Tussen Harrie & Toon

Gemertseweg 19 5841 CD Oploo Nederland Kaart

Over het restaurant Tussen Harrie & Toon

Ons Restaurant beschikt over diverse gezellige ruimtes waar de Brabantse gemoedelijkheid je omarmt. Met tafels voor grote gezelschappen of gezellig met z'n tweeën. Ook een kinderhoek voor de allerkleinsten ontbreekt niet. Op mooie dagen is het heerlijk toeven op een van onze terrassen.
Voor Lunch, High Tea, onbeperkt tapas of a la carte diner kan je bij ons uitstekend terecht.
Op ons buitenterrein vind je o.a. de outdoor laserarena's van Laservillage waar je op themavelden van ruim 3000m2 de strijd met elkaar kan aangaan met de modernste laserguns. Ook Bubble Voetbal, Escape room, midgetgolf,laddergolf, indoor schietsimulator ontbreken niet om van je uitje een complete dag te kunnen maken.

Meer informatie over restaurant Tussen Harrie & Toon

• : Parkeerplaats