Tuttigusti

Hamburgerstraat 18 3512 NR Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tuttigusti

Jouw recensie over het restaurant Tuttigusti

Anne H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Meerdere keren eten besteld bij Tutti Gusti, erg lekker! Echt Italiaans en de porties zijn groot genoeg. Omdat het iets langer duurde voordat de bestelling klaar was, kreeg ik er een gratis toetje bij, goeie service dus!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Kwam vanavond langs dit afhaalrestaurant en zo maar eens naar binnen gegaan. Had niet veel trek maar wilde toch nog iets gezond eten. Heb dit uitgelegd en er werd gelijk mee gedacht. Dit resulteerde in een half portie canneloni (gevuld met spinazie ?) en een portie groente (half ratatouille achtig aangevuld met artisjokken). Dit was nu precies wat ik zocht. Beide waren overheerlijk en het meegeleverde focacia brood met boter (keuze uit 3 smaken maar liefst) maakte het helemaal af. Een aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een enkel hapje van een broodje bij Tuttigusti en je waant je in hartje Rome. Heerlijk vers. En wat een leuke gasten. Reuze vriendelijk en erg gastvrij.
En mocht je geen genoeg krijgen .... hun af verse afhaalmenu's zijn even geweldig!
D V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Laatst hebben we eten afgehaald bij TuttiGusti. Dit vrolijke restaurant/traiteur wordt door twee Italiaanse heren gerund, en dat proef je! De Caneloni waren om je vingers bij af te likken en ook het langzaam gegaard rundvlees was zalig: mals, perfect gekruid en met een heerlijke saus. Het enige 'nadeel' was dat het gelijk naar meer smaakte. De werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug.