Tussen Kaag en Braassem

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

6,7
Avdiest .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was goed, service is mijns inziens nog steeds te verbeteren, nu 3 keer hier gegeten en de service is niet goed, te lang wachten. Om tweede glas wijn gevraagd, het was witte wijn en deze was niet koud. Voor de klant is het niet belangrijk dat je vanaf half twaalf werkt en dat het druk en warm is en dan dingen laat vallen. Misschien moet je als bedrijf meer mensen in de bediening zetten die inzicht hebben. Let op Horeca is een apart vak wat je niet even kunt leren. Het is een leuk restaurant, maar wanneer je gisteren binnen had willen eten was dit niet te doen geweest, er is namelijk geen airco.
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Afgelopen zondag gaan eten bij Tussen Kaag en Braassem met het menu van de heerlijk 10 daagse. Als aperitief een prosecco genomen die behoorlijk dood was, na dit aangegeven te hebben kregen we keurig nieuwe glazen en werd er een nieuwe fles aan tafel opengemaakt, smaakte prima maar nog steeds niet zeer levendig. Vooraf een heerlijke tartaar van zalm met een bitterbal van parmezaan, en een soepje van asperge. Het gerecht werden niet toegelicht. Als hoofdgerecht diamanthaas met seizoensgroenten en madeira saus, dit werd wel toegelicht (andere serveerster) Als nagerecht aardbeien bavarois met aardbeien, smaakte heerlijk.
De gerechten waren prima en de wijn ook, voor deze prijs mag je daarom niks zeggen, helemaal niet op zo'n locatie. De porties zijn redelijk, Friet en salade gelden beide als supplement welke je toch wel nodig hebt om met een gevulde buik naar huis te gaan. De bediening is echter wel een punt van aandacht. Zeker het proberen waard!
Alleenverdiener .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Voor vandaag een brunchbuffet gereserveerd voor 11 personen. Bij aankomst bleek het buffet bezet en kregen we alles op tafel? Als dessert zou er een chocolade fontein zijn met ook glaasjes tiramisu, vruchtentaarten, creme brulee, cheese cake met limoen, salade van vers fruit.
Niets hiervan gezien!! Voor de kinderen frietjes, diverse snacks en pannenkoeken?
Om de snacks hebben we ook moeten vragen en pannenkoeken hebben we ook niet gezien.

Natuurlijk hebben we dit aangegeven, ik had namelijk op het moment van reservering een print-screen gemaakt vanaf de site.
De site is inmiddels aangepast was het antwoord..... oke we hoefden de snacks uiteindelijk niet te betalen. Maar daar gaat het niet om. Onze teleurstelling is groot!
Mberkel .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Met het hele gezin hebben wij 2de Paasdag genoten van de uitgebreide Paasbrunch bij Tussen Kaag & Braassem. Het buffet was zo opgesteld dat we niet in de rij hoefden te staan (zou ik heel vervelend vinden) en het buffet werd continu aangevuld. Diverse luxe broodsoorten (meer dan 5 verschillende), vleeswaren, kaas, salades, vlees, vis (o.a. zalm, tonijn, gerookte forel) en soep. Echt te veel om op te noemen. Daarnaast waren er voor de kleinkinderen pannenkoeken en frietjes met iets lekkers erbij. Ook het dessertbuffet zag er super uit. Zeer uitgebreid en met aandacht en zorg gemaakt. Onze complimenten!
Laika13 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, het 4-gangen paas menu was perfect klaargemaakt. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een aangepast dieet, het was geen enkel probleem om een alternatief voor mij op tafel te zetten. Belangrijk is dat alles er schoon en fris uitziet (zeker de toiletten) want dat is mijn inzien een afspiegeling van hoe er in de keuken gewerkt wordt. Alles was verzorgt en schoon, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Juliadegroot .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Op zondag 27 maart heb ik met mijn familie in dit restaurant genoten van de luxe Paas high tea. We starten met een glaasje Cava; vervolgens diverse verschillende sandwiches met hartig beleg (zalm tartaar, scharreleisalade, boerenkaas, carpaccio, olijvenbroodjes, roombrie, etc. etc). Daarna werden de zoete lekkernijen geserveerd, echt super lekker en uitgebreid (muffins, brownies, macarons, witte chocolademousse en nog veel meer). We hebben genoten! Het restaurant is gelegen aan de ringvaart en ziet er sfeervol uit. Dat bleek ook wel, want we waren niet de enige gasten. Ook de bediening heel vriendelijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier terug.
Trienke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een heerlijke 4 gangen culinair jubileum menu gegeten echt TOP!
Alle gerechten waren mooi opgemaakt, en de smaken klopte helemaal met gene wat je zag. Komen zeker weer terug.
Monica02 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vanavond bij 'Tussen Kaag en Braassem' een heerlijk viergangen menu geserveerd gekregen in een ontspannen, gemoedelijke sfeer. Van verfijnde smaken mogen genieten met heerlijke bijpassende wijnen. Geen smaak was te overheersend, maar juist eerlijk en zuiver. Ik ben geen grote eter en vind het dan ook destemeer geweldig dat ik voldaan en niet 'over eat' van tafel ging.
Volgende keer zeker weer.
MarjanvanKlink .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Afgelopen week genoten van de lunch bij Tussen Kaag & Braassem. Mooie, gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met een Groupon-bon hier afgelopen zaterdag gegeten. Volgens de Groupon kon jeeen hoofdgerecht a la carte uitkiezen. Wij kregen een aangepaste kaart, waar achter de hoofdgerechten, maar 4 stuks!, geen prijs stond. Thuis had ik de kaart al bekeken en deze was uitgebreider dan degene die wij kregen. De tournedos en de zeetong stonden er bv niet op. Wel bv sate en diamanthaas. Maar daar had ik de Groupon niet voor gekocht. Om dit netjes bespreekbaar te maken liep ik naar de bar waar de fout al snel bij Groupon werd gelegd, niets geen service naar ons, niets te klant is koning. Dus konden we alleen kiezen uit de schamele gerechten van de aangepaste kaart. Om het dan toch maar wat aan te kleden koos ik voor sashimi en tonijn, niets mis mee, maar voor nog geen ons vis wel ver boven de prijs (12,50) niets extra's lag er op t bord dan wat stukjes tonijn en zalm.... De 3 garnalenkroketjes van mijn man smaakte goed, maar waren ook niet meer dan 3 kroketjes, niets geen aanvulling.
Het brood, zuurdesem volgens de kaart was dit NIET, het was lekker warm, dat wel, maar net niet helemaal gaar.
De Chardonnay was lekker maar erg weinig!
Het restaurant is mooi gelegen, heeft een mooie terras, voor mooi weer, ziet er verzorgd uit van binnen, maar ons zien ze er niet meer terug.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Op een mooie locatie met ruime parkeer mogelijkheden zit een beetje verstopt het modern ingerichte restaurant. Zeer vriendelijke bediening, een prachtig uitzicht en heerlijk eten. Een plek om snel een keertje terug te komen.
Marjanvertoeven .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Afgelopen donderdag (hemelvaart) met z'n tweeen hier gegeten. Aan tafel werd ons een menutje voorgesteld. Verbazingwekkend hoe de bediening dat zo kon vertellen zonder een keer ehm..... te zeggen.
Onwijs lekker eten, we hebben alle drie de gangen buiten gegeten met een uitzicht op het water. Vriendelijke bediening, die keurig bij elk gerecht een toelichting geeft van wat er op je bord ligt. (Ondanks de drukte hadden ze genoeg aandacht voor ons) Bij de drie gangen kozen we er voor om een wijnarrangement te nemen. We hadden 2 glazen omdat we zelf niet van dessertwijn houden. Erg goed uitgekozen en ook nog een uitleg bij de wijn. Een minpuntje was dat de frites later kwam dan tegelijk met de hoofdgerechten. We kregen te horen dat dit een miscommunicatie is geweest en het z.s.m werd klaar gemaakt. Toch heeft de bediening dit goed op kunnen lossen door ons een drankje van het huis te geven. Zo gingen we tevreden en voldaan naar huis.
Conclusie: het eten was er lekker, mooi uitzicht, vriendelijke bediening die kleine foutjes op een professionele aanpak herstellen!
Wij komen hier vaker terug, zeker van de zomer met de boot!!!!
Anvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Op 2de Paasdag heb ik hier met mijn familie gegeten. Het was in 1 woord geweldig.
Een hartelijk ontvangst, drankje in de bar en vervolgens het 3 gangen menu van de chef. Ik was met vriendinnen al eerder hier geweest en ook toen was het top. Daarom nu opnieuw met mijn familie hiernaar toe. Complimenten aan zowel de bediening (vriendelijk en attent) en de keuken (de gerechten zijn een plaatje op het bord en smaakcombinaties zijn perfect). U zult ons hier zeker vaker tegenkomen.
Ruudje-Rijsenhout .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Tijdens Pasen met 6 personen dit restaruant bezocht. De entree ziet er spectaculair uit. Mooi pand op een mooie locatie. Het apparetief dronken we aan de bar. Toen viel ons al op dat alle halfvolle flessen wijn werden bijgevuld met andere halfvolle flessen (gelukkig wel dezelfde wijn). Misschien wil men de gast het idee geven dat je wijn uit een nieuwe, volle fles geschonken wordt. Na het paasmenu besteld te hebben, met enige aanpassingen, mochten we aan tafel. Aan de bediening gaven we op graag een karaf ijswater te willen hebben en dat bij één van personen het servet ontbrak. Het servet en het ijswater werden na het voorgerecht gebracht. Het aangepaste voorgerecht was sashimi. Vooral aan de tonijn was te zien dat deze al enige tijd op zijn "eter" wachtte. Het vlees was niet mooi rood en zelf enigszins flauw van smaak. Daarna een mooi tussengerecht van kabeljauw, gevolgd door een diamanthaas, die echter volledig verdween onder een enorme hoevellheid bearnaissesaus. De smaak van het vlees (dat wel lekker mals was), was volledig verdwenen. Bij het bestellen hadden 2 personen aangegeven een ander dessert te willen en 1 persoon had gezegd geen dessert te willen. Tot onze stomme verbazing kwam men met 6 desserts. Nadat we uitgelegd hadden dat dit niet de bedoeling was, werd het meisje dat onze bestelling had opgenomen even luid en duidelijk verweten dat ze het verkeerd gedaan had. Ook het constant op het horloge kijken van het bedienend personeel, geven je niet echt de indruk dat je hier welkom bent.
Ondanks de mooie locatie, zou een sttofdoek hier geen kwaad kunnen. Dis is dan ook geen restaurant waar we nogmaals naar toe zullen gaan.
Wikken .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Recentelijk voor de derde keer in 4 maanden hier gedineerd, met 5, 18 en 6 personen.
Er zijn diverse menu's geprobeerd, variërend van een prima vis tot een verrukkelijke malse eendenborst, en volgens iedereen smaakte het heerlijk.
Prima bediening met een goede service en een prima entourage, een aanwinst voor de omgeving.

André
Silvius .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Tussen Kaag en Braassem;
heerlijk maandmenu, zeer vriendelijke jongeman in de bediening en een prachtig uitzicht.
Slechts één minpuntje; de zitting van de stoelen is erg kort, niet comfortabel voor een hele avond.
Verder zeker een aanrader!!
Ivon14 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Vanavond heerlijk gegeten. 3 en 4 gangen maandmenu. Mooie gerechten. zalmtartaar met salade, koude tomatensoep met tonijn, entrecote met seizoensgroenten, en tot slot een overheerlijk toetje met aardbeienijs, aardbeientaartje, hangop en merengue. De irish coffee maakte het geheel af. Uitermate vriendelijke bediening die veel kennis had om elk gerecht toe te lichten. Kortom heerlijk gegeten op een prachtige plek in een mooie ambiance.
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
We hebben twee keer gegeten bij dit restaurant. De eerste keer is ons matig bevallen waardoor we het restaurant nog een kans hebben gegeven. De tweede keer bleek echter vele malen erger. Ik en mijn partner hadden biefstuk besteld. Deze was echter bijzonder slecht waardoor we deze hebben terug gestuurd. De kok bleek het echter niet met ons eens te zijn. We kregen vervolgens (je zult het niet geloven) hetzelfde stuk biefstuk terug op een ander bord (ditmaal niet horizontaal maar verticaal gesneden) met de mededeling dat de biefstuk wel degelijk goed zou zijn maar dat wij deze "verkeerd hadden gesneden". We zouden hetzelfde stuk biefstuk vervolgens opnieuw moeten proeven. Dit vonden wij uiteraard belachelijk. Wij gaan wekelijks uit eten en zijn echte biefstuk liefhebbers. Wij weten heel goed wanneer een biefstuk goed is en wanneer niet. De kok wilde hierover kennelijk met ons de discussie aan gaan. Erg jammer, en bovenal niet erg professioneel. Wij gaan hier niet meer terug, wat erg jammer is want het is een erg leuke locatie om te eten!
Anvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Heerlijk genoten op het terras bij Tussen Kaag & Braassem.
Lekker menu (wij hadden 2 gangen) voor een leuke prijs Euro 19,95.
Genoten!!
Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Er is een 2de aanlegsteiger bij gekomen, echt een ideale locatie.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wat een ervaring was dit!!! Aan het water met uitzicht op de polder. Er wordt goede kwaliteit geboden voor een scherpe prijs. Ik had zelf een heerlijke combinatie van kreeft en kalf, wat was dit een perfecte combi met een mooie presentatie. Tafelgenoot had carpaccio die ook prima in orde was. Bijpassende wijnen waren goed gekozen. En de vriendelijke bediening kwam met regelmaat naar tafel om te checken of alles in orde was. Bij welke vraag je ook stelde werd vlot en vakkundig gehandeld. Als hoofdgerecht gingen we verder met de kalfsukkade. Perfecte garing en als garnituur een heerlijk linzenkroketje. Daarnaast hadden we ook de zeebaars. Deze werd geserveerd met een geweldige risotto, dit was tevens ook de lekkerste die ik ooit gegeten heb. De wachttijd was langer dan normaal werd verteld. Dat was voor ons geen straf in deze gezellige ambiance. En was ook zeker begrijpelijk, want het was gezellig druk. Echt chapeau wat hier in een korte tijd is neergezet. Wij komen zeker terug....