Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Tuindorpstraat 61 7555 CS Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Industrieel erfgoed van Hengelo

Welkom in de huiskamer van de Twentse Bierbrouwerij! Hier kun je genieten van producten uit de regio, die vaak met een knipoog naar internationale keukens worden bereid. Neem de kaart goed in je op en vraag de bediening, waar nodig, om advies. Zij kunnen je gepassioneerd vertellen over de gerechten en welke wijnen hier goed bij aan zouden sluiten. Klaar voor een avond boordevol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Jouw recensie over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De bediening en aandacht voor de gasten is echt prima. Helaas was het eten niet meer dan redelijk. We hadden een grillmaster mix plateau. De steak was voortreffelijk maar de rest tegenvallend. De kip smaakte maar niks, de beefribben en de pulled pork veel te gaar en smaakte hetzelfde en smaakte naar ouderwetse smack. Het was voldoende en nogmaals alle lof voor het personeel maar wij komen niet meer eten
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie locatie. Jammer dat jullie daar weggaan. Mooi industrieel. Helemaal geweldig.
Hopelijk krijgt de nieuwe locatie ook dezelfde uitstraling.
h.kaspers .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, op een bijzondere locatie.
Hopelijk blijft dit industrieel erfgoed behouden, ook nadat het proeflokaal naar een andere locatie is verhuisd.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Sfeer was plezierig, tussen gerechten door was voldoende tijd.
A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prijs voor het valentijnsmenu € 35,-- pp zonder drank vond ik wat aan de hoge kant. Voor de rest heb ik geen op of aanmerkingen.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Toegewezen (gereserveerde) tafel vlak voor toegangsdeur ietwat ongerieflijk. Binnenkomende gasten brachten steeds weer vlaag van kou naar binnen en maakte ons samenzijn onrustig. Doet niets af van prima bereide maalrijd!
B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
jammer dat er voor de kruidenboter / knoflooksaus bij het vlees en het stokbrood vooraf een extra bijdrage wordt gevraagd (prijs hiervan ook aan de hoge kant)
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellige en leuke inrichting/atmosfeer, prima kwaliteit menu. Akoestiek was wat matig gezien mijn verminderd gehoor. . . . . . . . .
K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heel jammer dat de mooie menukaart is aangepast: als je geen vleesliefhebber bent is er nu weinig keus meer. Ook vonden we 2 van de 4 voorgerechten niet in verhouding staan tot de prijs (4 champignons!, proefplankje gehalveerd). Mistte persoonlijk echt de keus uit soepjes of lekkere salades die er voorheen wel volop waren (nu alleen nog weer met vlees/gamba's).
De soorten rundvlees gerechten waren natuurlijk wel fantastisch en meer dan genoeg voor de liefhebber.
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het serveren van de verschillende gangen ging op de de juiste manier en met gepaste tijd er tussen. En er werd geïnformeerd naar de kwaliteit van het geserveerde eten.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten, goede prijs kwaliteitverhouding. Behalve t likeurtje Erg weinig voor 6,50 euro Vriendelijk personeel en fantastische inrichting! 3e x nu en komen zeker terug.????
W. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een fijne eetgelegenheid met vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed en vlees erg mals, een aanrader.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Kruidenboter aanpassen bij groot stuk vlees. Brood vooraf moet je niet vragen, maar gewoon aanbieden van de huis. Verder lekker gegeten en gezellig gezeten. Serveerster was erg vriendelijk.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zoals gewend, weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. ????????????????
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Altijd lekker eten en goed bier
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hebben heerlijk gegeten tijdens ons “uitprobeer” bezoek.
De bediening was heel alert, vriendelijk en enthousiast.
Komen heel vlug terug voor een vervolg op onze ontdekkingsreis.
Echt een aanrader.
Jim Boester, Eibergen
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Er was een probleem met onze reservering, maar het was snel opgelost. Verder was het een angenaam avond met lekker eten en drankjes :-)
T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellig en goed restaurant ! Veel hoge tafels met krukken, vind ik minder .als je wat langer wilt tafelen zit het niet fijn !
D. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer goede ervaring! Leuke locatie, goede sfeer, fijne en vlotte bediening en zeer lekker eten!
Luis F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Twents Proeflokaal is een gezellig en betaalbaar restaurant met uitstekend eten. Het is echt een aanrader voor een avondje met familie of vrienden.