Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Tuindorpstraat 61 7555 CS Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Industrieel erfgoed van Hengelo

Welkom in de huiskamer van de Twentse Bierbrouwerij! Hier kun je genieten van producten uit de regio, die vaak met een knipoog naar internationale keukens worden bereid. Neem de kaart goed in je op en vraag de bediening, waar nodig, om advies. Zij kunnen je gepassioneerd vertellen over de gerechten en welke wijnen hier goed bij aan zouden sluiten. Klaar voor een avond boordevol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 uur - 21:00 uur (sluit keuken)
Zaterdag 16:00 uur - 21:30 uur (sluit keuken)
Zondag 16:00 uur - 20:30 uur (sluit keuken)
9,1

Jouw recensie over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Normaal ben ik heel tevreden. Gisteren was het niet heel leuk. Eten erg zout (grillplateau) en erg lang op hoofdgerecht gewacht. Helaas toen zo vol dat we geen toetje meer hebben genomen. Hoofdgerecht ook niet opgekregen omdat het zo zout was en omdat we zo lang hebben gewacht (bijna uur gewacht na het voorgerecht...)
A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijk personeel, prijs kwaliteit verhouding goed. De kaart was niet heel uitgebreid maar het eten was echt heerlijk!! Leuke inrichting en veel verschillende biertjes kunnen proberen. Een echte aanrader!! Wij komen zeker nog eens terug
J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gewoon prima. Heerlijk gegeten en genoten van het Bier. Zeker voor herhaling vatbaar. Zelden zo'n lekkere biefstuk gegeten.
J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, een prachtige locatie en goede sfeer. Bediening is jong en vlot. We komen gauw nog eens genieten.
K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten en goede service. Duidelijk aangegeven dat de gerechten niet te snel achter elkaar mochten komen; gebeurde ook.
gastjes .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Erg lekker gegeten in een leuke en levendige omgeving. Goede vlotte bediening en een leuk (niet te groot) menu met voldoende keuze en prima selectie aan (eigen gebrouwen?) bieren en andere drankjes.
Kortom een perfecte gelegenheid.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik heb een heerlijk buffet gegeten bij Proeflokaal met een zakelijk gezelschap. Goede variatie in gerechten, goede voorbereiding en uitstekende bediening. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.
Hallo Susan,

Ontzettend bedankt voor de genomen moeite om deze positieve beoordeling te schrijven.
Dit stellen we enorm op prijs. Graag tot de volgende keer!

V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben hier heerlijk met zn zessen geborreld en gegeten bij de Twentse bierbrouwerij. Wat een zalige Honing triple. De mannen hebben zich helemaal te goed gedaan aan de mixed grill., ze gingen zelfs voor wat extra vleesgerechten. We hebben erg genoten!
Wat leuk om te horen!
Graag tot de volgende keer.

gertjan46 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, lekker vlees, lekkere sausjes. Voor herhaling vatbaar. Leuke ambiance. Hele vriendelijke bediening. Gerechten worden op een verrassende, originele, manier gepresenteerd. Stoelen mogen iets comfortabeler.
Hallo Gertjan,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze positieve beoordeling te schrijven.
Dit stellen we enorm op prijs. Graag tot snel!

mike.dikkers .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk groepsdiner gehad, familie was erg enthausiast!

We zijn zelf fan van het huidige locatie, even afwachten hoe het nieuwe proeflokaal gaat worden.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
heerlijke en gezellige avond gehad bij hen. lekker gegeten. eten was snel geregeld. eten was goed. toetjes waren lekker. voor herhaling vatbaar. Erg leuk ook om met de kinderen te doen.
Hallo Ingrid,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dit stellen we enorm op prijs. Graag tot de volgende keer.

Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende eetgelegenheid voor verschillende doeleinden.
Kortom, wij komen weer terug.
Hallo Bianca,

Bedankt voor de genomen moeite om deze positieve beoordeling te schrijven. Dit stellen we enorm op prijs. Graag tot snel!

Luis F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Bediening is zeer vriendelijk en eten is lekker. Dit restaurant is zeer geschikt voor een avondje met familie of vrienden.
Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar doen we het voor! :) Graag tot snel, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer en inrichting. De bediening was vriendelijk, soms lastig om contact mee te krijgen.
Hallo Eline, bedankt voor deze mooie beoordeling en goede feedback. Een aandachtspuntje!
Graag tot de volgende keer. Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima locatie. Goede parkeergelegenheid. Bijzonder vriendelijke bediening.
Maaltijd was van prima kwaliteit. Goede presentatie van het eten.
Zeker aan te raden.
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Graag tot ziens!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijk personeel en ondanks volle bezetting, snelle bediening.
Hallo Miranda,

Thanks voor deze positieve beoordeling!
Graag tot snel.

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de pulled pork en andere vleesgerechten, heerlijke rustige plek boven kortom voor herhaling vatbaar
Hallo Bert,

Bedankt voor deze positieve beoordeling!
Graag tot snel.

G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Helaas moesten we erg lang wachten op het hoofdgerecht. Bij doorvragen bleek dat ze ons vergeten waren. Opmerkelijk omdat wij met de grootste groep eters aanwezig waren (6 personen). Helaas ontbrak ook een excuus of het aanbod van een tussengerechte van "het huis".
Beste meneer en mevrouw Gouders,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven.
Op deze manier biedt u ons de mogelijkheid om onze producten en service verbeteren waar nodig.
We vinden het vervelend dat er iets mis is gegaan. Gelukkig hebben we elkaar inmiddels telefonisch gesproken en het op een goede manier opgelost. Graag tot de volgende keer%21

Met gastvrije groet,

Nathalie