Tuttopuro

Meer informatie over restaurant Tuttopuro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tuttopuro

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant met heel vriendelijke bediening. Wat mij betreft was.het eten echt onder de maat voor de gevraagde prijs. Ook drie slokken wijn zijn erg duur.
liavanham .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na vriendelijk en gastvrij ontvangen te zijn was de rest van de avond teleurstellend. Voorgerecht plank met antipasties was ok, echter de daarbij aangeraden wijn was te licht bij de producten. Bruchettes waren erg lekker en ruim belegd. Als hoofdgerecht plank met kleine "warme gerechten". Helaas had het een erg hoog opwarm gehalte ipv van lekker vers bereid. Dessert was een waterige tiramisu en een keihard blokje tortufo-ijs. De lepel kon dienen als stokje. Smaak van het ijs was erg lekker. Bediening kan accurater, lege glazen zijn niet goed voor de gasten en ook niet voor de omzet. De verwachte Italiaanse sfeer heb ik niet beleefd.
Carlo K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We kwamen 14:00 uur binnen voor een late lunch. Het is inmiddels 18:30 uur en we zitten te genieten van wederom een mooie wijn met nu twee houten planken met daarop heerlijke bruschetta, kazen en charcuterie. Wat een fijne plek!