Turquoise

Korte Haaksbergerstraat 3 7511 JV Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Turquoise

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Turquoise

Nannini .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk, gezellig restaurant! Vriendelijke bediening en gezellige atmosfeer. Niet van de kaart gegeten maar een aanbod gekregen van alles wat! Met een aantal vrienden kregen wij een voorgerecht van verschillende smeersels met brood. netjes uitgelegd wat alles was! Vervolgens als hoofdgerecht verschillende soorten vlees met rijst, salade en aardappelschijfjes. Toetjes was ijs met baklava, zeer lekker!
Kortom, lekker gegeten, gezellige sfeer en de prijs was prima!
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Lekker gegeten (Mix turquoise= iets te grote portie). in het westen zijn we andere prijzen gewend. Vond het daarom niet duur. Net personeel.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Woensdag hier geweest. In heel Enschede was het doodstil, hier dus ook. Alhoewel. De laptop waarop een medebezoeker dingen dat te doen maakte behoorlijk wat elektronisch lawaai. Nadat ik hem daarop aansprak verdween de man. Had het personeel de man niet moeten aanspreken ?
De zaak is aardig ingericht, we zaten beneden en hadden uitzicht op een pleintje, en op een inopandige gokkast. Het personeel was vriendelijk en enthousiast; trots op de zelfgemaakte mezze die we vooraf hadden. Die waren vers en smakelijk, niet verrassend (humus, tomaat/paprika./ pepermengsel, yoghurt met knoflook, nog twee smeersels, brood). Het verrassingshoofdgerecht voor 2 personen, een stoofschotel met vlees, tomaat, ui, en zo, leek erg veel op de andere gerechten voor 2 personen die ook op de kaart staan maar wel een tientje minder kosten. We hadden wel slade en aardappelschijfjes met een lekkere knoflooksaus erbij, maar niet de beloofde groenten.
Iki kom niet zo vaak in Enschede; de kans dat ik hier nog eens kom is dus klein. Als prijs en zeg maar service wat meer in evenwicht zouden komen zou die kans stijgen