Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Tuindorpstraat 61 7555 CS Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Industrieel erfgoed van Hengelo

Welkom in de huiskamer van de Twentse Bierbrouwerij! Hier kun je genieten van producten uit de regio, die vaak met een knipoog naar internationale keukens worden bereid. Neem de kaart goed in je op en vraag de bediening, waar nodig, om advies. Zij kunnen je gepassioneerd vertellen over de gerechten en welke wijnen hier goed bij aan zouden sluiten. Klaar voor een avond boordevol culinaire verrassingen?

Meer informatie over restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 uur - 21:00 uur (sluit keuken)
Zaterdag 16:00 uur - 21:30 uur (sluit keuken)
Zondag 16:00 uur - 20:30 uur (sluit keuken)
9,1

Jouw recensie over het restaurant Twentse Bierbrouw Proeflokaal

W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Alleen de keuze voor Pepsi is een verkeerde. Verder perfect eten en een vriendelijke bediening voor een prima prijs. Er kon zelfs een ijsje op maat gemaakt worden.
Bedankt voor de recensie!

tomenada V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De bediening was erg goed.Het eten was meer dan voldoende,erg lekker gegeten.
Hallo Tom en Ada,

Bedankt voor deze positieve recensie! :)

D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zoals altijd is het vlees hier subliem.. Maar goed.. wij komen dan ook vooral voor het vlees.
Puntje van aandacht zijn wel de bijgerechten (groente slap ipv beetgaar en de frietjes waren wat aan de slappe kant). Daarnaast rook het drinkglas naar sloot en zat er lippenstift op een wijnglas.. Vaatwasser s.v.p.vervangen want ik kom erg graag terug.
Hallo meneer/mevrouw Doppenberg,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven. Op deze manier kunnen we onze producten en service verbeteren waar nodig.
Graag tot ziens!

G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel raar zijn de openingstijden op deze locatie: maandag en dinsdag gesloten, en tijdens de ArtBrut Biennale in Hazemeijer geen aangepaste tijden terwijl er dagelijks honderden en soms duizenden bezoekers waren.
Ook een punt: een zespersoons tafel wordt in z'n geheel voor twee personen gereserveerd, en worden mensen die niet gereserveerd hebben weggestuurd.
Hallo meneer/mevrouw van Gurp,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven.
Wij begrijpen dat het wellicht vreemd overkomt dat we onze openingstijden gedurende de ArtBrut niet hebben aangepast. Maar hier hebben wij natuurlijk wel onze redenen voor.
Voor wat betreft de reserveringen: gasten die hebben gereserveerd hebben als eerst recht op een tafel. We hebben weinig 2-persoonstafels, dus wellicht is dat een aandachtspuntje :).
Als verder alle andere tafels ook gereserveerd zijn dan zijn we helaas genoodzaakt om een groep dat niet gereserveerd heeft teleur te stellen. Hoe jammer wij dat zelf ook vinden.
Een belletje vooraf kan dus nooit geen kwaad ;).

Met vriendelijke groet,

Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal.
K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Volgens afspraak op terras tafel toegewezen gekregen, nette vlotte en vriendelijke bediening, mooie locatie met industriële look en goed eten tegen een acceptabele prijs. Pre zijn de bieren uit eigen brouwerij waarvan de honing trippel erg goed is bevallen.
Hallo Kuilder,

Bedankt voor deze positieve recentie, leuk! :)

Groet, team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vanwege drukte rumoerig wat niet erg is maar zet muziek dan wat zachter anders probeert iedereen er boven uit te komen. Doet echter niets af van perfecte en heerlijke maaltijd.
Hallo Jaap,

Bedankt voor de genomen moeite om deze recensie en de positieve feedback te schrijven. Hierdoor kunnen wij onze service verbeteren waar nodig. Graag tot de volgende keer.

Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal.
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een voor ons nieuw gerecht geprobeerd en dat was heerlijk, daarbij een geweldig twents biertje en ons etentje was zeer geslaagd.
Hallo Henri,

Bedankt voor de genomen moeite om deze positieve recensie te schrijven, TOP!
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De bediening had het tempo hoog liggen, hierdoor een gejaagd gevoel. Dat was erg jammer. Binnen ruim een uur klaar met eten (twee gangen) Verder is de bediening wel erg vriendelijk.
Hallo Nathalie,

Bedankt voor de positieve feedback. Hierdoor kunnen wij onze service verbeteren waar nodig. Graag tot de volgende keer!
Jorike T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fantastisch gegeten en hele vriendelijke bediening. Met 18 vrouwen sharing diner. AANRADER!
Communicatie voorafgaand verliep super.
Hallo Jorike,

Wat super leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten. Thanks!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten met ons gezin, goed en zeer vriendelijk personeel. Fijne entourage en sfeer!!! We komen zeker snel weer aanschuiven. Groeten, Annemarie en Karrie, Lynn, Nino en Lisanne
Hallo Annemarie & family! Bedankt voor deze positieve recensie en graag tot snel! Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Geweldige locatie, service is meer dan uitstekend! Ik gaf aan dat een stuk vlees niet mijn smaak was, maar ik kreeg met een grote glimlach twee nieuwe steaks i.p.v. één! Top! We hebben ons heel welkom gevoeld en heerlijk gegeten!
Wauw, thanks Wendy voor deze positieve beoordeling :).
Graag tot de volgende keer.
Groetjes, Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal.
fam.assink64 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
voor de eerste maal daar met vrienden gegeten. Prachtig pand en interieur, mooi industrieel. Goede en vriendelijke bediening. Het eten was geweldig, vonden onze tafelgenoten ook. Eindelijk een keer een restaurant met een korte en duidelijke kaart. Niets geen tientallen menu's maar kort en duidelijk. Prijs / kwaliteit was uitstekend en als je van bier houd ben je daar aan het goede adres. Kortom een aanrader waar wij zeker weer gaan komen
Hallo Fam. Assink, bedankt voor de genomen moeite om deze positieve beoordeling te schrijven. Top!
Graag tot snel. Groetjes Team Twentse Bierbrouwerij Proeflokaal
Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Jammer dat jullie de vleesgerechten in zulke grote porties opdienen, 330 gr is heel veel als je ook nog een voorgerecht neemt. Is er geen mogelijkheid om de vleesporties te minimaliseren vanaf 150 gram?
Dus wij hebben gekozen voor 2 voorgerechten.
Hallo Zanderink,
Bedankt voor de genomen moeite om deze beoordeling met feedback te schrijven. Op deze manier kunnen wij onze producten en service verbeteren waar nodig.
Graag tot de volgende keer!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Had wel aan ons gevraagd mogen worden of we binnen of buiten wilden eten
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ontzettend heerlijk gegeten, gezellige bediening!!! Komen zeker terug!!
Hallo Kirsten,

Thanks voor alle tienen! Daar worden wij heel blij van.

Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Normaal ben ik heel tevreden. Gisteren was het niet heel leuk. Eten erg zout (grillplateau) en erg lang op hoofdgerecht gewacht. Helaas toen zo vol dat we geen toetje meer hebben genomen. Hoofdgerecht ook niet opgekregen omdat het zo zout was en omdat we zo lang hebben gewacht (bijna uur gewacht na het voorgerecht...)
Hallo Marjolein,

Bedankt voor de genomen moeite om een recensie te schrijven. Op deze manier krijgen we de kans om onze producten en service te verbeteren waar nodig.
We vinden het vervelend dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We hopen dat jullie nog eens weer komen zodat het tegendeel kunnen bewijzen.

Met vriendelijke groet,

A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijk personeel, prijs kwaliteit verhouding goed. De kaart was niet heel uitgebreid maar het eten was echt heerlijk!! Leuke inrichting en veel verschillende biertjes kunnen proberen. Een echte aanrader!! Wij komen zeker nog eens terug
Hallo meneer/mevrouw Aalderink,

WAUW! Bedankt voor alle tienen, daar worden we heel blij van! :)

Met gastvrije groet,

J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gewoon prima. Heerlijk gegeten en genoten van het Bier. Zeker voor herhaling vatbaar. Zelden zo'n lekkere biefstuk gegeten.
Hallo Jan,

Wauw wat een mooi compliment!:)
Bedankt voor de genomen moeite om deze positieve recensie te schrijven, dit stellen we enorm op prijs.

Met gastvrije groet,

J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, een prachtige locatie en goede sfeer. Bediening is jong en vlot. We komen gauw nog eens genieten.
Hallo Johannink,

Bedankt voor deze positieve beoordeling.
Graag tot ziens!

K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten en goede service. Duidelijk aangegeven dat de gerechten niet te snel achter elkaar mochten komen; gebeurde ook.