Tussen Kaag en Braassem

Regenboogweg 102 2376 BH Nieuwe Wetering Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas rucola, tomaatjes, parmezaan en basilicum mayonaise
      Tartaar van Noorse zalm, kleine salade en crème van avocado
      Huisgemaakte soep van de dag
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoenfilet, op lage temperatuur gegaard en krokant gebakken seizoengroenten, polenta en romige gevogelte saus
      Vis van de dag met bijpassende garnituur en saus
      Romige risotto, gepocheerd krieleitje, bundelzwammetjes en saus met Zaanse mosterd
  • Nagerecht
    • Panna cotta van witte chocolade met gemarineerde aardbeien, merenque en basilicumijs
      Dame blanche, vanille room ijs met slagroom en warme chocolade saus
      Surprise (nagerecht van ons menu)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tussen Kaag en Braassem

• Kom je met de auto?
    Routebeschrijving naar Tussen Kaag & Braassem, Regenboogweg 102, Nieuwe Wetering Komende vanaf de A4 (vanuit richting A'dam), neemt u afslag 5 Roelofarendsveen. Beneden aan de afrit, bij de stoplichten rechts af. Op de rotonde neemt u de 1ste afslag (naar
  • : Eigen parkeerplaats (geschikt voor > 80 personen auto's)

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tussen Kaag en Braassem

Ans H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
hartelijke ontvangst, heerlijk eten en prima bediening.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Met AH actie hier de lunch gebruikt. Voorgerechten huisgemaakte tomatensoep genomen en zalm-tartaar. Hoofdgerecht: parelhoen was er niet maar de vervangende diamanthaas maakte dat helemaal goed. Nagerecht: panna cotta was er niet, toen voor de surprise gekozen met basilicum-ijs, chocoladetaartje, meloen en kokos. Al met al een heerlijke lunch en een goede bediening.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vriendelijk en attent. Mooi uitzicht op het water. Lekkere lunch.
Tanjoke E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Prettig ontvangen. Fijne lokatie. Goede wijn.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was een prachtige avond, in leuk gezelschap, met een aardige vlotte bediening en last but not least, heerlijk eten.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Service was redelijk maar .Moest lang wachten op de volgende gang van het 3 gangen menu en vroegen niet bij het hoofdgerecht of we nog frietjes of aardappeltjes wilde hebben er bij ( om drank werd wel snel gevraagd )
Wel vriendelijk personeel
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk genoten, lekker eten en super vriendelijk personeel
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten (AH menu) Gezellige ongedwongen sfeer. Mooie locatie.
Dirk Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima, vlotte bediening, wij komen hier terug
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Voorgerecht werd geserveerd op een warm bord, koud voorgerecht, de wijn was te warm geserveerd zeker de rode wijn. Hoofdgerecht was heerlijk en nagerecht ook prima.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hebben het seizoens menu gegeten en dat was voortreffelijk. Verassende combinaties en allen echt lekker!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Met de groupon hier gegeten. Bij binnenkomst vreemd ontvangst door verwijzing daar kunt u uw jassen ophangen. Grote zaak en veel geluidoverlast (wordt niet gedemd).
Bediening aardig, maar niet echt persoonlijk. Eten was verrassend goed.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lekker gegeten! Zeker een uitschieter is deze omgeving!
Verva V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Op een woensdagmiddag geluncht op het heerlijke terras. Op het menu gekookte mosselen, wij wilden ze graag gebakken, was geen enkel probleem, ze werden eerst voor ons gekookt en daarna gebakken. Lekker gegeten, wij waren hier voor de eerste keer, leuke lokatie. Eén minpuntje, mineraalwater in een glas, niet uit een flesje, staat beetje armoedig, schijfje citroen in het glas vind ik er toch ook bijhoren. Toch een aanrader.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
In korte tijd twee keer gegeten op deze prachtige lokatie aan de Ringvaart, waar uitgebreide parkeergelegenheid aanwezig is. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken en kozen voor een plek aan het raam. Tafels en stoelen staan ruim opgesteld in het moderne interieur. De gerechten waren verrassend en, evenals de witte huiswijn (we kozen beide keren voor een fles Sauvignon), zeer smaakvol. Met dieetwensen wordt rekening gehouden. De bediening is vriendelijk en de service is prima. Blijkbaar wordt iets gedaan met feedback. Bij iedere gang gaven de dames een korte uitleg en over een karaaf water doet het restaurant niet moeilijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Avdiest .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was goed, service is mijns inziens nog steeds te verbeteren, nu 3 keer hier gegeten en de service is niet goed, te lang wachten. Om tweede glas wijn gevraagd, het was witte wijn en deze was niet koud. Voor de klant is het niet belangrijk dat je vanaf half twaalf werkt en dat het druk en warm is en dan dingen laat vallen. Misschien moet je als bedrijf meer mensen in de bediening zetten die inzicht hebben. Let op Horeca is een apart vak wat je niet even kunt leren. Het is een leuk restaurant, maar wanneer je gisteren binnen had willen eten was dit niet te doen geweest, er is namelijk geen airco.
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Afgelopen zondag gaan eten bij Tussen Kaag en Braassem met het menu van de heerlijk 10 daagse. Als aperitief een prosecco genomen die behoorlijk dood was, na dit aangegeven te hebben kregen we keurig nieuwe glazen en werd er een nieuwe fles aan tafel opengemaakt, smaakte prima maar nog steeds niet zeer levendig. Vooraf een heerlijke tartaar van zalm met een bitterbal van parmezaan, en een soepje van asperge. Het gerecht werden niet toegelicht. Als hoofdgerecht diamanthaas met seizoensgroenten en madeira saus, dit werd wel toegelicht (andere serveerster) Als nagerecht aardbeien bavarois met aardbeien, smaakte heerlijk.
De gerechten waren prima en de wijn ook, voor deze prijs mag je daarom niks zeggen, helemaal niet op zo'n locatie. De porties zijn redelijk, Friet en salade gelden beide als supplement welke je toch wel nodig hebt om met een gevulde buik naar huis te gaan. De bediening is echter wel een punt van aandacht. Zeker het proberen waard!
Alleenverdiener .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Voor vandaag een brunchbuffet gereserveerd voor 11 personen. Bij aankomst bleek het buffet bezet en kregen we alles op tafel? Als dessert zou er een chocolade fontein zijn met ook glaasjes tiramisu, vruchtentaarten, creme brulee, cheese cake met limoen, salade van vers fruit.
Niets hiervan gezien!! Voor de kinderen frietjes, diverse snacks en pannenkoeken?
Om de snacks hebben we ook moeten vragen en pannenkoeken hebben we ook niet gezien.

Natuurlijk hebben we dit aangegeven, ik had namelijk op het moment van reservering een print-screen gemaakt vanaf de site.
De site is inmiddels aangepast was het antwoord..... oke we hoefden de snacks uiteindelijk niet te betalen. Maar daar gaat het niet om. Onze teleurstelling is groot!
mberkel .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Met het hele gezin hebben wij 2de Paasdag genoten van de uitgebreide Paasbrunch bij Tussen Kaag & Braassem. Het buffet was zo opgesteld dat we niet in de rij hoefden te staan (zou ik heel vervelend vinden) en het buffet werd continu aangevuld. Diverse luxe broodsoorten (meer dan 5 verschillende), vleeswaren, kaas, salades, vlees, vis (o.a. zalm, tonijn, gerookte forel) en soep. Echt te veel om op te noemen. Daarnaast waren er voor de kleinkinderen pannenkoeken en frietjes met iets lekkers erbij. Ook het dessertbuffet zag er super uit. Zeer uitgebreid en met aandacht en zorg gemaakt. Onze complimenten!
Laika13 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, het 4-gangen paas menu was perfect klaargemaakt. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een aangepast dieet, het was geen enkel probleem om een alternatief voor mij op tafel te zetten. Belangrijk is dat alles er schoon en fris uitziet (zeker de toiletten) want dat is mijn inzien een afspiegeling van hoe er in de keuken gewerkt wordt. Alles was verzorgt en schoon, dus zeker voor herhaling vatbaar.