Twents Gastenhoes

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Twents Gastenhoes

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gebruik makend van het Ootmarsum arrangement bij een andere horecagelegenheid in Ootmarsum deze avond gekozen voor het Twents Gastenhoes. Al aangegeven dat er in een hoog tempo werd geserveerd. Heb al veel meegemaakt, maar dit sloeg werkelijk alles. Kreeg amper de tijd om de eerste consumptie te gebruiken en gezellig bij te praten en het voorgerecht stond al voor onze neus. Dit was nog niet op of vlak daarna het hoofdgerecht en vervolgens het dessert. We stonden werkelijk binnen 50 minuten weer buiten, ongekend.....dus ook geen bal aan, geen gezellige sfeer, matige bediening, Dat verklaarde waarschijnlijk dan ook dat er zo weinig gasten waren. Ik beveel deze zaak dan ook echt niet aan. Er zijn gezellige restaurants en gelegenheden in Ootmarsum.
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het Hotel Restaurant ziet er niet alleen gastvrij uit dat is het ook. De ontvangst is heel hartelijk met een kopje koffie. Het ontbijt, diner en verdere entourage is eerder 4 dan de gewaardeerde 3 sterren evenals het diner. Wij hebben 2 avonden gegeten van een vaststaand menu, dit was absoluut goed en gevarieerd. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.
Jan_F .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Het was een weerzien. Drie jaar geleden hebben we met kinderen en kleinkinderen daar een goed weekend doorgebracht. Nu waren we weer in de buurt en zijn er gestopt voor een lunch. Het geboden was zoals we verwachtten goed en de bediening persoonlijk. De inrichting was sinds ons verblijf gemoderniseerd en ziet er erg goed uit.