Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Tuindorpstraat 61 7555 CS Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Industrieel erfgoed van Hengelo

Welkom in de huiskamer van de Twentse Bierbrouwerij! Hier kun je genieten van producten uit de regio, die vaak met een knipoog naar internationale keukens worden bereid. Neem de kaart goed in je op en vraag de bediening, waar nodig, om advies. Zij kunnen je gepassioneerd vertellen over de gerechten en welke wijnen hier goed bij aan zouden sluiten. Klaar voor een avond boordevol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 uur - 21:00 uur (sluit keuken)
Zaterdag 16:00 uur - 21:30 uur (sluit keuken)
Zondag 16:00 uur - 20:30 uur (sluit keuken)

Jouw recensie over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gebruik gemaakt van het concept sundayroast (BBQ) met allerlei heerlijk vlees ! En natuurlijk de erg lekkere biertjes ! Zeker een aanrader !
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een uitgebreide menukaart maar gelukkig geen overload aan keuzes. Uitgebreid en overzichtelijk en voor iedereen staat er wel iets op de kaart! Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. De bediening vrolijk en enthousiast! Tot snel! ;-)
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
etentje met onze kinderen ivm heugelijk nieuws . bediening was zeer goed en men had verstand van zaken . het eten was bijzonder lekker en de droge wijn en het eigen huis bier was uitstekend we komen zeker terug echt een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Eten was goed, goede bediening maar omdat het restaurant helemaal vol zat vonden wij het vrij rumoerig met muziek op de achterdrond wat eigenlijk iets zachter had gekund.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het eten is was prima ! We zaten buiten aan een picknicktafel dat was minder !
L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
lekker gegeten, fijne bediening, mooie entourage.
Zijn benieuwd naar jullie nieuwe onderkomen in oktober, komen we zeker langs
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hoge verwachting, misschien daardoor ook wel wat teleurgesteld. Niet bijzonder qua eten. Gegrilde groenten leken wel klaar gemaakt in snelkookpan. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. En voor iemand die grillmasters heeft gewonnen verwacht je wel wat meer “grill” smaak aan het vlees.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was erg lekker en van goede kwaliteit.

Vriendelijk personeel.

Punt van aandacht;
Producten die op waren van het koude buffet werden vrij traag aangevuld en bleven leeg staan.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
meerdere malen jullie gast geweest. kan mij nog herinneren dat de nu geheten sunday roast beter was. veel meer variatie in kiezen bijvoorbeeld. vlees, vis, etc. de steak afgelopen weekend was dan weer geweldig.
Marijn Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg leuk zitten en prima gegeten, bier was erg smakelijk, alleen de 1e had iets kouder gekund.
Bij aankomst duurde het even voordat iemand naar ons toe kwam om de tafel te wijzen (leek ook wat verwarring wie dat moest doen), maar dat was verder niet hinderlijk, maar dat kan ik de toekomst wellicht nog iets beter.
Zeker een aanrader om eens te eten, ook de 'Sunday Roast' is erg leuk (en lekker)
S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Twee keer vraag gesteld aan bediening geen antwoordt terug, herhalen vraag 3 keer. Irish koffie met dikke drap onderin gemeld, geen enkele reactie terug ontvangen van bediening.
tinyvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Gisteravond hier gegeten met collega's en oud collega's. Was er nog nooit geweest. Zal vast en zeker vaker gaan.
Hoorde dat ze in oktober naar een andere locatie gaan. Zal vast en zeker ook weer leuk zijn.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Een geslaagd personeelsuitje mede dankzij de gastvrijheid van Alex en zijn collega's. Het barbecue buffet was van zeer goede kwaliteit. Keurig en correcte bediening. Vlak voor het einde van het arrangement werden we keurig op de tijd gewezen en werd een laatste bestelling opgenomen. Prima service!
Hallo Christian,

Bedankt voor de genomen moeite om deze top recensie te schrijven. Hier worden wij heel blij van! :)
Graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Johny A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was erg warm binnen, maar daar kunnen jullie ook niets aan doen.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Perfecte locatie, lekker eten. Vriendelijk personeel.
De muziek was goed. Ik ga zeker nog een keer reserveren, ook een leuke locatie voor het geven van een feest.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
BBQ arrangement viel erg tegen. Erg weinig in tegenstelling tot 2017. Ook de kwaliteit van het vlees viel erg tegen.
Personeel lijkt niet erg gemotiveerd en van meedenken met de klant hebben ze ook nog nooit gehoord. Geen aanrader, wij zullen dan ook niet een bezoek brengen als ze op de nieuwe locatie gevestigd zijn. Wel jammer want de locatie, sfeer en inrichting waren top.
Hallo Bianca,

Allereerst hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven. Op deze manier krijgen we de kans om onze producten en service verbeteren waar nodig.

Wat jammer om te horen dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Vorig jaar hadden we inderdaad een ander concept, in buffetvorm. Dit jaar hebben we gekozen om onze Sunday Roast in de vorm van een Sharing Diner uit te serveren.

We vinden het vervelend dat we u het gevoel hebben gegeven dat wij niet met onze gasten meedenken.
Graag kom ik met u in contact om dit te bespreken. Ik heb u inmiddels een e-mail gestuurd.

We hopen u alsnog in de toekomst te mogen ontvangen, zodat we u het tegendeel kunnen bewijzen.
Voor nu wens ik u een fijn en zonnig weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Nathalie
Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Service was perfect. Hele leuke vriendelijke mensen!
Het eten was mooi geserveerd. (ex. de kip... Erg creepy)
De hoofdgerechten vielen tegen. De burger was erg vet en smaakte naar boter en de ribbs waren droog.
Verder is het een leuke plek maar zitten de stoelen binnen echt niet lekker.
Al met al zouden we er wel weer heen gaan maar dan om te borrelen.
Hallo Mirjam,

Bedankt voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven.
Leuk om te horen dat jullie enthousiast zijn over ons personeel en de presentatie! De presentatie van ons kippetje is een bewuste keuze. Je vindt het leuk of je houdt er niet van ;).
Jammer dat we qua hoofdgerechten niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen ontvangen, zodat we jullie met een 100% tevredenheidsgevoel naar huis kunnen laten gaan.

Voor nu proost op een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Cora H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Fijne ambiance, goed eten en vriendelijk en goed gekleed personeel!
Wij gaan zeker nog eens terugkomen op de nieuwe locatie!
Hallo Cora,

Wat ontzettend leuk om te horen. Graag tot snel!

Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Alleen de keuze voor Pepsi is een verkeerde. Verder perfect eten en een vriendelijke bediening voor een prima prijs. Er kon zelfs een ijsje op maat gemaakt worden.
Bedankt voor de recensie!

tomenada V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De bediening was erg goed.Het eten was meer dan voldoende,erg lekker gegeten.
Hallo Tom en Ada,

Bedankt voor deze positieve recensie! :)