. Echter duurde het alleen al erg lang voordat het eerste drankje werd opgenomen en leek het alsof er een VIP tafel naast ons zat, want dat was de enige tafel op het verwarmde terras waar de obers zich druk om maakten. Ook bij de tafel naast ons was dit al het onderwerp van gesprek, terwijl zij al eerder zaten dan wij. Toen uiteindelijk de drank was besteld zouden we een drie gangen menu krijgen. Zelf had ik de kipsalade, mijn vriendin de bospaddenstoelen salade. Beide tegenvallend. Een erg verwarrende salade. Er werd een dressing om de sla heen geserveerd, maar de sla was al voorzien van een andere dressing. Bovendien werd mijn kipsalade geserveerd met 2 losse chicken wings, wat niet echt handig eten was in combinatie met elkaar. Als hoofdgerecht namen we beide de scholfilet met basilicumolie en kreeftensaus. De combinatie tussen basilicum olie en kreeftensaus werkte niet echt goed samen. Bovendien smaakte de dressing erg naar gekochte dressing in plaats van zelfgemaakte. Had de chef voor 1 van de 2 gekozen was dit gerecht veel beter geweest. Verder werd het geserveerd met vergeten groente, een bietenpuree en een paar losse aardappeltjes. De aardappels waren er te weinig in verhouding, ik had liever gezien dat er apart een bakje op tafel werd gezet. Het dessert was erg simpel, maar wel prima. Een mangosoep met wat stukjes fruit en een bolletje ijs. Niks moeilijks, wel smakelijk. Overall dus een erg matige ervaring, en gezien de prijzen van het menu niet in verhouding. Echt een eetcafe met misschien een aantal iets betere gerechten, maar de prijzen zijn hier niet naar.
Dbbeumer .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Voor slechts E 12,- pp via Social Deal 3-gangenmenu van de chef. Er bleek prima keuze uit 3 voorgerechten en uit 3 hoofdgerechten. Vooraf kreeg je direct (zonder extra betaling) brood met 2 botertjes. Het eten smaakte heerlijk, net dat extra in plaats van standaard. Voor de wat grotere eters is het wellicht een goed idee om bij het hoofdgerecht een portie friet apart bij te bestellen (dit dient volgens mij altijd apart bijbesteld te worden, dus niet alleen bij 'kortingsklanten'). Bij het hoofdgerecht zat wel heerlijk garnituur, onder andere wat aardappeltjes, salade en rode bietenpuree, allemaal erg smaakvol klaargemaakt. In het nagerecht was geen keuze, gezien de prijs van E 12,- pp hadden we een koffie verwacht, maar dit werd een heerlijke bol speciaal ijs met verse ananas en mangosaus, echt heel lekker. De droge witte wijn (de Chardonnay) was overigens ook een aanrader. En nog een pluspunt was dat we nog lekker buiten op het terrasje konden zitten onder de prima werkende warmtelampen (dit is alleen op de 1e rij geloof ik, dichtbij het binnenrestaurant), ook omdat wijzelf graag een sigaretje roken. Al met al geen volgepropte borden, maar meer verfijnd. Een portie friet zou ik zelf de volgende keer wel bijbestellen, maar zonder is het absoluut niet zo dat je nog trek hebt na deze 3 gangen hoor! Wij waren enthousiast en verrast over hetgeen we voor die E 12,- kregen. (Ex drank.) Normaal gezien kost een 3-gangen keuzemenu -als ik me niet vergis- hier ± E 24,- maar dan wellicht meer keuze in (duurdere) gerechten? Lijkt mij wel waar voor je geld, ik wil hier best nog eens terug want we hebben echt lekker gegeten!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Net geopend, dankzij social deal de nodige klanten getrokken. Voor 12 euro een driegangenmenu genuttigd. Was even onduidelijk wat we konden verwachten, maar voor- en hoofdgerecht konden we uit beperkte kaart kiezen. Smaakte prima, opmaken van borden kan beter. Dessert was echt overgoten met (mango)saus, jammer.
Geewee2 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Nieuw in Eindhoven. Een gezellig restaurant met een leuke, jonge bediening. Wat ter tafel komt is niet alleen een schilderij maar vult het bord en is ook nog zeer smakelijk.
Tip voor de liefhebbers van vis: Met de 'Tong a la Normande' bewijst de keuken haar vakmanschap.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Het restaurant is net geopend. De enthousiaste bedrijfsleider maakt met iedereen die stopt bij zijn menukaart een praatje en het terras wordt op deze zonnige avond dan ook goed gevuld. Het restaurant zelf is nog nagenoeg leeg, maar ziet er netjes uit.
We bestellen een glas witbier (openingsaanbieding) en bubbels. Vindt u het erg als het cava is, bij het wijnproeven vonden we de prosecco niet zo lekker dus die hebben we niet. Prima!
De kaart bestaat uit een ruime keuze aan voorgerechten en soepen, een nog ruimere keuze aan hoofdgerechten, waarbij men indeelt in vlees, kip en vis en een zestal desserts. Geen echt grote verrassingen, maar prima gerechten voor een eerlijke prijs. Dagelijks wordt door de chef een vast driegangenmenu geselecteerd voor de prijs van €24.
We aten de gravlax en de serranoham vooraf, prima gevulde borden waarbij er kleine verrassingen waren in de vorm van garnaaltjes bij de vis en pittige saus bij de ham. Lekker!
De hoofdgerechten waren een lamsbout, welke terecht door al het bedienend personeel werd aangeraden, en een lamsburger. Vooral de laatste had een verrassende presentatie en opnieuw waren beide prima gerechten. Hooguit dat wat extra groente (een bakje salade?) en rijst of frietjes erbij geserveerd mogen worden om het een complete maaltijd te maken.
Als dessert was er mangosoep met aardbeien en bosvruchtenijs en een bordje kaas. Dit laatste bestond uit slechts 1 groot stuk geitenkaas en 1 flink stuk harde, oudere kaas. Op zich niets mis mee, maar wat kleinere stukjes en dan 3 of 4 soorten zou voor hetzelfde geld meer indruk maken.
De wijnkaart is nog in de maak, maar op vraag mocht bij de goedgevulde wijnkast gekeken worden. Het advies om de huiswijn te nemen werd opgevolgd, maar een kleine poging om een wat duurdere fles wijn te verkopen was zeker niet afgewezen. Op de vraag om kraanwater kregen we - op kosten van het huis - een fles mineraalwater. Fijne service, maar investeer in een paar karaffen (die je ook gratis kunt krijgen van de watermaatschappij of milieubeweging) en dan wordt dit ook nog verbeterd.
Een prima eerste avond in deze nieuwe zaak, we komen zeker over een tijdje terug om te kijken hoe het dan loopt.