Twee Gebroeders in de Hooghe Neer

6,4
Lang
rha005 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Er is te weinig personeel. Lang wachten op drankjes en eten. Bij goed weer, lekker vertoeven op het terras. Pannenkoeken zijn lekker.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gamba's en pannenkoeken gegeten op het terras. Alles was heerlijk. Mooi ruim terras met grote speeltuin ernaast. Fijne afsluiting van ongetwijfeld de warmste dag van 2016!
Machella L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gisteren met een vriendin hier naar toe gegaan voor een lunch. Om 12.15uur ariveerden wij. Eerst maar eens op zoek naar iemand. Nadat wij iemand hadden gevonden werden we geplaatst in een grote ruimte zonder enige sfeer. Geen muziek, etensresten op sommige tafeltjes en op de grond. De ruimte was erg koud. Hebben ons opgewarmd aan wat zonneschijn.
Latte machiatto was lauw. Bijna koud.
We bestelden het twaalf uurtje en twee kroketten met brood. Het heeft precies 40 minuten geduurd voordat wij onze gerechten kregen. En er zat verder niemand. Best apart dat je dan zo lang moet wachten.
Salade bij de gerechten was vers. Helaas waren het broodje ham en broodje kaas van mini broodjes. Minescule hapjes dus maar wel met overdreven veel beleg.
Nee, we hebben het niet gezellig gevonden en het eten was ook niet bijzonder. Hier gaan we maar niet meer naar toe.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wij hebben met zijn zessen via Social Deal de high tea hier genoten.
Was allemaal prima. Voldoende thee en de geserveerde hapjes waren allemaal goed bereid en prima van smaak.
Het enige minpuntje is dat wij alles gewoon op borden op tafel geserveerd kregen en niet op een higt tea etagiere.
De verklaring hiervoor was dat we daarvoor met teveel waren en het er dan niet op past. Op 2 etagieres had het allemaal prima gepast en was het net even wat meer af geweest. Een detail aandachtspuntje
Framajama .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij hebben hier met vijf personen gegeten met een voucher van Social Deal.
Het eten was prima, de bediening helaas minder:
-de bestelde drankjes lieten lang op zich wachten of je zag de bediening er mee naar de verkeerde tafel lopen,
-het duurde ook erg lang voor het bestelde eten werd opgediend. Toen we het eindelijk kregen, zat er een niet juist gerecht bij.

Jammer, we hadden hier ook al een keer onbeperkt spareribs en sate gegeten en toen was de bediening perfect. Het kan dus wel! De twee personen, die nu aan het werk waren leken me erg jong en onervaren.

Framajama
Misty25 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Hier afgelopen weekeinde gegeten in een woord weer super. Drukke zaak volle brasserie (ons pa&ma) de grote schuur een groot feest en de kleine hoeve een partij. Maar lang wachten op je eten nee zeker niet. Ja als je alleen was in die zaak zal het sneller gaan maar je ziet dat het druk is. Goed bezig gebroeders. Top locatie gezellige bediening geweldige keuken. Een zekere aanrader. O en voor de mensen die klagen van lang wachten nooit in drukke zaken geweest zeker haha ongeduldigen. Als maar gezellig en goed is gezellig avondje uit ;-)
Miesko .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
voor ons nooit meer dit restaurant. Via groupon gegeten. Na half uren kregen we bestelde drinken. Rosebier besteld. Fust was leeg dus er moest nieuwe geplaatst worden. Resultaat warm bier. Vooraf hebben we stokbrood besteld. Het stokbrood was heet en moesten we zelf snijden. Er bleef niets van over. De kruidenboter leek wel bevroren. De sate was lekker maar met weinig garnituur (friet en sla) en dure mayoniase. Kortom geen aanrader ook niet via groupon!
Lennart V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Onbeperkt spare-ribe waren verrukkelijk. We waren met 10 man aan het bunkeren en we hadden geen enkel moment hoeven wachten echt perfect. En de ribes zo maals dat het vlees gewoon van het bots afglijd. We komen nu elke keer voor onbeperkte spare-ribes naar de twee Gebroerders.
Wveiens .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
We hebben hier met 2 personen een Groupon deal verzilverd (onbeperkt kipsate en onbeperkt spareribs).Deze avond was er ook een partij van 160 personen.Dat betekende dat wij 1 uur en 20 minuten moesten wachten op eerste eten.De 2e ronde duurde nogmaals 1 uur (...).Na beklag verklaarde de bazin dat het kwam doordat ze geen koks kon krijgen.Vind ik zwak excuus.Of je betaalt dan niet genoeg, en anders moet je geen grote partijen aannemen.Bediening deed haar best, maar als de keuken het niet aankan houdt het op.Eten was matig.
Enricommunicatie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
De Twee Gebroeders ken ik al jaren. De hele familie van Rijn en hun personeel zijn goede en hardwerkende mensen die echt weten wat gastvrijheid betekent. vele malen heb ik van diverse sferen kunnen proeven: een heerlijk verzorgde lunch tijden een VOC autorally, een geweldig verzorgd VOC zomerfeest, diverse muzikale avonden. En afgelopen vrijdag 26 juli hebben we met zo'n 65 personen het 2-jarig bestaansfeestje van VOC zaken & lifestylemagazine gevierd. Super avond met heerlijke drankjes en hapjes en uitmuntende, vlotte bediening! Wat voor soort feest u als lezer hier ook te vieren heeft. Twee gebroeders in Etten-Leur is een echte aanrader!
Bruiloft .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Wij hebben hier een trouwfeest gehad incl diner .
Er was gelijktijdig een condoleance . Dus die mensen liepen dwars door de bruiloftsgasten heen. Wij konden onze auto 's niet parkeren hierdoor. En vonden dit erg raar omdat dit niet van tevoren was vermeld. Bediening van koffie e.d. was lang wachten of iets gewoon niet krijgen.
Het eten was prima, goed verzorgd.
Tijdens de receptie s avonds moesten mensen soms half uur op koffie wachten . Andere hadden na een half uur nog niets gehad Sommige geen eens gebak gehad. Ook de frisdrank, bier wijn e.d. werd laat gebracht. Terwijl er gewoon doorlopend geschonken zou worden. Er liep gewoon veel te weinig personeel.
Jammer genoeg geen reactie gehad op de opmerkingen die wij hebben gemaild.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Slecht restaurant, bediening kan het werk niet aan. Groupon aanbieding spareribs en kipsate, zoete ribs besteld en pittige gekregen (foutje keuken?) bij de saté zat vlgs. de kaart mayonaise, patat en salade echter met een groupon zit de mayonaise er niet bij (wordt € 1,50 voor gerekend) de patat zijn ong 15 frietjes en de salade zit in een vingerkommetje. Achteraf wordt er voor een pilsje ook nog teveel gerekend, kortom geen aanrader..
Coschel .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
via groupon geboekt.
onbeperkt spareribs en/of kip sate. wat een werkelijke verschrikking! echt slecht. ribs alleen maar vet en vol pees. we waren met 6 man, dus 6 x mayonaise €9,- !! een karafje kraanwater €4,50 de bediening was erbarmelijk slecht we kregen eerst niet bestelde pannekoeken op tafel., geen citroen doekjes en ga zo maar door . de 2 de ronde duurt erg lang dus dat is een ontmoedigings beleid!! als ze zo groupon denken uit te voeren moeten ze maar eens een voorbeeld nemen aan de bedrijven die wel op een juiste manier een groupon aanbieding kunnen doen, dit hebben we nog nooit gezien!!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Met 14 personen hier gegeten van sommigen waren de gerechten niet gaar en lauw. Het vegetarisch gerecht leek niet op wat op de kaart stond. Ook de gerechten kwamen niet gelijktijdig op tafel, zodat we niet tegelijk konden beginnen met eten.
Jammer het leek zo'n mooie locatie om iets af te sluiten.